Mensen die naar anime kijken moet je sowieso niet vertrouwen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee. ik heb gewoon een goede smaak.
Eens. Animequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die naar anime kijken moet je sowieso niet vertrouwen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar volgens mij ging het niet over hiphop hoor.
JAHWOL DUS!quote:
Hahaha nee hoor. Gewoon hetero.quote:
Nee, maar mijn vriendin wel omdat die zelf een halve Jap is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
JAHWOL DUS!
[..]
Hahaha nee hoor. Gewoon hetero.
Praat jij trouwens ook van die Japanse shit?Zoals een vriendin van mij doet?
![]()
Oke dat mag nog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, maar mijn vriendin wel omdat die zelf een halve Jap is.![]()
Ik kan het wel een heel klein beetje, maar af en toe om iemand te pesten is wel een beetje grappig maar meer ook niet, het is geheel irritant inderdaad (Buiten Anime).quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oke dat mag nog.
Maar vriendin van me is dus gewoon hollands, en kijkt áltijd anime en gaat dan ook Japans praten en dat is.
"Arigatou"
Anders noem je even 90% van de bevolking homo, en nog eens 9% bi want die luistert niet enkel metal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:18 schreef Ascendancy het volgende:
Als je weet dat je fout zit, het afschuiven op anime
Metal is gewoon voor bazen en de rest is homo
Het is een gavequote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Anders noem je even 90% van de bevolking homo, en nog eens 9% bi want die luistert niet enkel metal.
Het moet sowieso verboden worden om hem überhaupt ergens te laten postenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef leeell het volgende:
het zou echt verboden moeten worden om Ritmo in een muziek topic te laten posten,
altijd weer het zelfde met onze hiphop-puber
Ga ff met die einzelganger mee lopen lullen man.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het moet sowieso verboden worden om hem überhaupt ergens te laten posten
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Muzieksmaak zegt niks over de geaardheid van iemand.
Bleachquote:
waarom nu weer einzelganger danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga ff met die einzelganger mee lopen lullen man.
Haha alsof er veel mensen van jouw leeftijd zijn die Bob Dylan e.d. leuk vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:34 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom nu weer einzelganger dan![]()
ik heb zat vrienden en ga gewoon uit, daar draait alles toch om in jou hip-hop clique?
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oke dat mag nog.
Maar vriendin van me is dus gewoon hollands, en kijkt áltijd anime en gaat dan ook Japans praten en dat is.
"Arigatou"
Jij bent vast zo'n faler die altijd naar een rockcafé gaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:34 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom nu weer einzelganger dan![]()
ik heb zat vrienden en ga gewoon uit, daar draait alles toch om in jou hip-hop clique?
Nu je het er toch over hebt, in mijn vrienden groep zijn er nog 3 mensen die ook oude muziek kunnen waarderen, ok ze zijn minder fan dan mij maar dan nog, hoewel inderdaad het grootste gedeelte van mijn vriendengroep naar jou soort meuk luistert. En nog 1 stakker die Jan Smit geweldig vindtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha alsof er veel mensen van jouw leeftijd zijn die Bob Dylan e.d. leuk vinden.
Hoe kom je overigens bij hip-hop?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |