En dan ook echt van die bimbo's met neptieten of lippen of weet ik het wat waren het bij mijquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kwam ook per ongeluk zoiets tegen, ik kijk eigenlijk nooit naar lesbische pron, en echt met nepnagels van 3cm of zo, en ze ging maar en ze ging maar. Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker is
lesbo's hebben dus geen smaakquote:
quote:
Voor Amerikanen is ze misschien grappig, ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Anchor het volgende:
Ellen is funny en charming, dat maakt haar aantrekkelijjk.
Voor mij ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor Amerikanen is ze misschien grappig, ja.
Ik heb voor een relatie wel bepaalde verwachtingen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef bulbjes het volgende:
[..]
En dan zegt men hier dat ik vooroordelen heb![]()
![]()
Ben ook wel benieuwd wat vrouwen dan precies in een vrouw zoeken (en dan niet alleen manwijf-meisje meisje, ik neem aan dat er ook wel andere lesbische verhoudingen zijn dan dat....of is het bijna altijd dat er toch eentje het mannetje is of meer 'de macht' heeft in de relatie??).
Als ik even generaliseer (jaaaa generaliseer, ik weet ook wel dat het niet altijd/ echt niet alleen maar dit is) over wat mannen in een relatie zoeken dan zijn het bijv dingen als:
-Goede sex
-Aantrekkelijk (uiterlijk)
-Verzorgd uiterlijk
-Lief
-Goed kunnen koken is mooi meegenomen
-(Evt.) voor kinderen kunnen zorgen
-Om kunnen lachen of mee kunnen lachen
-Intelligent, maar niet TE
-Meestal niet een baan met veel meer salaris en verantwoordelijkheden dan manlief zelf want das bedreigend
Etc.
Vroeg me af of er nu bij vrouw-vrouw heel andere dingen tussenzitten of dat het een beetje hetzelfde is. Zoek je als vrouw bijv ook iemand die liever niet intelligenter is dan jijzelf, of een hogere baan/ salaris hebt dan jijzelf, of valt zoiets helemaal weg in een v-v relatie?
Ja goed is beetje moeilijk antwoord op te geven zo algemeen maar hoop dat er dan iig vrouwen zijn hier die willen/ kunnen vertellen wat ze precies zoeken in een relatie of in de vrouw met wie ze in een relatie aangaan.
Hey Seven ik zat dat filmpje te kijken en wat mij op viel warenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Lesbofuifje in Antwerpen. Dit geeft een accuraat beeld, er zitten eigenlijk niet echt lelijke chicks tussen. Veel mooie stoere vrouwen die toch nog vrouwelijk zijn. Ik ga voor de danseressen.
Iets zegt me dat dat die vrouwen geen ene reet interesseertof mannen daar van gruwelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef solaire het volgende:
- hoe je het ook benoemd er zit toch pakweg 50% pot tussen met pittig kapsel waar bijna iedere man van zou gruwelen
Herman finkers zou zeggen: Ellen is een lief kind!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:20 schreef Pien85 het volgende:
Ellen heeft gewoon een hele mooie uitstraling
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
Iets zegt me dat dat die vrouwen geen ene reet interesseertof mannen daar van gruwelen.
Weinig dikke vrouwen inderdaad. Lesbo's zijn relatief vaak sportief, denk ik (maar kan ik fout hebben). En ja, we gebruiken minder make-up dan hetero's. Verder houden lesbo's zelf meer van sportievere kortere koppiesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef solaire het volgende:
[..]
Hey Seven ik zat dat filmpje te kijken en wat mij op viel waren
- Weinig tot geen dikke vrouwen (is dat altijd zo of meer iets van dit type feestje?)
- hoe je het ook benoemd er zit toch pakweg 50% pot tussen met pittig kapsel waar bijna iedere man van zou gruwelen
- de make up van de langharige dames is een stuk minder lieflijker en meer functioneel als bij hetero dames (ik weet niet of dit juist is maar het lijkt wat minder de ogen te accentueren)
trouwens als er nog eens zo;n een feestje is waar al die dames elkaar spontaan beginnen te zoenen zou je dan stiekem een videotje willen maken voor Fok???
Daar kwam ik twee jaar geleden ook achter inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat die vrouwen geen ene reet interesseertof mannen daar van gruwelen.
Sowieso, hoe ouder ik word, hoe duidelijker mij word dat mannen echt alleen maar naar neukbaar kijken en verder niks.
je had ook kunnen zeggen uiterlijk en makkelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Daar kwam ik twee jaar geleden ook achter inderdaad.![]()
Mannen checken de volgende dingen:
-Tieten
-Kont
-Taille
-Haren
-Gezicht
-Ziet ze eruit alsof ze zich ook laat palen
Manwijven. Charmante term. Er zijn ook tigduizend 'manwijven' die gewoon straight zijn. Net als dat er vrouwelijke mannen zijn die straight zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:36 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ok, samenvatting:
1.) Kloppen mijn verklaringen uit mijn OP over waarom een lesbienne zich als manwijf kleedt/ gedraagt?
2.) Zijn er nog meer redenen aan te voeren waarom een lesbienne zich als manwijf gedraagt?
3.) Vind je als lesbienne dezelfde soort vrouwen geil als de meeste mannen, of is het een ander soort vrouw of vooral de manwijven waar je op geilt (kort haar, niet perfect figuur etc)
4.) Post eens plaatjes van vrouwen die jij als lesbienne mooi/ lekker vind.
5.) Welke bekende vrouwen worden staan in de lesbienne wereld bekend als lekker (hetero of lesbi vrouw maakt niet uit)
6.) Hebben lesbiennes ook een 'gaydar' net als mannelijke homo's?:
7.) Hoe herken je een lesbische vrouw?
8.)Wat zijn de flirt-en versiertrucs in lesbienne-land? Zijn er speciale flirttechnieken?
9.) Is er ooit een afgesproken teken bedacht waarmee je een ander lesbienne kan herkennen of waarmee je kan laten zien dat je zelf lesbisch bent?
10.) Zijn er ook veel vrouwelijke lesbiennes die er gewoon vrij hetero uitzien en hoe herken je deze dan als lesbisch?
11.) Wat vind je van de term 'lesbiennes' en 'lesbo's'?
okey, terug naar het topic dan dit vechten we wel in wat toepasselijker topic uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:53 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Nee, mannen kijken echt naar die specifieke dingen. En hoe meer er van zichtbaar is, hoe neukbaarder ze is/overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |