abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71779312
Wat een ubervet beest. Jammer dat wij er al een hebben.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 01:43:09 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71779346
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:38 schreef Stali het volgende:

[..]

Joh, je kunt 10 liter kattenbakgrid kopen voor een paar euro of je kunt zelfs vierenvijftig euro kwijt zijn voor klontvormig geneuzel.

Wat denk je wat de huidige eigenaar gekocht heeft? Op zich doet het er natuurlijk ook niet toe, een kat is zindelijk of niet maar er wordt hier verdorie weer even zo makkelijk een kat gedumpt he. Nog niet eens de moeite wordt er genomen om het beestje te houden. Ik snap dat ook gewoon niet. .

Freshy, heel erg lief van je dat je dit wilt doen. . Ik hoop dan ook van harte dat het leuk uitpakt allemaal. .
Hij begon zelf over wat fokkers gebruiken, excuuuuse me . Daarbij is er echt wel verschil tussen de verschillende soorten. Wij hadden ook ooit een eigen merk oid uit de supermarkt, kattenbak meurde de tent uit, grid over de hele vloer.

Ik vind het ook treurig, maar dan heb ik liever dat ie bij iemand zoals Freshy terecht komt dan dat ie bij die kerel blijft wonen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71779466
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef Harajuku. het volgende:

Ik vind het ook treurig, maar dan heb ik liever dat ie bij iemand zoals Freshy terecht komt dan dat ie bij die kerel blijft wonen.
Hier heb je gelijk in, maar het klopt natuurlijk niet he.

Enfin, zal me nergens mee bemoeien en ik hoop dat Freshy veel plezier aan de kat zal hebben. Wat hij doet is natuurlijk gewoon geweldig. ,
pi_71780850
@Stali, ik ga er maar even vanuit dat jij de topic niet helemaal gelezen hebt. Daarbij ben ik langsgeweest en de eigenaar heeft gewoon iets moeten tekenenn dat ie geen huisdieren in zijn nieuwer huis mag hebben.
Niks aan te doen.

@Dawnbreaker. Denk ook niet dat het erg veel uitmaakt. Was alleen even benieuwd.

Voor de rest, er is (te) veel aanbod van vulling. Denk dat ik het wel gewoon houd bij wat de lokale supermarkt in de rekken heeft. Als dat niet bevalt (kat of mij) dan kijk ik wel verder.
Dank in ieder geval.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_71780856
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef Poepoog het volgende:
Wat een ubervet beest. Jammer dat wij er al een hebben.
Met ubervet bedoel je tof, of dik? DIk is ze allerminst. Erg mooi slank vind ik d'r.
pi_71781293
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:39 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Met ubervet bedoel je tof, of dik? DIk is ze allerminst. Erg mooi slank vind ik d'r.

tof..

maar puik! Wanneer ga je haar halen?
Ja doei.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:33:12 #107
155227 crew  Guppy
dus
pi_71781319
vrijdag, toch?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71786772
Zoals het er nu naar uitziet vrijdag. Maar ik wacht nog op een bericht van Dawnbreaker of zijn broer die dag ook kan.
pi_71787510
Ja die kan, sorry ik dacht dat je dat al wist
<hr>
pi_71788256
Hehe neej. Alleen het adres had ik ;-)

Ben jij er bij of niet? Het is niet perse nodig natuurlijk.
Ik bedoel het in de zin van dat als jij er niet bent, dan bel ik direct je broer om aan te geven hoe laat ik er ben.
Probeer nog een GPS te regelen namelijk ;-) Ik en routeplanners gaan niet samen.
Ik probeer iig tussen 12 en 1 er te zijn. 9 uu haal ik de auto op.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:48:11 #111
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71788514
Ik kan niet wachten op de foto's
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_71788644
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:39 schreef freshy98 het volgende:
Hehe neej. Alleen het adres had ik ;-)

Ben jij er bij of niet? Het is niet perse nodig natuurlijk.
Ik bedoel het in de zin van dat als jij er niet bent, dan bel ik direct je broer om aan te geven hoe laat ik er ben.
Probeer nog een GPS te regelen namelijk ;-) Ik en routeplanners gaan niet samen.
Ik probeer iig tussen 12 en 1 er te zijn. 9 uu haal ik de auto op.
Ik denk dat ik er wel bij ben, maar indien ik verhinderd ben kun je inderdaad rechtstreeks mijn broer bellen. nummer pm ik je nu
<hr>
pi_71791779
Dank je. Dacht dat het al het mobiele nummer van je broer was.
pi_71793377
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan niet wachten op de foto's
Denk dat ik even een paar dagen wacht met foto's maken.
Meteen de volle flits d'r op lijkt mij niet goed voor de omgang met elkaar ;-)
Maar ze gaan zeker wel komen.
pi_71797006
Het is sowieso mooier om poezen zonder flits te fotograferen. Dan zie je tenminste mooie ogen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71798004
Freshy is tof mede tukker

En Koemba is ook heel erg mooi zeg
♥ scars make us who we are ♥
pi_71803703
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Freshy is tof mede tukker

En Koemba is ook heel erg mooi zeg
Losser is natuurlijk geen Enschede
pi_71851532
Ik tel nog steeds als Tukker en ben elke 2 weken bij FC Twente

heb je al zenuwen voor morgen?
♥ scars make us who we are ♥
pi_71862986
Morgen is de grote dag? Spannend hoor
Where facts are few, experts are many.
pi_71865733
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik tel nog steeds als Tukker en ben elke 2 weken bij FC Twente

heb je al zenuwen voor morgen?
FC Twente, da's toch iets met een vierkant? ;-)
Ik houd absoluut niet van voetbal...

Zenuwen valt mee. Heb dat niet zo snel. Ben wel erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
pi_71865741
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:18 schreef Atreidez het volgende:
Morgen is de grote dag? Spannend hoor
Meer vandaag....
Ben net thuis van werk/borrel/kroegen. En moet er vroeg uit, want 9 uur haal ik de auto op...
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 01:36:45 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71865840
Spaaaaaaaannend.
pi_71867100
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:36 schreef Harajuku. het volgende:
Spaaaaaaaannend.
Nou, eerst de heenweg maar eens overleven. 5 uur slaap is toch best wel weinig.
En ja, dat heb ik aan mijzelf te danken.
pi_71875917
freshy is net weg hier. Ik vond het toch wel erg verdrietig om afscheid te moeten nemen van koemba. Maar gelukkig weet ik zeker dat freshy heel goed voor haar zal zorgen.
<hr>
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:33:11 #125
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71878063
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
freshy is net weg hier. Ik vond het toch wel erg verdrietig om afscheid te moeten nemen van koemba. Maar gelukkig weet ik zeker dat freshy heel goed voor haar zal zorgen.
Als ik het zo lees, dan denk ik het ook wel!

Ben benieuwd naar de foto's en de verhalen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:44:50 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71878415
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als ik het zo lees, dan denk ik het ook wel!

Ben benieuwd naar de foto's en de verhalen
"help, nieuwe poes poept niet"
"help, nieuwe poes eet en drinkt niet"
"help, nieuwe poes"
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:46:16 #127
137949 Disana
pi_71878456
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
Oh wat spannend. Kan me best voorstellen dat je haar zult missen, maar over een weekje of twee weet Koemba zelf al niet beter dan dat ze het fijn heeft bij freshy.
pi_71878756
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

"help, nieuwe poes poept niet"
"help, nieuwe poes eet en drinkt niet"
"help, nieuwe poes"
"help, nieuwe poes valt kapstop aan"

Zal allemaal wel goed komen denk ik toch?
pi_71880254
Ja ik weet zeker dat het goed komt. Koemba zal het waarschijnlijk de eerste weekjes niet zo fijn vinden de nieuwe omgeving. We hadden gisteren nog even met de dierenarts gepraat en die zei ook wat ik al dacht. Koemba in het begin niet teveel willen pushen en gewoon haar rustig laten wennen aan de omgeving.

Maar als ik zie dat freshy zover gereisd is, weet ik zeker dat hij de juiste voor koemba is!
<hr>
pi_71882853
Ik heb een toevoeging op "Help, poes....": "Help, poes weg".
Schrok me wezeloos toen ik thuis kwam van de auto terug brengen bij Europecar.
Al met al een uur weg geweest.

Kom thuis, Koemba nergens te bekennen. Niet meer in de reismand, dus denk da's mooi. Ze is er iig al uit.
Maar wilde wel even weten waar ze dan zat. Just in case.
Zoeken, zoeken en nog meer zoeken. Ennog meer zoeken. Geen Koemba.
Begon me toch wel heel erg zorgen te maken. Had een klapraam open staan, maar kon me niet voorstellen dat ze daarboven op kan komen.

Nog meer zoeken. Bedenk ik mij ineens dat het ladeblok (enige wat nog over is van een oud bureau) waar mijn Mac Pro op staat, aan de achter kant een opening heeft. Op grond niveau.
Blijkt ze daar te liggen...... phew!!! Koemba is terecht.

Anyway, het afscheid was zeker emotioneel. Dat merkte ik goed. Zeker aan de moeder van Dawnbreaker en zijn broer. Voelt dan best raar om dat zo mee te maken.

Yay for TomTom GPS. Rotterdam in de stress door een ongeluk. TomTom had het door blijkbaar, en stuurt me via Utrecht. Hebben we iig niet tig uur stil gestaan in de files.
Koemba zat aardig te trillen in d'r mandje toen ik thuis aankwam. Maar komt wel goed.

Enige waar ik me even zorgen over maak is dat de voer en water bak in de keuken staan.
Dit betekend dat ze voor mij langs moet (kamer waar ze nu ligt uit, woonkamer door, keuken in).
Aan de andere kant zal er toch wel niet uit komen voor vannacht.
En ik ben op tijd naar bed.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:16:47 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71882915
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:13 schreef freshy98 het volgende:
Ik heb een toevoeging op "Help, poes....": "Help, poes weg".
Schrok me wezeloos toen ik thuis kwam van de auto terug brengen bij Europecar.
Al met al een uur weg geweest.

Kom thuis, Koemba nergens te bekennen. Niet meer in de reismand, dus denk da's mooi. Ze is er iig al uit.
Maar wilde wel even weten waar ze dan zat. Just in case.
Zoeken, zoeken en nog meer zoeken. Ennog meer zoeken. Geen Koemba.
Begon me toch wel heel erg zorgen te maken. Had een klapraam open staan, maar kon me niet voorstellen dat ze daarboven op kan komen.

Nog meer zoeken. Bedenk ik mij ineens dat het ladeblok (enige wat nog over is van een oud bureau) waar mijn Mac Pro op staat, aan de achter kant een opening heeft. Op grond niveau.
Blijkt ze daar te liggen...... phew!!! Koemba is terecht.

Anyway, het afscheid was zeker emotioneel. Dat merkte ik goed. Zeker aan de moeder van Dawnbreaker en zijn broer. Voelt dan best raar om dat zo mee te maken.

Yay for TomTom GPS. Rotterdam in de stress door een ongeluk. TomTom had het door blijkbaar, en stuurt me via Utrecht. Hebben we iig niet tig uur stil gestaan in de files.
Koemba zat aardig te trillen in d'r mandje toen ik thuis aankwam. Maar komt wel goed.

Enige waar ik me even zorgen over maak is dat de voer en water bak in de keuken staan.
Dit betekend dat ze voor mij langs moet (kamer waar ze nu ligt uit, woonkamer door, keuken in).
Aan de andere kant zal er toch wel niet uit komen voor vannacht.
En ik ben op tijd naar bed.
Meestal gaan ze zich 's nachts wel even voleten en drinken hoor, maak je daar nog maar geen zorgen om.

En ik schrok van het eerste gedeelte Hart in de keel
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:16:48 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_71882916
OMG, want een verhaal Ik schrok ook, en durfde bijna niet verder te lezen! Ze trekt vast wel bij, gewoon met rust laten, komt wel goed. Wat helpt is tegen haar praten, gewoon zomaar. Dan went ze aan jou en je stem.

Lief dat je er zo bent voor Koemba

En je hebt een Mac Pro
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71883058
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
OMG, want een verhaal Ik schrok ook, en durfde bijna niet verder te lezen! Ze trekt vast wel bij, gewoon met rust laten, komt wel goed. Wat helpt is tegen haar praten, gewoon zomaar. Dan went ze aan jou en je stem.

Lief dat je er zo bent voor Koemba

En je hebt een Mac Pro
Ehm, of met rust laten of er mee praten. Kan niet allebei ;-)

Mac Pro (Early-2008 met ATI 4890), MacBook Pro (June-2009 met SSD), Mac Mini (XBMC dingetje) en Time Capsule (welke zo traag zijn).
Oh, en ik ben Windows Systeembeheerder van beroep
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:23:24 #134
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71883076
Gewoon wat tegen de tv praten of zo zodat ze je stem leert kennen, maar niet met je hoofd onder de bank contact gaan zoeken
pi_71883164
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon wat tegen de tv praten of zo zodat ze je stem leert kennen, maar niet met je hoofd onder de bank contact gaan zoeken
Aha. The Simpsons lach ik altijd wel om :-)

Update: Zucht, geen Simpsons op vrijdagavond meer? Dan maar Over the Hedhe. Hoef ik iig niet op te staan om de DVD te pakken.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:30:57 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71883239
Ben je er zo moe van
pi_71883282
475 kilometer rijden op een dag in de hitte? Redelijk ja
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:37:04 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_71884961
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
dat bedoelde ik ja vertel wat je aan het doen bent, zonder dat je verder aandacht aan dr besteed. dus niet naar dr kijken en zo
pi_71885359
Als ik nu naar d'r wil kijken verrek ik mijn nek met waar en hoe ze er bij ligt.
En zomaar praten is ook niet echt mijn ding vrees ik...
Roep wel af en toe d'r naam nu. Vraag of het gaat.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:55:40 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71885427
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef freshy98 het volgende:
Als ik nu naar d'r wil kijken verrek ik mijn nek met waar en hoe ze er bij ligt.
En zomaar praten is ook niet echt mijn ding vrees ik...
Roep wel af en toe d'r naam nu. Vraag of het gaat.
Zou ik ook niet doen hoor Sta je nooit voor de koelkast en dat je dan hardop zegt hmmmmmm wat zal ik eens nemen
of hardop hmmmmmmmmm waar heb ik dit en dat gelaten
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:56:14 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71885445
Nu ja, t is verder ook niet per se nodig of zo.
pi_71885574
hehe :-) neej, ik sta zo niet voor de koelkast. Daarbij is de mijne altijd erug leeg (ik is vrijgezel en koop per dag wat ik nodig heb).
pi_71885635
Je kunt ook gewoon hardop de topic reacties voorlezen als je toch achter fok zit.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_71886536
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:04 schreef nieslief het volgende:
Je kunt ook gewoon hardop de topic reacties voorlezen als je toch achter fok zit.
Hardop lijkt me nou niet zo'n goed idee Maar praten om je stem bekend te maken is natuurlijk wel ok. Gewoon beetje tegen jezelf lullen. Ik lul zelf wel veel tegen me katten (ik heb ook echt t idee dat ze terugpraten als ze miauwen ), maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen is weggelegd.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:38:32 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71886580
Hardop als in niet in je hoofd natuurlijk

En ik vind dat Freshy nog niet tegen haar moet praten eigenlijk. Wel loos in de ruimte, maar niet echt naar haar gericht.
pi_71886778
Atreidez, tegen je katten praten als ze om je heen lopen snap ik wel. Maar tegen een kat praten die bang in een donker hoekje ligt niet echt.
Loos in de ruimte praten lijkt mij dan ook wat beter.

Sorry als ik wat wazig overkom. Ieder idee bedenk ik weer van alles bij. Voor en nadelen. etc.

Heb net het brokjes-schaaltje en de water bak in de buurt gezet van waar ze ligt.
Het normale eten (pate) staat gewoon in de keuken nog.
pi_71887114
Het is ook niet de bedoeling dat je op je buik onder een kast tegen een kat gaat zitten praten nee, had ook niet t idee dat ik die intentie wekte Dat bakje verplaatsen vind ik dan weer geen goed idee, de kat verhongert zichzelf echt niet op een dagje hoor. En pate is t nog te vroeg voor, dat moet je ook zeker niet te lang laten staan met dit weer ivm bacterieen.

Wat je oa nog kan verwachten kan je allemaal zien in de stripjes van Simon's cat
pi_71887203
Denk dat wat betreft huisdieren echt iedereen een andere mening heeft :-) Nothing personal.
Denk wel dat een waterbak verplaatsen niet heel erg is. Ik bedoel, Als het er later niet meer staat gaat ze wel op zoek.

Simon's Cat ken ik al geruime tijd. Erg stoere strip/filmpjes.
Cat Man Do is wel erg super ja :-)
pi_71887396
Ik kan trouwens wel 20 waterbakjes hier neer zetten, maar uiteindelijk drinken ze altijd uit een emmer onder de regenpijp op me plaats
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:58:03 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71889144
Waar zit ze verstopt?

Gaat ze trouwens nog een nieuwe naam krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')