abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:23:48 #251
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71700755
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Echt lelijk vind ik haar niet,het neppe ,dat bevalt me niet .Maar irl is ze misschien heel lief
Ach, wat is nep.. Ik zie hier de laatste dagen een andere protagonist uit de kooi die uitgebreid uit de doeken doet dat hij in werkelijkheid niet lijkt op het personage dat hij anderhalf jaar heeft neergezet.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_71702794
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Voor Liekes aanhangers is het natuurlijk wel leuk als ze ala Linda de Mol zou kunnen werken..Met haar wilskracht lukt het haar misschien wel vrede op aarde
ja, Erie, trappen kan je goed , het misstaat je niet moet ik zeggen .

Linda hangt nu ook in de paal trouwens .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:07:11 #253
111260 Charmian
a little joy
pi_71702954
En daar gaan we weer: Lieke is een kut en Huub een lul. Get over it already.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_71704901
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:

Grappig dat verhalen die over persoon X gaan door sommige mensen altijd klakkeloos voor waar worden aangenomen, terwijl verhalen over persoon Y steevast als roddel en laster worden afgedaan en worden gepareerd met een verontwaardigd "Ben je er zelf bij geweest?".
En dat zeg jij? Misschien even je eigen posthistory nalezen, meisje.

Het maakt toch ook helemaal niets uit. De een houdt van wit brood en de ander houdt van bruin brood. Ik heb altijd mijn voorkeur uitgesproken voor bepaalde bewoners zonder me daarbij schuldig te maken aan het denigreren van andere bewoners. De een wordt er niet beter van door de ander slechter te praten, gebaseerd op vermoedens, roddels, laster of weet ik al niet meer. Je kunt een oordeel baseren op daadwerkelijke feiten en de rest aanvullen door intuïtie.

Het is ook niet zo moeilijk om elkaars voorkeuren te respecteren hoor. Moet je maar eens proberen. Dat werkt best.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diamonds op 08-08-2009 14:01:04 ]
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:59:15 #255
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71705073
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:49 schreef Diamonds het volgende:

[..]

En dat zeg jij? Misschien even je eigen posthistory nalezen, meisje.
Mijn meningen, stellingen, beweringen, enz. zijn nooit gebaseerd op verhalen van horen zeggen, maar louter en alleen van wat ik zelf zie en lees.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:46:09 #256
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71705873
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Mijn meningen, stellingen, beweringen, enz. zijn nooit gebaseerd op verhalen van horen zeggen, maar louter en alleen van wat ik zelf zie en lees.
ff m'n broek ophalen, want die zakt er van af
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_71706263
quote:

[..]

Oh, maar dat zijn die van de andere posters toch ook?
pi_71707344
quote:

[..]

En dus vanuit dezelfde punten als iedereen beredeneerd die zijn/haar mening vertelt over personen. Alleen vanuit een ander oogpunt bekeken, waarbij de voorkeur voor een persoon duidelijk wordt uitgesproken. Dat kan dus prima. Geen probleem. Maar een ander "verwijten" dat ze niet genuanceerd genoeg de zaken bekijken en de ander van alles toebedelen om die ene er beter uit te laten springen, is iets waar ook jij je wel een beetje schuldig aan maakt. Dus wat je van een ander niet prettig vindt, moet je zelf ook niet doen, lijkt mij. Toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Diamonds op 08-08-2009 14:11:56 ]
pi_71707567
Check alleen al je signature onder jouw posts. Dat zegt toch al genoeg? Of Huub dat wel of niet gezegd zou hebben, doet eigenlijk nog niet eens ter zake. Jij gebruikt het om je punt nog eens extra duidelijk te maken. Ik heb het niet nodig om mijn voorkeuren te benadrukken, alleen liefde en respect telt voor mij, zoals mijn signature ook aangeeft.

Dat is waar het in het leven om draait, vind ik. Niet of iemand van wit of bruin brood houdt. Vergis je niet. Ik ga een discussie niet uit de weg. Vind het wel interessant zelfs om beredeneringen te analyseren. Doch deze moeten dan wel gestaafd zijn op daadwerkelijke feiten, voordat je ze zo hard op kunt zeggen. Indien die daadwerkeijke feiten niet bestaan, volsta je met op zijn minst bij je post te noteren dat jij het zo ziet of dat het bij jou zo is overgekomen. Dan ben je nog enigzins objectief te noemen. Voorkeuren mogen gerust, maar ik blijf daarbij ook nog zoveel mogelijk objectief wat anderen betreft. Wat overigens niet betekent, dat ik nooit eens ongenuanceerd mijn mening kan geven. Als ik dat dan af en toe doe, zal de intentie dat dit mijn mening is duidelijk uit de post spreken of te begrijpen zijn. En da's toch anders dan je mening proberen op te dringen aan een ander.

[ Bericht 7% gewijzigd door Diamonds op 08-08-2009 14:17:54 ]
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:16:40 #260
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71707647
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:46 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

ff m'n broek ophalen, want die zakt er van af
Misschien bretels aanschaffen?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:26:13 #261
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71707827
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:59 schreef Diamonds het volgende:

[..]

En dus vanuit dezelfde punten als iedereen beredeneerd die zijn/haar mening vertelt over personen. Alleen vanuit een ander oogpunt bekeken, waarbij de voorkeur voor een persoon duidelijk wordt uitgesproken. Dat kan dus prima. Geen probleem. Maar een ander "verwijten" dat ze niet genuanceerd genoeg de zaken bekijken en de ander van alles toebedelen om die ene er beter uit te laten springen, is iets waar ook jij je wel een beetje schuldig aan maakt. Dus wat je van een ander niet prettig vindt, moet je zelf ook niet doen, lijkt mij. Toch?
Ik heb nooit iemand verweten dat ze niet genuanceerd genoeg de zaken bekeken. Ik haat nuances, ze zijn de doodsteek voor elke goede discussie. Nuances zijn de kroonjuwelen van de PvdA.
Ik geef echter nooit mijn mening zonder onderbouwing. Mijn mening over bepaalde personen en/of zaken mogen bij vaste posters op dit forum bekend worden geacht en ook het waarom van mijn mening.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_71707953
Je kunt je mening ook gewoon vertellen, doch meningen opdringen is wat anders.

Laat ik het anders formuleren: jij zegt misschien niet "Ben je er zelf bij geweest?', maar jij staaft jouw meningen ook op wat jij ziet en leest. Neem jouw voorkeur voor Lieke. Deze breng je vaak genoeg naar voren, waarbij je je niet schroomt om er meteen een negatief punt van Huub tegenover te zetten. En dat vaak terwijl het op dat moment niet eens over Huub gaat. Dat is niet echt "objectief" te noemen, maar behoorlijk gekleurd. Wat ik overigens dan weer wel grappig vind bij jou, is dat je graag de discussie aan gaat met Huub, waarbij je af en toe toch wel aardig tegen hem kan zijn. Stiekem spreekt hier toch ook een klein beetje waardering uit. Als is het maar een klein beetje, maar toch.

[ Bericht 34% gewijzigd door Diamonds op 08-08-2009 14:48:44 ]
pi_71708279
Al heb ik hier niet veel gepost, gelezen heb ik het hier en elders regelmatig. Dus wat er speelt, is mij wel een beetje duidelijk.
pi_71708420
[quote]Op vrijdag 7 augustus 2009 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Alsof ze daar ooit een geheim van heeft gemaakt.
[..]

Idem geldt voor alle andere bewoners. Ze hebben allemaal een bepaalde reden, de meeste o.a. een commerciele reden, gehad om mee te doen aan DGK, toch? Ook Huub heeft er nooit een geheim van gemaakt, dat hij ook DGK ingegaan is om er beter van te worden. Daar is ook helemaal niks mis mee. En als dan achteraf blijkt, dat het dat toch niet was/is, dan heb je dat toch maar weer geleerd. Als je niks probeert, dan kom je nergens. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:58:07 #265
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71710547
sunny16947 waar blijf je met feiten, je hebt zogenaamd dingen gehoord, namen en rugnummers aub, of zit je zomaar iemand zwart te maken zonder het te kunnen onderbouwen, zeg dat dan gewoon
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:12:16 #266
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71710778
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:58 schreef Suikeroom het volgende:
sunny16947 waar blijf je met feiten, je hebt zogenaamd dingen gehoord, namen en rugnummers aub, of zit je zomaar iemand zwart te maken zonder het te kunnen onderbouwen, zeg dat dan gewoon
Lezen is niet je sterkste kant he suikeroom.
fiet is dat heel lang het verhaal in de rondte ging dat ze haar intrede als miljonair te danken had verleende diensten onder het bureau.

Heeft dus niets te maken met dat IK haar zwart maak.
Snooker is top!!!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:35:24 #267
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71711241
wie heeft dat gezegd ik heb daar niks over gehoord

en waarom post jij die roddels hier?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:01:43 #268
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71711703
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
wie heeft dat gezegd ik heb daar niks over gehoord

en waarom post jij die roddels hier?
1: Ik zou zeggen ga op zoek naar de bron.
2: En omdat jij daar niks over gehoord hebt, betekent nog niet, dat het niet zo was. Misschien was je blind en doof.
3: Roddel of waarheid.....ik post wat ik wil. Ben jou iig geen verantwoording schuldig.
Snooker is top!!!
pi_71713777
quote:

[..]

Wat je vnl beweerd en maar herhaalt en maar herhaalt is dat Huub niet meer doet dan koffie rondbrengen bij Talpa.Dat weet je dus niet en is dus niet onderbouwd.Zal me verder een zorg zijn.[[bFeit] is wel dat Lieke irritant knippert met haar ogen en dat ze irritant met haar hakjes door de kooi liep , hoewel anderen dat misschien heel charmant vonden,kan En dat ze aan Palma toegegeven heeft dat ze zich in die kooi gewerkt heeft door te liegen over haar motivatie.Daarom was Palma blij dat Lieke dat toegaf en Palma het altijd bij het rechte eind heeft gehad. En heeeeel veel streamers ook
Love music!
pi_71714845
DE GOUDEN KOOI IS VOOR BIJ
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:31:33 #271
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71715296
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:01 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

1: Ik zou zeggen ga op zoek naar de bron.
2: En omdat jij daar niks over gehoord hebt, betekent nog niet, dat het niet zo was. Misschien was je blind en doof.
3: Roddel of waarheid.....ik post wat ik wil. Ben jou iig geen verantwoording schuldig.
oh nu trek je de ik mag toch doen wat ik zelf wil kaart lekker overtuigend... het is gewoon 1 groot bullshit verhaal en je post het alleen maar omdat je blijkbaar nog steeds iets tegen iemand hebt die je helemaal niet kent en waar je geen flauw benul van hebt wat die persoon wel of niet en waarom heeft gedaan..

serieus wat weet jij nou? helemaal niks, je lult maar wat.. in het vervolg wat zorgvuldiger... en ja dat mag je helemaal zelf weten
pi_71715958
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef peeet1 het volgende:
DE GOUDEN KOOI IS VOOR BIJ
nee heur
Love music!
pi_71716286
Wat mij betreft , ik heb ook ook gekeken , net als PB en Sunny , voorzover ik weet kennen geen van beiden Huub en Lieke echt persoonlijk , maakt ookt niet uit .
Nee , mocht en mag Lieke niet , kwam door t scherm heen , maar is echt TE lang geleden om weer met alleen (nou ja ...alleen ) door streams bepaalde feiten aan te komen .
Moet dat dan altijd , je mag iemand wel of niet ....that's live !?!
Het gedrag van Huub ? was ik het zeker meer dan eens NIET mee eens , maar vond /vind m wel symphatiek , menselijk ....... lekker makkelijk om iemand te verketteren ; wat gebeurt en/of wordt er gezegd achter de de inmiddels hoeveel miljoen mensen ...
Maar we zijn zooooo lekker hypocriet met zn velen , als de deur achter ons dicht gaat en de gordijntjes dicht ..... wat dan ? zijn we sociaal wenselijke Lieke tyjes ...of toch gewoon onszelf , maar ja , mag ook blijkbaar alleen maar zonder camera's op je koppie .... denk toch dat J.de Mol er niet zo naast zat ....
Zou wel graag bij de moraalridders hier (overal trouwens ) even een blik willen werpen , gewoon een paar dagen !!!
Sorry , beetje lang , maar dat eindeloze gezever over Huub vs Lieke
Hoe oprecht ben je op internet ofzo
pi_71716808
Aan: Vrienden van Rachelo'neill doorbitch nmr.1 Type: Privé berichten 2009-08-08 14:20:02

Titel: kandidaten gezocht nieuw programma !! talpa
is dit wat voor jouw? of weet je iemand,, reageer dan snel.. wel naar het opgegeven adress en niet naar mij mensen hihih erg lief allemaal maar dat houd ik niet bij

KANDIDATEN KOPPELS GEZOCHT:

ENORME PRIJZEN TE WINNEN BIJ NIEUWE AVRO SPELSHOW!

Komend seizoen is er bij de AVRO een nieuw spelprogramma te zien, %u2018Geven en Nemen%u2019, waarin koppels meedoen aan een tactisch spel dat in een studio gespeeld gaat worden.
Er komen drie stelletjes rond een tafel te staan. Iedere ronde moeten zij prijzen met elkaar verdelen. Ze moeten het UNANIEM met elkaar eens worden over wie welke prijzen krijgt. Het koppel dat aan het eind van het spel de hoogste totaalwaarde aan prijzen heeft, is de winnaar van 'Geven en Nemen'.
Er worden minimaal 8 ronden gespeeld, maar je weet als kandidatenkoppel nooit hoeveel ronden daarna komen. De waarde van de prijzen wordt niet bekend gemaakt, dus het is schatten geblazen als je bekijkt wat de waarde van je prijzenwinkel is.
Bij de prijzen moet je denken aan dingen als: een scooter, een luxe vakantie, maar ook bijvoorbeeld een dure sieraden set. Er is ook een ronde waarin prijzen zitten die mensen minder graag willen hebben%u2026 Het is Geven en Nemen!
Het komt helemaal neer op het tactisch inzicht van de koppels. Hoe meer tactisch de koppels spelen hoe meer prijzen er in het spel komen en hoe spannender het wordt. Het zal een programma worden vol uitgekookte strategische acties en geheime verbonden!
De AVRO zoekt nog koppels die mee willen doen aan %u2018Geven en Nemen%u2019.
De opname van het programma vindt plaats op 13 augustus .

Beschikken jullie over een winnaarmentaliteit?!

Bel dan nu naar: 035 %u2013 53 33 333 en vraag naar Xander van Zaanen.

Of stuur een mail met foto naar: spelshow@talpa.tv
pi_71716987
Ludwig van Beethoven is allang dood en daar praat en schrijft" en luistert naar "ook iedereen nog over Lang leve de Beethoven van DGK Ikhoudervan

[ Bericht 27% gewijzigd door Mooiiiiiii op 08-08-2009 21:55:04 ]
Love music!
pi_71717121
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

nee heur
en is het nog gelukt het filmpje op je computer opslaan?
ik zag dat een pm had gekregen van je nieuwe vriendin
toen dag ik nog oj e als ze maar geen lieke virus meestuurt
maar aan je berichten te zien heb je de virus nog niet gehad
pi_71717243
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:53 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Zie je inbox
Love music!
pi_71717307
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef ditisHuub het volgende:

Echter ligt de vergelijking met de voorgaande miljonairs natuurlijk heel erg bij de kijjker. Je gaat als kijker/streamer eigenlijk automtasich vergelijken. En aangezien een deel 2 nooit beter is dan een deel1 wordt deze vergelijking vaak negatief. Terwijl het eigenlijk logisch is dat mensen zich redelijk hetzelfde gedragen..je hebt maar zoveel verschillende archetypes en de emoties zijn het zelfde. Samen opgesloten zitten, de druk om te winnen, etc. etc. En of je nou Ribas, Brian, Joost, Huub, Jaap of wie dan ook heet...het blijven allemaal mensen dus in een way heel erg hetzelfde....

enne ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben hoor
Ik vraag me af of mensen die nieuwe miljonairs met de oude zullen vergelijken - was dat met Big Brother ook het geval? Volgens mij viel dat wel mee toch?

Either way - er moet gewoon weer iets van een reality serie komen!
Wel zo leuk voor de saaie winteravonden
pi_71717432
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:53 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Welke nieuwe vriendin ?Kun jij mijn inbox lezen On topic..Geen nieuwe gouden kooi svp,.Ik wil op tijd naar bed

[ Bericht 11% gewijzigd door Mooiiiiiii op 08-08-2009 22:16:24 ]
Love music!
pi_71717658
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Welke nieuwe vriendin ?
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Via mij???
quote:
Arrogantie ten top PB Pers bericht
pi_71718108
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:17 schreef peeet1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ha ha Pb is soms iets anders als Pb ,niets is wat het lijkt
Love music!
  zondag 9 augustus 2009 @ 04:50:50 #282
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_71724449

Lieke is lekker!!!

[ Bericht 43% gewijzigd door IkWeetNiets op 09-08-2009 04:57:03 ]
Er kan er maar één de domste zijn
pi_71737490
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]

Lieke is lekker!!!
Dat zeg ik ,dat ze er best wel goed uitziet
Love music!
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 17:55:22 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_71737547
quote:
[ afbeelding ]

Lieke is lekker!!!
Wat een vreselijke foto, net alsof ze een scheef gezicht heeft. Er zijn toch wel mooiere van Lieke?
pi_71737594
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een vreselijke foto, net alsof ze een scheef gezicht heeft. Er zijn toch wel mooiere van Lieke?
I k vind hem prachtig hi hi
Love music!
pi_71737762
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 18:05:19 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_71737806
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:03 schreef peeet1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, die is mooi. Staat haar toch wel leuk, dat donkere haar.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:27:00 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71760742
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:18 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ach het zegt wel wat over jou dat je het eerste waar je aan denkt geld is. Het feit dat het gratis is maakte mij niet zoveel uit, net als voor de kooi als na de kooi heb ik at any given time wel een kratje grolsch staan, wat coronaatjes en een fles wodka.

en het is grappig dat je het vraagt want daar is een mooi antwoord op. Ja iedereen heeft zich enorm laten gaan met drank in de Gouden Kooi. Sterker nog iedere nieuwe miljonair liet zich in het begin enorm gaan,

de eerste 2 weken van het programma zijn er iets van 35 flessen champagne per week doorgegaan,

al moet ik wel weer zeggen dat ik qua alcohol gebruik het vaakst in de problemen ben gekomen. (en ik vind dat nog steeds grappig, want zoals je hebt kunnen zien had ik de eerste tijd helemaal geen problemen met alcochol, pas later werd ik er, vaak, bloedagressief van)

maar volgens mij schrijf ik overal dat je gedrag altijd voor je eigen rekening blijft, dus snap je laatste vraag/aantijging niet zo
Ja, je weet wel weer mooi twee dingen te beweren, die beiden waar zouden kunnen zijn. Het is wel de kunst om de echte reden eruit te filteren.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_71760984
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Lelijk, het lijkt wel een pruik. Hij kan het beter bij blond houden.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:56:31 #290
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71761572
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Blond is mooi, maar dit ook.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:57:02 #291
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71761588
quote:
[ afbeelding ]

Lieke is lekker!!!
Deze foto is gemanipuleerd/gefotoshopt.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:01:17 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71761731
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef Suikeroom het volgende:
ja dat verhaal is bekend, maar boze tongen beweren dat het iets anders is gegaan allemaal.. zeker met de kennis van nu zou me het ook niet verbazen

archief van huubfeedsyourhead is trouwens wel geniaal

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De kickboxlessen hebben effect gehad.
pi_71772824
TVP ,want Sophie is het waard
Love music!
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:52:26 #294
111260 Charmian
a little joy
pi_71775270
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
TVP ,want Sophie is het waard
Wat zijn dit nou voor onzinnige tvp's heel de tijd? Je hebt hier al tig keer gepost.
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:55:03 #295
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71775368
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef Mylene het volgende:

[..]

Lelijk, het lijkt wel een pruik. Hij kan het beter bij blond houden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:22:56 #296
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_71776365
pi_71778753
TVP..pffff
Love music!
pi_71779602
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, je weet wel weer mooi twee dingen te beweren, die beiden waar zouden kunnen zijn. Het is wel de kunst om de echte reden eruit te filteren.

Over welke 2 dingen heb je het
en wat is je kunst om de echte reden eruit te filteren.

Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd

[ Bericht 7% gewijzigd door Prospera op 11-08-2009 02:15:02 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:07:16 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71781718
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Charmian het volgende:
Wat zijn dit nou voor onzinnige tvp's heel de tijd? Je hebt hier al tig keer gepost.
Bespaar je de moeite. Heb het idee achter de TVP ook al eens proberen uit te leggen, maar ik geloof dat Mooiiiiii dacht dat ik met haar voeten aan het spelen was.

En natuurlijk TVP! Anders kan ik dit topic niet meer vinden in MyAT's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:22:47 #300
111260 Charmian
a little joy
pi_71781942
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite. Heb het idee achter de TVP ook al eens proberen uit te leggen, maar ik geloof dat Mooiiiiii dacht dat ik met haar voeten aan het spelen was.

En natuurlijk TVP! Anders kan ik dit topic niet meer vinden in MyAT's.
Ben blij dat je me dat vertelt. Vroegah kreeg je nog wel eens een waarschuwing bij gebruik of misbruik van tvp's Maar goed, nog één post en dit topic zal langzaam verdwijnen uit MyAT's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')