quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Hik het volgende:
Volgens mij ben ik per ongeluk in de MUZ SC... en het is nog niet eens wereldmuziek hier...![]()
Shit, ik was er niet; en nu is het al 23u55 geweest!...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:18 schreef Lemans24 het volgende:
Die 'andere' slowchat is wel meesterlijk om zeep geholpen![]()
Misschien is er ooit nog plaats voor een Engelstalig subforum...
Is er al een topic over in FB ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:18 schreef Lemans24 het volgende:
Die 'andere' slowchat is wel meesterlijk om zeep geholpen![]()
We hebben niet eens een fatsoenlijk topic over reizen / toerisme in Nederland in het Nederlands, dus waarom zou dat in het Engels wel lukken ?quote:Misschien is er ooit nog plaats voor een Engelstalig subforum...
Tssss...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wereldmuziek is dan ook geen hol aan. Een paar indianen met panfluit, een paar Afrikanen met trommels, een stel keelzangers uit Mongolië en Groenland en een stel Ieren met een viool. En o o o wat klinkt het allemaal toch gezellig en goed.
Ik wil niet zeggen dat ik het niet eens ben met je reactie, maar waar het mij om gaat, zijn de zogenaamde crossover projecten. Dat klinkt meestal voor geen meter.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
<knip>
Geen gezeik meer over wereldmuziekWereldmuziek opent deuren en harten.
Voor jou altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:33 schreef Bora-Bora het volgende:
Shit, ik was er niet; en nu is het al 23u55 geweest!...![]()
UIO, je gooit hem toch wel weer open hè?!!
En ook voor jouw vriendin altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:09 schreef flipsen het volgende:
Ja, mijn vriendin staat ook al te springen
Maar daar hebben ze geen last van de cavia's, omdat zij ze daar opeten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, en die panfluiten kom je overal tegen, behalve in het land waar ze vandaan komen volgens mij.
Die aflevering heb ik pas gezien!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen last van de cavia's, omdat zij ze daar opeten.
google op: 'peruvian panflute south park'
cuy con salsa de cacahuetesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen last van de cavia's, omdat zij ze daar opeten.
google op: 'peruvian panflute south park'
He, gelukkig... tenminste iemand die het nog normaal over eten kan hebben...quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef Liejannuh het volgende:
Eens kijken of ik mensen zo gek kan krijgen om mee te gaan.
Oe! ZZ Top! Dat is wel tof. Gisteren heb ik trouwens de kaartjes gehaald voor Heather Nova. Zal het topic in MUZ eens een schop geven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef k_man het volgende:
Om de MUZ SC nog even voort te zetten: ik lees net dat![]()
![]()
ZZ Top een optreden gaat doen in de HMH.
Smiecht!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor jou altijd.
[..]
En ook voor jouw vriendin altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |