Oprotten.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is:Een kutuser Een topuser.
Waar was jij toen de A4 werd verlengd?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Jan Diederick, check dit: http://www.autoblog.nl/ar(...)verlengen#post-31024
Wow, vallen Pasen en Pinksteren nu ook op 1 dag?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar was jij toen de A4 werd verlengd?
Nee, dat is pas wanneer vrouwen een eigen mening krijgen en die niet uit de Viva halenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:19 schreef bassieVL het volgende:
Wanneer komt die HSL nou een keer in Breda? Ook als de hel bevroren is?
Dat duurt dus nog wel even.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, dat is pas wanneer vrouwen een eigen mening krijgen en die niet uit de Viva halen
Nadat ik wat van de Zweedse winters heb geproefd, zijn de Nederlandse winters best ok.quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Asics het volgende:
nee dat issie niet
of een Brazilian wax?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Asics het volgende:
geef mij maar een Brazilliaanse winter
Ja, ware het niet dat het ook hier interesse heeft opgewekt. De slim editie?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:56 schreef fransbreda het volgende:
Playstation 3 gekocht!![]()
Ow , dit moet ik dan in games gaan vertellen he.
En lekker tussendoor thuis naar de WC gaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef JDude het volgende:
Da's wel makkelijk vanaf de bar je bed in rollen dan.
Lekker veel herrie dusquote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef Trigalti het volgende:
Ich hab ein zimmer!!
Centrum van Breda, tegenover de walkabout.
Trek in de herfstvakantie in
Ja thx! De bewoonster zei al dat het luidruchtig kon zijn op donderdag en int weekend. Maar als ik slaap, slaap ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker veel herrie dusMaar gefeliciteerd! Je had het slechter kunnen treffen
Welkom.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Ritchie het volgende:
Wonen sinds vandaag eindelijk officeel in ons mooie stadje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |