abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71461490
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze zijn geen familie nee, en ik heb zelf ook flink vragen, om 17uur even bellen hoe het dan is, of ze wat wilde eten en of ze al opknapt van de medicatie en dan zal ik nog wel even hoe en wat ze nou precies mankeert vragen want om eerlijk te zijn is het me ook niet helemaal duidelijk, mijn DA is kundig maar iets TE kundig in zijn uitleg
gewoon opschrijven wat je allemaal wilt weten.. Ik weet van mezelf dat ik wel eens dingen vergeet te vragen als er een medisch verhaal op me af komt .. t lijkt dan heel duidelijk tot je er later over na gaat denken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 16:04:02 #27
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71461572
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Sterkte, komt vast wel goed met hem.

Ik vind het echt altijd zo zielig als katten of honden (erg) ziek zijn. Een mens kun je het nog uitleggen maar zo'n hulpeloos beestje niet. En dan helemaal als ze je aankijken van: kun jij me beter maken?
Dat dus

En heel veel sterkte
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 16:04:54 #28
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71461588
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik voel me echt labiel dat ik zo overstuur ben.
He meis toch als je kat ziek is kan je er zelf ook ziek van zijn. Het zijn toch je kindjes . Ik hoop dat het snel goedkomt.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71461626
Sterkte MM. Duimt voor een goede uitkomst bij poesjelief.
pi_71463339
Net DA even opnieuw gebeld want het eea was me niet helemaal duidelijk, de echt behandelende DA was niet aanwezig (maar beter ook want deze DA legde eea veel beter uit.
Toen ik belde zei de assistente toen ik zei wie ik was en dat mn kat opgenomen was avndaag: Oh die van de gele kat. Ook niet erg aardig

Er kunnen dus 2 dingen aan de hand zijn: er is een kink in de kabel in May dr afweersysteem, deze breekt naast oude/slechte rode bloedcellen ook de goede af, dat er dus iets mis is met het auto immuunsysteem OF ze heeft een bloedparasiet, daar is dus bloed voor opgestuurd. Ze krijgt iig al voor beide gevallen al medicijnen want ze is echt heel ernstig ziek erdoor, deze DA zei dat ze niet met nog minder rode bloedcellen toe kan. Het is dus een kwestie van afwachten.

Tevens heb ik mijn financiele dillemma voorgelegd en deze DA kon me zeggen hoe het er nu voor stond, rond de 200 euro, de begroting toen ik er was van de eerste tests was 120 euro dus eigenlijk valt het me in die zin nog mee aangezien er meer tests gedaan zijn, ze medicatie heeft gekregen etc, ik zat al aan 4 a 500 te denken ofzo, ook de kosten van een opname van een dag is rond de 17 euro dus dat viel me ook enigszins mee)

Deze DA zou de behandelende DA iig een mail sturen dat voor grote/dure ingrepen etc er met mij overlegd dient te worden, voel me dus wel stukje rustiger
pi_71463400
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Net DA even opnieuw gebeld want het eea was me niet helemaal duidelijk, de echt behandelende DA was niet aanwezig (maar beter ook want deze DA legde eea veel beter uit.
Goed zo. Jij hebt recht op duidelijkheid .
quote:
Deze DA zou de behandelende DA iig een mail sturen dat voor grote/dure ingrepen etc er met mij overlegt dient te worden, voel me dus wel stukje rustiger
Mooi. Voor de rest, inderdaad afwachten .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_71463401
oei.. enerzijds meevaller, maar wel naar, dat afwachten...

Ja doei.
pi_71463493
En nog steeds snap ik niet dat het zo uit het niets kwam, laatste dagen niets vreemds aan dr gemerkt maar je zou zeggen dat de afbraak van rode bloedcellen geleidelijk gaat en dat ik dan eerder iets had moeten merken en niet nu het al zo slecht is
dus begin wel aan mezelf te twijfelen of ik niet iets had moeten merken, ja ze sliep misschien iets meer maar ze at/dronk/speelde gewoon goed
pi_71463570
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
En nog steeds snap ik niet dat het zo uit het niets kwam, laatste dagen niets vreemds aan dr gemerkt maar je zou zeggen dat de afbraak van rode bloedcellen geleidelijk gaat en dat ik dan eerder iets had moeten merken en niet nu het al zo slecht is
Katten houden zich heel lang groot, waarschijnlijk had ie er al wat langer last van maar nog niet dermate erg dat je het merkte.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 juli 2009 @ 17:15:11 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71463592
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
misschien heeft ze zich sterk gehouden net zoals bijvoorbeeld mensen weleens de pijn verbijten of te ver doorgaan. Ik weet niet hoe dat bij katten zit.

Maar veel sterkte en beterschap voor de poes
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71463598
bizar idd dat het zo ineens dat zo slecht is

maar ja, onze pers was ook normaal en ineens begon hij uit zijn bekje te bloeden, (we schrokken ons dood) na een paar testen en bloedstollingsmedicijnen enzo bleek dat hij een auto immuunziekte heeft... ook zomaar .. wrs een infectie gehad, zijn afweer is gaan werken maar over zijn toeren gegaan en daardoor tegen hem gaan werken met dat als resultaat... Nu slikt hij een half tabletje prednisolon per dag en dat gaat goed..

raar he hoe zoiets ineens kan ontstaan..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71463694
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

misschien heeft ze zich sterk gehouden net zoals bijvoorbeeld mensen weleens de pijn verbijten of te ver doorgaan. Ik weet niet hoe dat bij katten zit.
Die houden het goed verborgen, zulke individueel ingestelde dieren mogen natuurlijk hun zwaktes niet teveel tonen.
-
pi_71463875
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef DarkElf het volgende:
bizar idd dat het zo ineens dat zo slecht is

maar ja, onze pers was ook normaal en ineens begon hij uit zijn bekje te bloeden, (we schrokken ons dood) na een paar testen en bloedstollingsmedicijnen enzo bleek dat hij een auto immuunziekte heeft... ook zomaar .. wrs een infectie gehad, zijn afweer is gaan werken maar over zijn toeren gegaan en daardoor tegen hem gaan werken met dat als resultaat... Nu slikt hij een half tabletje prednisolon per dag en dat gaat goed..

raar he hoe zoiets ineens kan ontstaan..
dat is dus misschien met may ook een auto immuunziekte, waardoor de lever ook op hol geslagen is en daardoor afvalstoffen uit de gal vrijkwamen ofzo (mn bio is niet zooooo goed) waardoor ze nu dus ook kanarietjegeel is.

Ik weet iig nu duidelijk hoe het ervoor staat, ze krijgt preventief medicijnen voor de 2 oorzaken die het zouden kunnen zijn (ook een soort prednison trouwens DE) omdat ze t anders niet redt. En morgenmiddag rond 14uur bellen en dan weten ze wss meer of het een bloedparasiet is en ook weet ik iig wat de rekening tot dusver ongeveer is en dat ik word ingelicht als er iets moet gebeuren dat erg veel geld gaat kosten.

Duimen maar en afwachten/
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juli 2009 @ 17:38:20 #39
163650 Greys
pi_71464330
Sterkte

Als je tegen de DA zegt dat je een verzekering hiervoor hebt, maar het niet zo goed zelf kunt voorschieten, dan willen ze vast wel een gedeelte later laten betalen hoor. Zeker als ze weten dat je een verzekering hebt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71464651
Zoals je het schrijft klinkt het niet alsof ze nu in accuut levensgevaar is. Hopelijk heb ik dat goed gelezen. Maar het blijft natuurlijk een erg zieke poezel. Sterkte!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:53:08 #41
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71464739
Gedver MM, arme jij en arme May.

En over het algemeen zijn DA's de beroerdsten niet hoor, mbt het betalen in termijnen dan
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71475379
Sterkte!
pi_71481170
MM, heb je nog wat over May gehoord?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71486539
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:57 schreef Cat22 het volgende:
MM, heb je nog wat over May gehoord?
Afwacht tot 14 uur, dan mocht ze weer bellen hoe het gaat enz.
*duimt voor goed bericht*.
  Moderator vrijdag 31 juli 2009 @ 12:28:24 #45
18653 crew  D.
pi_71486618
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:25 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Afwacht tot 14 uur, dan mocht ze weer bellen hoe het gaat enz.
*duimt voor goed bericht*.
*meeduimt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 juli 2009 @ 16:48:40 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71494043
Ze komt vanavond pas later thuis want ze moet tot laat werken. Dan ze zal ze wel met de update komen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 juli 2009 @ 17:15:44 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71494675
En ik mocht van M-M even een update doorgeven:
Van de sms:
Ze blijft in ieder geval tot na het weekend bij de dieren arts en ze wil niet eten. Ze krijg nu een paar ml vloeibaar dwangvoer dus morgen weer even bellen en maandag. Arm ding
DeLuna vindt me dik ;(
pi_71494752
aw maar weten ze nou al wat 't is of niet?
Ja doei.
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2009 @ 17:19:48 #49
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_71494754
Arme May, arme M-M, heel veel sterkte beiden
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 juli 2009 @ 17:24:21 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71494850
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
aw maar weten ze nou al wat 't is of niet?
nee nog niet.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')