Vita is natuurlijk ook deels gebasseerd op een oude italiaanse plaat, maar goed dat weten we inmiddels wel van TBY. Hiermee bedoel ik natuurlijk dat hij zijn inspiratie uit muziek haalt die hij ook graag luistert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt. TBY - Vita (heldenplaat overigens)
En inderdaad de Chubby sound valt op.
Overigens is schijnt het dat Gostosa, zoals de geruchten zeggen, de vriendin is van Headhunterz. Wildstylez schijnt het bevestigd te hebben afgelopen zaterdag in de Dieka.
90% zeker bij! Wil graag ook nog naar de parade, maar dan moet ik me van 6 tot 10 ook nog vermaken haha! Nog meer mensen erbij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:08 schreef RiKe het volgende:
Zaterdag verjaardag vieren op Euphoria![]()
Gaan er van hier nog veel mensen?
Laaaaaaaaaaaaaang eten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
90% zeker bij! Wil graag ook nog naar de parade, maar dan moet ik me van 6 tot 10 ook nog vermaken haha! Nog meer mensen erbij?
Raampjes naar beneden, muziekje aan, en compleet debiel in die autoquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
geen onverwachtse namen, maar wel fijn
heb voor het goede gevoel de namen van Decibel nog even bekeken en oh oh oh wat krijgen we dan een zin in volgende week zaterdag![]()
flinke autorit ( > 2 uur) er naartoe, maar dat is gewoon spanning opbouwen
het lijkt net vakantiequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Raampjes naar beneden, muziekje aan, en compleet debiel in die autoGotta love it.. En maar raar aangekeken worden
Who the hell cares!
[31-10-09] Thrillogyquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:32 schreef de_huig het volgende:
over thrillogy..
Volgens mij is Showtek ook de laatste tijd weer aardig aan het terugkomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Sethje het volgende:
dance boulevard was vet gister, dbstf en showtek helden van de dag...showtek draaide echt een dikke set, mag ook gezegd worden
Nu ff 2 daagjes werken en dan op naar the qontinent
Wat draaide Showtek zoalquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Sethje het volgende:
dance boulevard was vet gister, dbstf en showtek helden van de dag...showtek draaide echt een dikke set, mag ook gezegd worden
Nu ff 2 daagjes werken en dan op naar the qontinent
Heb je voor mij misschien een linkje naar die podcast?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Showtekpodcast is eigenlijk best prima
1 Zenith Vs. Avex – Scream
2 Abyss & Judge – DMW
3 Headhunterz -Scrap Attack
4 Zany & Dv8 – Vision
5 Wildstylez – Push That Feeling
6 Pavo – Communicate
7 Alpha 2 – Unleashed
8 Pitcher – I Just can’t stop
9 Southstylers – Pounding Senses (Pounding Rmx)
10 Prophet & Technoboy – Psycho Ex (feat Shayla)
11 Noisecontrollers – Sanctus
12 Tatanka & Zatox – Proud to be loud
13 Zatox – Choirs
edit - Stanley's account is weer opgeschort op Youtube. Zal wel door het filmpje van Gostosa in Dieka komen.
Grappig. Toch best respect aan de ene kant voor die jongen dat hij maar accounts aan blijft maken en uploaden. Ik zou het allang opgegeven hebben!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
edit - Stanley's account is weer opgeschort op Youtube. Zal wel door het filmpje van Gostosa in Dieka komen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
"Gostosa shortly introducing herself this weekend @ club Dieka. "
Word er niet heel veel wijzer van...
Ze zakt hier echt keihard door de mand!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Check deze Gostosa video.. Ze heeft werkelijk GEEN idee hoe het allemaal zit.
Leuk geprobeerd.
Ik wacht de eerste beelden van Q-Base wel even af, even kijken of ze daar nog harder door de grond zakt of ineens de 'knopjes van het vak kent'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ze zakt hier echt keihard door de mand!
Hekel aan dit soort marketingtrucjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
http://partyflock.nl/albumelement/68601735:R_I_P_2006_2009.htmlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
Krijg je er ook van als je hem mee neemt naar de Zalinazquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/albumelement/68601735:R_I_P_2006_2009.html
Leuk geprobeerd? Ze probeert het niet eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hey willem, what does this button do?
eerste reactie: sterf met je gezeik, doosquote:Een 21-jarige Belgische vrouw heeft de organisator van het dancefestival Tomorrowland aangeklaagd wegens oogschade. Ze zou de oogschade hebben opgelopen door contact met laserlicht op het festival.
Ook een andere bezoeker van hetzelfde festival zou last hebben van oogschade. De man is waarschijnlijk blind aan één oog door de lasers. Oogheelkundige Peter Stalmans reageerde vanmorgen in de Belgische krant De Morgen en vindt het ongehoord dat het laserlicht tijdens het festival gericht was op de bezoekers. De laserlichten mogen alleen naar boven gericht worden.
De organisatie heeft inmiddels gereageerd op de aanklacht. Ze kunnen zich niet voorstellen dat er iets mis gaat met de laserlichten, omdat ze werken met professionele bedrijven.
Gelukkig neemt Fok! het hele bericht over... NOT!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:15 schreef de_huig het volgende:
van de frontpage:
[..]
eerste reactie: sterf met je gezeik, doos![]()
tweede reactie: op feesten maak je toch regelmatig mee dat die lasers in je oog schijnen..ze zijn niet gericht, die stralen bewegen..of ben ik nu gek?
iemand hier nare ervaringen mee gehad ooit?
In Rusland is het wel eens gebeurd, met slechte oude lasers die verkeerd gebruikt zijn.. Maar met alle respect.. ID&T weet echt wel wat zij aan het doen zijn!quote:ID&T Belgium reageert verbaasd op de incidenten. "We hebben geen enkele melding van problemen gekregen", zegt Michiel Beers in De Morgen. Volgens ID&T is het "onmogelijk dat iemand ernstige oogschade zou oplopen door de gebruikte lasers in de show." Zij zeggen dat er een sterke laserpen in omloop is, illegaal speelgoed dat populair is bij jongeren.
Ik vind het wel een fout om Communicate aan te kondigen en in de tracklist te zetten en vervolgens Raven draaienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Showtekpodcast is eigenlijk best prima
1 Zenith Vs. Avex – Scream
2 Abyss & Judge – DMW
3 Headhunterz -Scrap Attack
4 Zany & Dv8 – Vision
5 Wildstylez – Push That Feeling
6 Pavo – Communicate
7 Alpha 2 – Unleashed
8 Pitcher – I Just can’t stop
9 Southstylers – Pounding Senses (Pounding Rmx)
10 Prophet & Technoboy – Psycho Ex (feat Shayla)
11 Noisecontrollers – Sanctus
12 Tatanka & Zatox – Proud to be loud
13 Zatox – Choirs
Dat zekerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Koepert het volgende:
[..]![]()
K wil die button's van haar wel ns gebruiken
Lekker kansloos dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
Deadmau5quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef ElDani het volgende:
[non-HS]
Dit nummer is ZO geweldig!!!!
HEERLIJK voor als je gewoon ligt te chillen!
Deadmau5 & Kaskade - I Remember (Vocal Mix)
[/non-HS]
Ik vind 'em wel mooi.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Rondje Twitter leverde op:
Profyler & Digital Punk maken een mash-up voor decibel
nieuw DBSTF-TSHIRT![]()
[ afbeelding ]
Dat nummer hoor ik vaak voorbij komen op het DI.FM Vocal Trance channel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef ElDani het volgende:
[non-HS]
[/non-HS]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef ElDani het volgende:
[non-HS]
[/non-HS]
Ik kan dat beterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Rondje Twitter leverde op:
Profyler & Digital Punk maken een mash-up voor decibel
nieuw DBSTF-TSHIRT![]()
[ afbeelding ]
Vet, behalve de vocals idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:55 schreef LeonH het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Jammer dat DV8 er weer tussen zit...
Een 4-tracker komt er dus aan!
Fusion doet dat veel beter en slimmer door de nieuwe tracks gewoon al lekker op youtube te knallen! Zo krijg je ook dat hele Stanley gezever niet meer
Metro is anders ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vet, behalve de vocals idd.
En wat blijft Innocent meesterlijk.. echt een van de beste Donkey tracks in mijn ogen.Mooie vinyl gaat dat worden.
Hij is ook gewoon verdomde goed en daarom ook zo veel gedraaid!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:46 schreef Blaxje het volgende:
Ik ben ineens zo onwijs gek van I Just Can't Stop
17 heb ik van de Frequencerz zelf gekregenquote:01. Davide Sonar - Natural
02. Technoboy - Put Some Grace (Get The Grace Mix)
03. Scope DJ - Final Destination
04. Brennan Heart Ft. Shanokee - Feel U Here
05. Pavo - Raven
06. Dozer - Relax
07. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
08. D-Block & S-Te-Fan - Stronger
09. Vyolet - Burning
10. Bass Modulators Vs. B-Front - Quarantaine
11. Pavo - Communicate
12. Tat & Zat - Proud To Be Loud
13. Zany & MC DV8 - Break Away
14. Activator & Zatox - Freedom
15. Builder - My Life Is Just A Demo (Dubmix)
16. Headhunterz - Subsonic
17. D'Stylerz - Just A Freak (Just A Freq remix)
18. Donkey Rollers - Thunderbeats (In Qontrol 2008 Re-Amp)
19. Frontliner - Sunblast
20. K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
op mijn hdd staat alles wat ik interessant vond, vanaf 2003 tot nu. zo goed als ALLE hardstyle vinyls (goede en bekende releases)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef Dalton_ het volgende:
laaate TVP,
Heeft iemand die site nog waar ik alles kan downloade van de afgelopen jaar(en)?
Laptop is kapot en heb een nieuwe maar daar staat natuurlijk niks meer op
Heb er nu ook meteen een externe harddisk bijgekocht, voor al dat soort dingen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:38 schreef Muta het volgende:
[..]
haha ach, als ik zelfs een externe hdd koop, om mijn hardstyle te back-uppen, kan je wel voorstellen hoe belangrijk en veel het is
Voor!quote:
En dat was je nog niet eerder opgevallenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:42 schreef poiuytr het volgende:
[knip]Krijg aardig het gevoel dat Scantraxx wat te zeggen heeft binnen Q-dance.[/knip]
Maar niet iedereen zit daar aan de drugs en staat stijf van de troep.. En voor die mensen is t ook kut..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef Blaxje het volgende:
De meeste gekken zijn tijdens de act van Gostosa zo hard van de pad dat ze niet eens herinneren welke tracks er worden gedraaid en hoe het mixwerk is
Ik verwacht wel een compleet ingestudeerde set of een premix idd. Je kunt je natuurlijk makkelijker voorbereiden als je de overgangen redelijk kunt 'instuderen' van te voren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Voor!
Ik neem aan dat Gostosa keihard moet gaan oefenen, als deze act op Q-Base faalt is het meteen over met dit project denk ik. Dat zou Scantraxx een dikke deuk in het imago opleveren. Dat zal ter aller tijden voorkomen worden denk ik zo, desnoods met een premix of een HHZ die heel erg op de voorgrond helpt?
Dat geldt inderdaad voor de massa. De liefhebber, die toch vaker op een feest buiten Qlimax en Defqon om te vinden is, heeft echter geen baat bij zulke bende. Dit is dus voor de grotere massa wel leuk, maar wat doet dat op Q-Base waar wat meer liefhebbers komen? Zo apart allemaal, ik snap er niet zo veel van, maar goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:29 schreef 16meter het volgende:
Driekwart van de mensen, wel of niet van het padje, geeft niks om mixkwaliteiten, trackkeuze etc.. van DJs. Die willen gewoon hardstyle horen en dan vinden ze het wel best.
Zolang Gostosa daar een beetje mooi staat te zijn en er wat bekende Scantraxx plaatjes langskomen zullen er echt geen negatieve reacties zijn. Helaas.
Neejoh, gewoon een fok meet bij Gostosa en dan groeps-fappen voor de dj booth.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:30 schreef Koepert het volgende:
Zullen we maar gewoon massaal n fok-meet ergens anders houden en dan achteraf fappen op de foto's?
Als ik van het padje af ben weet ik nog wel vaak hoe iemand draait of het ruk is of niet maar ben ook een echte liefhebber.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef Blaxje het volgende:
De meeste gekken zijn tijdens de act van Gostosa zo hard van de pad dat ze niet eens herinneren welke tracks er worden gedraaid en hoe het mixwerk is
Ik voel mij nogal bekeken dan, dat kan ten koste gaan van eventuele prestaties, wat weer een domper op mijn ego is, en derhalve niet bepaald sfeerverhogend is..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon een fok meet bij Gostosa en dan groeps-fappen voor de dj booth.daar is de act toch voor?
Sterker nog, hij heeft "aandelen" in Qquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Schijnt ook dat Dov nogal veel werk doet voor Q-dance op de achtergrond, en dat Q hem zo bedankt. Door ''zijn'' artiesten zo op de voorgrond te zetten.
Ik kan het ook altijd nog prima volgen. Is een beetje een misverstand denk ik dat zodra je wat op hebt niets meer meekrijgt van de muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Als ik van het padje af ben weet ik nog wel vaak hoe iemand draait of het ruk is of niet maar ben ook een echte liefhebber.
Maarjah de meeste mensen op feesten ik gok rond de 50% weten niet eens wat voor tracks sommige artiesten hebben gemaakt, aan de ene kant wel raar maarjah veel lopen er ook alleen om drugs naar binnen te werken en lekker mee te feesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |