nee, das bullshit. Ik geloof hem niet. zolang ik geen details hoor of naam o.i.d. of een kenmerk van broertje..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij kent dan wel weer het 'vriendje' van je broertje
Het is vast een kloon.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, das bullshit. Ik geloof hem niet. zolang ik geen details hoor of naam o.i.d. of een kenmerk van broertje..
SHANANIGANS![]()
I'd still hit that.quote:
Na het hitten staat er nog minder haar opquote:
spangasquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:41 schreef Eustace. het volgende:
Er komt btw een Spangas film waarin die homo gaat zoenen.xD
Als mij zoiets gebeurd dan probeer ik er nog onderuit te komen. Zal wel futile zijn, maar goed. Een kat in het nauw. (miauw) hahahquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ja die kaartjes he... en moeders checken de zakken voordat de broek de was in gaat
ja die is niet van mij maar moest ik bewaren voor een vriend?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als mij zoiets gebeurd dan probeer ik er nog onderuit te komen. Zal wel futile zijn, maar goed. Een kat in het nauw. (miauw) hahah
Ja ik zag het in de trailer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:41 schreef Eustace. het volgende:
Er komt btw een Spangas film waarin die homo gaat zoenen.xD
Staat er op die kaartjes dan dat het gay is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef MisterO het volgende:
Mijn moeder kwam erachter dat ik homo was toen ze een Pannkaartje in mijn jas terugvond
nee, wel iets meer geloofwaardig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja die is niet van mij maar moest ik bewaren voor een vriend?![]()
die met die korte haren ziet er wel leuk uit. maar die andere niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef Eustace. het volgende:
Is toch lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef ondanks dat het zo slecht geacteerd is.
maar je bent nu 36 dus je hoeft geen smoesjes te verzinnenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, wel iets meer geloofwaardig.
36??!! Bitch, ik ga je echt slaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je bent nu 36 dus je hoeft geen smoesjes te verzinnen
Hij wel. Hij is hetero in Nederland.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je bent nu 36 dus je hoeft geen smoesjes te verzinnen
Ze zijn zo'n beetje even oud als ik ben maar zo lijken net nog kleutersquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef Eustace. het volgende:
Is toch lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef ondanks dat het zo slecht geacteerd is.
weet wel dat je geen 36 bent maar het is altijd zo leuk om te zeggenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
36??!! Bitch, ik ga je echt slaan.![]()
![]()
nee toen ik nog klein was.
btw, ik ben 33
die onzekerheid. STerkte.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef Baltar het volgende:![]()
Ineens gaat het weer hard met de onderzoeken voor m'n moeder.
Morgen de laatste twee onderzoeken en dan binnen 2 weken de uitslag.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet wel dat je geen 36 bent maar het is altijd zo leuk om te zeggen![]()
sterkte voor jullie allemaalquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef Baltar het volgende:
![]()
Ineens gaat het weer hard met de onderzoeken voor m'n moeder.
Morgen de laatste twee onderzoeken en dan binnen 2 weken de uitslag.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze zijn zo'n beetje even oud als ik ben maar zo lijken net nog kleuters
ging om het uiterlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf volwassener voelen. Van die kiddo's die zeggen "Maar ik ben volwassen voor mijn leeftijd".
ooooooooooo dan ben ik 20quote:
o.k. o.k. jij je zin. 22 dan.quote:
Maar meestal spelen de acteurs toch rollen die jonger zijn?quote:
Familie van Eros?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
Marco Ramazzotti![]()
om nat van te worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar meestal spelen de acteurs toch rollen die jonger zijn?
Zo van "Ik moet doorgaan voor 12" en dan zijn ze Mike's leeftijd.
de meeste doen een olivia newton john ja maar ook buiten de serie zelf lijken ze nog 12quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar meestal spelen de acteurs toch rollen die jonger zijn?
Zo van "Ik moet doorgaan voor 12" en dan zijn ze Mike's leeftijd.
hahah nee alhoewel deze ook een mooie 'microfoon' heeft. (nivo daalt weerquote:
ik weet het, tis een curse.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de meeste doen een olivia newton john ja maar ook buiten de serie zelf lijken ze nog 12
oh je interesse in hem is werk gerelateerd ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah nee alhoewel deze ook een mooie 'microfoon' heeft. (nivo daalt weer![]()
)
Nee dat is Marco van Saraha Productions.
Ach, vroeger vond ik 't vervelend.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, vroeger vond ik 't vervelend.
Als ik me nu moeet legitimeren voor een 21+ kroeg voel ik me gevleid
Of als een mannetje van 19 zegt "Ik zie je op school maandag!" omdat ie denkt dat ik op zijn school zit
Ik vind 19 en 21 ook wel overdreven bij miij hoorquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
LOL
Okay okay, +1 voor dit. Op onderstaande foto ziet u een taxichauffeur op het vliegveld van Barcelona, met keurig de aan hem doorgegeven familienaam op een bordje. En dat is leuk, want Spanjaarden kennen het woord swaffelen niet maar wij wel.
[ afbeelding ]
ik weet niet of het echt bij draagt aan de acceptatie zie het zelf meer als een feest ala zomercarneval enz.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:07 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-verkeerd-beeld.html
Alhoewel het niet echt een beeld schets van de homo in Nederland, vind ik toch dat ze een beetje zeiken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:07 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-verkeerd-beeld.html
doen ze dit echt om de acceptatie? in het begin misschien wel, maar het is nu, zoals je zegt een soort zomercarnaval met feesten in de stad etc. Hetgeen ook lekkere inkomsten met zich meebrengt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik weet niet of het echt bij draagt aan de acceptatie zie het zelf meer als een feest ala zomercarneval enz.
Ik denk dat het feest zelf wel bijdraagt, maar de selectieve media exposure niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik weet niet of het echt bij draagt aan de acceptatie zie het zelf meer als een feest ala zomercarneval enz.
Doe ik ook inderdaad... maar voor het grootste deel van de mensen vormt het wel een stukje van hun mening natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, Javier heeft de eerste fles al geopend. Dus ik zei net dat ie een BONNIE is. hij : quien es Bonnie?
![]()
ja als ik zo lees wat de hetero's ervan vinden...reacties als: is dit nou acceptatie met je blote reet op een boot te gaan dansen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe ik ook inderdaad... maar voor het grootste deel van de mensen vormt het wel een stukje van hun mening natuurlijk
tuurlijk, xit al de hele middag aan de gaseosa. Nu ff una bebida con alcoholquote:
Bonnie us una borrachaquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, Javier heeft de eerste fles al geopend. Dus ik zei net dat ie een BONNIE is. hij : quien es Bonnie?
![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bonnie us una borracha
Zeg ik dat goed?
Typfout, want dat wist ik welquote:
quote:en ja voor de rest goed!![]()
leer je dat al bij les 3?
Wat is zeekoe in het spaans?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
Ik liet Javier net op youtube een filmpje zien van Bonnie.
Zegt ie wie is die andere zeekoe. (Viola Holt)![]()
![]()
foca. (letterlijik is het een zeehond) maar in de vorm van dik wijf, nijlpaard --> foca.quote:
Die ken ik alquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
ga je weer eerst de scheldwoorden leren?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Ik probeer Javier hoer te laten zeggen.
zegt ie steeds: oer.![]()
ik lachen, zegt ie opeens Bonnie tegen me.that cunt
Schattig die silent H.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Hij kent de juiste bewoordingen dus al wel bij de juiste plaatjesquote:ik lachen, zegt ie opeens Bonnie tegen me.that cunt
laat hem de huur is duur maar eens zeggen :>)quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
ik lachen, zegt ie opeens Bonnie tegen me.that cunt
of scheveningen, Hottentottententententoonstelling, Moeder snijdt zeven scheve sneden broodquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat hem de huur is duur maar eens zeggen :>)
of achtentachtig groene kacheltjes
of groningen
nee, dit is te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat hem de huur is duur maar eens zeggen :>)
of achtentachtig groene kacheltjes
of groningen
bij dit zinnetje kwijlde ie letter uit zijn bek. En zijn uitspraak leek net op die gast van de Mask (Cher film) hahahquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:11 schreef Stroekie het volgende:
ook leuk
de kat die krabt de krullen van de trap
maar probeer jij het maar eens hardop 10 keer snel achter elkaar op te zeggenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bij dit zinnetje kwijlde ie letter uit zijn bek. En zijn uitspraak leek net op die gast van de Mask (Cher film) hahah
straks worde de caramelkleurige wapperende zonnebank nicht nog een uitstervend rasquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)d-voor-jongeren.html
Holland op z'n smalstquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
je bent toch niet jong meerquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Nee maar wel jongig begonnenquote:
ik ging al bij de 2 keer de mist in.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar probeer jij het maar eens hardop 10 keer snel achter elkaar op te zeggen
ik voorspel hetzelfde resultaat
en Javier ligt nu lachend onder de tafel omdat jij het ook niet kan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ging al bij de 2 keer de mist in.
Hansquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks worde de caramelkleurige wapperende zonnebank nicht nog een uitstervend ras
nooit meer zoals Hans van Wilgenburg
dan gaan de jonge mensen thuis maan onder de zonne bank, of ze gaan maar gewoon naar het strandquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar wel jongig begonneniig voor de 30 (want dat ben ik pas een jaar).
ik redde het tot 7 keerquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ging al bij de 2 keer de mist in.
godsklere he. langzaam gaat het nog wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Three Swedish switched witches watch three Swiss Swatch watch switches. Which Swedish switched witch watches which Swiss Swatch watch Switch?
Swswhshshwhwhshshwhwhshsss
Ja hij leeft wel, en is volgens mij nog niet woonachtig in het Rosa Spierhuisquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hansen mireille
![]()
![]()
KOFFIETIJD, EEN BEETJE GEZELSCHAP, ....
leeft ie nog btw?
nee want ook buiten mag je niet te lang in de zon en moet je verplicht smerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan gaan de jonge mensen thuis maan onder de zonne bank, of ze gaan maar gewoon naar het strand
ja, zonder creme mag je maar een kwrtier in de zon en niet tussen 1 en 3 o.i.d.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want ook buiten mag je niet te lang in de zon en moet je verplicht smeren
let maar op, taakuitbreiding voor de huidpolitie
Eustacequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jezus nog steeds altijd dezelfde gasten hier, komen er nooit eens leuke nieuwe mensen langs?![]()
Krijgen we straks hier ook verplichte siesta, en powernap op kantoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, zonder creme mag je maar een kwrtier in de zon en niet tussen 1 en 3 o.i.d.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jezus nog steeds altijd dezelfde gasten hier, komen er nooit eens leuke nieuwe mensen langs?![]()
Haaai!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen.
![]()
tuurlijk zijn er weer nieuwe mensen bij.
Sinds jij je vriendinnetje heb, zien we je niet meer hier. Zijn we te min?![]()
Das voor aanstellersquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijgen we straks hier ook verplichte siesta, en powernap op kantoor
Of het is juist uit, en nu komt hij hier met zijn wapperende manen naar de jongens lonkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen.
![]()
tuurlijk zijn er weer nieuwe mensen bij.
Sinds jij je vriendinnetje heb, zien we je niet meer hier. Zijn we te min?![]()
Ik heb net even ongegeneerd gelukt!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eustace
Keukenkast
BMD
Steve
kies maar uit
jubileum afleveringquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haaai!
Nee hoor, heb het gewoon veel te druk met werken! Maar ik ben al weer vriendinnetje verder, maar ook bij deze ga ik alweer twijfelen!
Jij kan me vast wel de hoogtepunten die ik gemist heb vertellen in 3 regels?
life's a bitch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haaai!
Nee hoor, heb het gewoon veel te druk met werken! Maar ik ben al weer vriendinnetje verder, maar ook bij deze ga ik alweer twijfelen!
Oke dat heb ik dan net even gemist, balen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jubileum aflevering
2500
barstensvol fraaie mannenplaatjes
16, 17?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
life's a bitch.
o.k. nu zijn we bijgepraat.![]()
een vriendinnetje verder? playeren ook weer hier aan twijfelen?
wat is dat met hetero's die al heel vroeg aan de vriendin willen? hoe oud ben je? 16,17? live a little..
even terugbladeren ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oke dat heb ik dan net even gemist, balen!
o god ja, wilde je niet over een vriend van je heen gaan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
o ja, uit '86quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
16, 17?![]()
Ja man, ik date met meisjes die wel leuk zijn maar het toch net niet zijn voor me, ga er vervolgens mee naar bed en dan sta ik weer voor de zware taak te vertellen dat 't um toch niet wordt..
maar verder gaat het goed hoor
herkansingquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ownee das helemaal niet door gegaan, ik ben nog steeds maagd wat betreft jongens!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, wilde je niet over een vriend van je heen gaan?![]()
Is dat al gebeurd?
moeten we je gaan opgeven bij Arie Boomsma voor 40 dagen geen sex ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
16, 17?![]()
Ja man, ik date met meisjes die wel leuk zijn maar het toch net niet zijn voor me, ga er vervolgens mee naar bed en dan sta ik weer voor de zware taak te vertellen dat 't um toch niet wordt..
maar verder gaat het goed hoor
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
herkansing
[HOMO] #2500 Waar de [HOMO]-fokkers feest vieren
ow dat 'trek' ik wel hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeten we je gaan opgeven bij Arie Boomsma voor 40 dagen geen sex ?
zit je dag en nacht met je vriend te bellen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Eustace. het volgende:
Oeps, een nogal hoge rekening van de huistelefoon door mijn schuld. Alweer.
Ang3l is nog vrij. Misschien als je het hem lief vraagt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ownee das helemaal niet door gegaan, ik ben nog steeds maagd wat betreft jongens!
Kreeg anders hier het idee dat je met een inhaalslag bezig bentquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ow dat 'trek' ik wel hoorheb 19 jaar zonder gedaan dus
maar niet eind augustus of begin september, dan zit hij al volgeboektquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ang3l is nog vrij. Misschien als je het hem lief vraagt.
Relaties hebben alleen maar nadelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Eustace. het volgende:
Oeps, een nogal hoge rekening van de huistelefoon door mijn schuld. Alweer.
ach als je eenmaal weet wat je mist he..quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kreeg anders hier het idee dat je met een inhaalslag bezig bent
ja das waar. Als je al die ellende zo leest hier.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Relaties hebben alleen maar nadelen
Dan moet ie niet zo lang haar hebben als in de 2e pic, want echt lang haar bij mannen vind ik niet sexyquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ang3l is nog vrij. Misschien als je het hem lief vraagt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ach als je eenmaal weet wat je mist he..
maakt dat wat uit? je ligt toch face down op een kussen te bijten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dan moet ie niet zo lang haar hebben als in de 2e pic, want echt lang haar bij mannen vind ik niet sexykrullen daarentegen kunnen dan wel weer op mn waardering rekenen
hey lul update je fobo eens kerelquote:
ben jij dit?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef Steve het volgende:
In de meest bizarre standjes gelegen bij de röntgen.Nu maar hopen dat het iets oplevert.
ja, binnenkort.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
hey lul update je fobo eens kerel
of andersom natuurlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maakt dat wat uit? je ligt toch face down op een kussen te bijten.![]()
Zoiets.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit je dag en nacht met je vriend te bellen?![]()
Vanwaar dan jouw intieme relatie met je hand?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Relaties hebben alleen maar nadelen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:11 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik wilde dat filmpje van je van gister zelf ook eens beleven.
a night full of passion? of bedoel je dat niet?quote:
er is nog een derde mogelijkheidquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
[..]
Vanwaar dan jouw intieme relatie met je hand?
Nee, Brad donderde meteen in slaap en ik lag tot vier uur wakker.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
a night full of passion? of bedoel je dat niet?
Je hebt gesekst met 't type dat direct in slaapt valt? Geen spooning, cuddling, wine & dine?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Brad donderde meteen in slaap en ik lag tot vier uur wakker.
stofzuiger telt niet hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er is nog een derde mogelijkheid
why is that? vanwege je rug? Of heb je altijd moeite met slapen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Brad donderde meteen in slaap en ik lag tot vier uur wakker.
Mij niet, want ik zie je nog geregeldquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haaai!
Niet gesekst, gewoon het licht uit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Je hebt gesekst met 't type dat direct in slaapt valt? Geen spooning, cuddling, wine & dine?
Kweenie. Was niet zo moe, het was warm, en mijn creatieve proces was nogal in gang gezet door een idee dus ik had geen rust.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
why is that? vanwege je rug? Of heb je altijd moeite met slapen?
cadans deel 3quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet gesekst, gewoon het licht uit.
[..]
Kweenie. Was niet zo moe, het was warm, en mijn creatieve proces was nogal in gang gezet door een idee dus ik had geen rust.
Nee, forum RPG had een personage nodig dus ik heb er eentje liggen bedenken.quote:
carebear with fangs?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, forum RPG had een personage nodig dus ik heb er eentje liggen bedenken.
Ik wilde zelf al typen: Zou ik mijn geld moeten verstoppen? Maar ik denk da's wel erg voordehandliggendquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[Standaardfokreactie]
Verstop je wel je portemonnee
[/standaardfokreactie]
heb je die gekregen voor je verjaardag? Leuk ding!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:38 schreef Eustace. het volgende:
1 x Canon EOS 1000D Body (Zwart)
1 x Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
1 x Kingston SDHC 8GB Class 6
1 x Canon 100EG Custom Gadget Bag
is dat zoiets als de Veerkampjes, de Tokkies etc... ?quote:
die latino? dat was toch verleden tijd? ouwe snoepert.quote:
nee hoor, en jij bent hier de oudequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die latino? dat was toch verleden tijd? ouwe snoepert.![]()
Je vindt mensen wel vaak oud he?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee hoor, en jij bent hier de oude
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:38 schreef Eustace. het volgende:
1 x Canon EOS 1000D Body (Zwart)
1 x Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
1 x Kingston SDHC 8GB Class 6
1 x Canon 100EG Custom Gadget Bag
that was uncalled-for.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee hoor, en jij bent hier de oude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Nee, een jonge parijzenaar met Klinefelter syndrome.quote:
O ja, niet jong is iets anders dan oudquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen mike is oud verder niemand
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
that was uncalled-for.niet meteen in de verdediging schieten, popje.
Cm wellicht. Maar dat weet ik pas zeker na de film-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik moest even googlen wat dat was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, een jonge parijzenaar met Klinefelter syndrome.
Ja, ik verwacht ook niet dat iemand dat kentquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest even googlen wat dat was.![]()
heavy shit.
wtf??quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cm wellicht. Maar dat weet ik pas zeker na de film-meet
dus die carebear with fangs als tegenspeler is zeker out of the question?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook niet dat iemand dat kentNou nog een plot en een tegenspeler
nee 80 vind ik oud en iedereen die jonger is moet niet zeurenquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, niet jong is iets anders dan oud
o gelukkig! ik stond al huilend onder de douche tegen de muur aan langzaam glijdend naar beneden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee 80 vind ik oud en iedereen die jonger is moet niet zeuren
klinkt wel lekker! Tis alleen niet echt iets bijzonders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef HuubTuub het volgende:
ach dat nieuwe Madonna nummer... ik weet het niet...
Juist!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:11 schreef HuubTuub het volgende:
dat vind ik nog steeds een erg leuk album.
Niks bijzonders, wel een lekker dansritme in de clubs. That's all.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef HuubTuub het volgende:
ach dat nieuwe Madonna nummer... ik weet het niet...
jij hebt nog 44 jaar te gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o gelukkig! ik stond al huilend onder de douche tegen de muur aan langzaam glijdend naar beneden.
het is alleen net zoals met dat Hard Candy, ieder ander huppelkutje had het kunnen inzingen... en dan ook nog eens dat jaren 90 dance-geluid...quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks bijzonders, wel een lekker dansritme in de clubs. That's all.
Secret Garden!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef HuubTuub het volgende:
Secret Garden vind ik een bijzonder goed nummer.
Alle aandacht ging inderdaad alleen naar het boek, maar dat was/is natuurlijk wel een bijzonder project wat ze gedaan heeft.
Hard Candy vind ik het slechtste. Er staan wel een paar goede nummers op, maar de rest zijn fillers. Ben ik niet van haar gewend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:24 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
het is alleen net zoals met dat Hard Candy, ieder ander huppelkutje had het kunnen inzingen... en dan ook nog eens dat jaren 90 dance-geluid...
quote:
Is dat niet met alle Madonna nummers zo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:24 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
het is alleen net zoals met dat Hard Candy, ieder ander huppelkutje had het kunnen inzingen... en dan ook nog eens dat jaren 90 dance-geluid...
TORI!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hard Candy vind ik het slechtste. Er staan wel een paar goede nummers op, maar de rest zijn fillers. Ben ik niet van haar gewend.
O god, Ik zal wel weer de wind van voren krijgen van Tha_Erik omdat ik het over Madonna heb.
Euhm, nee. In d'r beginperiode heeft ze nogal een Mickey Mouse stemmetjequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet met alle Madonna nummers zo?
Zo'n geweldige stem heeft ze nl zelf niet.
Geen idee, ik ken het forum nog niet zo goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus die carebear with fangs als tegenspeler is zeker out of the question?
Dat is misschien wel zo, maar ze heeft toch altijd wel een trend kunnen zetten in de muziek. Zij was altijd de eerste in een bepaalde stijl.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind haar stem wel geweldigquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Ray of ligt was sorta new age... bestond al. Confessions was gewoon poppy dance, die stijl bestond al. Hard Candy scheen R&B te zijn, ook dat bestond al. De eerste in een stijl?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:30 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar ze heeft toch altijd wel een trend kunnen zetten in de muziek. Zij was altijd de eerste in een bepaalde stijl.
Adlibsquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef HuubTuub het volgende:
Die mogen dan wel power in hun stem hebben, maar die mekkeren ieder nummer als een htisge geit...
Inderdaad... dat hoeft niet met iedere noot in elk nummer op alle albums...quote:
Voor alles is een marktquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Inderdaad... dat hoeft niet met iedere noot in elk nummer op alle albums...
is dat dat filmpje van een uur? Nee daar ben ik nog op zoek naar. The Sex Book Video.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:29 schreef HuubTuub het volgende:
so? Het is natuurlijk wel een topartiest...
van You Thrill Me heb ik die Lukesilver Live Confessed Mix en dan die van die live DVD/CD.
Heb je ook dat promofilm(pje) van het boek SEX, zwart/wit met een soort van behind the scenes shoot van de fotos? Vast wel...
Graag gedaan, zometeen weer de aflevering van deze week gaan kijken. Edie is echt top en de rest van de cast is ook erg goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Tuubje, bedankt voor de Nurse Jackie tip
De rommelmarkt?quote:
hard kut?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef HuubTuub het volgende:
new age bestond al, maar de combinatie zoals in Ray of Light was toch wel erg nieuw. Confessions was een soort van gerestylde disco en Hard candy was gewoon Hard kut.
Ja, ik was echt verrast. Heb zeven afleveringen achter elkaar gekeken en toen wilde ik meerquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Graag gedaan, zometeen weer de aflevering van deze week gaan kijken. Edie is echt top en de rest van de cast is ook erg goed
[..]
De rommelmarkt?
Ik heb 'm ergens, ik zal hem opzoeken voor je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat dat filmpje van een uur? Nee daar ben ik nog op zoek naar. The Sex Book Video.
Xag em wel staan op e-bay voor 900 dollars, maar item was er niet.
Filmpje was nooit bedoeld voor release. Werd gegeven aan closest friends van haar voor de release party van het book SEX.
Harde kut of natte pik...quote:
Ze was toen drukker met Kaballa en Justin dan dat ze om haar nieuwe album gafquote:
Ach welnee, er zijn tig artiesten die een beetje dat elektronische zweverige triphop geluid hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef HuubTuub het volgende:
new age bestond al, maar de combinatie zoals in Ray of Light was toch wel erg nieuw.
Like there were others before her.quote:Confessions was een soort van gerestylde disco
Jep.quote:en Hard candy was gewoon Hard kut.
Ik heb ook nog die stomme special edition gekocht... ach alles voor de verzameling...quote:
WTF??? heb jij de orginele? met de orginele french-noir soundtrack? Please als je een kopie ervan kan maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:40 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik heb 'm ergens, ik zal hem opzoeken voor je.
Ze begon met Kaballa in '95.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ze was toen drukker met Kaballa en Justin dan dat ze om haar nieuwe album gaf
Nee, vaak toch wel inhoudsloze muziek die perfect aan de man gebracht wordt en uit jeugdsentiment blijf ik het volgen. Als entertainer is ze wel helemaal top.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee, er zijn tig artiesten die een beetje dat elektronische zweverige triphop geluid hebben.
[..]
Like there were others before her.
[..]
Jep.
Don;lt get me wrong: vind het allemaal best ok in het gehoor liggen als pop, maar mensen die dan zeggen (op facebook net een discussie gehad) dat ze zo vol inhoud zit met haar nummers of zoals hier gezegd wordt dat ze zo vernieuwend is....Ja, ze is een top entertainer, dat wel. Maar de rest vind ik toch echt iets te veel credit.
same herequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik heb ook nog die stomme special edition gekocht... ach alles voor de verzameling...
En deze zinnen kan ik snappenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nee, vaak toch wel inhoudsloze muziek die perfect aan de man gebracht wordt en uit jeugdsentiment blijf ik het volgen. Als entertainer is ze wel helemaal top.
Ga maar vast ass up face down danquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF??? heb jij de orginele? met de orginele french-noir soundtrack? Please als je een kopie ervan kan maken.
I'll give u anything!
quote:
Ik moest effe zoeken op zolder, maar volgens mij heb ik 'm hier voor me liggen... eerst even controleren of die het nog doet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF??? heb jij de orginele? met de orginele french-noir soundtrack? Please als je een kopie ervan kan maken.
I'll give u anything!
OMG ik krijg hartkloppingenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:47 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik moest effe zoeken op zolder, maar volgens mij heb ik 'm hier voor me liggen... eerst even controleren of die het nog doet.
quote:
quote:
dat was ten tijde van Ray of Light. Dat gelul over Kaballa. In elke talkshow. blabla who cares.. Dat willen we niet. We willen de good stuff.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Mag zijn, maar volgens mij liep ze ten tijde van Hard Candy helemaal weg met d'r Kaballa en dat Guy toch er maar niets meer van moest hebben en en en.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef HuubTuub het volgende:
ik bedoel dan, wachten met de hartkloppingen. Al die andere vunzige gedachten die men hier heeft heb ik niet.
dus hij doet het nog wel bij jou? Great!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:52 schreef HuubTuub het volgende:
nou als je het nog nooit hebt gezien is het leuk om eens te bekijken. Ik heb hier de versie van een uur, dat dan weer wel, maar kwalitatief niet echt top.
FDAU!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus hij doet het nog wel bij jou? Great!
O.k. Hoe kan ik een kopie krijgen?
quote:
Of gewoon BidL.quote:
het is een .asf bestand en het ding werkt op de Mac en ik heb het ook eens bekeken op een windowscomputer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus hij doet het nog wel bij jou? Great!
O.k. Hoe kan ik een kopie krijgen?
Nee sukkel, grof geld voor vragenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:57 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
het is een .asf bestand en het ding werkt op de Mac en ik heb het ook eens bekeken op een windowscomputer.
Ik denk dat ik die wel kan uploaden ofzo.
translation please...quote:
welke special edition van Erotica? De japanse versie? ik heb die niet dubbel. Van Bedtime stories heb ik geen special edition.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:59 schreef HuubTuub het volgende:
tenzij je toevallig een special edition van Erotica dubbel hebt... of Bedtime Stories...
Ik weet tenminste dat je het filmpje heb. Dus een last valt van mijn schouders. The search is over.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:57 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
het is een .asf bestand en het ding werkt op de Mac en ik heb het ook eens bekeken op een windowscomputer.
Ik denk dat ik die wel kan uploaden ofzo.
wat voor werk doe je dan?quote:
o god ja, nee die in zwart latex heb ik niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:06 schreef HuubTuub het volgende:
de special edition van Erotica was in zwart latex verpakt en die van Bedtime Stories in een azur blauw fluwelen doosje...
het is 100MB ofzo, dat kan toch wel op een rapdishare-achtig iets... moet je me zo even je mail adres PM'en. heb je nog een voorkeur voor een uploadsite?
ach ja, ik had het kunnen weten...quote:
Thanksquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
heej wonderer op gay torrents kun je nu Bare the musical als film helemaal downloaden
woehoequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:02 schreef mike_hunt het volgende:
OMG OMG OMG ik heb em!!!
i can die happy now!
HUUB, i owe u, THANX!
quote:
er van uit gaande dat je het libretto al kentquote:
en dan wilde jij nog wel dat ik mike financieel helemaal zou uitkleden en dan ook nog eend BidL...quote:
Ik zit nu te kijken. Ken het libretto niet maar er zit ondertiteling bij (met spelfoutenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er van uit gaande dat je het libretto al kent
de regie doet mij wat denken aan springawakenings
het is wel een erg dramatisch zwaar verhaal, over coming out en zou, dacht dat het je wel zou aanspreken
kippevel hier hoor
I knowquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
en dan wilde jij nog wel dat ik mike financieel helemaal zou uitkleden en dan ook nog eend BidL...
Ooit is er iets van Madonna dat mike dan weer heeft...
Ja allerlei oneerbare dingen met Mike en dan ook nog eens al zijn centjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:34 schreef Peter het volgende:
financieel uitkleden?
Zeg maar gerust irl
Nee, zelf voor gespaard en ga ik binnen paar dagen bestellen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je die gekregen voor je verjaardag? Leuk ding!
ik vind tori amos kutterquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef Desmonkey het volgende:
Maakt vrienden: Madonna en Tori Amos zijn beide even kut.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef Desmonkey het volgende:
Maakt vrienden: Madonna en Tori Amos zijn beide even kut.
quote:
Nee, heb delen gezien. Ga daar straks eens goed voorzitten. Ik tegen iedereen hier gillen dat ik em heb. Zegt Ricardo: Madonna es una puta.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:20 schreef Desmonkey het volgende:
Puta? Dat is een compliment in het straatje van een bitch is een zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil.
Ik realiseer me nu pas dat 18 best groothoek is, toch? Ik zit de laatste tijd naar compacte superzooms te kijken en ik wil maximaal 25 mm wide, maar 18 is nog veel wider...quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef HuubTuub het volgende:
die 18-55mm lens is redelijk beperkt. Als je alleen de body neemt dan kun je wellicht een betere lens kopen. eentje van 18-250 of zelfs 18-300
Ik heb de Tamron 18-250 en ben daar erg tevreden over (bij de Canon 350D EOS)
Naast die lens is ook mijn budget beperkt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef HuubTuub het volgende:
die 18-55mm lens is redelijk beperkt. Als je alleen de body neemt dan kun je wellicht een betere lens kopen. eentje van 18-250 of zelfs 18-300
Ik heb de Tamron 18-250 en ben daar erg tevreden over (bij de Canon 350D EOS)
Nee, mijn neef woont hier niet. Die heeft zijn eigen huis. Als ie zo doorgaat dan geef ik bij de politie aan dat ie een weedplantage heeft. (heeft ie niet, maar de spaanse politie zijn niet bepaald geen lievertjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:23 schreef HuubTuub het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om Ricardo's spulltjes in een Komo zak te stoppen en hem een strippenkaart te geven en even op de stoep te parkeren...
Maar goed, dat is dan weer mijn mening.
is het een professionele camera?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:25 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Naast die lens is ook mijn budget beperkt.En ik moet nog helemaal leren omgaan met DSLR, en ga ook een cursus volgen, dus ik vond dit wel een mooie instaplens.
Wat noem jij professioneel?quote:
ziet er mooi uit. Maar waar gaat het rolletje nou in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
wat ik op de sets zie.quote:
Uiteraard. Ik kijk btw eerst altijd op Tweakers Pricewatch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je hebt toch wel even een pricecheck gedaan, he?
Hola que pasa muchacho?quote:
holaquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
Voor mannen die wraak willen op hun ex is er nu iets nieuws: de oplosbare bikini. Het kledingstuk lijkt net een gewone bikini, totdat het in aanraking komt met water. Als de bikini in het water komt, zal hij binnen drie minuten volledig oplossen.
De fabrikant noemt het kledingstuk het ultieme wapen om wraak te nemen op je ex-vriendin. In Duitsland is de bikini al verkrijgbaar. Overigens is er ook een oplosbare zwembroek verkrijgbaar, om wraak te nemen op mannen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
![]()
Maar Eustace Fanderbanger The Fourth gaat naar boven. ^^ Slaapze alvast iedereen.
Hola mano, to va bien gracias...y tu...todavía en nuestro país?quote:
si claroquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hola mano, to va bien gracias...y tu...todavía en nuestro país?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |