quote:
Tsjek de eerste link.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
Post anders het origineel ff, geen zin om te zoeken.
Jeweettoch. Vraag het ritmo. Die is er nu ook helemaal weg vanquote:
Jij moet dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ik heb het hierover :quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
This video is not available in your country due to copyright restrictions.
Brein weer?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jeweettoch. Vraag het ritmo. Die is er nu ook helemaal weg van
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij moet dood.Ik haat hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
Pain is temporary, pride is forever.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef tho_Omas het volgende:
Don Diablo, het nerdicoon van eeuw. Ze kunnen hem wel bij de Jack&Jones zetten, daar kopen die trieste dirtyhouse nerds hun zooi toch altijd?
Muzieksmaak zegt niks over de geaardheid van iemand.quote:
De meeste mannelijke Britney fans zijn faggy hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Muzieksmaak zegt niks over de geaardheid van iemand.
Wel als het irritante gillende ebolamuziek als dit is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Muzieksmaak zegt niks over de geaardheid van iemand.
Er lag zo laatst een jongen bij me in bed, die was echt die hard fan van Brit, maar die is ook niet homo ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
De meeste mannelijke Britney fans zijn faggy hoor.
Deze zinsnede gaat mij even boven de, uiteraard figuurlijke, pet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Pain is temporary, pride is forever.
Ga lekker rock luisteren man.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef tho_Omas het volgende:
Don Diablo, het nerdicoon van eeuw. Ze kunnen hem wel bij de Jack&Jones zetten, daar kopen die trieste dirtyhouse nerds hun zooi toch altijd?
Doe ik. Ga jij dan morgen naar de J&J, voor een t-shirt met een stoere (retro) print? Dan ben je helemaal het mannetje bij de volgende Nope=dood.quote:
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er lag zo laatst een jongen bij me in bed, die was echt die hard fan van Brit, maar die is ook niet homo ofzo.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Deze zinsnede gaat mij even boven de, uiteraard figuurlijke, pet.
Ga jij nou maar in je drakenshirt tussen duizenden andere autisten staan headbangen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Doe ik. Ga jij dan morgen naar de J&J, voor een t-shirt met een stoere (retro) print? Dan ben je helemaal het mannetje bij de volgende Nope=dood.
Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dus als je geen rock ofzo luistert ben je meteen een pussy?![]()
Ik luister wel rock hoor.quote:
Still a pussy.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik luister wel rock hoor.
Alleen afgewisseld met pop.
Hé, een nieuwe medestrijder.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
Al die autisten er gelijk weer bij om aan te geven dat metal toch echt beter is.
Breek toch je nek tijdens het headbangen ofzo.
Ik heb geen drakenshirts. Ik denk dat mijn smaak, jouw wansmaak zowel in prijs als stijl ver te boven gaat. Autistisch ben ik niet, en van headbangrock hou ik al helemaal niet. Geef mij maar kwaliteit uit de 70's.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar in je drakenshirt tussen duizenden andere autisten staan headbangen.
ja want dat is pas echt belangrijk in het levenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb geen drakenshirts. Ik denk dat mijn smaak, jouw wansmaak zowel in prijsals stijl ver te boven gaat. Autistisch ben ik niet, en van headbangrock hou ik al helemaal niet. Geef mij maar kwaliteit uit de 70's.
Mijn vader luistert dat ook, hij is 50.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb geen drakenshirts. Ik denk dat mijn smaak, jouw wansmaak zowel in prijs als stijl ver te boven gaat. Autistisch ben ik niet, en van headbangrock hou ik al helemaal niet. Geef mij maar kwaliteit uit de 70's.
Wel als je net als Ritmo de mooiboy uit moet hangen op sneakerzzzzzzzquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want dat is pas echt belangrijk in het leven_!
aww ritmo weer in een muziek topicquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
Naar jaren '70 muziek luisteren met je pa en dan beweren dat je stijl hebt.
Daar zijn tenminste nog chicks. En vette muziek.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wel als je net als Ritmo de mooiboy uit moet hangen op sneakerzzzzzzz
Alles is relatief._
Dat doe ik ook wel hoor. Ik verlustig me vaak genoeg aan andere muziek, maar ik word daar niet vrolijker van. Vooral niet als je lang in de auto zit en 10 keer per dag dezelfde DJ Chuckie voorbij hoort komen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mijn vader luistert dat ook, hij is 50.Je moet een beetje met de tijd mee gaan man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |