Maar natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
[Het onderzoeksfonds ontdekte dat de grote versie van de Dark Berry Mocha Frappuchino van het Amerikaanse koffieconcern Starbucks 561 calorieën bevatte]
Kersensiroop, chocola en room.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:01 schreef Bora-Bora het volgende:
Halleluja! Wat stoppen ze d'r in dan???
Doe dat wat betreft omvang maar vier, tel er nog een stuk vette vis, een gefrituurd ei, een plak kaas, een plak feta en wat extra saus bij op en je krijgt een idee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef Fogel het volgende:
Een BigMac heeft 495 kcal volgens de site van mcdonalds. Maar ik heb geen idee wat die burger van jou precies erop heeft en of het vergelijkbaar is qua aantal calorien.
Ja, daar zij foto's vanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef Vogue het volgende:
DT, die hamburger ziet er extreem uit zeg! Heb je die echt uitgeprobeerd?
Dat ziet er een beetje uit als de groente/gehakt taart die ik gebakken had, maar waarvan de verhouding groente, gehakt en aardappels een beetje verkeerd wasquote:
Niet via LiveNation besteld dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
En ik heb zelfs mijn Proximusgoformusic account weer opgezocht met de briljante inlognaam Li08597846384567834653490211 ofzo.
Volgens mij stuurt Livenation je ook door naar Proximus?quote:
Nee, dat is er nog niet van gekomen vandaag. Ik ga eens wat broodjes maken ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:36 schreef Bora-Bora het volgende:Lol, hebben jullie nog niet gegeten ofzo?...
Ja, ik had nog niet ver genoeg doorgeklikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij stuurt Livenation je ook door naar Proximus?
Tijd voor een filmavondje en een etentje dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat ik niet naar Suriname op vakantie ga, want dan kom ik minstens 5 kilo zwaarder terug!
Vanavond naar het Milan Festival geweest en daar allemaal Surinaamse hapjes op en 8 Bollywoodfilms gekocht voor 10 euro. Echte originele Bollywoodfilms.![]()
Maar afijn, al dat Surinaamse eten is ontzettend lekker en ontzettend vet.
Je had het te druk met wachten om eten te kunnen maken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, dat is er nog niet van gekomen vandaag. Ik ga eens wat broodjes maken ofzo
We hebben de dame van het standje gevraagd om films in hetzelfde genre als Jab We Met en Om Shanti Om en ik heb nu hier liggen:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Tijd voor een filmavondje en een etentje dus
Zit er toevallig ook Kisna bij? Oh Raj Mandir![]()
En "nee dank je" in combinatie met eten werkt om de een of andere reden erg slechtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat ik niet naar Suriname op vakantie ga, want dan kom ik minstens 5 kilo zwaarder terug!
Ik ook!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net kaartjes geregeld voor Placebo op 6 december!
Romantisch ook, Rammstein!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef flipsen het volgende:
Kut, én Placebo én Rammstein op 6 december in Holanda? Ik denk dat ik de bruiloft iets ga vervroegen en dan als huwelijksreis direct naar Holanda vlieg
quote:
Doen we nog een concertje Massive Attack erbij danquote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ook!
En ook voor Massive Attack.
Ik heb DeVotchKa vorig jaar voor het eerst gezien op Rock Werchter en na 2 akkoorden was ik al verkocht.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:35 schreef Fogel het volgende:
DeVotchKa had ik nog nooit van gehoord, heb nu 3 nummers deels beluisterd op youtube, en heb maar meteen de CD How It Ends besteld bij play.com
En de vliegtuigen, zijn die okee? (Ik had nog nooit van Malev gehoord...quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:06 schreef Fogel het volgende:
Als iemand nog naar Budapest wil tussen 1 aug en 14 dec, heeft Malev nu een leuke aanbieding, retourvlucht in business class en 2 nachten in een 5* hotel voor 299¤ (of 229 in economy).
http://www.malev.com/luxuryexperience
Prijzen per persoon en alleen als 2 mensen samen gaan.
Het is een jaar of 4-5 geleden dat ik Malev business vloog en vond het destijds stukken beter dan SAS en Lufthansa (KLM's "business" binnen Europa stelt totaal niks voor).
Maar in Buenos Aires heb je dan wel zo nu en dan de Spaanstalige grootheden, of hou je daar niet van? Ik zou bv graag Maná of La Oreja de Van Gogh eens in Nederland zien, maar dat lijkt een utopie...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Doen we nog een concertje Massive Attack erbij dan![]()
Al in geen jaren meer naar een goed concert geweest, te weinig leuke concerten in Argentinie helaas...
Van UIO nog geen nieuwsquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Wat zijn volgens jou dan muzikale aanraders DutchTrain?
En zou UIO zijn fietstocht overleefd hebben trouwens?
En tussendoor nog naar wat andere optredens in Rotown als het uitkomt.quote:vr. 4 sept. Loney Dear in Watt
za. 19 sept. Noah and the Whale in Rotown
za. 26 sept. The Madd in Rotown
za. 17 okt. Coparck in Rotown (of Ekko)
za. 14 nov. Anne Soldaat in Rotown
za. 14 nov. Muse in Ahoy
do. 3 dec. Placebo in Ahoy (of ergens in Frankrijk)
za. 5 dec. Bazar Curieux
Jawel!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
Wat zijn volgens jou dan muzikale aanraders DutchTrain?
En zou UIO zijn fietstocht overleefd hebben trouwens?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:25 schreef Hik het volgende:
En als je een keer niet voor de muziek gaat... Ben vrijdag naar Welcome geweest. Kippenvelfilm!
Ziet er beiden oké uit. Maar nu eerst een keer naar Heather Nova. Ben altijd te laat met kaartjes voor haar concerten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:25 schreef Fogel het volgende:
Als je Antony & The Johnsons kan waarden, vind je Thomas Dybdahl waarschijnlijk ook wel leuk.
Was jij daar ook?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jawel!
En voor muzikale aanraders hoef je niet alleen bij DT terecht. Zo kan ik bijvoorbeeld Antony & The Johnsons aanraden. Het optreden met het Metropool Orkest was heel mooi. Kippenvel mooi zelfs.
Helaas, ik moest het doen met de NPS-registratie. Die gelukkig een paar keer herhaald is op één van de digitale zenders.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:03 schreef Liejannuh het volgende:
Was jij daar ook?Was idd ontzettend mooi!
Heather Nova... die ben ik een beetje uit het oog verloren. Doet ze tegenwoordig nog iets wat de moeite waard is? Ik heb haar wel eens gezien in de Effenaar, maar dat is minstens tien jaar geleden. Toen was ze welquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Ziet er beiden oké uit. Maar nu eerst een keer naar Heather Nova. Ben altijd te laat met kaartjes voor haar concerten.Over 2 weken in de Paradiso.
Al jaren doet ze hetzelfde, maar dat is bij Heather Nova goed genoeg. En nog steedsquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:34 schreef k_man het volgende:
Heather Nova... die ben ik een beetje uit het oog verloren. Doet ze tegenwoordig nog iets wat de moeite waard is? Ik heb haar wel eens gezien in de Effenaar, maar dat is minstens tien jaar geleden. Toen was ze wel.
Ik vroeg me al af hoe je aan kaartjes was gekomen, want die waren nogal snel uitverkocht!quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Helaas, ik moest het doen met de NPS-registratie. Die gelukkig een paar keer herhaald is op één van de digitale zenders.
Zou een optie zijn, maar ik moet half/eind novmeber ook al in BsAs zijn, dus dan wordt het weer een beetje veel van het goede. Dus denk het nietquote:Faith No More, The Prodigy, Die Toten Hosen, La Vela Puerca, No Te Va Gustar, Las Pelotas, Los Cafres, Nonpalidece, Fidel, Ratones Paranoicos y Arbol
dit kan de MUZ SC niet zijn, want die gaat met een tempo van één post in de veertien dagenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Hik het volgende:
Volgens mij ben ik per ongeluk in de MUZ SC... en het is nog niet eens wereldmuziek hier...![]()
Wereldmuziek is dan ook geen hol aan. Een paar indianen met panfluit, een paar Afrikanen met trommels, een stel keelzangers uit Mongolië en Groenland en een stel Ieren met een viool. En o o o wat klinkt het allemaal toch gezellig en goed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Hik het volgende:
Volgens mij ben ik per ongeluk in de MUZ SC... en het is nog niet eens wereldmuziek hier...![]()
Tricky...dat is er nog zo eentje in dezelfde categorie als Heather Nova. Ook al zeker tien jaar uit het oog verloren, hoewel ik nog wel vernam dat er onlangs een niet onaardige nieuwe plaat is verschenen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef flipsen het volgende:
Oeh, kut... zijn nog steeds kaarten voor Tricky 21 augustus! Ben in Paradiso (geloof ik) eens naar Tricky geweest, stond ie de hele tijd met zijn rug naar het publiek, was wel grappig
klik eens op het linkje, blij blij blij.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wereldmuziek is dan ook geen hol aan. Een paar indianen met panfluit, een paar Afrikanen met trommels, een stel keelzangers uit Mongolië en Groenland en een stel Ieren met een viool. En o o o wat klinkt het allemaal toch gezellig en goed.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Hik het volgende:
Shit, ik was er niet; en nu is het al 23u55 geweest!...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:18 schreef Lemans24 het volgende:
Die 'andere' slowchat is wel meesterlijk om zeep geholpen![]()
Misschien is er ooit nog plaats voor een Engelstalig subforum...
Is er al een topic over in FB ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:18 schreef Lemans24 het volgende:
Die 'andere' slowchat is wel meesterlijk om zeep geholpen![]()
We hebben niet eens een fatsoenlijk topic over reizen / toerisme in Nederland in het Nederlands, dus waarom zou dat in het Engels wel lukken ?quote:Misschien is er ooit nog plaats voor een Engelstalig subforum...
Tssss...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wereldmuziek is dan ook geen hol aan. Een paar indianen met panfluit, een paar Afrikanen met trommels, een stel keelzangers uit Mongolië en Groenland en een stel Ieren met een viool. En o o o wat klinkt het allemaal toch gezellig en goed.
Ik wil niet zeggen dat ik het niet eens ben met je reactie, maar waar het mij om gaat, zijn de zogenaamde crossover projecten. Dat klinkt meestal voor geen meter.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
<knip>
Geen gezeik meer over wereldmuziekWereldmuziek opent deuren en harten.
Voor jou altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:33 schreef Bora-Bora het volgende:
Shit, ik was er niet; en nu is het al 23u55 geweest!...![]()
UIO, je gooit hem toch wel weer open hè?!!
En ook voor jouw vriendin altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:09 schreef flipsen het volgende:
Ja, mijn vriendin staat ook al te springen
Maar daar hebben ze geen last van de cavia's, omdat zij ze daar opeten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, en die panfluiten kom je overal tegen, behalve in het land waar ze vandaan komen volgens mij.
Die aflevering heb ik pas gezien!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen last van de cavia's, omdat zij ze daar opeten.
google op: 'peruvian panflute south park'
cuy con salsa de cacahuetesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen last van de cavia's, omdat zij ze daar opeten.
google op: 'peruvian panflute south park'
He, gelukkig... tenminste iemand die het nog normaal over eten kan hebben...quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef Liejannuh het volgende:
Eens kijken of ik mensen zo gek kan krijgen om mee te gaan.
Oe! ZZ Top! Dat is wel tof. Gisteren heb ik trouwens de kaartjes gehaald voor Heather Nova. Zal het topic in MUZ eens een schop geven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef k_man het volgende:
Om de MUZ SC nog even voort te zetten: ik lees net dat![]()
![]()
ZZ Top een optreden gaat doen in de HMH.
Smiecht!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor jou altijd.
[..]
En ook voor jouw vriendin altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |