Ik moest lachenquote:
Dan betaalt m'n baas me niet.quote:
Dat is na 24 keer niet echt leuk meer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef afcajos het volgende:
Fap je ermee, lijkt het net of iemand anders het doet.
"The stranger"quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef afcajos het volgende:
had hij er maar 1 in zijn aortaquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS heeft een bloedprop in zn ader zitten vlak voor zn hand zodat de bloedtoevoer minder wordt
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS heeft een bloedprop in zn ader zitten vlak voor zn hand zodat de bloedtoevoer minder wordt
Jep, computer ook twee weken niet gebruikt en sinds een paar weken wel weer dus zal idd wel RSI zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef Anchor het volgende:
Voorbeeld van RSI.
Vooral buitenkant hand langs je pink zeker?
Ik ook, terwijl het niet eens grappig isquote:
quote:
Dat was me al duidelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
je doet maar, het is mijn hand gelukkig niet
Oplossing is heel simpel. Je leunt namelijk met je arm op de de bureaurand en/of buigt je hand teveel. Rechtop zitten en stoel wat hoger zetten. Zo weinig mogelijk bloedvaten knellen in je arm en pols.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jep, computer ook twee weken niet gebruikt en sinds een paar weken wel weer dus zal idd wel RSI zijn.
das wel vet pienterquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:14 schreef saskiatigra het volgende:
huh, wat is dit voor raar forum, kunnen mensen hier niet normaal reageren??
Neuken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:14 schreef saskiatigra het volgende:
Ik zal het is in de gaten gaan houden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef Anchor het volgende:
[..]
Oplossing is heel simpel. Je leunt namelijk met je arm op de de bureaurand en/of buigt je hand teveel. Rechtop zitten en stoel wat hoger zetten. Zo weinig mogelijk bloedvaten knellen in je arm en pols.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:14 schreef saskiatigra het volgende:
Dan zouden ze een persoon in zijn geheel moeten amputeren. Is dat uberhaupt mogelijk? Ergens 100% vanaf hakken?quote:
Guido Frans Bauerquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:21 schreef IkBenOzan het volgende:
Vraag Frans anders even of hij je pik wil masseren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen, misschien maak ik dan ook van die gevatte opmerkingen.
Maak em wakker dan!quote:
Jij past er echt helemaal bij. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maak em wakker dan!
ok. ok. ik neem je serieus niet voor de trein springen
ik ben nu een echte fokkert aan het worden
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef afcajos het volgende:
muismattenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ten koste gaan van m'n Erik Cartman muismat.
Die van hem binnenkort ook niet meer. Ghegheghe.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
je doet maar, het is mijn hand gelukkig niet
Nàh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maak em wakker dan!
ok. ok. ik neem je serieus niet voor de trein springen
ik ben nu een echte fokkert aan het worden
Kan best een beknelde zenuw of iets dergelijks zijn. Kan door groei van schouders/armen komen of door beknelde polsgewrichten...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:32 schreef Hydrogeny het volgende:
Train je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |