Ach, wat is nep.. Ik zie hier de laatste dagen een andere protagonist uit de kooi die uitgebreid uit de doeken doet dat hij in werkelijkheid niet lijkt op het personage dat hij anderhalf jaar heeft neergezet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Echt lelijk vind ik haar niet,het neppe ,dat bevalt me niet .Maar irl is ze misschien heel lief![]()
ja, Erie, trappen kan je goed , het misstaat je niet moet ik zeggen .quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Voor Liekes aanhangers is het natuurlijk wel leuk als ze ala Linda de Mol zou kunnen werken..Met haar wilskracht lukt het haar misschien welvrede op aarde
![]()
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Grappig dat verhalen die over persoon X gaan door sommige mensen altijd klakkeloos voor waar worden aangenomen, terwijl verhalen over persoon Y steevast als roddel en laster worden afgedaan en worden gepareerd met een verontwaardigd "Ben je er zelf bij geweest?".
Mijn meningen, stellingen, beweringen, enz. zijn nooit gebaseerd op verhalen van horen zeggen, maar louter en alleen van wat ik zelf zie en lees.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:49 schreef Diamonds het volgende:
[..]
En dat zeg jij?Misschien even je eigen posthistory nalezen, meisje.
![]()
ff m'n broek ophalen, want die zakt er van afquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn meningen, stellingen, beweringen, enz. zijn nooit gebaseerd op verhalen van horen zeggen, maar louter en alleen van wat ik zelf zie en lees.
Oh, maar dat zijn die van de andere posters toch ook?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn meningen, stellingen, beweringen, enz. zijn nooit gebaseerd op verhalen van horen zeggen, maar louter en alleen van wat ik zelf zie en lees.
En dus vanuit dezelfde punten als iedereen beredeneerd die zijn/haar mening vertelt over personen. Alleen vanuit een ander oogpunt bekeken, waarbij de voorkeur voor een persoon duidelijk wordt uitgesproken. Dat kan dus prima. Geen probleem. Maar een ander "verwijten" dat ze niet genuanceerd genoeg de zaken bekijken en de ander van alles toebedelen om die ene er beter uit te laten springen, is iets waar ook jij je wel een beetje schuldig aan maakt. Dus wat je van een ander niet prettig vindt, moet je zelf ook niet doen, lijkt mij. Toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien bretels aanschaffen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:46 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ff m'n broek ophalen, want die zakt er van af
Ik heb nooit iemand verweten dat ze niet genuanceerd genoeg de zaken bekeken. Ik haat nuances, ze zijn de doodsteek voor elke goede discussie. Nuances zijn de kroonjuwelen van de PvdA.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:59 schreef Diamonds het volgende:
[..]
En dus vanuit dezelfde punten als iedereen beredeneerd die zijn/haar mening vertelt over personen. Alleen vanuit een ander oogpunt bekeken, waarbij de voorkeur voor een persoon duidelijk wordt uitgesproken. Dat kan dus prima. Geen probleem. Maar een ander "verwijten" dat ze niet genuanceerd genoeg de zaken bekijken en de ander van alles toebedelen om die ene er beter uit te laten springen, is iets waar ook jij je wel een beetje schuldig aan maakt. Dus wat je van een ander niet prettig vindt, moet je zelf ook niet doen, lijkt mij. Toch?
Lezen is niet je sterkste kant he suikeroom.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:58 schreef Suikeroom het volgende:
sunny16947 waar blijf je met feiten, je hebt zogenaamd dingen gehoord, namen en rugnummers aub, of zit je zomaar iemand zwart te maken zonder het te kunnen onderbouwen, zeg dat dan gewoon
1: Ik zou zeggen ga op zoek naar de bron.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
wie heeft dat gezegd ik heb daar niks over gehoord
en waarom post jij die roddels hier?
Wat je vnl beweerd en maar herhaalt en maar herhaalt is dat Huub niet meer doet dan koffie rondbrengen bij Talpa.Dat weet je dus niet en is dus niet onderbouwd.Zal me verder een zorg zijn.[[bFeit] is wel dat Lieke irritant knippert met haar ogenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
oh nu trek je de ik mag toch doen wat ik zelf wil kaartquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
1: Ik zou zeggen ga op zoek naar de bron.
2: En omdat jij daar niks over gehoord hebt, betekent nog niet, dat het niet zo was. Misschien was je blind en doof.
3: Roddel of waarheid.....ik post wat ik wil. Ben jou iig geen verantwoording schuldig.
en is het nog gelukt het filmpje op je computer opslaan?quote:
Zie je inboxquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:53 schreef peeet1 het volgende:
[..]
en is het nog gelukt het filmpje op je computer opslaan?
ik zag dat een pm had gekregen van je nieuwe vriendin![]()
![]()
toen dag ik nog oj e als ze maar geen lieke virus meestuurt![]()
maar aan je berichten te zien heb je de virus nog niet gehad
Ik vraag me af of mensen die nieuwe miljonairs met de oude zullen vergelijken - was dat met Big Brother ook het geval? Volgens mij viel dat wel mee toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef ditisHuub het volgende:
Echter ligt de vergelijking met de voorgaande miljonairs natuurlijk heel erg bij de kijjker. Je gaat als kijker/streamer eigenlijk automtasich vergelijken. En aangezien een deel 2 nooit beter is dan een deel1 wordt deze vergelijking vaak negatief. Terwijl het eigenlijk logisch is dat mensen zich redelijk hetzelfde gedragen..je hebt maar zoveel verschillende archetypes en de emoties zijn het zelfde. Samen opgesloten zitten, de druk om te winnen, etc. etc. En of je nou Ribas, Brian, Joost, Huub, Jaap of wie dan ook heet...het blijven allemaal mensen dus in een way heel erg hetzelfde....
enne ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben hoor
Welke nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:53 schreef peeet1 het volgende:
[..]
en is het nog gelukt het filmpje op je computer opslaan?
ik zag dat een pm had gekregen van je nieuwe vriendin![]()
![]()
toen dag ik nog oj e als ze maar geen lieke virus meestuurt![]()
maar aan je berichten te zien heb je de virus nog niet gehad
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Via mij???
quote:Arrogantie ten top PB Pers bericht
Wat een vreselijke foto, net alsof ze een scheef gezicht heeft. Er zijn toch wel mooiere van Lieke?quote:
I k vind hem prachtigquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een vreselijke foto, net alsof ze een scheef gezicht heeft. Er zijn toch wel mooiere van Lieke?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een vreselijke foto, net alsof ze een scheef gezicht heeft. Er zijn toch wel mooiere van Lieke?
Ja, je weet wel weer mooi twee dingen te beweren, die beiden waar zouden kunnen zijn. Het is wel de kunst om de echte reden eruit te filteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach het zegt wel wat over jou dat je het eerste waar je aan denkt geld is. Het feit dat het gratis is maakte mij niet zoveel uit, net als voor de kooi als na de kooi heb ik at any given time wel een kratje grolsch staan, wat coronaatjes en een fles wodka.
en het is grappig dat je het vraagt want daar is een mooi antwoord op. Ja iedereen heeft zich enorm laten gaan met drank in de Gouden Kooi. Sterker nog iedere nieuwe miljonair liet zich in het begin enorm gaan,
de eerste 2 weken van het programma zijn er iets van 35 flessen champagne per week doorgegaan,
al moet ik wel weer zeggen dat ik qua alcohol gebruik het vaakst in de problemen ben gekomen. (en ik vind dat nog steeds grappig, want zoals je hebt kunnen zien had ik de eerste tijd helemaal geen problemen met alcochol, pas later werd ik er, vaak, bloedagressief van)
maar volgens mij schrijf ik overal dat je gedrag altijd voor je eigen rekening blijft, dus snap je laatste vraag/aantijging niet zo
Blond is mooi, maar dit ook.quote:
Deze foto is gemanipuleerd/gefotoshopt.quote:
De kickboxlessen hebben effect gehad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef Suikeroom het volgende:
ja dat verhaal is bekend, maar boze tongen beweren dat het iets anders is gegaan allemaal.. zeker met de kennis van nu zou me het ook niet verbazen
archief van huubfeedsyourhead is trouwens wel geniaal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn dit nou voor onzinnige tvp's heel de tijd? Je hebt hier al tig keer gepost.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lelijk, het lijkt wel een pruik. Hij kan het beter bij blond houden.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, je weet wel weer mooi twee dingen te beweren, die beiden waar zouden kunnen zijn. Het is wel de kunst om de echte reden eruit te filteren.
Bespaar je de moeite. Heb het idee achter de TVP ook al eens proberen uit te leggen, maar ik geloof dat Mooiiiiii dacht dat ik met haar voeten aan het spelen was.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Charmian het volgende:
Wat zijn dit nou voor onzinnige tvp's heel de tijd? Je hebt hier al tig keer gepost.
Ben blij dat je me dat vertelt. Vroegah kreeg je nog wel eens een waarschuwing bij gebruik of misbruik van tvp'squote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Heb het idee achter de TVP ook al eens proberen uit te leggen, maar ik geloof dat Mooiiiiii dacht dat ik met haar voeten aan het spelen was.
En natuurlijk TVP! Anders kan ik dit topic niet meer vinden in MyAT's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |