gewoon opschrijven wat je allemaal wilt weten.. Ik weet van mezelf dat ik wel eens dingen vergeet te vragen als er een medisch verhaal op me af komt .. t lijkt dan heel duidelijk tot je er later over na gaat denken...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze zijn geen familie nee, en ik heb zelf ook flink vragen, om 17uur even bellen hoe het dan is, of ze wat wilde eten en of ze al opknapt van de medicatie en dan zal ik nog wel even hoe en wat ze nou precies mankeert vragen want om eerlijk te zijn is het me ook niet helemaal duidelijk, mijn DA is kundig maar iets TE kundig in zijn uitleg
Dat dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Sterkte, komt vast wel goed met hem.
Ik vind het echt altijd zo zielig als katten of honden (erg) ziek zijn. Een mens kun je het nog uitleggen maar zo'n hulpeloos beestje niet. En dan helemaal als ze je aankijken van: kun jij me beter maken?
He meis tochquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik voel me echt labiel dat ik zo overstuur ben.
Goed zo. Jij hebt recht op duidelijkheidquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Net DA even opnieuw gebeld want het eea was me niet helemaal duidelijk, de echt behandelende DA was niet aanwezig (maar beter ook want deze DA legde eea veel beter uit.
Mooi. Voor de rest, inderdaad afwachtenquote:Deze DA zou de behandelende DA iig een mail sturen dat voor grote/dure ingrepen etc er met mij overlegt dient te worden, voel me dus wel stukje rustiger
Katten houden zich heel lang groot, waarschijnlijk had ie er al wat langer last van maar nog niet dermate erg dat je het merkte.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
En nog steeds snap ik niet dat het zo uit het niets kwam, laatste dagen niets vreemds aan dr gemerkt maar je zou zeggen dat de afbraak van rode bloedcellen geleidelijk gaat en dat ik dan eerder iets had moeten merken en niet nu het al zo slecht is![]()
misschien heeft ze zich sterk gehouden net zoals bijvoorbeeld mensen weleens de pijn verbijten of te ver doorgaan. Ik weet niet hoe dat bij katten zit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
En nog steeds snap ik niet dat het zo uit het niets kwam, laatste dagen niets vreemds aan dr gemerkt maar je zou zeggen dat de afbraak van rode bloedcellen geleidelijk gaat en dat ik dan eerder iets had moeten merken en niet nu het al zo slecht is![]()
Die houden het goed verborgen, zulke individueel ingestelde dieren mogen natuurlijk hun zwaktes niet teveel tonen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien heeft ze zich sterk gehouden net zoals bijvoorbeeld mensen weleens de pijn verbijten of te ver doorgaan. Ik weet niet hoe dat bij katten zit.
dat is dus misschien met may ook een auto immuunziekte, waardoor de lever ook op hol geslagen is en daardoor afvalstoffen uit de gal vrijkwamen ofzo (mn bio is niet zooooo goed) waardoor ze nu dus ook kanarietjegeel is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef DarkElf het volgende:
bizar idd dat het zo ineens dat zo slecht is
maar ja, onze pers was ook normaal en ineens begon hij uit zijn bekje te bloeden, (we schrokken ons dood) na een paar testen en bloedstollingsmedicijnen enzo bleek dat hij een auto immuunziekte heeft... ook zomaar .. wrs een infectie gehad, zijn afweer is gaan werken maar over zijn toeren gegaan en daardoor tegen hem gaan werken met dat als resultaat... Nu slikt hij een half tabletje prednisolon per dag en dat gaat goed..
raar he hoe zoiets ineens kan ontstaan..
*meeduimtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Afwacht tot 14 uur, dan mocht ze weer bellen hoe het gaat enz.
*duimt voor goed bericht*.
nee nog niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
awmaar weten ze nou al wat 't is of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |