abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73661356
Gecondoleerd !
Was hij ziek?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:25:31 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73661415
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]

Tommie Hij is helaas van het weekend overleden...
Oei, mijn reactie ging van " " naar " " na het lezen van het commentaar onder de foto!

Sterkte! Het was zo te zien een tof hamstertje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73663448
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:24 schreef Linnie20v het volgende:
Gecondoleerd !
Was hij ziek?
Een beetje, hij was oud en kreeg daardoor gezwellen op zijn buikje. Hij is 2,5 geworden!
Fluiten naar de overkant.
pi_73663519
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oei, mijn reactie ging van " " naar " " na het lezen van het commentaar onder de foto!

Sterkte! Het was zo te zien een tof hamstertje
Ja dat was hij zeker! Heel lief, en mooi!
pi_73663700
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo lief! De mijne zijn nog altijd vrij slank eigenlijk....iets van 45 en 42 gram.
Die van mij woog de laatste keer 78 gram
Eigenlijk helemaal niet zo grappig, want hij kan volgens mij niet meer rechtop staan en zostraks slibben z'n aderen dicht, maar hij heeft verdorie mouwen gekregen
Tap tap tap
pi_73663742
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]

Tommie Hij is helaas van het weekend overleden...
Aww
Wat een ontzettend mooi beestje en mooie foto's
Wildkleurtjes
(ik vind eigenlijk alle kleurtjes tof behalve geel roodoog ofzo, maar ik ben sowieso geen fan van rode oogjes )
Tap tap tap
pi_73663925
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Aww
Wat een ontzettend mooi beestje en mooie foto's
Wildkleurtjes
(ik vind eigenlijk alle kleurtjes tof behalve geel roodoog ofzo, maar ik ben sowieso geen fan van rode oogjes )
Dankjewel

Ja wildkleuren zijn eigenlijk het mooist. Wit vind ik wel cute, maar staat een beetje onnatuurlijk!
pi_73664657
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef SecretHeart het volgende:

[..]

Dankjewel

Ja wildkleuren zijn eigenlijk het mooist. Wit vind ik wel cute, maar staat een beetje onnatuurlijk!
Aan mijn hamster is niets natuurlijks, welk kleurtje hij ook heeft . Dit is echt de meest geschifte hamster die ik tot nu toe heb gehad.
Tap tap tap
pi_73665152
Zo, heb de beestjes weer even laten loslopen vanavond en even gekeken of ze konden traplopen en hoe snel ze het door hadden. Mol snapte het niet, maar dat is ook niet zo'n klimmer, die klimt ook nooit tegen je op en in je nek of zo, dus die zat zich uitgebreid te wassen en een beetje te snuffelen. En hij vond de camera heel interessant, vooral als ik in- en uitzoomde . Het oranje lampje was ook erg leuk, het flitsen minder, zoals je kunt zien op de tweede foto, dus de volgende keer maken we weer gewoon overdag foto's . Sorry Mol .

Koos had het snel door, maar die heeft al eerder trap gelopen. Ik kon hem amper bijhouden . Alleen het laatste stukje werd wat smaller, vandaar dat hij zo scheef loopt (en hij is dik).

Hij kruipt altijd zo op m'n hand als hij losloopt . Soms wil hij er dan ook niet meer af .
(als ik dat in z'n kooi probeer kost het me vingers )
Tap tap tap
pi_73671035
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef SecretHeart het volgende:

[..]

Dankjewel

Ik vind wit met een vlekje juist het allerallerleukste wat er is! Ik ben dan ook nog iedere dag smoorverliefd op mijn kleine Wiki:

Firefox, mijn andere hamster, is een rashamster, namelijk een zwart merle, gekocht bij een grote, goede fokker. Firefox is supersnel dus een echt briljante foto heb ik nog steeds niet van hem:

I had a signature once. It was awful.
pi_73671061
Wiki
Tap tap tap
pi_73706504
Paniek!
Dotje was ontsnapt, ze had toen ik een weekendje weg was een heel groot gat in mn duna bak gebeten..
Dus ik kom terug en na een tijdje wou ik haar toch even zien, GEEN HAMSTER
Ik echt heeeeelemaal in paniek (ik had het gat nog niet gezien) en heel die kooi ondersteboven gehaald..

Toen merkte ik het gat op, durfde bijna niet meer te lopen in mn kamer, was zo bang dat ik misschien op der ging staan ;o
Ik zoeken zoeken zoeken, maar had haar best wel snel gevonden, ze lag onder een deken. Ze zag er echt zo sneu uit, ze was ook super bang..
Meteen terug gezeten toen heeft ze de eerste 5 minuten niks anders gedaan dan water drinken!
Baby darling doll face honey
pi_73706778
Gelukkig heb je 'r weer teruggevonden Sommige hamsters vinden net een gaatje ergens in de muur en verdwijnen dan gewoon .
Ik ben ook wel eens een hamster kwijt geweest en inderdaad, dan vind je ze ergens terug en zijn ze helemaal bang en over de zeik .
Tap tap tap
pi_73712731
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:43 schreef Crack_ het volgende:
Paniek!
Dotje was ontsnapt, ze had toen ik een weekendje weg was een heel groot gat in mn duna bak gebeten..
Dus ik kom terug en na een tijdje wou ik haar toch even zien, GEEN HAMSTER
Ik echt heeeeelemaal in paniek (ik had het gat nog niet gezien) en heel die kooi ondersteboven gehaald..

Toen merkte ik het gat op, durfde bijna niet meer te lopen in mn kamer, was zo bang dat ik misschien op der ging staan ;o
Ik zoeken zoeken zoeken, maar had haar best wel snel gevonden, ze lag onder een deken. Ze zag er echt zo sneu uit, ze was ook super bang..
Meteen terug gezeten toen heeft ze de eerste 5 minuten niks anders gedaan dan water drinken!
Dat lijkt me echt vreselijk!! Wat fijn dat ze weer terecht is. Maar hoe kan ze zijn ontsnapt? xx
pi_73713164

Dit zijn mijn nieuwe bewoners

[ Bericht 20% gewijzigd door SecretHeart op 15-10-2009 14:44:56 ]
pi_73723836
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:57 schreef SecretHeart het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt vreselijk!! Wat fijn dat ze weer terecht is. Maar hoe kan ze zijn ontsnapt? xx
Toen ik deze kooi kreeg zat er al een heeeel klein gaatje in de zijkant, maar ik heb der nu al 2 maanden, en ze knaagde er wel aan maar het werd niet groter.. Ik ben een weekend weg en het is ineens heel groot geworden en daar is ze uit ontsnapt.

En ze zal zich inderdaad ook niet lekker gevoeld hebben, want ik weet wel dat ik snoepjes op mn bureau had liggen, en die waren ALLEMAAL weg
pi_73723850
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zijn mijn nieuwe bewoners
Die bovenste foto!!
pi_73724144

In het zandbakje
pi_73725491
aaaaw die roborovski's!
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:13:37 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73725730
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef zoeperzazke het volgende:
aaaaw die roborovski's!
Dat dus! De donzigheid!
En grappig dat ze wel én niet op mijn robo's lijken!

Dotje is een Dotje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73817586
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat dus! De donzigheid!
En grappig dat ze wel én niet op mijn robo's lijken!

Dotje is een Dotje
De donzigheid is het allerschattigst!!!
pi_73865849
Ik heb een nieuwe kooi voor Dotje, en had hem dus even beneden staan..
Toen ontdekte de hond dat er iets in zat

dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:47:33 #174
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73871443
Nou ik heb dus een klein dwerg hamstertje en die mag wel eens in de hamsterren rondlopen. Was ik dat beest op een gegeven moment kwijt... Vond ik het beestje terug onder het bed, een kwartier bezig geweest om dat beest te pakken te krijgen en hup weer de kooi in.
De volgende dag zet ik hem weer in de hamster ren om de kooi schoon te maken, en wat zie ik? Ratje rent gewoon langs de kooi voor een mooi plekje en springt net zo lang tegen de ren omhoog zodat ie er bovenop zit en laat zich dan vallen.
Knappe prestatie want die hamster ren is vrij hoog en heeft alleen maar verticale spijlen. Dus daar kan ie ook niet meer in...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:29:55 #175
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_73881196
Ik heb zelf een nu hoogbejaarde hamster (2,5 jaar nu)
Maar even een vraagje, is dit nu erg oud of komt dat nu vaker voor dat een dwerghamster ouder dan 1,5 tot 2 jaar wordt (zoals ik net lees op http://www.dehamster.nl )

Miepje, zo heet de hamster, is nog steeds zeer levendig en doet nog steeds net zo gek als toen ik haar kocht.
Hier ook een foto van toen ze jonger was.

Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')