Nou, nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:
Hij schuift als het ware het plaatje in elkaar zeg maar?
Righto, wou het alleen even uitleggen omdat het voortaan 'valse' identificaties van photoshop-werk kan voorkomenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Ah ok dat geeft dan zo'n blok effect omdat het in dat gebied "gebeurt"
Ok, we kunnen weer over tot de orde van de dag
Ze liegen misschien niet bewust, da's waar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef Dragorius het volgende:
Klopt in die zin dat de partijen in die verhouding tegenover elkaar staan, maar elkaar (volgens dit plaatje) voor gek en leugenaar verklaren is ook weer niet nodig
Vertel dat maar aan Darkwolfquote:en katten kunnen niet praten met mensn![]()
Je bedoeld de livebeelden van Armstrong op de maan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:14 schreef TijnIIE het volgende:
Hoe wordt trouwens verklaard dat drie mensen die in een raket met een rotgang richting Himmel worden geschoten (men zag ze instappen en lanceren) een paar uur later in een Aardse studio te zien zijn?
Je gaat er dus vanuit dat die beelden live uitgezonden werden als ze vanuit een studio opgenomen zijn. Een opname die eerder was opgenomen is dus niet mogelijk.quote:Ben ook benieuwd naar eenzelfde verhaal rondom de landing. Hoe snel is vanuit genoemde studio in een capsule in het water te komen?
Voor mij is het allemaal heel simpel, als de maanlanding fake was geweest, dan was er no way in hell dat rusland hier toendertijd niks over gezegd zou hebben. Zeker in die tijd was rusland technologisch al ver genoeg om te kunnen bewijzen of het al dan niet een hoax zou zijn geweest, iets dat ze juist heel goed was uitgekomen, dan hadden ze de race namelijk (nog) niet verloren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:28 schreef _Led_ het volgende:
Waarom op het randje ?
Dat is toch wel zo'n beetje waar het op neer komt..?
Ik heb even mijn "facts straight" - er waren geen live beelden, er was enkel live radiocontact. Dit radiocontact was constant aanwezig, gedurende die dagen, ook tijdens de vlucht. De beelden die we nu allemaal kennen zijn gefilmd op de Maan, meegenomen terug naar de Aarde en daarna pas verspreid over de wereld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:08 schreef Matteüs het volgende:
Je bedoeld de livebeelden van Armstrong op de maan?
De Maanreis duurt 3 dagen, geen "enkele uren".
Nee, ik ga er van uit dat die mensen over de maan hebben gelopen, over studioconstructies heb ik niet lang nagedacht. Natuurlijk heb je gelijk en hoeven studiobeelden niet live uitgezonden te worden. (Werden ze ook niet, want er was geen live beeld, enkel integraal ;-))quote:Je gaat er dus vanuit dat die beelden live uitgezonden werden als ze vanuit een studio opgenomen zijn. Een opname die eerder was opgenomen is dus niet mogelijk.
Maar als je degenen die vinden van niet maar genoeg de mond gesnoerd wordt, dan is het wel degelijk bewezen dat het wel is gebeurd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef SpaceLlama het volgende:
Iets wat je kunt faken hoeft nog niet gelijk niet te zijn gebeurd. Je kunt zoveel dingen faken en re-enacten... maar dat houdt niet in dat het niet is gebeurd
Apollo 11 werd live uitgezonden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:10 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Ik heb even mijn "facts straight" - er waren geen live beelden, er was enkel live radiocontact. Dit radiocontact was constant aanwezig, gedurende die dagen, ook tijdens de vlucht. De beelden die we nu allemaal kennen zijn gefilmd op de Maan, meegenomen terug naar de Aarde en daarna pas verspreid over de wereld.
[..]
Nee, ik ga er van uit dat die mensen over de maan hebben gelopen, over studioconstructies heb ik niet lang nagedacht. Natuurlijk heb je gelijk en hoeven studiobeelden niet live uitgezonden te worden. (Werden ze ook niet, want er was geen live beeld, enkel integraal ;-))
Live verslag van apollo henkie jaquote:
Liever 1 astronaut op de maan dan 10 in de studioquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:44 schreef Haushofer het volgende:
Zoals de waard is vertrouwt-ie de NASA, zeg ik altijd maar.
Toch klopt dit plaatje niet. Waarschijnlijk door een aanhanger van de maanlandingen in elkaar gezet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |