quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:20 schreef Desmonkey het volgende:
Puta? Dat is een compliment in het straatje van een bitch is een zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil.
Ik realiseer me nu pas dat 18 best groothoek is, toch? Ik zit de laatste tijd naar compacte superzooms te kijken en ik wil maximaal 25 mm wide, maar 18 is nog veel wider...quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef HuubTuub het volgende:
die 18-55mm lens is redelijk beperkt. Als je alleen de body neemt dan kun je wellicht een betere lens kopen. eentje van 18-250 of zelfs 18-300
Ik heb de Tamron 18-250 en ben daar erg tevreden over (bij de Canon 350D EOS)
Naast die lens is ook mijn budget beperkt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef HuubTuub het volgende:
die 18-55mm lens is redelijk beperkt. Als je alleen de body neemt dan kun je wellicht een betere lens kopen. eentje van 18-250 of zelfs 18-300
Ik heb de Tamron 18-250 en ben daar erg tevreden over (bij de Canon 350D EOS)
Nee, mijn neef woont hier niet. Die heeft zijn eigen huis. Als ie zo doorgaat dan geef ik bij de politie aan dat ie een weedplantage heeft. (heeft ie niet, maar de spaanse politie zijn niet bepaald geen lievertjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:23 schreef HuubTuub het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om Ricardo's spulltjes in een Komo zak te stoppen en hem een strippenkaart te geven en even op de stoep te parkeren...
Maar goed, dat is dan weer mijn mening.
is het een professionele camera?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:25 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Naast die lens is ook mijn budget beperkt.En ik moet nog helemaal leren omgaan met DSLR, en ga ook een cursus volgen, dus ik vond dit wel een mooie instaplens.
Wat noem jij professioneel?quote:
ziet er mooi uit. Maar waar gaat het rolletje nou in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
wat ik op de sets zie.quote:
Uiteraard. Ik kijk btw eerst altijd op Tweakers Pricewatch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je hebt toch wel even een pricecheck gedaan, he?
Hola que pasa muchacho?quote:
holaquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
Voor mannen die wraak willen op hun ex is er nu iets nieuws: de oplosbare bikini. Het kledingstuk lijkt net een gewone bikini, totdat het in aanraking komt met water. Als de bikini in het water komt, zal hij binnen drie minuten volledig oplossen.
De fabrikant noemt het kledingstuk het ultieme wapen om wraak te nemen op je ex-vriendin. In Duitsland is de bikini al verkrijgbaar. Overigens is er ook een oplosbare zwembroek verkrijgbaar, om wraak te nemen op mannen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
![]()
Maar Eustace Fanderbanger The Fourth gaat naar boven. ^^ Slaapze alvast iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |