Ik was nog geen half uur geleden op centraal station in Almere. Ik kwam uit een trein van tientallen jaren oud die niet voorzien was van een toilet. Ik moest nog 20 minuten wachten op de volgende trein en dus besloot ik, omdat ik nodig moest, een toilet te bezoeken. Ik had geen 50-cent muntje meer in mijn portemonnee, dus ik bij de NS wisselen. Ik kom aan bij mijn toilet, en kom er dan achter dat ik ook met kleiner geld had kunnen betalen, maar goed, ik kon het toilet in.
Terwijl ik het bordje met instructies zat te lezen, dat aan de buitenkant van het toilet geplaatst was komt er een of andere indo aangelopen, in z'n ubertoffe hiphopstijl. Vraagt aan mij: hoeveel moet je erin gooien. Ik leg het hem uit. O, mag ik even voor, terwijl ik al betaald had loopt hij gewoon voor mijn neus de plee in, en vraagt of ik even buiten wil wachten. Ik was stomverbaasd, hoe durft hij dat met z'n schruftenkop en heb het laten begaan. Maar achteraf spijt van dat ik hem niet op zn donder de wc uit geflikkert heb. Ik moest de deur ook nog openhouden, anders moet ik nog een keer betalen.
Samenvatting: Dikgedrukt
Klacht: indo's

(of surinamers of whatever) die voordringen bij toilet, en op jouw kosten zeiken.
Klacht2: Ik die te verbaasd ben om iets te doen
Tegenklacht: Ik had de tijd.
Subklacht: Indo's die niet groter zijn dan 1.60, en toch een grote bek hebben
Verwachte reacties:
TS is zeikerd
TS was bang voor hem
TS is racistisch
TS heeft instructies nodig bij toiletbezoek
TS kan niet schrijven(preventief)
[ Bericht 0% gewijzigd door klaasdj op 30-07-2009 17:09:54 ]