quote:
Tsjek de eerste link.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
Post anders het origineel ff, geen zin om te zoeken.
Jeweettoch. Vraag het ritmo. Die is er nu ook helemaal weg vanquote:
Jij moet dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ik heb het hierover :quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
This video is not available in your country due to copyright restrictions.
Brein weer?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jeweettoch. Vraag het ritmo. Die is er nu ook helemaal weg van
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij moet dood.Ik haat hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
Pain is temporary, pride is forever.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef tho_Omas het volgende:
Don Diablo, het nerdicoon van eeuw. Ze kunnen hem wel bij de Jack&Jones zetten, daar kopen die trieste dirtyhouse nerds hun zooi toch altijd?
Muzieksmaak zegt niks over de geaardheid van iemand.quote:
De meeste mannelijke Britney fans zijn faggy hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Muzieksmaak zegt niks over de geaardheid van iemand.
Wel als het irritante gillende ebolamuziek als dit is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er lag zo laatst een jongen bij me in bed, die was echt die hard fan van Brit, maar die is ook niet homo ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
De meeste mannelijke Britney fans zijn faggy hoor.
Deze zinsnede gaat mij even boven de, uiteraard figuurlijke, pet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Pain is temporary, pride is forever.
Ga lekker rock luisteren man.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef tho_Omas het volgende:
Don Diablo, het nerdicoon van eeuw. Ze kunnen hem wel bij de Jack&Jones zetten, daar kopen die trieste dirtyhouse nerds hun zooi toch altijd?
Doe ik. Ga jij dan morgen naar de J&J, voor een t-shirt met een stoere (retro) print? Dan ben je helemaal het mannetje bij de volgende Nope=dood.quote:
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er lag zo laatst een jongen bij me in bed, die was echt die hard fan van Brit, maar die is ook niet homo ofzo.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Deze zinsnede gaat mij even boven de, uiteraard figuurlijke, pet.
Ga jij nou maar in je drakenshirt tussen duizenden andere autisten staan headbangen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Doe ik. Ga jij dan morgen naar de J&J, voor een t-shirt met een stoere (retro) print? Dan ben je helemaal het mannetje bij de volgende Nope=dood.
Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dus als je geen rock ofzo luistert ben je meteen een pussy?![]()
Ik luister wel rock hoor.quote:
Still a pussy.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik luister wel rock hoor.
Alleen afgewisseld met pop.
Hé, een nieuwe medestrijder.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
Al die autisten er gelijk weer bij om aan te geven dat metal toch echt beter is.
Breek toch je nek tijdens het headbangen ofzo.
Ik heb geen drakenshirts. Ik denk dat mijn smaak, jouw wansmaak zowel in prijs als stijl ver te boven gaat. Autistisch ben ik niet, en van headbangrock hou ik al helemaal niet. Geef mij maar kwaliteit uit de 70's.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in je drakenshirt tussen duizenden andere autisten staan headbangen.
ja want dat is pas echt belangrijk in het levenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb geen drakenshirts. Ik denk dat mijn smaak, jouw wansmaak zowel in prijsals stijl ver te boven gaat. Autistisch ben ik niet, en van headbangrock hou ik al helemaal niet. Geef mij maar kwaliteit uit de 70's.
Mijn vader luistert dat ook, hij is 50.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb geen drakenshirts. Ik denk dat mijn smaak, jouw wansmaak zowel in prijs als stijl ver te boven gaat. Autistisch ben ik niet, en van headbangrock hou ik al helemaal niet. Geef mij maar kwaliteit uit de 70's.
Wel als je net als Ritmo de mooiboy uit moet hangen op sneakerzzzzzzzquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want dat is pas echt belangrijk in het leven_!
aww ritmo weer in een muziek topicquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
Naar jaren '70 muziek luisteren met je pa en dan beweren dat je stijl hebt.
Daar zijn tenminste nog chicks. En vette muziek.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wel als je net als Ritmo de mooiboy uit moet hangen op sneakerzzzzzzz
Alles is relatief._
Dat doe ik ook wel hoor. Ik verlustig me vaak genoeg aan andere muziek, maar ik word daar niet vrolijker van. Vooral niet als je lang in de auto zit en 10 keer per dag dezelfde DJ Chuckie voorbij hoort komen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mijn vader luistert dat ook, hij is 50.Je moet een beetje met de tijd mee gaan man.
Niet bij 70's rock-concerten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar die kom je anders ook wel tegen.
Ja, reuze interessant zo'n woordje. Het zal je puberteit wel zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef Ritmo het volgende:
'Verlustig'.Gast doe niet zo interessant.
Nee die metalfreaks zijn lekker wil je zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef leeell het volgende:
het zou echt verboden moeten worden om Ritmo in een muziek topic te laten posten,
altijd weer het zelfde met onze hiphop-puber
Joh nerdje, ga de muziek van je pa luisteren ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef leeell het volgende:
het zou echt verboden moeten worden om Ritmo in een muziek topic te laten posten,
al aan't doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Joh nerdje, ga de muziek van je pa luisteren ofzo.
Begrijpend lezen is niet jou ding hequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dus als je geen rock ofzo luistert ben je meteen een pussy?![]()
Het laatste.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet wat erger is, mensen met de muzieksmaak van Juicyhil of mensen die naar bejaardenmuziek luisteren en daar als een sentimentele oude zak over praten, terwijl ze pas 20 jaar daarna werden geboren.
Wat zever je nou de hele tijd over pa dit, pa dat. Ik vraag me sowieso af waarom je zo'n enorme muil opzet, terwijl je fysiek waarschijnlijk gelijkenissen vertoond met een lattenbodem.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Joh nerdje, ga de muziek van je pa luisteren ofzo.
Gelukkig bepaal jij dat ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet wat erger is, mensen met de muzieksmaak van Juicyhil of mensen die naar bejaardenmuziek luisteren en daar als een sentimentele oude zak over praten, terwijl ze pas 20 jaar daarna werden geboren.
Nee. Juicyhill is de enige "persoon" die het presteert, verknipter te zijn dan emo'squote:Op donderdag 30 juli 2009 23:27 schreef leeell het volgende:
is juicyhil Emo??
*kijkt naar zijn last.fm page*
Ja beter als hiphop in je smoel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee die metalfreaks zijn lekker wil je zeggen?
Bohhquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee die metalfreaks zijn lekker wil je zeggen?
Dan ben je te dom om te poepenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef Daniane het volgende:
Ik snap écht niet wat er mis is met hip hop.
Ik ben het eens met Ritmo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:28 schreef Ritmo het volgende:
Alsof een track waarop Mika zingt gilt nog te verpesten is.
Ben je zo dom? Of je doe je alsof?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef Daniane het volgende:
Ik denk juist dat ik slimmer ben..quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je zo dom? Of je doe je alsof?
Mensen die naar anime kijken moet je sowieso niet vertrouwen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee. ik heb gewoon een goede smaak.
Eens. Animequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die naar anime kijken moet je sowieso niet vertrouwen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar volgens mij ging het niet over hiphop hoor.
JAHWOL DUS!quote:
Hahaha nee hoor. Gewoon hetero.quote:
Nee, maar mijn vriendin wel omdat die zelf een halve Jap is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
JAHWOL DUS!
[..]
Hahaha nee hoor. Gewoon hetero.
Praat jij trouwens ook van die Japanse shit?Zoals een vriendin van mij doet?
![]()
Oke dat mag nog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, maar mijn vriendin wel omdat die zelf een halve Jap is.![]()
Ik kan het wel een heel klein beetje, maar af en toe om iemand te pesten is wel een beetje grappig maar meer ook niet, het is geheel irritant inderdaad (Buiten Anime).quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oke dat mag nog.
Maar vriendin van me is dus gewoon hollands, en kijkt áltijd anime en gaat dan ook Japans praten en dat is.
"Arigatou"
Anders noem je even 90% van de bevolking homo, en nog eens 9% bi want die luistert niet enkel metal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:18 schreef Ascendancy het volgende:
Als je weet dat je fout zit, het afschuiven op anime
Metal is gewoon voor bazen en de rest is homo
Het is een gavequote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Anders noem je even 90% van de bevolking homo, en nog eens 9% bi want die luistert niet enkel metal.
Het moet sowieso verboden worden om hem überhaupt ergens te laten postenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef leeell het volgende:
Ga ff met die einzelganger mee lopen lullen man.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het moet sowieso verboden worden om hem überhaupt ergens te laten posten
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bleachquote:
waarom nu weer einzelganger danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga ff met die einzelganger mee lopen lullen man.
Haha alsof er veel mensen van jouw leeftijd zijn die Bob Dylan e.d. leuk vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:34 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom nu weer einzelganger dan![]()
ik heb zat vrienden en ga gewoon uit, daar draait alles toch om in jou hip-hop clique?
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oke dat mag nog.
Maar vriendin van me is dus gewoon hollands, en kijkt áltijd anime en gaat dan ook Japans praten en dat is.
"Arigatou"
Jij bent vast zo'n faler die altijd naar een rockcafé gaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:34 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom nu weer einzelganger dan![]()
ik heb zat vrienden en ga gewoon uit, daar draait alles toch om in jou hip-hop clique?
Nu je het er toch over hebt, in mijn vrienden groep zijn er nog 3 mensen die ook oude muziek kunnen waarderen, ok ze zijn minder fan dan mij maar dan nog, hoewel inderdaad het grootste gedeelte van mijn vriendengroep naar jou soort meuk luistert. En nog 1 stakker die Jan Smit geweldig vindtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha alsof er veel mensen van jouw leeftijd zijn die Bob Dylan e.d. leuk vinden.
Hoe kom je overigens bij hip-hop?
Blijf jij lekker de muziek van je vader luisteren, play ik de sletten in de disco.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:48 schreef leeell het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt, in mijn vrienden groep zijn er nog 3 mensen die ook oude muziek kunnen waarderen, ok ze zijn minder fan dan mij maar dan nog, hoewel inderdaad het grootste gedeelte van mijn vriendengroep naar jou soort meuk luistert. En nog 1 stakker die Jan Smit geweldig vindt![]()
@jahroon : ehm nee gewoon standaard uitgaansgelegenheid stakker
ga jij maar fijn die sletten met het IQ van een dildo playen ga ik fijn muziek luisterenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Blijf jij lekker de muziek van je vader luisteren, play ik de sletten in de disco.
Het is populair, daar kunnen ze hier allemaal niet tegen want ze willen patsen met hun onbekende bandjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef Daniane het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen het heeft over "muziek van je vader" ? Sommige muziek is tijdloos. Het zou zorgwekkender zijn als jouw vader naar jouw muziek zou luisteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Blijf jij lekker de muziek van je vader luisteren, play ik de sletten in de disco.
Ik zie het al voor me als je president wordt van Nederland:quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
Naar jaren '70 muziek luisteren met je pa en dan beweren dat je stijl hebt.
Alsof er geen rappers bestaan die alleen echte hip-hop liefhebbers kennenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Het is populair, daar kunnen ze hier allemaal niet tegen want ze willen patsen met hun onbekende bandjes.En niet dat ik nou blind alles naloop wat populair is (Soulja Boy ga ik nooit luisteren
) maar je bent echt niet bijzonder als je kutmuziek luistert die niemand kent.
![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
Al die autisten er gelijk weer bij om aan te geven dat metal toch echt beter is.
Breek toch je nek tijdens het headbangen ofzo.
Thuis nerd-muziek luisteren boven een chick verkiezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ga jij maar fijn die sletten met het IQ van een dildo playen ga ik fijn muziek luisteren
Blijkbaar is er nog hoop voor je, je vrienden klinken als goede mensen. Op de Jan Smit-luisteraar na.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:48 schreef leeell het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt, in mijn vrienden groep zijn er nog 3 mensen die ook oude muziek kunnen waarderen, ok ze zijn minder fan dan mij maar dan nog, hoewel inderdaad het grootste gedeelte van mijn vriendengroep naar jou soort meuk luistert. En nog 1 stakker die Jan Smit geweldig vindt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |