quote:Zag net het volgende in #thepiratebay.org @ efnet dit voorbij vliegen;
<@TiAMO> we are not going to close
<@TiAMO> they want US to close for dutch visittors
<@[bsod]> that could be expensive
<@[bsod]> or else face fines the article says
<@TiAMO> so we already owe 46M sek
<@TiAMO> whats anouther 3M EUR
1. Daar was ik allang achter, toen ik de koptitel las van het nieuwsquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Revolution-NL het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht Piratebay uit de lucht
Wil je over 10 dagen toch nog gebruiken maken van de piratebay.
Dan kan dat gewoon via een proxy server zoals http://www.freeproxyserver.net/
Stichting Brein![]()
![]()
No shit. Het gaat erom dat dit wijdverspreid wordt zodat we brein gewoon lekker onderuit halen. 80% van de internet gebruikers weten niet dat de mogelijkheid als een proxy server bestaat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
1. Daar was ik allang achter, toen ik de koptitel las van het nieuws
2. Torrents
3. Brein
Johquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Revolution-NL het volgende:
Stichting Brein![]()
![]()
Sites blocken lukt wel hoor, kijk maar naar China.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:42 schreef Treces het volgende:
Wacht, ze willen iets op internet verbieden?
Goedzo knul we zijn trots op je dat jij het wel weet. Wil je even een schouderklopje dat jij het wel wistquote:
Ook in China kan je gewoon vrij internetten als je wilquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Sites blocken lukt wel hoor, kijk maar naar China.
is dat zo? Ik dacht eerst dat Sony ed. hun dokten om voor hun copyright zooi opte komen..quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:27 schreef Karasta het volgende:
Fuck BREIN!
Ik spuug op hun!
Wie betaald hun trouwens wij toch?
Sowieso, er zit een max van iets van 3 miljoen aan die boete geloof ik? Stel dat ze gewoon dokken en ff een inzamelactie houden, of wat internetmilionairtjes die BREIN willen naaien schenken ze iets ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:29 schreef Bart het volgende:
Stel dat TPB er niet voor zorgt dat de site voor Nederlanders onbereikbaar wordt, en ze krijgen die dwangsom opgelegd, en TPB zegt: "dikke middelvinger, ik maak geen cent over", wat kan Brein / de Nederlandse rechter daar dan aan doen? Ze kunnen een Zweeds bedrijf toch niet dwingen geld over te maken?
. . . . . . . Manquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:28 schreef Remake het volgende:
En anders gebruik je thepiratebay niet maar 1 van de andere 800.000 torrent websites![]()
Waar gaaaaaat dit over
Uh je weet wat een tracker is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:28 schreef Remake het volgende:
En anders gebruik je thepiratebay niet maar 1 van de andere 800.000 torrent websites![]()
Waar gaaaaaat dit over
Dat is iets wat niet noodzakelijk is.quote:
Nou ja, in het ergste geval kunnen ze naar de Europese rechtbank stappen, maar daar gaan ze toch verliezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:29 schreef Bart het volgende:
Stel dat TPB er niet voor zorgt dat de site voor Nederlanders onbereikbaar wordt, en ze krijgen die dwangsom opgelegd, en TPB zegt: "dikke middelvinger, ik maak geen cent over", wat kan Brein / de Nederlandse rechter daar dan aan doen? Ze kunnen een Zweeds bedrijf toch niet dwingen geld over te maken?
Voor de gewone ouderwetse torrent helaas welquote:
ThePiratebay is de enigste website met een tracker?!?!?! MAYDAY MAYDAYquote:
Stop met reageren. Ga weg uit dit topic.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:42 schreef Remake het volgende:
[..]
ThePiratebay is de enigste website met een tracker?!?!?!
Godverdomme he
Heel goed, laat ze BREIN maar zoveel mogelijk pakken. Mijn God, wat voor trieste mensen moeten daar wel niet werken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Prosac het volgende:
Vanmorgen op de radio al sprake van minimaal 5 sites die ThePirateBay 1 op 1 kopieren als mirror.
Nee maar wel een van de grootste. Als je daar niet meer mee kan connecten (en een grats proxy servertje gaat je daar niet mee helpen) valt er een hoop weg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:42 schreef Remake het volgende:
[..]
ThePiratebay is de enigste website met een tracker?!?!?! MAYDAY MAYDAY
Godverdomme he
Of heeftie geen dochter die we kunnen naaienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:45 schreef Prosac het volgende:
Kan iemand niet die Kuik wat aannaaien, een dochter of zoon die download?
http://www.hyves.nl/search/hyver/?searchterms=kuik&pageid=39PL9PT94H6OKWWCOquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of heeftie geen dochter die we kunnen naaien
Mr. Kukquote:
Maar staat in het vonnis dan specifiek dat die tracker de lucht uit moet, of alleen de 'fp'? De reden is namelijk dat ze geld verdienen met zogenaamd illegale zaken, en op een tracker verdien je niets, alleen op de zoekpagina.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee maar wel een van de grootste. Als je daar niet meer mee kan connecten (en een grats proxy servertje gaat je daar niet mee helpen) valt er een hoop weg.
Hoeveel mensen werken er überhaupt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Heel goed, laat ze BREIN maar zoveel mogelijk pakken. Mijn God, wat voor trieste mensen moeten daar wel niet werken?
Riep je dat ook na Napster, Kazaa, mp3.com, enzovoorts? Ik downloadde voor de eerste keer muziek toen dat nog gewoon op een aantal obscure websites stond, nog voor p2p dus. Sindsdien zijn er steeds meer diensten bijgekomen en uit de lucht gehaald, en het aanbod is alleen maar groter geworden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Shit!
Straks moet ik weer aan m'n muziek komen door het op te nemen van de radio, met een cassettebandje.
die valt onder de nederlandse wet en is dus illegaal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Cothen het volgende:
http://thepiratebay.tjuh.nl/
Moet alleen nog ff geautomatiseerd worden
Want? Ik vertel alleen maar hoe je er kan komen. Het daadwerkelijke bezoek moet je zelf doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:15 schreef cyberbull het volgende:
die valt onder de nederlandse wet en is dus illegaal.
brein weet daar nu dus van gezien je zo slim was het op de grootste community van nl te gooien genaamd fok!
Weer iemand die het principe torrent niet begrijpt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Cothen het volgende:
http://thepiratebay.tjuh.nl/
Moet alleen nog ff geautomatiseerd worden
en dan weer tegen die chagrijnige kop van die verkoper in de cd-zaak bij ons op het winkelcentrum aan kijken. Geen normaal woord komt er uit - totaal geen verstand van goede muziek en geen bereidheid om ook maar ietwat exotisch in de rekken te leggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt me ergens ook wel 'gezellig' wanneer je helemaal nergens nog muziek kunt downloaden. Dat je weer echt naar de platenzaak moet voor een cdtje. Het is toch onpersoonlijker, zo'n downloadje.
Het zal nooit iets opschieten, zodra je een ding verbiedt is het al verouderd en is er al weer iets nieuws, internet is niet te stoppen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:23 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb nu al drie verschillende kanalen gezien waar dit vonnis heeft geleid tot een uitwisseling van invites voor prive-trackers. Proficiat, brein.
binnenkort zullen DHTs (decentrale trackers) toch standaard zijn...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Weer iemand die het principe torrent niet begrijpt.
Met een torrent maak je contact met een tracker
De tracker laat je vervolgens in verbinding komen met uploaders
Zonder de tracker (The Piratebay in dit geval) heb je dus gen ruk aan de torrent bestanden die je via een proxy download.
Nu zijn er natuurlijk zoals al eerder aangegeven veel meer trackers.
Daar denken ze in China anders overquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:27 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Het zal nooit iets opschieten, zodra je een ding verbiedt is het al verouderd en is er al weer iets nieuws, internet is niet te stoppen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:28 schreef Mafkoos het volgende:
[..]
binnenkort zullen DHTs (decentrale trackers) toch standaard zijn...
Precies mijn punt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:27 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Het zal nooit iets opschieten, zodra je een ding verbiedt is het al verouderd en is er al weer iets nieuws, internet is niet te stoppen.
Dat lijkt me een heel slecht plan, want dan heeft BRein ineens een zak geld... daar naai je ze niet echt meequote:Op donderdag 30 juli 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, er zit een max van iets van 3 miljoen aan die boete geloof ik? Stel dat ze gewoon dokken en ff een inzamelactie houden, of wat internetmilionairtjes die BREIN willen naaien schenken ze iets ofzo
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Shit!
Straks moet ik weer aan m'n muziek komen door het op te nemen van de radio, met een cassettebandje.
Ik las het pas later dat ze ook de trackers moeten weren voor Nederlanders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:28 schreef Mafkoos het volgende:
[..]
binnenkort zullen DHTs (decentrale trackers) toch standaard zijn...
a) het gaat mij er totaal niet om hoe torrents werken, gaat er mij alleen om dat een site gewoon bereikbaar kan blijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Weer iemand die het principe torrent niet begrijpt.
Met een torrent maak je contact met een tracker
De tracker laat je vervolgens in verbinding komen met uploaders
Zonder de tracker (The Piratebay in dit geval) heb je dus gen ruk aan de torrent bestanden die je via een proxy download.
Nu zijn er natuurlijk zoals al eerder aangegeven veel meer trackers.
Ja maar een groot deel van alle trackers is van TPB, dus een groot deel van de torrents werkt dan gewoon niet, mits er een private tracker word gebruiktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
a) het gaat mij er totaal niet om hoe torrents werken, gaat er mij alleen om dat een site gewoon bereikbaar kan blijven.
b) als je een torrent gebruikt van thepiratebay dan wordt daarin ook contact opgenomen met andere trackers. Dus grote kans dat het straks gewoon blijft werken
Twitter, YouTube, Flickr...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe al die mensen erbij komen dat internet in china dicht getimmerd zit is me een raadsel.
30.000 internet agenten die alle content scannenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe al die mensen erbij komen dat internet in china dicht getimmerd zit is me een raadsel.
Gaat ook lekker op ze sitequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef Junkie het volgende:
Op Hyves is hij ook niet zo populair.![]()
http://timkuik.hyves.nl - (Druk anders ff op "Dit is niet OK")
http://twitter.com/TimKuik
http://timkuik.com
Kan toch serieus niet écht zijn site zijnquote:Gosh darn it!
by admin on Jun.24, 2009, under Uncategorized
Those pesky geeks are bringing down my site again! This happened right after this news came out! Everybody must know this is not aproperiate!
I’m going to investigate this further tomorrow!
Anyway, I’m off to the pub now!
quote:Hello everyone!
by admin on Nov.28, 2008, under About Me
My name is Tim Kuik, I’m the coolest man alive! My job is realy cool, me and my maffia buddies take down pirate websites! This is my blog on which I will tell you the cool stuff I do when I’m at work!
Maar dat betekent niet dat chinezen niet op google kunnen komen als ze dat willen. Alleen niet in het chinees.quote:
Het is dan ook een bash sitequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Die berichtjes op timkuik.com hebben ook echt het niveau van een 11 jarige![]()
[..]
Kan toch serieus niet écht zijn site zijnHoe kinderachtig het soms is
[..]
Ja dat zag ik nu dus ook, maar hij stond zo in het lijstje met sites van Tim Kuik dat ik eerst dacht 'wtf is dit nou weer'quote:
Ik vraag me af of die andere sites wel van 'de echte' Kuik zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik nu dus ook, maar hij stond zo in het lijstje met sites van Tim Kuik dat ik eerst dacht 'wtf is dit nou weer'
Welja, met één berichtje met daarin een link naar die andere bash-site.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Twitter ziet er wel redelijk 'normaal' uit
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Revolution-NL het volgende:
Stichting Brein![]()
![]()
BREIN is nog steeds niet online.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:28 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de timkuik.com een bash-site is, niets meer niets minder. Het taalgebruik zegt al boekdelen.
En daarnaast, waarom een eigen Blog hebben terwijl je 't ook kan hosten op een van de 2 sites/domeinen die Brein online heeft? Scheelt weer kosten.
post dat nou niet, straks komt er weer een moraalridder modje langs.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een demonoid invite over?
Laat zijn kinderen er buiten wil je, of heb jij je vader wel zelf uitgekozen.?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:35 schreef TNA het volgende:
Ik hoop dat iemand een torrentsite maakt waarbij het lijkt alsof je van de stichting BREIN downloadt waarna de kinderen van Tim Kuik achter de tralies belanden wegens zware illegale praktijken. Justice for all.
Er zijn iets van 20 film maatschappijen, die worden door 4 holdings gerund: Warner, CMG, Universal en nog eentje. Deze bedrijven hebben Miljarden en Miljarden. Deze 4 holdings hebben 2 organisaties in het leven geroepen: RIAA en nog eentje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:31 schreef Tism het volgende:
Kunnen we stichting BREIN niet van de kaart vegen op de één of andere manier, dit moet toch mogelijk zijn?..
quote:RiP: A remix manifesto is an open source documentary about copyright and remix culture. Created over a period of six years, the film features the collaborative remix work of hundreds of people who have contributed to this website, helping to create the world's first open source documentary.
http://www3.nfb.ca/webextension/rip-a-remix-manifesto/?film=0
http://www.opensourcecinema.org/
This film is released under a CC-BY-NC licence. This means anyone can copy, distribute and use the movie for any non-commercial purposes. The movie is made by the Canadian Eye Steel Film.
If you like the film, go to Open Source Cinema's web-pages and contribute! All the source material is freely available!
PS everyone needs to see this film! Bug your friends into seeing it.
If you are inspired by this film and want change, join a civil liberties group so they get more influence in stopping big media.
http://www.eff.org - Electronic Frontier Foundation
http://www.fribit.no - The Norwegian FriBit
--->> IF YOU LIKE THIS FILM, DONATE!!!
http://www.ripremix.com/donate/ <<----
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:51 schreef MailGozer het volgende:
[..]
Laat zijn kinderen er buiten wil je, of heb jij je vader wel zelf uitgekozen.?
Lager kan je niet zakken als je familie van een persoon aan gaat vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |