Dank jequote:
wat een kut ava heb jijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:43 schreef trovey het volgende:
Kijk die site eens even door, wellicht zijn er nog meer antwoorden te vinden op vragen die je alsnog hebt. Ik zou inderdaad even met de huisarts bespreken in welke mate hij betrokken kan worden bij de hele procedure i.v.m. gezondheidsverklaringen etc.. Met dat soort dingen kun je je beter van te voren geïnformeerd zijn, maakt een keuring wel zo ontspannend.
Je moet een vragenlijst invullen van 133 vragen wat de meest random vragen heeft zoals:quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:44 schreef maarten111 het volgende:
uhm hallo maarten hier
ik heb ook de keuring binnenkort ..wat voor vragen krijg je eigenlijk bij de psychologische keuring?
nee, ik zou zeggen veel plezier op de keuring.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:27 schreef maarten111 het volgende:
ah ok man heb jij het als moeilijk ervaren..?
heb best wel zenuwen voor de keuringen...
hoop dat je erdoor heen komt en ik ook natuurlijk^^
is het op tijd die 133 vragen?
Ja zeer groot zelfs, ze hebben liever ervaren ex militairen dan spijkerbroeken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:40 schreef maarten111 het volgende:
mooi![]()
ik ben uitgenodigd voor een sollicitatie bij de landmacht echter ik heb jaren geleden ongever 8 a 9 jaar al in de landmacht gezeten maar wil er nu weer terug in daarom de sollicitatie ik ben 30 jaar heb ik enige kans van slagen..? ik hoop het wel!..
Omdat die lui ervaren zijn, makkelijker instromen, dan zo'n verse.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef maarten111 het volgende:
uhm maar heatseeker hoe weet jij dat dan als ik vragen mag dat ze graag ex-millitairen willen hebben?
Deze vraag werd ook in mijn NPV (Nederlandse persoonlijkheidsvragenlijst) gesteld, maar ik snap eigenlijk nog steeds niet wat de essentie er van is. Proberen ze je chauvinisme te toetsen oid?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef Remake het volgende:
-Heeft Nederland de beste brug bouwers?
What?
Naar mijn weten word je gewoon door een psycholoog, maw iemand die het gedrag van mensen bestudeert, geinterviewd hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Karasta het volgende:
[..]
Daarna moet je met een psychiater praten en die gaat helemaal proberen uit te dokteren.
Het is ook geen ingewikkelde Defensievragenlijst, maar een standaard NPVquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Arkaneor het volgende:
Deze vraag werd ook in mijn NPV (Nederlandse persoonlijkheidsvragenlijst) gesteld, maar ik snap eigenlijk nog steeds niet wat de essentie er van is.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:40 schreef maarten111 het volgende:
mooi![]()
ik ben uitgenodigd voor een sollicitatie bij de landmacht echter ik heb jaren geleden ongever 8 a 9 jaar al in de landmacht gezeten maar wil er nu weer terug in daarom de sollicitatie ik ben 30 jaar heb ik enige kans van slagen..? ik hoop het wel!..
Hij is 31 volgens mij een herintredende sergeant. Wees jezelf blijf eerlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef maarten111 het volgende:
enne hoe oud is die dan die bij jou in het peloton is? heatseeker?
ik hoop echt dat ik erdoor kom~!
heb je nog goede tips voor me heatseekr? voor het gesprek b.v met de psycholoog
Dat weet ik, maar dat maakt de vraag eigenlijk alleen maar saillanter. Want waar slaat het nu eigenlijk op? Wat is de toegevoegde waarde van deze vraag?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef DennissG het volgende:
[..]
Het is ook geen ingewikkelde Defensievragenlijst, maar een standaard NPV
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hij is 31 volgens mij een herintredende sergeant. Wees jezelf blijf eerlijk.
Als zelfs ik erdoor kom...
Goed werk doen de militairen. Nobel ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:48 schreef Darklight het volgende:
En de goedkope drank mis ik haha, begon al op zondagavond, en ging door tot donderdag, bijna elke avond dronken
Dienstplichtigenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:22 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Goed werk doen de militairen. Nobel ook.
Die persoon over wie ik het had was korporaal maar is nu sergeant, zelf ben ik geen herintreder, en ik ben tevens nog maar sld1. Amo is 4 maanden knop om zetten, en als je echt militair wilt worden dan slaag je ook wel voor je amo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef maarten111 het volgende:
Hoi heatseeker nee ik ben geen herintredende sergeant ik ben een herintredende soldaat1 die heeft gesolliciteerd op sergeant ik heb een mbo+ dipoma enne ja eerlijk kom je het verst mee he idd.
maar hoe bne jij teruig gekomen dan heatseekr? was jij sergeant of sld1? en wat was jou stapppen om erin terug te komen? en welke functie? en is de amo veel veranderd?
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:32 schreef maarten111 het volgende:
uhm amo is tog 3 mnd? met bivak1,2,3 en eindoefening?....
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:45 schreef Darklight het volgende:
Amo was 3maanden, met een paar oefeningen, op het einde een grote oefening
Leer je wel de meeste lui goed kennen, die kom je na je amo ook wel weer tegen op andere kazernes, of op dezelfde kazerne waar jij zit.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:51 schreef Heatseeker het volgende:
De Amo staat voor 4 maanden, ik had rang sld3 toen sld2 en nu sld1 wat een vooruitgang hé.
Opgekomen op 23-05 '05 en op 23-09-05 had ik me strepen (soldaat) en was de amo afgelopen, dat is dus 4 maanden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:58 schreef maarten111 het volgende:
heatseekr hoe kom, je erbij dat de amo 4 mnd is? wanneer heb ji jde amo gedana? voor soldaat bedole ik he ...
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef maarten111 het volgende:
ah ok hoevele bivakken heb je gehad?
hoevele dagen duurt de eindoefening?
is de klimtoren nog steeds vereiste?
vertel eens wat over de amo als je wil
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:26 schreef zikkah het volgende:
[edit] nevermind, zat op een erg oude post te reageren
Oja maarten, ontspan je kringspier. Als je een beetje gezond persoon ben fiets je zo de amo door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
Highlight het vakje onder mijn spoiler danquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef maarten111 het volgende:
ow ok man
en ben je er ook echt fel tegen..? of blow je wel eens
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef Karasta het volgende:
Er is niks moeilijks aan.
Ik ben 21 en ze had gevraagd als ik weleens een jointje had gerookt en heb nee gezegd, vervolgens vroeg ze heel even door als ik het echt nooit had gedaan en ik zei dat ik hier fel tegen drugs was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed zo, jongen.
Zeker niet en dat is niet waar ik op doelde. Maar het waren wel andere tijden dan 2009quote:
Durf jezelf gewoon een beetje te presenteren, zonder al te veel lulverhalen en dan komt het wel goed met je po.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:18 schreef maarten111 het volgende:
ja ik weet het kan er niks ana doen..
kijk ik ben 30 jaar ben in 99 beroeps geweest
wil nu terug
maar toen in 99 kon ik erg lsecht overweg met mijn commandant
dus nu ben ik erg zenuwachtig over mijn terugkeer
ik heb al via de website gesolliciteerd
en niet via de oud commandant met aanbeveling
maar ik wil erg graaga terug dus daarom maak ik mij zo druk
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef zikkah het volgende:
[..]
Durf jezelf gewoon een beetje te presenteren, zonder al te veel lulverhalen en dan komt het wel goed met je po.
De amo slaat overigens tegenwoordig nergens meer op. vol met arbo regeltjes dat je geen schuttersputten meer mag graven, verplicht 6 uur slaap per nacht ofzo. Geen voorligsteun meer, alleen een sportinstructeur mag dat nog opdragen. Allemaal dat soort onzin regeltjes. Dus maak je daar maar niet te druk over.
Klimtoren is vereiste ja, totaal 4 bivakken waaronder de eindoefening. Wij hebben 1x MT gehad maar dat ligt aan je kader. Veel theorie en veel praktijk veel discipline en veel niet lullen maar doen mentaliteit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef maarten111 het volgende:
heatseeker verteel eens wat als je wil... over de amo
[..]
Ja, ik had ditzelf ook gedaan, en verteld tijdens de PO. Hier vroegen ze wel heel erg veel over door. Maar ze waardeerde mijn eerlijkheid wel. Zolang je het nu niet meer doe is het okquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef maarten111 het volgende:
en mag je niet geblowt hebben dan..?
Jezus, moet het nóg laffer gemaakt worden? Hoe komen ze erbij?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:23 schreef Remco026 het volgende:
AMO is sinds enige tijd 4 maanden.
Ik heb 4 bivakken gedaan en klimtoren zit er nog steeds in.
Wel gaan er geruchten rond dat er geen MT's meer gegeven worden en dat bivak 3 eruit wordt gehaald, maar dat zijn alleen maar geruchten die ik gehoord heb.
MT = Mentale training = mentaal en fysiek afbranden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:03 schreef Arkaneor het volgende:
Kan iemand even toelichten wat een MT precies inhoudt? Marstraining oid?
veel mt's? hmm ik heb dr toen ik op de KMS zat maar 2 gehad, en die stelden vrij weinig voor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:59 schreef Pumatje het volgende:
wat een bullshit in dit topic.
Amo is nog net zo leuk als anders en de IVO op de KMS is verschrikkelijker geworden.
Nogal veel MT's erin gegooid.
Amo en leuk? Damn jij hebt echt het juiste beroep gekozen hé.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:59 schreef Pumatje het volgende:
wat een bullshit in dit topic.
Amo is nog net zo leuk als anders en de IVO op de KMS is verschrikkelijker geworden.
Nogal veel MT's erin gegooid.
Die TSF trainig of hoe de bevoegheid om iemand in de voorligsteun te trappen ook heet is complete onzin, ik weet niet wie dat bedacht heeft maar het gaat nergens over....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:14 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ochtendsport mag je als OO zelf geven, incluis voorligsteun. Wordt op de KMS geinstrueerd.
Daarnaast nogal logisch dat niet elk persoon dit mag, lichaam moet niet worden afgebroken maar opgebouwd.
Daarnaast weet ik niet welke AMO jij hebt gehad, maar die van mij is niet lang geleden en ik had echt geen 6 uur per nacht slaap, vaak nachten doorgetrokken. Al is het maar omdat je wachtschema het niet toelaat te gaan slapen.
de schuttersput ging ook gewoon door en weet niet wat er normaal anders was vroagah behalve dat je nu meer moet knielen dan bukken.
Ik had INI, 2x zelfsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:03 schreef Pumatje het volgende:
gaat ook inderdaad nergens overmaar dat terzijde
Bauke, had jij de IVO of de INI opleiding? INI toch?
Hetgeen wat naast het hoge pussy gehalte van de IVO verschilt van de INI is dat er nu een boel MT's standaard in de IVO opleiding zijn geduwd![]()
is pas sinds kort. IVO zijn ze lang mee aan het experminenteren geweest.
MT deden ze bij ons vaak op maandag of vrijdagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik had INI, 2x zelfsin 2006 was t echt zwaar, maar wat wil je met een losgeslagen KCT'er als PC en een minstens zo fanatieke KCT sergeant als kader
Maar veel mt's dus? zoals? ik heb namenlijk ns een mt gehad om 0500, er werd 20 minuuten geschreeuwd en je moest n beetje heen en weer rennen/dekken en dat was t.
de oude en de nieuwe manier van opleiden op de KMS, ini/ivo1 is de amo en ini/ivo2 is de "echte" onderofficiers opleiding.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef maarten111 het volgende:
LOL wil iemand vertellen wat ini en wat ivo is????
Denk eens na man, ze doen dit echt niet omdat ze je niet vertrouwen. Dit is alleen om te kijken of je niet een of andere ziekte hebt waar je zelf misschien niks van wist.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef maarten111 het volgende:
nou bouke ik vrees de urine test niet,
alleen ik had gehoord dat tijdens de amo ook urinetesten werden gehouden en dat vind ik een beetje belachelijk omdat ze dan wel heel wantrouwend overkomen op de soldaten en de rest lijkt mij en ondertussen willen ze wel dat we ons leven wagen in afghanistan is ook goed kiezne we zelf voor maar om ons dan te behandelen alsof we in de gevangenis leven vind ik een beetje te...
maar is mijn mening, en als ze tog urine testen gaan doen tijdens amo ofzo Prima! alleen heb ik dan wel mijn gedachten erover.
Volgens mij worden bij elke individuele keuring de mogelijkheden naderhand met je besproken. Dwz dat wanneer je geen goede indruk maakt op het AAC-gesprek (aanstellingsadviescommissie, een soort sollicitatiegesprek) je alsnog voor een andere functie zou kunnen worden aangesteld. Tenzij men je ongeschikt voor een militaire carriere in z'n algeheel bevind, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien je verleden. Je zult echt niet opnieuw hoeven te solliciteren als je al in de procedure zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:33 schreef maarten111 het volgende:
Ok mijn volgende vraag,
ik heb gesolliciteerd op sergeant functie omdat ik een mbo+ dipoma heb en al beroepsmillitair ben geweest bij een gevechtseenheid.
Weet iemand of als ik naar de keuring ga en mijn score niet goed genoeg is voor kms maar wel voor soldaat of korperaal mag je dan meteen door? of meot je eerst weer solliciteren op soldaat functie.
Op zich een hele goede en ik geloof er ook wel in, het is alleen wel een probleem om als je op wat oudere leeftijd besluit om in dienst te gaan nog al die rangen te gaan doorlopen, of in elk geval om eerst nog een diensttijd als sld1 te doen. Ik ben nu 23 en begin hopelijk volgend jaar aan de KOO Painf. Om nu eerst nog een termijn sld1 te doen zie ik niet echt zitten ivm mijn leeftijd...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:37 schreef Remco026 het volgende:
Ik begin ook gewoon onderaan de ladder.
Ik heb een HAVO diploma, maar ben nu gewoon Kannonier 2.
Waarom? Omdat ik vind dat je dat later een betere PC maakt.
Marco Kroon zei het geloof ik: Je moet eerst leren bevelen opvolgen, voordat je ze gaat geven.
Klopt zit ook wel wat in, maar denk je dat je geen bevelen in je sergeantopleiding krijgt? En denk je dat de directeur van Appie Heijn ook als vakkenvuller begonnen is, zodat ie weet hoe die ze nu moet aansturen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:37 schreef Remco026 het volgende:
Marco Kroon zei het geloof ik: Je moet eerst leren bevelen opvolgen, voordat je ze gaat geven.
Hoe kan ik dan in feb '09 de sollicitatieprocedure starten en in aug '09 aan de KMA beginnen? Ik denk niet dat het onderdeel in deze zo veel uitmaakt om eerlijk te zijn. En daarnaast, hebben ze niet een ander onderdeel aan je voorgesteld toen je werd aangehouden bij het AAC?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:52 schreef Remco026 het volgende:
Ik denk dat herintreders gewoon achteraan in de rij moeten sluiten.
Maar ja als de wachtlijsten nog langer worden... Ik solliciteerde in 2008 in eerste instantie voor officier artillerie en toen werd mij vertelt dat ik moest wachten tot 2010, omdat de KMA tot 2010 gevuld was.
Ik heb de sollicitatie niet eens in gang gezet, maar gezegd dat ik dan eerst ervaring op ging doen als manschap, maar dat is inderdaad raar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:57 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan in feb '09 de sollicitatieprocedure starten en in aug '09 aan de KMA beginnen? Ik denk niet dat het onderdeel in deze zo veel uitmaakt om eerlijk te zijn. En daarnaast, hebben ze niet een ander onderdeel aan je voorgesteld toen je werd aangehouden bij het AAC?
Hangt dr vanaf wat voor functie je hebt, bij de infanterie geef ik je gelijk. maar als je een ICT MBO4 diploma hebt geef ik iemand groot gelijk als hij/zij niet als soldaat knopenlegger bij de verbindingsdienst gaat maar gelijk als sgt wil beginnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:37 schreef Remco026 het volgende:
Ik begin ook gewoon onderaan de ladder.
Ik heb een HAVO diploma, maar ben nu gewoon Kannonier 2.
Waarom? Omdat ik vind dat je dat later een betere PC maakt.
In Nederland waren er een paar maanden geleden ook nog een kleine 10.000 vacatures te vullen. Die zijn nog steeds niet allemaal gevuld hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:07 schreef Den_Tokke het volgende:
lol hier in België smeken ze om bij het leger te komen door middel van zielige commercials op tv... grappige shit.
lekker gelijk voor sgt gaan, je moet anders zowiezo binnen 5 jaar naar de kms ivm het up or out systeem.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:23 schreef maarten111 het volgende:
Ah Rock shocker ik ga solliciteren omdati kzoals ik al zei al beroepsmillitair ben geweest.
En omdat ik het leven echt mis als soldaat of korperaal miss?^^
ik ben in 1999 al beroeps geweest en nu ben ik 30 jaar en wil weer terug in een hecht team werken vind ik ook gaaf zo leer je elkaar echt goed kennen en word je goeie maten!
ik ga voor pantser infanterie en mijn tweede keus word lua.
inmiddels heb ik ook mijn mbo+ diploma gehaald in de burgermaatschappij
je krijgt alleen die 133 vragen in je aanvullend psychologische test als je geen vmbo diploma of geen volledig diploma en voor als je bij de kct wil (korps comando troepen) en bij nog iets maar dat ben ik vergeten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Karasta het volgende:
[..]
Je moet een vragenlijst invullen van 133 vragen wat de meest random vragen heeft zoals:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Neemt niet weg dat ze er wel bij zitten![]()
Ook veel van die zeventienjarige meisjes die solliciteren voor een baan bij de KMAR zijn zo. En dan komen ze terug bij hun vriendinnen en dan zeggen ze 'Ze vonden dat ik er niet goed over had nagedacht. En die vraag over Nederland als bruggenbouwers, waar sloeg dat nou weer op?!'
True story.
Onzin.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef hadassa1 het volgende:
[..]
je krijgt alleen die 133 vragen in je aanvullend psychologische test als je geen vmbo diploma of geen volledig diploma en voor als je bij de kct wil (korps comando troepen) en bij nog iets maar dat ben ik vergeten.
ik heb nammelijk vorig jaar de keuring gehad en ik heb nammelijk ook de aanvullende moeten doen omdat ik geen complete vmbo diploma had.
Weet ik niet meer, volgens mij heb ik "ja" geantwoord. Het maakt ook eigenlijk geen bal uit wát je daar antwoordt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef maarten111 het volgende:
ja wat heb jij geantwoord dan?
20 en voor iedereen begint, nee ik heb niet veel ervaring, maar ik vertel alleen wat ik zelf ziequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef maarten111 het volgende:
lol remco hehe maarre hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Weet je trouwens wel zeker dat je ooit 'beroepsmilitair' bent geweest? Als ik zo jouw posts lees, denk ik de hele tijd dat er een 13-jarig ventje heeft zitten typen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:08 schreef maarten111 het volgende:
OW jah en als ik nu wat overgewicht heb ene klein buikje^^ is dat een probleem.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef Volcom45NL het volgende:
Helaas helaas ik heb te horen gekregen dat ik opnieuw moet solliciteren dus ga eens goed nadenken of ik dan mischien niet beter gelijk naar de kms kan gaan. Ik had gesolliciteerd voor korporaal rupsvoertuig monteur maar dat gaat dus niet door dus die functie zal ik ook niet zomaar weer op kunnen solliciteren.
Ben nu 24 volgend jaar juni 25 goed plan om voor kms te gaan lijkt me of niet ? een paar jaar als korporaal leek me beter om te beginnen want wil niet als soldaat aan de slag iig maar kms is mischien handiger iemand tips? ze zijn allemaal welkom
Als ik het goed heb is korporaal geen instroomfunctie voor iemand zonder defensieverleden. Dan kun je idd beter voor KMS gaan aangezien je anders waarschijnlijk tussen de 17-22 jarigen komt, en dat misschien demotiverend kan uitpakken. Daarnaast heb je waarschijnlijk al een grotere levenservaring en misschien leidinggevend verleden wat pluspunten zijn voor een sergeantsopleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet natuurlijk niet precies hoe het bij de Landmacht werkt.![]()
Bij de landmacht heeft de korporaal niet zo'n grote status als bij de mariniers. Er zijn startersfuncties als korporaal. Bij een herstelcompagnie begin je bijvoorbeeld als korporaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is korporaal geen instroomfunctie voor iemand zonder defensieverleden. Dan kun je idd beter voor KMS gaan aangezien je anders waarschijnlijk tussen de 17-22 jarigen komt, en dat misschien demotiverend kan uitpakken. Daarnaast heb je waarschijnlijk al een grotere levenservaring en misschien leidinggevend verleden wat pluspunten zijn voor een sergeantsopleiding.
Maar ik weet natuurlijk niet precies hoe het bij de Landmacht werkt.![]()
quote:[b]Op maandag 10 augustus 2009 19:26 schreef zikkah het volgende:[/
Oja maarten, ontspan je kringspier.
Diploma`s heb ik 1 vmbo motorvoertuigen en mbo 2 ict verder meerdere opleidingen gedaan die ik niet afgemaakt heb om diverse redenen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef maarten111 het volgende:
hmm jammer voor je man
ik denk dat als je een beroepsmillitair was geweest de situatie anders was geweest miss
maar tja ik zou als ik jou was kms proberen..
heb je diploma's? en welke?
en hebben ze alleen gezegd dat je sollicitatie niet doorging of wat is de reden precies..?
veel succes man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |