Anders gaat die deur niet open knurft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef pumpkineater het volgende:
Je bent toch een vent, waarom betaal je dan voor een wc!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anders gaat die deur niet open knurft.
Dan zeik je er tegen aan! Of zit jij liever?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anders gaat die deur niet open knurft.
Hier wilde ik eigenlijk al backspace drukken maar ik besloot toch maar door te lezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef klaasdj het volgende:
Ik was nog geen half uur geleden op centraal station in Almere
1.60quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hier wilde ik eigenlijk al backspace drukken maar ik besloot toch maar door te lezen
TS is bang voor een kleine indo van 1.50
Ik had hem gewoon bij zijn karl kani gepakt en weer terug achter me gegooid
Ik vind inderdaad dat je in Almere vrij moet zijn om overal tegen aan te pissen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef pumpkineater het volgende:
Je bent toch een vent, waarom betaal je dan voor een wc!
Er wonen ook Surinamers, Chinezen, Japanners, Marokkanen, Turken e.d. even voor het onderschijt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:11 schreef kadoter het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat je in Almere vrij moet zijn om overal tegen aan te pissen.
Plus zeggen dat je een Indo in Almere tegenkwam, is als melden dat je een boer in een weiland tegenkwam.
En in een weiland lopen ook boswachters, konijnen, koeien, schapen, honden, gestreste managers met een golfclub, en vegan streakers. Maar ben blij dat je dat onderschijt (quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:14 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Er wonen ook Surinamers, Chinezen, Japanners, Marokkanen, Turken e.d. even voor het onderschijt.![]()
CAPS LOCK ZIT NAAST DE A!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:29 schreef Titus-Pullo het volgende:
WHEHEHE HIJ HAD GEWOON SCHIJT AAN JE![]()
![]()
![]()
![]()
En dan vraagt ie doodleuk of TS nog ff buiten wilt wachten en TS accepteert het ook gewoonquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:29 schreef Titus-Pullo het volgende:
WHEHEHE HIJ HAD GEWOON SCHIJT AAN JE![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik iets beweren wat ik ethisch niet kan verantwoorden. Ik zou nooit een buutenlander van 1.60 met zijn kop in het toilet drukken. Dat is zielig. Bovendien krijg je vieze handen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En dan vraagt ie doodleuk of TS nog ff buiten wilt wachten en TS accepteert het ook gewoon![]()
Valt me nog mee dat je hier niet van die stoere praatjes had hoe je die indo door het toilet spoelde ofzo terwijl je eigenlijk bang voor hem was dus daarom respect
Ik heb soms wel eens zitten schijten dat ik dacht van, daar had ik wel wat geld voor neer willen leggen zo lekker!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:03 schreef LockonStratos het volgende:
Mensen die betalen om te schijten, hoe sneu ben je dan
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij heb jij op zijn mokka stok zitten zuigen.
Zegt de ene helft er wat van, en de ander is te bang.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef klaasdj het volgende:
Grappig al die mensen![]()
Maar in de realiteit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
Je vergeet het deel wat gewoon te verbaasd is dat iemand zich het bedenkt. Bovendien moest ik zeiken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zegt de ene helft er wat van, en de ander is te bang.
Moest je je piemeltje afdeppen zodat je Bjorn Borg niet vies werd?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:41 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je vergeet het deel wat gewoon te verbaasd is dat iemand zich het bedenkt. Bovendien moest ik zeiken.
Gelukkig is niet iedereen in Nederland zo'n onbeschofte tokkie zoals jij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:04 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Dan zeik je er tegen aan! Of zit jij liever?
Een beetje gaan wachten op trage mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:26 schreef klaasdj het volgende:
Beschaafdheid is geen waarde op fok
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:59 schreef Jahr00n het volgende:
Je laat een Indo toch niet voordringen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:41 schreef Rechterbal het volgende:
Ik betaal nooit voor de wc.Moet je eens op vakantie gaan in Sunnybeach@Bulgarije, daar betaal je voor 99% van de WC's geld. Als je ergens anders pist, zoals ik op het strand komen er wat bimbo's naar je toegerend met de mededeling ff 5 tot 10 euro te betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe je dat niet, meppen ze je in elkaar.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Snap je het zelf?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
Meestal he, zijn indo's wel iets anders dan suri's
quote:De Surinaamse bevolking bestaat uit een mengsel van de volgende etnische groepen, met tussen haakjes het aandeel van de groep bij de zevende volkstelling in 2004:
* Hindoestanen (27,4 %)
* Creolen (17,7 %)
* Bosnegers (Busnengre) of Marrons (14,7 %)
* Javanen (14,6 %)
* Andere groepen (6,5 %):
o Indianen
o Chinezen
o Blanken (Boeroe's)
o Sefardische Joden en Asjkenazische Joden
o Libanezen
o Brazilianen
* Verder was er 12,5 % van gemengde afkomst en was er van 6,6 % geen gegevens.
wie is klaas?quote:
Op de nominatie 'domste opmerking ooit'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:15 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Snap je het zelf?
Quote van wikipedia:
[..]
Leg uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Op de nominatie 'domste opmerking ooit'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een Javaanse Surinamer lijkt toch fokking veel op een indo watje.quote:
ik denk dat ie moet zitten van zijn mammie - dat ie anders straf krijgt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:04 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Dan zeik je er tegen aan! Of zit jij liever?
Ja?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:38 schreef J.Herrer het volgende:
Ja een Nederlander lijkt ook op een Belg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |