Oei, mijn reactie ging van "quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
TommieHij is helaas van het weekend overleden...
Een beetje, hij was oud en kreeg daardoor gezwellen op zijn buikje. Hij is 2,5 geworden!quote:
Ja dat was hij zeker! Heel lief, en mooi!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei, mijn reactie ging van "![]()
![]()
![]()
![]()
" naar "
![]()
" na het lezen van het commentaar onder de foto!
Sterkte! Het was zo te zien een tof hamstertje
Die van mij woog de laatste keer 78 gramquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo lief! De mijne zijn nog altijd vrij slank eigenlijk....iets van 45 en 42 gram.
Awwquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
TommieHij is helaas van het weekend overleden...
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww
Wat een ontzettend mooi beestje en mooie foto's![]()
Wildkleurtjes
(ik vind eigenlijk alle kleurtjes tof behalve geel roodoog ofzo, maar ik ben sowieso geen fan van rode oogjes)
Aan mijn hamster is niets natuurlijks, welk kleurtje hij ook heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ja wildkleuren zijn eigenlijk het mooist. Wit vind ik wel cute, maar staat een beetje onnatuurlijk!
Ik vind wit met een vlekje juist het allerallerleukste wat er is! Ik ben dan ook nog iedere dag smoorverliefd op mijn kleine Wiki:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ja wildkleuren zijn eigenlijk het mooist. Wit vind ik wel cute, maar staat een beetje onnatuurlijk!
Dat lijkt me echt vreselijk!! Wat fijn dat ze weer terecht is. Maar hoe kan ze zijn ontsnapt? xxquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:43 schreef Crack_ het volgende:
Paniek!
Dotje was ontsnapt, ze had toen ik een weekendje weg was een heel groot gat in mn duna bak gebeten..
Dus ik kom terug en na een tijdje wou ik haar toch even zien, GEEN HAMSTER
Ik echt heeeeelemaal in paniek (ik had het gat nog niet gezien) en heel die kooi ondersteboven gehaald..
Toen merkte ik het gat op, durfde bijna niet meer te lopen in mn kamer, was zo bang dat ik misschien op der ging staan ;o
Ik zoeken zoeken zoeken, maar had haar best wel snel gevonden, ze lag onder een deken. Ze zag er echt zo sneu uit, ze was ook super bang..
Meteen terug gezeten toen heeft ze de eerste 5 minuten niks anders gedaan dan water drinken!
Toen ik deze kooi kreeg zat er al een heeeel klein gaatje in de zijkant, maar ik heb der nu al 2 maanden, en ze knaagde er wel aan maar het werd niet groter.. Ik ben een weekend weg en het is ineens heel groot geworden en daar is ze uit ontsnapt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:57 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk!! Wat fijn dat ze weer terecht is. Maar hoe kan ze zijn ontsnapt? xx
Die bovenste foto!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn nieuwe bewoners![]()
Dat dus! De donzigheid!quote:
De donzigheid is het allerschattigst!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat dus! De donzigheid!![]()
En grappig dat ze wel én niet op mijn robo's lijken!![]()
Dotje is een Dotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |