SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Ligt eraan waar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
10 dagen, nog veel te kort. 50 km te hard, permanent afpakken in mijn ogen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:12 schreef Billary het volgende:
[..]
Ligt eraan waar.
170 op de snelweg is nu niet bepaald gevaarlijk.
Alsof je dan niet ruim vantevoren ziet wat die auto gaat doen en- of die auto die gaat inhalen geen spiegels heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef iFries het volgende:
[..]
nee, want met 170 achterop iemand knallen die wil inhalen terwijl die 120/130 rijd merk je natuurlijk niks van
dat is standaard bij de overheid, die werken namelijk niet op zaterdag en zondag...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef onderscheid het volgende:
er wordt nergens gesproken over werkdagen dus waar halen jullie werkdagen vandaan?
het was trouwens in een woonerf
WAT??? Jij rijd in een woonerf dus 50 km te hard?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef onderscheid het volgende:het was trouwens in een woonerf
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meetelt of dat die komt te vervallen?quote:
hihihiquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meeteld of dat die komt te vervallen?
kansloos ditquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meeteld of dat die komt te vervallen?
ik kon niet harder want er waren kinderen aan het spelen en ik moest ook steeds in de spiegel kijken of die wouten niet dichterbij kwamen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
50 te hard. Doe het dán goed.. dan pakken ze je ook niet
.
en dan na 10 dagen terug??? dan vind ik de regels in BE toch beter; direct 3 maand rijverbod en sowieso naar de politierechtbank (die je nog eens een lekkere boete bijgeeft)quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef onderscheid het volgende:
er wordt nergens gesproken over werkdagen dus waar halen jullie werkdagen vandaan?
het was trouwens in een woonerf
Mja gewoon die toeter gebruiken waar 'ie voor gemaakt isquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ik kon niet harder want er waren kinderen aan het spelen en ik moest ook steeds in de spiegel kijken of die wouten niet dichterbij kwamen.
ok trol slotjequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ik kon niet harder want er waren kinderen aan het spelen en ik moest ook steeds in de spiegel kijken of die wouten niet dichterbij kwamen.
Mwah, 100 te hard stelt ook niet zo heel veel voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:19 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind 50 te hard eigenlijk niet veel. Pas vanaf 100 te hard wordt het spannend. Tijd om die rijbewijs grens iets op te schroeven.
lijkt me niet, genoeg mensen die extreem te snel gaan hoor... Zéker jonge gastjes (maar goed, ik heb dat vroeger toen ik nog onbezonnen was ook wel gedaan; 130 rijden waar je 25 magquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef Basp1 het volgende:
Is dit een reltopic.
Vind het sowieso al stom maar vanwege het dik gedrukte vind ik het nog stommerquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef onderscheid het volgende:
gisteren is helaas mijn rijbewijs ingevorderd, precies 50km/u te snel na correctie..
aangezien het mijn eerste grote overtreding is neem ik aan dat ik na die 10 dagen het gewoon terugkrijg? heeft het zin om een brief te sturen dat ik mijn rijbewijs nodig heb voor mijn werk, om hem eventueel sneller terug te krijgen? of kan dat niet?
ik had gelezen dat zoiets kon maar volgens mij geldt dat alleen als de officier van justitie hem niet terug wilt geven na die 10 dagen..
Je hebt gelijk.. dan ligt de fout 100% bij de hardrijder...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef iFries het volgende:
[..]
nee, want met 170 achterop iemand knallen die wil inhalen terwijl die 120/130 rijd merk je natuurlijk niks van
Nee maar je bent dan wel onverzekerd, en pleegt een misdrijf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:10 schreef Kopbal het volgende:
Je kan natuurlijk gewoon gaan rijden, zonder dat papiertje ben je het niet opeens verleerd ofzo.
Inderdaad. Lachen, gieren, brullen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef RaymondK het volgende:
Kan leuk worden als je dan gepakt wordt of een ongeluk krijgt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. dan ligt de fout 100% bij de hardrijder...
Jezus wat ben jij dom zeg![]()
170 is makkelijk te beremmen... als dat niet lukt dan had die inhaler dus beter moeten kijken...
Sukkelquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meetelt of dat die komt te vervallen?
Vertel dat tegen de officier van justitie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
170 is makkelijk te beremmen... als dat niet lukt dan had die inhaler dus beter moeten kijken...
Maar dan ook nog vertellen dat hij drugs en alochol op had, en de vermoorde onschuld spelen alsof dat niet gaat meetellen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef Athmozz het volgende:
[..]
lijkt me niet, genoeg mensen die extreem te snel gaan hoor... Zéker jonge gastjes (maar goed, ik heb dat vroeger toen ik nog onbezonnen was ook wel gedaan; 130 rijden waar je 25 mag)
Als die inhaler wat moeilijk snelheid in kan schatten heb je wel een probleem. Hoe vaak moeten mensen niet vol in de ankers omdat er een idioot hem er zo voorzet vanachter een vrachtwagen vandaan terwijl hij mischien 100 km/h rijdt. Ik maak het vaak genoeg mee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. dan ligt de fout 100% bij de hardrijder...
Jezus wat ben jij dom zeg![]()
170 is makkelijk te beremmen... als dat niet lukt dan had die inhaler dus beter moeten kijken...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:23 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. dan ligt de fout 100% bij de hardrijder...
Jezus wat ben jij dom zeg![]()
170 is makkelijk te beremmen... als dat niet lukt dan had die inhaler dus beter moeten kijken...
Ohw, en dat dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de officier van justitie.
die luisteren sowieso nergens naar, als ze maar kunnen cashen. Maar 170/u op de snelweg brengt geen extra gevaar mee hoor, ik rijd continu 160 of meer op de snelweg en heb nooit gehad dat ik ergens achteraan ingereden ben. Omgekeerd wel; bij filerijden heb ik al 2x iemand in mijn koffer gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de officier van justitie.
Leesvoer voor jou: sarcasmequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar dan ook nog vertellen dat hij drugs en alochol op had, en de vermoorde onschuld spelen alsof dat niet gaat meetellen.![]()
ik ook, maar dat vormt toch geen probleem? Je remmen zijn ervoor gemaakt hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als die inhaler wat moeilijk snelheid in kan schatten heb je wel een probleem. Hoe vaak moeten mensen niet vol in de ankers omdat er een idioot hem er zo voorzet vanachter een vrachtwagen vandaan terwijl hij mischien 100 km/h rijdt. Ik maak het vaak genoeg mee.
Ik vraag me dat anders regelmatig af als er weer 'ns zo'n idioot met 90 achter 'n vrachtwagen vandaan komt terwijl ik 'n meter of 50 erachter met gewoon iets boven de maximumsnelheid erlangs kom...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:15 schreef Billary het volgende:
en- of die auto die gaat inhalen geen spiegels heeft.
Ja, want hard remmen op de snelweg is reuze bevorderlijk voor de veiligheid en doorstroming van het verkeerquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik ook, maar dat vormt toch geen probleem? Je remmen zijn ervoor gemaakt hoor
Op de snelweg hoor je niet te remmen, en al helemaal niet harrdquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik ook, maar dat vormt toch geen probleem? Je remmen zijn ervoor gemaakt hoor
Vanaf 170 naar 120 per uur rem je in principe in een meter of 50 a 60; een afstand waarbij degene die gaat inhalen zeker snelheid moet kunnen inschatten. Als je vanop 50 meter nog geen snelheid kan inschatten dan ben je véél zwaarder in fout dan als je 170 rijdt hoor.
Dat is de wet niet met je eensquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef Athmozz het volgende:
Als je vanop 50 meter nog geen snelheid kan inschatten dan ben je véél zwaarder in fout dan als je 170 rijdt hoor.
Ik rem ook wel eens op de snelwegquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:32 schreef iFries het volgende:
[..]
Op de snelweg hoor je niet te remmen, en al helemaal niet harrd
aan 90 of 100 je kar naar links gooien zonder te kijken is wel bevorderlijk voor de veiligheid?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want hard remmen op de snelweg is reuze bevorderlijk voor de veiligheid en doorstroming van het verkeer
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat het gebrek aan rijvaardigheid bij anderen geen vrijbrief voor jou is om te hard te rijden. Wat de oorzaak van het remmen ook is, feit is dat als je 120 reed je minder hard hoefde te remmen dan als je 170 rijdt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:36 schreef Athmozz het volgende:
[..]
aan 90 of 100 je kar naar links gooien zonder te kijken is wel bevorderlijk voor de veiligheid?
Zij zijn de oorzaak, mijn remmen is enkel een gevolg ervan...
Lol !quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik rem ook wel eens op de snelweg
Bij files uiteraard, maar ook wel eens omdat ik mezelf laat klemrijden achten een vrachtwagen
En dan is uitrollen soms nèt niet genoeg.
Dát heb ik inmiddels wel geleerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef iFries het volgende:
[..]
Lol !En daar kom je natuurlijk nooit weer weg :p
Ik heb het net opgezocht: in Nederland werken ze met 3 km/u of 3% marge, ook onder/boven 100 km/u.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef Athmozz het volgende:
BE is onder de 100 7km eraf; boven de 100 7% eraf
Natuurlijk rijdt iedereen wel eens 50 km/u te hard op een woonerfquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:47 schreef Laurensius het volgende:
stelletje moraal ridders hier.. iedereen rijdt wel is te hard..
maximaalquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:06 schreef nuget het volgende:
dus minimaal 2 week pleitte...
50 haal je meestal niet in woonerf..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk rijdt iedereen wel eens 50 km/u te hard op een woonerf
als max snelheid 100km/u is welquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef freecell het volgende:
Hey, op de snelweg kan ik niet mijn rijbewijs kwijtrakenHarder dan 150 gaat mijn barrel niet
Wind mee, heuvel af misschien 160
En dan krijgt hij hem terug in afwachting van de uitspraak?quote:
Das geen fatsoenlijke snelwegquote:
Dan heb ik nog ruim 4 versnellingen overquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef freecell het volgende:
Hey, op de snelweg kan ik niet mijn rijbewijs kwijtrakenHarder dan 150 gaat mijn barrel niet
Wind mee, heuvel af misschien 160
Maar jij rijdt vast geen 1 op 17/18 op benzinequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan heb ik nog ruim 4 versnellingen over.
Ik denk niet dat er iemand in dit topic is die moeite heeft met een beetje te hard rijden. Maar je rijbewijs wordt ook niet ingevorderd als je een beetje te hard rijdt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef Laurensius het volgende:
[..]
ik had het meer over het algemeen genomen dat iedereen wel is ergens te hard rijdt..
De rechter doet binnen 10 werkdagen uitspraak. Dan weet je dus of je 'm terugkrijgt of niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan krijgt hij hem terug in afwachting van de uitspraak?
Lijkt me dat je hem in een woonerf wel eens veel langer kwijt kan raken...
Op de snelweg bij 130 km/h doe ik ook 1:17quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar jij rijdt vast geen 1 op 17/18 op benzine
Mijn barrel is liev
Pff, patsen met zuinige auto'squote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de snelweg bij 130 km/h doe ik ook 1:17. Alleen dan niet in de 2e maar 6e versnelling
.
'Te hard' is relatief. Laten we het er op houden dat mijn mening en die van de wet hierop uiteen lopenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand in dit topic is die moeite heeft met een beetje te hard rijden. Maar je rijbewijs wordt ook niet ingevorderd als je een beetje te hard rijdt.
Wie heeft het over een auto?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, patsen met zuinige auto's
Ik ben blij dat ik bijdraag aan het meer schijnen van de zon
Wie zei dat ik 't over een auto had. Overigens zijn de keren dat ik 1:17 gehaald heb op 1 hand te tellen.. meestal ligt 't rond de 1:12 ofzoquote:
Opwarming van de aarde staat niet gelijk aan meer zonneschijnquote:Ik ben blij dat ik bijdraag aan het meer schijnen van de zon
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:01 schreef iFries het volgende:
[..]
Wie heeft het over een auto?![]()
[ afbeelding ]
Tenminste, dat gok ik zo
Ik had ook verbruik ofzo moeten zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie zei dat ik 't over een auto had. Overigens zijn de keren dat ik 1:17 gehaald heb op 1 hand te tellen.. meestal ligt 't rond de 1:12 ofzo.
[..]
Opwarming van de aarde staat niet gelijk aan meer zonneschijn.
alsof zuinig gelijk staat aan slap rijgedragquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, patsen met zuinige auto's
Ik ben blij dat ik bijdraag aan het meer schijnen van de zon
Wie maakt die vergelijking dan? Ik niet, leer lezen ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:06 schreef Athmozz het volgende:
[..]
alsof zuinig gelijk staat aan slap rijgedrag.
Kan ook verbruik in banden tellenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Ik had ook verbruik ofzo moeten zeggen.
Meer warmte = meer verdamping = meer wateeeeurrrr.quote:En ik mag lijden dat de zon meer gaat schijnen als de aarde opwarmt. Anders ben ik nu voor niets alles aan het opstoken
Ik doe er iets van 20.000 meequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan ook verbruik in banden tellen. Iedere 5000km
.
[..]
Meer warmte = meer verdamping = meer wateeeeurrrr.
Dit is dus even met het hele geografische en klimatologische aspect niet meegerekend.
Was 't maar zo'n feestquote:
wolken = water.quote:He, dat is jammer. Hoe gaat de zon dan wel meer schijnen?
20.000 is voor een auto niet zo veelquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest.
[..]
wolken = water.
Do the math.
ik zou blij zijn als ik 20.000 haal met mijn autoquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
20.000 is voor een auto niet zo veel
Ja, eeuh. Ik doe toch geen regendans ofzo?
20.000 is 20.000, auto of geen auto. Ben blij als ik de 5000 haalquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
20.000 is voor een auto niet zo veel
Oorzaak gevolg-verhaaltje.quote:Ja, eeuh. Ik doe toch geen regendans ofzo?
Maar 5000? Doe je bij ieder stoplicht een burnout ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
20.000 is 20.000, auto of geen auto. Ben blij als ik de 5000 haal.
[..]
Oorzaak gevolg-verhaaltje.
Oreally?! Met een reactietijd van 1 seconde (grofweg het gemiddelde) ben je al 47 meter kwijt. Mag jij kiezen wat voor remvertraging je wilt, en daar de resterende meters bij uitrekenen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik ook, maar dat vormt toch geen probleem? Je remmen zijn ervoor gemaakt hoor
Vanaf 170 naar 120 per uur rem je in principe in een meter of 50 a 60; een afstand waarbij degene die gaat inhalen zeker snelheid moet kunnen inschatten. Als je vanop 50 meter nog geen snelheid kan inschatten dan ben je véél zwaarder in fout dan als je 170 rijdt hoor.
Mooie plakkende bandjes ofniet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
20.000 is 20.000, auto of geen auto. Ben blij als ik de 5000 haal.
[..]
Oorzaak gevolg-verhaaltje.
Sterker nog, ik rijd wel eens niet te hard, met name op woonerven en 30km zones om precies te zijn. Als een of andere klapjosti wordt gepakt met 50km te hard op een woonerf, dan gun ik hem oprecht een rijontzegging voor 'n jaar of 2.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:47 schreef Laurensius het volgende:
stelletje moraal ridders hier.. iedereen rijdt wel is te hard..
Nog een moraalridderquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:20 schreef anboni het volgende:
[..]
Sterker nog, ik rijd wel eens niet te hard, met name op woonerven en 30km zones om precies te zijn. Als een of andere klapjosti wordt gepakt met 50km te hard op een woonerf, dan gun ik hem oprecht een rijontzegging voor 'n jaar of 2.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar 5000? Doe je bij ieder stoplicht een burnout ofzo?
Ze plakken wel lekker jaquote:
Dat geloof ik direct. één autoband kost me al 150 euro ofzo, wat kost zo'n motorbandje nou?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]. 't Is zo al duur genoeg
.
[..]
Ze plakken wel lekker ja.
Hangt er vanaf waar je 'm vandaan laat komen. Bij de dealer zou ik 235 voor een achterband betalen terwijl ik 'm nu voor 160 uit Spanje laat komen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. één autoband kost me al 150 euro ofzo, wat kost zo'n motorbandje nou?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je 'm vandaan laat komen. Bij de dealer zou ik 235 voor een achterband betalen terwijl ik 'm nu voor 160 uit Spanje laat komen.
Volg mijn bandje live: http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DE03/DE/5004.htm?txtRefNo=30276970766&txtAction=71000
Wordt waarschijnlijk morgen bezorgd.
Politie leest mee, gaat nu een mailtje richting OvJ.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja eerst 120 maar toen zaten ze nog niet achter me aan. en ik had ook alcohol en drugs op, weet niet of dat meetelt of dat die komt te vervallen?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Politie leest mee, gaat nu een mailtje richting OvJ.
Dagdag rijbewijs.
dure bandjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. één autoband kost me al 150 euro ofzo, wat kost zo'n motorbandje nou?
Ja, zero pressure, anti lek en verminderde rolweerstand in een 205/55/R16, dan gaat het wel hard.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dure bandjes![]()
Ik betaal 85 voor een bandje, incl montage & balanceren
Waar heb je hem besteld? En: zet je hem er zelf op?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je 'm vandaan laat komen. Bij de dealer zou ik 235 voor een achterband betalen terwijl ik 'm nu voor 160 uit Spanje laat komen.
zal wel om een motor gaan. heb ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar 5000? Doe je bij ieder stoplicht een burnout ofzo?
www.rodamoto.esquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? En: zet je hem er zelf op?
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
mag je trouwens wel nog scooter rijden zonder rijbewijs? ik heb hier een oud certificaat liggen die ik dus nog in mijn bezit heb
idd een (trol)reply op een forum is rechtsgeldigquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Politie leest mee, gaat nu een mailtje richting OvJ.
Dagdag rijbewijs.
Gaan ze je blaas controleren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef onderscheid het volgende:
[..]
idd een (trol)reply op een forum is rechtsgeldigik denk dat ze meer waarde hechten aan de blaascontrole..
Tuurlijk.. maar dit kan net zo goed bij 120 gebeuren als bij 160...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als die inhaler wat moeilijk snelheid in kan schatten heb je wel een probleem. Hoe vaak moeten mensen niet vol in de ankers omdat er een idioot hem er zo voorzet vanachter een vrachtwagen vandaan terwijl hij mischien 100 km/h rijdt. Ik maak het vaak genoeg mee.
Alleen heb je in het eerste geval veel meer tijd / afstand om er iets aan te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Tuurlijk.. maar dit kan net zo goed bij 120 gebeuren als bij 160...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als die inhaler wat moeilijk snelheid in kan schatten heb je wel een probleem. Hoe vaak moeten mensen niet vol in de ankers omdat er een idioot hem er zo voorzet vanachter een vrachtwagen vandaan terwijl hij mischien 100 km/h rijdt. Ik maak het vaak genoeg mee.
De truc is toch dat je al gas geeft terwijl je nog achter de vrachtwagen zit, zodat je al op de snelheid van de rest van het verkeer zit op het moment dat je een baan opschuift.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
dat zijn de ergste. Die begrijpen het hele systeem van inhalen niet. DWZ: spiegel, dode hoek, knipper licht naar links, gas geven, langs rijden, knipperlicht naar rechts, klaar.
Inderdaad, desnoods eerst wat vaart minderen en dan gassen en naar links, maar dan moet je echt een hele trage bak hebben. Soepele doorstroming daar gaat het hele verkeer om. Vrachtwagens houden het gewoon op, maar dat zou een stuk minder zijn als autobestuurders gewoon normaal inhalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
De truc is toch dat je al gas geeft terwijl je nog achter de vrachtwagen zit, zodat je al op de snelheid van de rest van het verkeer zit op het moment dat je een baan opschuift.
Misschien dat je met een fatsoenlijke auto ook wel wegkomt met gas geven op het moment dat je op de linkerbaan zit, maar met mijn koekblik is dat iig niet erg charmant
Het begint al als je de vrachtwagen nadert. Om snelheid te kunnen maken, heb je ruimte nodig. En die heb je niet meer als je op de bumper van die vrachtwagen hangt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
De truc is toch dat je al gas geeft terwijl je nog achter de vrachtwagen zit, zodat je al op de snelheid van de rest van het verkeer zit op het moment dat je een baan opschuift.
Misschien dat je met een fatsoenlijke auto ook wel wegkomt met gas geven op het moment dat je op de linkerbaan zit, maar met mijn koekblik is dat iig niet erg charmant
Heel erg fout dus..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Alleen heb je in het eerste geval veel meer tijd / afstand om er iets aan te doen.
Verder, voor de mensen die zeggen dat het de schuld van de inhaler is, dat zo iemand maar beter op moet letten... die gedachte vast een hele geruststelling als je in je rolstoel zit.. Blijvend invalide, maar hé, gelukiig was het niet mijn schuld!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:43 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Heel erg fout dus..
Als ik in jouw dode hoek rij en jij ramt hem opeens naar links dan maakt het echt niet uit of ik 120 of 160 rij.. het is sowieso boem. Snelheid heeft hier niks mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |