Juist!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:11 schreef HuubTuub het volgende:
dat vind ik nog steeds een erg leuk album.
Niks bijzonders, wel een lekker dansritme in de clubs. That's all.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef HuubTuub het volgende:
ach dat nieuwe Madonna nummer... ik weet het niet...
jij hebt nog 44 jaar te gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o gelukkig! ik stond al huilend onder de douche tegen de muur aan langzaam glijdend naar beneden.
het is alleen net zoals met dat Hard Candy, ieder ander huppelkutje had het kunnen inzingen... en dan ook nog eens dat jaren 90 dance-geluid...quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks bijzonders, wel een lekker dansritme in de clubs. That's all.
Secret Garden!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef HuubTuub het volgende:
Secret Garden vind ik een bijzonder goed nummer.
Alle aandacht ging inderdaad alleen naar het boek, maar dat was/is natuurlijk wel een bijzonder project wat ze gedaan heeft.
Hard Candy vind ik het slechtste. Er staan wel een paar goede nummers op, maar de rest zijn fillers. Ben ik niet van haar gewend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:24 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
het is alleen net zoals met dat Hard Candy, ieder ander huppelkutje had het kunnen inzingen... en dan ook nog eens dat jaren 90 dance-geluid...
quote:
Is dat niet met alle Madonna nummers zo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:24 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
het is alleen net zoals met dat Hard Candy, ieder ander huppelkutje had het kunnen inzingen... en dan ook nog eens dat jaren 90 dance-geluid...
TORI!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hard Candy vind ik het slechtste. Er staan wel een paar goede nummers op, maar de rest zijn fillers. Ben ik niet van haar gewend.
O god, Ik zal wel weer de wind van voren krijgen van Tha_Erik omdat ik het over Madonna heb.
Euhm, nee. In d'r beginperiode heeft ze nogal een Mickey Mouse stemmetjequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet met alle Madonna nummers zo?
Zo'n geweldige stem heeft ze nl zelf niet.
Geen idee, ik ken het forum nog niet zo goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus die carebear with fangs als tegenspeler is zeker out of the question?
Dat is misschien wel zo, maar ze heeft toch altijd wel een trend kunnen zetten in de muziek. Zij was altijd de eerste in een bepaalde stijl.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind haar stem wel geweldigquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Ray of ligt was sorta new age... bestond al. Confessions was gewoon poppy dance, die stijl bestond al. Hard Candy scheen R&B te zijn, ook dat bestond al. De eerste in een stijl?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:30 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar ze heeft toch altijd wel een trend kunnen zetten in de muziek. Zij was altijd de eerste in een bepaalde stijl.
Adlibsquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef HuubTuub het volgende:
Die mogen dan wel power in hun stem hebben, maar die mekkeren ieder nummer als een htisge geit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |