quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:53 schreef Uro het volgende:
Ts is een werkloze pauper, want om 22 uur moet je ook stil zijn!
Anders leer je eens lezen, koekebakker.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:15 schreef aussieaussie het volgende:
Techno![]()
Klagen over mensen die WEL werken![]()
![]()
Jezelf beter vinden dan mensen die een ander beroep doen![]()
![]()
Aan jouw primitieve reactie te zien hebben we de eerste bouwvakker die reageert...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:31 schreef 19patje72 het volgende:
als je rust wil ga je maar in je hutje op de hei zitten.
na 10 uur snachts hoort het gewoon stil te zijn!
wil jij muziek, koptelefoon op!!
en de dag begint als het licht wordt, dus dan meteen aan de slag!!!
go arbeiders!!!!
ts: klacht ongegrond!!!!!
Je had het over een techno cd-tje, je zei dat je nog niet hoeft te werken om 6:30 en je had het over bouwpaupers. Wat mis ik hier?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:17 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Anders leer je eens lezen, koekebakker.
Omdat je conclusies trekt die niet vallen te trekken op basis van de OP of omdat je echt de essentie van het verhaal niet snapt..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:49 schreef aussieaussie het volgende:
[..]
Je had het over een techno cd-tje, je zei dat je nog niet hoeft te werken om 6:30 en je had het over bouwpaupers. Wat mis ik hier?
Erg slim ben je niet he? Dat is nogal logisch, als je om half 7 begint met werken dan ga je om 10 uur naar bed en wil je die herrie niet aan je kop.quote:Vreemd genoeg zijn het vaak dezelfde types die lopen te piepen als je om 22:00 nog ff lekker een techno-cdtje opzet..
Aangezien niemand het lijkt te snappen dan ligt het wat mij betreft meer aan het verhaal dan aan de ontvangers.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Omdat je conclusies trekt die niet vallen te trekken op basis van de OP of omdat je echt de essentie van het verhaal niet snapt..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg slim ben je niet he? Dat is nogal logisch, als je om half 7 begint met werken dan ga je om 10 uur naar bed en wil je die herrie niet aan je kop.
Kneus, zoek eens werk of in ieder geval echt werk in plaats van achter je computertje zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:42 schreef Chain_Reaction het volgende:
Vreemd genoeg zijn het vaak dezelfde types die lopen te piepen als je om 22:00 nog ff lekker een techno-cdtje opzet..
Ontgaat jou de ironie nou ook al?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangezien niemand het lijkt te snappen dan ligt het wat mij betreft meer aan het verhaal dan aan de ontvangers.
Klacht ongegrond.
Boeoeoeoeoe.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:52 schreef jagga het volgende:
Naar aanleiding van je laatste post.
Obvious troll is obvious.
Tevens, voor elk soort werk moeten er mensen zijn. In jouw ogen misschien minderwaardig , maar dat maakt jou juist nu zo zielig.
Zonder vuilnismannen, bouwvakkers e.d. word t het een grote puinzooi, dus een beetje respect voor het werkende volk.
Ze bestaan echt hoor, gasten die om 12:30 komen klagen dat je zo'n lawaai maaktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:52 schreef jagga het volgende:
Naar aanleiding van je laatste post.
Obvious troll is obvious.
Tevens, voor elk soort werk moeten er mensen zijn. In jouw ogen misschien minderwaardig , maar dat maakt jou juist nu zo zielig.
Zonder vuilnismannen, bouwvakkers e.d. word t het een grote puinzooi, dus een beetje respect voor het werkende volk.
Snel omdraaien om gezichtsverlies te voorkomen is prima maar als je dat zo duidelijk doet gaat uiteraard niemand dat geloven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ontgaat jou de ironie nou ook al?
Denk je nou werkelijk dat het mij wat kan verrotten dat wat onbehouwen debielen een keer met een busje door de straat touren?
Je hebt 2 Opties:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ontgaat jou de ironie nou ook al?
Denk je nou werkelijk dat het mij wat kan verrotten dat wat onbehouwen debielen een keer met een busje door de straat touren?
Ik studeer en verdien zelf me centen.. Maar dat is helemaal niet relevant eigenlijk..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, en welk werk doe jij trouwens?
Want met een eigen bedrijf heb je het nog niet druk genoeg?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik studeer en heb een eigen bedrijf.. Maar dat is helemaal niet relevant eigenlijk..
En TS ook natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:01 schreef Compomotive155 het volgende:
Ik denk dat je topik gefaalt heeft
Dat is alweer weg gehaald.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Want met een eigen bedrijf heb je het nog niet druk genoeg?
Niet als het doel was om aan te tonen hoe kleinzielig en gemaakt mannetjes als jij zijn.. Maar ook dat zal je wel volledig ontgaan zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:01 schreef Compomotive155 het volgende:
Ik denk dat je topik gefaalt heeft
Boehoe de hele wereld is gek behalve ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:02 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Niet als het doel was om aan te tonen hoe kleinzielig en gemaakt mannetjes als jij zijn.. Maar ook dat zal je wel volledig ontgaan zijn.
Nee hoor, er stond ook een eigen bedrijf en feitelijk klopt dat ook wel.. Een eenmansbedrijf waar ik me centen mee verdien.. Wat wil je erover weten überhaupt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is alweer weg gehaald.![]()
Lastige vragen zijn a pain in the ass.
Wat heb jij dan een doelloos bestaan zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:02 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Niet als het doel was om aan te tonen hoe kleinzielig en gemaakt mannetjes als jij zijn.. Maar ook dat zal je wel volledig ontgaan zijn.
Het gaat je niet om de klacht? Dus je plaatst je topic alleen maar om reacties uit te lokkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik studeer en verdien zelf me centen.. Maar dat is helemaal niet relevant eigenlijk..
Wat het verhaal tragisch maakt is dat mensen oprecht denken dat ik/iemand ermee zit als er een busje zo vroeg door de straat rijdt.. De overdreven politiek correcte reacties, de burgerlijke mutsen die op hun achterste poten staan.. Zo gemaakt allemaal.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is alweer weg gehaald.![]()
Lastige vragen zijn a pain in the ass.
De kleinzieligheid die jij tentoonspreidde maakt jou al een faler in essentie. En zelf nu ontgaat je de ironie nog..quote:
Het is ook een kutklacht. Dat is toch totaal de essentie van het verhaal niet of wel?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:04 schreef aussieaussie het volgende:
[..]
Het gaat je niet om de klacht? Dus je plaatst je topic alleen maar om reacties uit te lokkenEn nee, ik probeer niet politiek correct te doen, ik vind het gewoon een kutklacht.
Over hoe of wat... Alleen pro's kunnen een eenmans bedrijf staande houden. Doe ik het toch beter dan jou.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:03 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Nee hoor, er stond ook een eigen bedrijf en feitelijk klopt dat ook wel.. Een eenmansbedrijf waar ik me centen mee verdien.. Wat wil je erover weten überhaupt?
Mén, jij faalt alleen al door dit topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:05 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
De kleinzieligheid die jij tentoonspreidde maakt jou al een faler in essentie. En zelf nu ontgaat je de ironie nog..
Iedereen die werkt doet het beter dan TS, dunkt mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Over hoe of wat... Alleen pro's kunnen een eenmans bedrijf staande houden. Doe ik het toch beter dan jou.
Ga jij 2-vmbo nog even overdoen aub.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Mén, jij faalt alleen al door dit topic
En dan nog brullen dat je een eigen bedrijf hebt
Juist dan zou je moeten begrijpen, hoe meer je werkt hoe meer ¤'s je vangt.Kortom: TS faalt zwaar
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik studeer en verdien zelf me centen.. Maar dat is helemaal niet relevant eigenlijk..
Wat het verhaal tragisch maakt is dat mensen oprecht denken dat ik/iemand ermee zit als er een busje zo vroeg door de straat rijdt.. De overdreven politiek correcte reacties, de burgerlijke mutsen die op hun achterste poten staan.. Zo gemaakt allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |