We hebben versterking nodig! Die haal je niet alleen met ruimte qua salaris. Dat je dat niet begrijpt!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:56 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ze willen hem gratis ja. Als Ajax 3 miljoen had gevraagd had hij gewoon tot het eind van z'n contract miljoenen zitten verdienen op de tribune. Het gaat er bij mij echt niet in dat je dat niet begrijpt.
Maar onze verdediging is bagger.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Ytereo het volgende:
Zondag moet geen probleem worden, Groningen heeft nog geen goede aanval in huis.
Afgelopen aflevering van deze wedstrijd hadden we Berg ook niet nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Ytereo het volgende:
Zondag moet geen probleem worden, Groningen heeft nog geen goede aanval in huis.
Ach, Ajax verliest in die periode de laatste periode ook punten tegen Heracles, VVV, Excelsior en Willem II, dus wat het programma dan ook is maakt niet zo veel meer uit...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:29 schreef N.i.c.k het volgende:6 dec FC Utrecht Ajax 11 dec Ajax NEC 20 dec NAC Breda Ajax 24 jan Ajax AZ 31 jan Feyenoord Ajax
de periode waarin Ajax in de regel de meeste punten verliest. En gezien het programma zal dat wel gebeuren ook.
quote:Ajax begeeft zich weliswaar weer op Zuid-Amerikaans terrein, maar Boca Juniors is niet van plan om Juan Forlín voor een appel en een ei te laten gaan. Een delegatie van de Amsterdammers sprak afgelopen week in München met de zaakwaarnemer van de verdediger, die dicht tegen het Argentijnse nationale elftal aanzit. Boca Juniors vraagt acht ŕ negen miljoen euro voor de 21-jarige mandekker. (Diverse Argentijnse media)
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83146quote:Bakircioglü: 'Mijn toekomst ligt bij Ajax'
Geschreven op vrijdag, 31 juli om 09:33
Ondanks twee matige seizoenen bij Ajax wil Kennedy Bakircioglü niets weten van een vertrek uit Amsterdam. De 28-jarige rechtspoot twijfelde aanvankelijk nog of een langer verblijf bij de hoofdstedelingen wel de juiste keuze is, maar de aanvallende middenvelder is na de voorbereiding overtuigd. “Mijn toekomst ligt bij Ajax”, zo liet de Zweed weten tegenover de Zweedse krant Aftonbladet. Bakircioglü zegt zich zeer op zijn gemak te voelen onder de nieuwe hoofdcoach Martin Jol. “De nieuwe coach is heel goed. Hij motiveert spelers en laat ze het beste uit zichzelf halen”, weet de elfvoudig Zweeds international, die over zijn optreden op het Amsterdam Tournament gematigd tevreden was. “Het ging goed afgelopen week tegen Atlético Madrid, ondanks dat ik er na zestig minuten uitmoest door een tik op mijn ribben.”
Bakircioglü is er sinds zijn komst naar de 29-voudig landskampioen in 2007 niet in geslaagd een vaste basisspeler te worden. De Scandinaviër kwam in zijn eerste seizoen in achttien competitieduels in actie. Vorig seizoen gebruikte Marco van Basten de flankspeler nog slechts tien competitiewedstrijden, maar zat de Zweed vaker op de tribune. Bakircioglü staat nog tot medio 2011 onder contract bij de Amsterdammers
Van 2 (dat werd toch van de week in enkele media genoemd?) naar 9 miljoen, da's wel een flink verschilquote:
Yepquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef bloodysunday het volgende:
Nederland gezakt naar 10e plaats op de coefficientenlijst betekend het dan dat we 1 EL ticket in moeten leveren?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83146
Er moet nog een centrale verdediger, linksback, aanvallende middenvelder, centrale spits en eventueel een vleugelspits als opvolger voor Suarez. De laatste kan ook in de winterstop aangetrokken worden. Ik kan alleen niet begrijpen dat Jol tevreden is over het middenveld. Wie gaat hij opstellen als Aissati geblesseerd is? De Jong is bij lange na niet goed genoeg om die rol op zich te nemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef Lubbert het volgende:
Ik hoop er flink naast te zitten maar als ik heel eerlijk ben, heb ik er nog weinig vertrouwen in voor het komende seizoen. De verdediging blijft toch het zwakke punt bij ons aller Ajax.
7 ton dacht ik?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:01 schreef Dvm86 het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel er voor de transfer van Zlatan gevangen wordt?
Dan zullen ze wel op 4 a 5 miljoen uitkomen.quote:
20/27 Augustus dacht ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:04 schreef Riro het volgende:
Wanneer worden die eerste wedstrijden in de EL eigenlijk gespeeld?
Ze hebben toch geen keus, koekwaus!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Barca het volgende:
[..]
We hebben versterking nodig! Die haal je niet alleen met ruimte qua salaris. Dat je dat niet begrijpt!
Gratis adviesje: Neem de moeite niet meer om op Barca te reageren.quote:
Met het verschil dat jullie elk seizoen een periode hebben van ingespeeld zijn, en wij nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
haha![]()
Ik zei vorig jaar nog na het 1-0 verlies in de Arena dat ik de volgende keer liever Ajax direct aan het begin van het seizoen tref, met dezelfde reden als jij. Gebrek aan ingespeeld zijn. (onze seizoenstart is over het algemeen wel goed)
We will see zondag, ik geef jullie meer kan op de winst.
Waarschijnlijk wel, maar Jol heeft dat nog niet gezegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef Dvm86 het volgende:
Is Stekelenburg trouwens officieel eerste keeper? (ben een paar weken weg geweest).
Nog niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef Dvm86 het volgende:
Is Stekelenburg trouwens officieel eerste keeper? (ben een paar weken weg geweest).
Duurde even voor ik hem door had.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met het verschil dat jullie elk seizoen een periode hebben van ingespeeld zijn, en wij niet.
[..]
4 miljoenquote:Diego Lugano keert terug?
De manager van Lugano heeft geen akkoord kunnen bereiken met Lazio. Het Bestuur van Lazio kwam met een bod van 1,5 miljoen euro. Lugano is nog steeds in schock over dat bedrag en stuurde gisteren Figer naar Istanbul. Eerder wou Lugano 4 miljoen euro van Fenerbahce maar het Bestuur gaf echter 2,5 miljoen euro. Hij weigerde het bod en zocht avontuur in Italie en vroeg elke club meer dan 3 miljoen euro. Wegens het financiele crisis wil geen enkele club dat bedrag aan Lugano betalen. Gaan geruchten dat Fenerbahce hem 1,5 miljoen euro gaat bieden
Hoop dat ze het doen. Ajax kan wel een gokje nemen met zo iemand. En de verdediging kan nog wel versterking gebruiken bleek afgelopen weekend wel weer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:03 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel op 4 a 5 miljoen uitkomen.
4 miljoen?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:07 schreef Nashje het volgende:
Volgens een Turkse fansite (vertaald):
[..]
4 miljoen. Laat maar lekker zitten dan. Heel misschien wil ie sowieso weg bij Fenerbahce, en kan Ajax ook voor 1,5 miljoen zaken met 'm doen.
Lazio schijnt nu te gaan voor psv-doelwit Bengtsson.
Wat een mafketel. Dat ie maar lekker weg blijft.quote:Lugano is nog steeds in schock over dat bedrag en stuurde gisteren Figer naar Istanbul.
[..]
Dat is natuurlijk wel absurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef Catch22- het volgende:
Maaruh, 4mln per jaar zonder transfersom is niet absurd toch? Stel dat hij 3 jaar blijft en je lapt 6 miljoen transferkosten en 2 miljoen per jaar hoor je niemand...
Ja ben ik met je eens, als je het uiterste uit deze spelersgroep haalt heb je een heel goede ploeg. Alleen is dat tot nu toe nog niemand gelukt. Hopelijk lukt het Jol wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:37 schreef Catch22- het volgende:
ik ben er van overtuigd dat er een aantal spelers rondlopen waarover men nu klaagt, die toch best aardig kunnen ballen, maar gewoon ff een Jol-achtig type nodig hebben
Kan nuttig voor Ajax zijn hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Kennedy...
Man pak je koffers en tyf op.
quote:Achmed Mido Hossam vertrekt tijdelijk bij Middlesbrough. De aanvaller wordt door de Championship-club voor één seizoen verhuurd aan Zamalek, een topclub uit Mido's vaderland Egypte. Zamalek heeft bovendien een optie bedongen om de 26-jarige spits aan het eind van het komende seizoen definitief over te nemen.
quote:Atouba dicht bij debuut, De Zeeuw start
Demy de Zeeuw zal komende zondag tegen FC Groningen zijn debuut maken voor Ajax. De middenvelder krijgt van trainer Martin Jol een basisplaats toebedeeld.
"Die begint gewoon", zei Jol vrijdag stellig. Ook Timothée Atouba is dicht bij zijn eerste optreden voor Ajax. De linkervleugelverdediger werkte de laatste weken zijn trainingsachterstand weg.
"Ik kan starten", zei de van Hamburger SV overgekomen Atouba. "Hij is inderdaad heel dicht bij zijn debuut", voegde Jol daaraan toe. Ook Eyong Enoh is weer fit.
Jeroen Verhoeven en Gabri zullen niet in actie komen tegen FC Groningen. Zij zijn nog geblesseerd. Jol wilde vrijdag na de training in de Arena zijn opstelling voor het duel met FC Groningen nog niet bekend maken.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83163quote:'Ajax-constructie voor terughalen Huntelaar'
Een opmerkelijk artikel in de vrijdageditie van Marca. Volgens de grootste sportkrant van Spanje is Ajax namelijk bereid om tien miljoen euro te betalen voor de onmiddellijke overgang van Real Madrid-aanvaller Klaas Jan-Huntelaar. Mocht de Amsterdamse club de Oranje-international over een jaar, na het WK in Zuid-Afrika, weer verkopen, dan ontvangt Real nog eens een bedrag van tien miljoen.
Volgens Marca staat zowel Huntelaar als Real Madrid welwillend tegenover een dergelijke constructie. De Spaanse topclub is er niet langer van overtuigd dat de aanvaller deze zomer nog een andere club vindt, en wil sowieso een groot deel van de investering terugverdienen. Huntelaar zelf heeft na de mislukte onderhandelingen met het Duitse VfB Stuttgart nog geen enkel interessant en concreet voorstel ontvangen.
Ajax zal volgens het dagblad sowieso als winnaar uit de strijd komen. Mocht de aanvaller deze zomer verkocht worden, dan ontvangt de Amsterdamse club een bedrag van zeven miljoen euro. De verkoop van Huntelaar leverde Ajax een half jaar geleden twintig miljoen euro op. Dat bedrag kon oplopen tot 27 miljoen euro indien de Spaanse topclub en/of de spits aan bepaalde sportieve doelstellingen zouden voldoen. Bij een verkoop vervalt die variabale optie en ontvangt Ajax het bedrag.
Huntelaar kreeg onlangs van Real Madrid-trainer Manuel Pellegrini te horen dat hij niet zijn best hoeft te doen om hem te overtuigen. Dit omdat de Chileen in de aanval al over diverse mogelijkheden beschikt, en de Nederlander in zijn optiek overbodig is. AC Milan heeft een eerste optie op de Oranje-international, maar maakte nog geen aanstalten de speler over te nemen. Tottenham Hotspur blijft geďnteresseerd.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83163
Klinkt nogal uit de lucht gegrepen..
Ik denk dat we die premies dan laten varen he. 17miljoen betalen we dan - 7miljoen premies + nog 10miljoen als we hem de volgende zomer weer verkopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Huntelaar kopen voor 10 miljoen en vervolgens 7 miljoen premies en bonussen ontvangen, briljant natuurlijk!
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, denk niet dat KJH dat ooit goed zal vinden. Moet een enorme vernedering zijn, om een half jaar na je vertrek naar een europese topploeg weer terug te keren, gaat niet gebeuren denk ik dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hoezo vernedering. Iedereen weet toch dat Real er een potje van maakt!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:45 schreef scelzz het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, denk niet dat KJH dat ooit goed zal vinden. Moet een enorme vernedering zijn, om een half jaar na je vertrek naar een europese topploeg weer terug te keren, gaat niet gebeuren denk ik dus.
Hoe belachelijk ditquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
die constructie klinkt wel heel erg als de natte droom van Real Madridquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef Prosac het volgende:
Ja, alleen maken zij er geen officiele nieuwsberichten van.![]()
Sinds de opkomst van Groningen neemt de drukte op het forum ook toe en is het steeds lastiger om de bullshit te scheiden van het echte nieuws. Met name in deze periode zijn er veel mensen die "via via hebben gehoord dat.."
Maar ook over andere genoemde spelers wordt gesproken als ware het schandalig en belachelijk dat Groningen daar nog niet aan gelinkt is, want op youtube ziet het er zo goed uit.
quote:
quote:Update 15.10 uur
Tegenover Highlow.nl heeft voorzitter Uri Coronel laten weten dat er geen sprake is van een terugkeer van Klaas-Jan Huntelaar. "We wilden hem huren, maar de salarissen tussen Ajax en Real Madrid lagen zo ver uiteen, dat dit geen reële optie was. Helaas."
Da's dan ronduit Kut dat niemand onze spelers wil kopen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ze hebben toch geen keus, koekwaus!
Het is of gratis laten vertrekken, of niet verkopen (= weer een extra jaar aan salaris van ruim 2 miljoen)
De keus om Luque voor 3 miljoen te verkopen bestaat niet!
Je doet dit expres he?
Weg met die loser!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Klopt. Maar met de selectie die we hebben ...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:26 schreef TiMPiN het volgende:'t seizoen is nog niet eens begonnen vrolijke vriend
Als ik KJH was zou ik wel wat willen inleveren. Je speelt weer in NL, bij een mooie club waar je je in de kijker kan spelen.quote:
Waarom zou hij wel voor een minder salaris naar Ajax willen gaan en niet naar VFB meer salaris en een betere competitie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als ik KJH was zou ik wel wat willen inleveren. Je speelt weer in NL, bij een mooie club waar je je in de kijker kan spelen.
omdat hij dan in Dld zit en duitsers zijn dom en irritant?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:44 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Waarom zou hij wel voor een minder salaris naar Ajax willen gaan en niet naar VFB meer salaris en een betere competitie?
Hij komt dus terug.quote:
Omdat hij stond te janken toen hij vertrok bij Ajax, remember?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:44 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Waarom zou hij wel voor een minder salaris naar Ajax willen gaan en niet naar VFB meer salaris en een betere competitie?
Bewijs?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij komt dus terug.
Het omgekeerde van wat Highlow beweert, gebeurt namelijk.
Cvitaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Silaz het volgende:
----Huntelaar-Cvitanich----
Sulejmani-----------Suarez-
-----------Aissati------------
![]()
![]()
Maar het zal toch nooit gebeuren:') En te aanvallend. Meer iets voor FM. maar dan nog
Blind nog laatst.quote:
Zo'n opstelling zou best wel werken denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:08 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Cvita![]()
-----------Huntelaar----------
Sulejmani - Aissati - Suarez
---De Zeeuw---Enoh--------
![]()
Jammer dat de verdediging zo slecht is.
Haha. Als jij je daaraan vast wil houden...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Omdat hij stond te janken toen hij vertrok bij Ajax, remember?
KJH
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef Afwazig het volgende:
Klaas Baas Jan Huntelaar
Alleen die komt toch (nog) niet terug.
quote:'Ajax grijpt naast Huntelaar'
Uitgegeven: 31 juli 2009 17:48
Laatst gewijzigd: 31 juli 2009 17:48
AMSTERDAM - Het gerucht dat Klaas-Jan Huntelaar terug zou keren naar Ajax is door voorzitter Uri Coronel tegengesproken. "Enige tijd geleden hebben we contact gezocht met Real Madrid. We wilden Klaas-Jan graag huren, maar de salarissen van wat wij bij Ajax bieden en bij Real Madrid gangbaar is, lagen veel te ver uiteen. Jammer, want we hadden hem graag teruggehad."
"Ik heb zojuist Rik van den Boog nog gesproken en daarbij is er geen sprake geweest over een terugkeer van Klaas Jan, zoals Spaanse media nu beweren.", liet Coronel in een reactie weten tegenover Highlow.
Tien miljoen
De Spaanse krant Marca bracht vrijdag het nieuws de wereld in dat de Amsterdammers de spits van Real Madrid voor tien miljoen euro naar de hoofdstad zouden halen.
Indien de topschutter komende zomer weer zou vertrekken zou Ajax nog eens tien miljoen overmaken naar 'De Koninklijke'.
Mooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:11 schreef Silenus het volgende:
Luque wordt dus weer voor een jaar gehuurd door Malaga.
Als ze z'n salaris maar ophoesten, dan maakt het in principe geen verschil. Maar Ajax zal nog wel een half miljoen betalen ofzo en Malaga de andere anderhalf.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:11 schreef Silenus het volgende:
Niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:11 schreef Silenus het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)_jaar_bij_Mlaga.htmlquote:Málaga heeft de komst van Albert Luque afgerond. De aanvaller zette vrijdag zijn handtekening onder een driejarig contract bij de Andalusiërs. Dat meldt de Spaanse club op zijn website.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)s-naar-Malaga-CF.htmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet?
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)_jaar_bij_Mlaga.html
Wat betreft Luque: Als niemand wil betalen moet je andere oplossingen zoeken. Dit is prima, we zijn nu eigenlijk ook van 'm af.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:18 schreef Cheiron het volgende:
Liever verkoop dan verhuur. Nog steeds 30 man in de selectie dus (nu 29?), een hoop spelers (Sno, Kennedy, Sarpong) moeten toch wel beseffen dat ze hun minuten misschien wel niet gaan pakken?
Zeker een Sarpong of Martina; Jong, begin van je carriere; ga lekker een jaartje bij Willem 2 ofzo voetballen. Heeft Vertonghen ook geen windeieren gelegd.
Nu hebben ze waarschijnlijk de kans om de transfersom gespreid te betalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:21 schreef bloodysunday het volgende:
Ik snap dus niks van dat Luque verhaal, hij word dus verhuurd totdat hij transfervrij isen dan gaat hij alsnog naar Malaga waarom laat je hem nu niet gewoon transfervrij vertrekken
Volgens de site van Malaga heeft hij voor drie jaar getekend.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)s-naar-Malaga-CF.htm
Waarschijnlijk wilde meneer dus nog wat overhouden aan het ontbinden van zijn contract en was het financieel interessanter om hem een jaar te verhuren. Boeit niet zo,hoe dan ook krijgen we nog iets van compensatie, en is 'ie niet langer het probleem van Ajax.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:21 schreef bloodysunday het volgende:
Ik snap dus niks van dat Luque verhaal, hij word dus verhuurd totdat hij transfervrij isen dan gaat hij alsnog naar Malaga waarom laat je hem nu niet gewoon transfervrij vertrekken
1 jaar huur en daarna twee jaar 'echt'.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens de site van Malaga heeft hij voor drie jaar getekend.![]()
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.malagacf.com%2Fnoticias%2Fluque-ya-esta-en-casa-1375.html&sl=es&tl=nl&history_state0=
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |