Fred Hornage is een ex-marinier die nu voor FMT werkt. Hij is gedisciplineerd en geordend. In tegenstelling tot de flamboyante losbol Harry Patch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Wat voor karakter was hornage nu ook alweer? Qua uitstraling...
(PC is nogal traag dus terugzoeken duurt lang.) Ben bezig met de eerste scene
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fred Hornage is een ex-marinier die nu voor FMT werkt. Hij is gedisciplineerd en geordend. In tegenstelling tot de flamboyante losbol Harry Patch.
Joh, jullie kennen me irl ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fred Hornage is een ex-marinier die nu voor FMT werkt. Hij is gedisciplineerd en geordend. In tegenstelling tot de flamboyante losbol Harry Patch.
quote:
Ja dat was die meet dat iedereen in zijn eigen stamkroeg zat toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:33 schreef hornage het volgende:
Owjah, met de meet van januari 2007 was jij er ook? Of niet
Ik ben nooit op een meet geweest.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef hornage het volgende:
Mmm, weet ik zo niet, we zijn iig naar Blood Diamond geweest toen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef hornage het volgende:
Mmm, weet ik zo niet, we zijn iig naar Blood Diamond geweest toen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 | Een donkere woonkamer. Haardvuur brandt. In een feautuil zit FRED HORNAGE. In zijn handen een oud stuk papier. Naast hem ligt op een tafeltje een landkaart van Nederland. De kamer is opgeruimd en geordend. In zijn gezicht is een litteken te zien van een granaatscherf. Onder zijn neus prijkt een dikke snor, voorzien van de nodige rooksporen. FRED HORNAGE (V.O.) Het was makkelijker gezegd dan gedaan. De boodschap was duidelijk toen FMT belde... "Vindt Harry Patch". Ik had hem in geen jaren gezien, en alles wat ik had was deze aanwijzing. CLOSE UP: Het stuk papier Op het stuk papier staat het volgende: "Je zult me vinden in de stad van de twaalf zeeën. Mijn zwaard berg ik op tussen het kruis en de sterren. We zien elkaar weer wanneer de tijd rijp is." FRED HORNAGE (V.O.) Harry had het achtergelaten toen hij plots FMT verliet. Sindsdien heeft niemand ooit meer wat van hem gehoord en hij schijnt een teruggetrokken bestaan te leven. Het paste wel bij zijn drang naar raadsels en mysteries. Ik wist niet wat ik hiermee aanmoest, dus ik zocht de hulp van een erkende expert. INT. WERKKAMER (AVOND) In de werkkamer zit Fred Hornage achter zijn pc. Hij start zijn FireFox browser op en browst naar Google. FRED HORNAGE (leest op wat hij intikt) Twaalf zeeën.... Google laat een pagina zien waar hij niet veel aan heeft. FRED HORNAGE Dat is dus niets. Fred zucht. FRED HORNAGE (tikt weer) Kruis, zwaard en sterren... Dan valt zijn oog op een stuk tekst. |
Was gezellig toen.quote:
Hoe moet dat Machine Gun Mike?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Was gezellig toen.
Mensen, als je een FMT-SC topic opent of een Trivia topic, willen jullie 'm dan wel even in het subforum Films zetten? Dank u.![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe moet dat Machine Gun Mike?
Twee zelfs.quote:
Okay ik zal er om proberen te denken!quote:
Wanneer is de volgende?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Twee zelfs.
We zijn ook nog een keer naar Scheveningen geweest.
De premiere van Harry Patch agent of FMT......quote:
Dat ligt eraan wanneer er weer iemand wat wil organiseren. Het is toch altijd best een onderneming om wat mensen bij elkaar te krijgen, wat leuks te zoeken om te gaan doen en evt. nog ergens te gaan eten.quote:
Lijkt me handiger om het bij de opnames te doen... gezien het feit dat we aardig wat lijken nodig hebben...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De premiere van Harry Patch agent of FMT......
Niet iedereen is tegelijk aanwezig op dezelfde locaties.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me handiger om het bij de opnames te doen... gezien het feit dat we aardig wat lijken nodig hebben...
Sowieso moeten we bij elkaar komen om het script te bespreken. Aangezien het hier niet echt veel aandacht krijgtquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet iedereen is tegelijk aanwezig op dezelfde locaties.....
wat!!! dat lijkt me het leukste juist... met zijn allen ergens neerstrijken en een film maken...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet iedereen is tegelijk aanwezig op dezelfde locaties.....
dat komt door de geheimhouding ivm het meelezen van Tarantino...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sowieso moeten we bij elkaar komen om het script te bespreken. Aangezien het hier niet echt veel aandacht krijgt
Omdat honden niet achter pc zitten en het te duur is om door CGI een user te monteren tot hond moeten we een echte sint bernard casten....quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef wyccie het volgende:
Aha.
Kunnen we niet een eekhoorntje erbij doen?
Het is geen Disneyfilm......quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef wyccie het volgende:
Aha.
Kunnen we niet een eekhoorntje erbij doen?
we zouden met wat aanpassingen gewoon copy & paste kunnen doen lijkt mequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wanneer er weer iemand wat wil organiseren. Het is toch altijd best een onderneming om wat mensen bij elkaar te krijgen, wat leuks te zoeken om te gaan doen en evt. nog ergens te gaan eten.
quote:
Patch woont in Brabant....want daar brand nog licht.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je daar toch bent Patch, kom ff langs, ik woon vlakbij...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch woont in Brabant....want daar brand nog licht.....
hoeveel punten krijg je in dit topic???quote:
Hij zei dat hij ging kennis maken met zijn love interests uit de film..... Wyccie en Bello denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dat weet ik ook wel...
maar het gaat er niet om waar hij woont, maar waar hij is...
Nee, dat gaat niet zo makkelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeveel punten krijg je in dit topic???
Of krijg ik nu de garantie dat mijn karakter blijft leven in de film?
Harry Patch, Captain Zoot, Dopkoe, skittleman, Falco, Flitspaal, Lonewolf and Intrepidivityquote:
Jawel maar dat is pas in deel 2.... Harry Patch and the Fokking Conspiracy.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Harry Patch, Captain Zoot, Dopkoe, skittleman, Falco, Flitspaal, Lonewolf and Intrepidivity
vs.
Mr A., Tombolafan, Mennoson, Victorinox and Sheridana, Mike and Gorro
en dan durf jij te beweren dat we niet bij elkaar moeten komen om te filmen maar ieder apart??
Dat heb ik gemist... (wyccie mag ik afslachten toch?)quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ging kennis maken met zijn love interests uit de film..... Wyccie en Bello denk ik.
owquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jawel maar dat is pas in deel 2.... Harry Patch and the Fokking Conspiracy.....
Koffie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet zo makkelijk![]()
Make a better offer
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
You makin' me an offer I can't refuse, woman
Assassins + California + Gillingham + Chielus zitten op locatie in Namur in België...... Patch, Hornage en Dyon in Utrecht, Rotterdam, Haarlem en Amsterdam.... Wyccie,SOK, Samuel en Bello in de buurt van Brugge.....quote:
Shit, ik had dus meer moeten eisen!! Nee joh, alsof mannen alleen daarop uit zijn!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Jij bent makkelijk... Ik zag mezelf al een kamer met je delen tijdens de opnames... maar als je met koffie al tevreden bent, prima!
ah, toch? vreemd... Maar hoe kom je op Haarlem als verblijfplaats van Patch dan? Woon je in de buurt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Shit, ik had dus meer moeten eisen!! Nee joh, alsof mannen alleen daarop uit zijn!
Bovendien zou mn vriendin daar begrijpelijke bezwaren tegen hebben
Nee, ik zocht een plek waar een film was opgenomen... Ocean's Twelve heeft op station Haarlem CS opgenomen! (Twaalf zeeën...)quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, toch? vreemd... Maar hoe kom je op Haarlem als verblijfplaats van Patch dan? Woon je in de buurt?
hahahaha, oceanen dan al he... maar dat wist ik niet eens, kwam door dat zwaard, kruis, sterren en er stond ook iets van 12 zegels dus ik denk dat bedoel je...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, ik zocht een plek waar een film was opgenomen... Ocean's Twelve heeft op station Haarlem CS opgenomen! (Twaalf zeeën...)
en wij? as in; the bad guys?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Assassins + California + Gillingham + Chielus zitten op locatie in Namur in België...... Patch, Hornage en Dyon in Utrecht, Rotterdam, Haarlem en Amsterdam.... Wyccie,SOK, Samuel en Bello in de buurt van Brugge.....
Dat zou kunnen maar het lijkt me sterk......quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef tombolafan het volgende:
Heb je trouwens al boodschappen gedaan vandaag??![]()
misschien ga je elke keer net te laat, werkt ze 's morgens...
want?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar het lijkt me sterk......
Dan had het me al eerder moeten overkomen denk ik. Maar misschien werkt ze inderdaad nu s'ochtends ipv iemand anders.....quote:
Nou heb je daar nu niks meer aan, want het is alweer middag...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan had het me al eerder moeten overkomen denk ik. Maar misschien werkt ze inderdaad nu s'ochtends ipv iemand anders.....
Jaloers!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou heb je daar nu niks meer aan, want het is alweer middag...
Dus morgen vroeg! (en dan zit ik de hele dag in de efteling dus dan mis ik alle verhalen!
Ik ben al heel lang niet geweest... Hoorde dat pegasus weg gaat!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jaloers!
Al ben ik een paar weken terug nog geweest
Die was al dicht toen ik er wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet geweest... Hoorde dat pegasus weg gaat!
Vond je de poppen niet hoog genoeg?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Is de fatamorgana nog wel open? Ooit de boel daar op stelten gezet.....
Nee we waren uit de boot geklommen....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Vond je de poppen niet hoog genoeg?
Ja, die is nog open
Vond de Efteling ook en daarom is mij school toen geband voor eeuwig....quote:
Ja een pre-shooting party.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kan helaas vandaag en morgen niet meedoen met het script maar daarna waarschijnlijk wel
En ik hoorde iets van een meeting ?
echt niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Jaren geleden dat ik in de Efteling was..... mis het ook niet echt.....
jaja, er hangen nu natuurlijk nog foto's van jou zo van: deze jongen nooooooit meer binnen laten...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond de Efteling ook en daarom is mij school toen geband voor eeuwig....
oeh, echt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja een pre-shooting party.....
En? En? En?quote:
Weer niet....nu pas zaterdag weer een kans....Morgen ben ik de hele dag met vrienden op pad....quote:
hey het is donderdagavond, moet jij nu niet op stap?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer niet....nu pas zaterdag weer een kans....Morgen ben ik de hele dag met vrienden op pad....
Zo meteen wel...half uurtje.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:25 schreef Patch het volgende:
[..]
hey het is donderdagavond, moet jij nu niet op stap?
ja... en ik ga zo weg... naar huis toe (45 min.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo meteen wel...half uurtje.....
Hij zal heus wel bedoelen 'over een half uurtje'.... de alcoholist....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat zegt iedereen in het begin...
Efteling...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... en ik ga zo weg... naar huis toe (45 min.) hardlopen, boodschappen doen... En morgen ook weg dus...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij zal heus wel bedoelen 'over een half uurtje'.... de alcoholist....
Minimeet?quote:
idd... als ik alleen was zou ik langs komen... maar ja... (net alsof je alleen naar de efteling gaat..quote:
Mag je nog wel in de Efteling komen? Nadat je vorige keer Roodkapje onzedelijk had betast......quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:35 schreef Patch het volgende:
zal ik om 15:00u bij Ezeltje Strekje gaan staan met een roos?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:35 schreef Patch het volgende:
zal ik om 15:00u bij Ezeltje Strekje gaan staan met een roos?
Dat is nooit bewezen !!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mag je nog wel in de Efteling komen? Nadat je vorige keer Roodkapje onzedelijk had betast......
stoker...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mag je nog wel in de Efteling komen? Nadat je vorige keer Roodkapje onzedelijk had betast......
Ik stook niet.... ik wist me ineens een incident van Patch te herinneren....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stoker...![]()
JIJ wilde die caissiere hoor...
Je was toch ook werkzaam in het land van ooit?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat is nooit bewezen !!!!
Maarre, ik heb een lifetime-kaart voor De Efteling![]()
Ja ik wist dat je iets met die pretparken had.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:43 schreef Patch het volgende:
Ik gaf les aan de toneelspelers in Het Land van Ooit en ik geef les in De Efteling aan die meeleeftheater-toneelspelers.
Geen efteling helaas....quote:
9 augustus....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen efteling helaas....
Het is wel lang geleden dat ik naar een pretpark ben geweest....
Maar 9 augustus waarschijnlijk naar City Moves in Leiden
Paar uur naar Armin v an Buuren luisteren
Hmm.... of naar walibi
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:20 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad leuk, dat paint! Op het Fok logo na alles zelf getekend
Ik wil graag een rookvrije omgeving.....quote:
Angezien hij werd omschreven als ex-militair heb ik hem maar een baret op gegeven en een dikke snorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:25 schreef Patch het volgende:
Heeft ie een snor of een grote "Simpsons"-overbite?
Ik dacht dat het een mijter wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Angezien hij werd omschreven als ex-militair heb ik hem maar een baret op gegeven en een dikke snor
sexy nurse wyccie !quote:
mijn eerste poging.quote:
Natuurlijk zit die dieper, ik schrijf hem tochquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef Dopekoe het volgende:
Zolang ons verhaal maar wat dieper zit
Ik heb wel een niet van echt te onderscheiden neppistool iig
Die schiet van die gele plastic bolletjes
quote:
jaja... en dit dan:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:15 schreef Patch het volgende:
owh die Ezeltje Strekje !
Ik stond bij de musical-ezeltje strekje bij de ingang....
kwart over drie al weer online... beetje snel de moed opgegeven???quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:16 schreef Patch het volgende:
was ie Spielberg aan het helpen met JP4?
wist ik niet, mag van bij best snel in de bios komen
quote:
Ghehe.. I have the powahquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dussss... mag ik m afmaken in de film? please? please? please?
Even met m'n Iphone spelen om de tijd te doden ja...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaja... en dit dan:
[..]
kwart over drie al weer online... beetje snel de moed opgegeven???
goed, als jij zegt dat je er echt was, dan geloof ik je. Ik wist niet dat er nog een ezeltje strekje was, dus vandaar...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Even met m'n Iphone spelen om de tijd te doden ja...
oh nee!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze was er weer maar ik had drempelvrees......
Ik praat altijd wel met haar maar ik ga niet iemand uitvragen als er 10 mensen achter me staan en een collega naast haar staat om de sigaretten bij te vullen....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee!!!![]()
wel met haar gepraat?
anders doe je het via een briefje ofzo? Dat je die geeft als je weggaat (hoef je niet te zien hoe ze reageert)
met je telefoonnummer erop, merk je t vanzelf toch?
nee, dat snap ik... maar als ze terug praat dan vindt ze je in elk geval niet onaardig (ik zei altijd alleen 'ja' en 'nee' tegen mensen die ik niet aardig vond...)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik praat altijd wel met haar maar ik ga niet iemand uitvragen als er 10 mensen achter me staan en een collega naast haar staat om de sigaretten bij te vullen....![]()
Misschien is dat wel een beter alternatief idd......
Op zich is er wel chemie maar of er voldoende chemie is zal ik moeten onderzoeken...... maar dat kan niet als je niet durft.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dat snap ik... maar als ze terug praat dan vindt ze je in elk geval niet onaardig (ik zei altijd alleen 'ja' en 'nee' tegen mensen die ik niet aardig vond...)
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich is er wel chemie maar of er voldoende chemie is zal ik moeten onderzoeken...... maar dat kan niet als je niet durft.....
Ja maar eigenlijk moet iemand die ik ken mee.... onder die druk doe ik meestal soms wel gekkere dingen.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
heeft ook wel wat hoor, een verlegen man... helemaal als ie dan toch ineens stappen onderneemt!
Als je verder mee wil doen aan de film stap je eerst maar lekker op haar af.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk moet iemand die ik ken mee.... onder die druk doe ik meestal soms wel gekkere dingen.....
En ik ben nog wel de ideeënaandrager pitcher en toughest villian......quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Als je verder mee wil doen aan de film stap je eerst maar lekker op haar af.![]()
Hij wil je alleen maar stimuleren om op haar af te stappen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik ben nog wel de ideeënaandrager pitcher en toughest villian......
Je kan ook voor een week naar Salou he...quote:
liar liar pants on fire !quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan ook voor een week naar Salou he...![]()
Maar dat zegt toch verder niks? Ik ben zo vaak op vakantie geweest zonder de slet uit te hangen...
Zo ben ik gewoon niet...
dan zit ze wel lekker warmquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef Patch het volgende:
3 Jaar in Spanje gewerkt, heerlijk die meiden met de remmen los![]()
Supertijd gehad daaro
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ken je de caissiere van Mr_A dus van...
![]()
ow...quote:
Het vagevuur.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
wat ligt eigenlijk dichter bij helmond? Steensel of de efteling?
Ik draag alleen maar ideeën aan... Fluffy schrijft.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Hoe schiet het eigenlijk op met het script??? Of is dat zo geheim dat ik dat niet mag weten?
Ja, en hoe gaat het daar mee dan? Want ik wil wel weten of ik nog extra aardig ofzo moet doen, om in leven te blijven... (en mensen naar keuze neer te schieten...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik draag alleen maar ideeën aan... Fluffy schrijft.....
In de eerste film halen we zeker de credits en leggen we flink wat mensen om! Of we het eind van de tweede film halen....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en hoe gaat het daar mee dan? Want ik wil wel weten of ik nog extra aardig ofzo moet doen, om in leven te blijven... (en mensen naar keuze neer te schieten...)
Succes, waarmee/waarbij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben pas vanavond weer thuis.... Ik ga proberen een beker te winnen....
Ik ga er vanavond mee verder. Wilde eigenlijk een teaser trailer maken, maar heb nog niet genoeg beeld (lees: tekeningen uit paint/gimp) en ik kom er niet uit welke muziek ik wil.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Hoe schiet het eigenlijk op met het script??? Of is dat zo geheim dat ik dat niet mag weten?
Je hebt flink wat gemist lijkt me.quote:
Voetbal....ohohoho.....een Suarezje geflikt......quote:
bah... vieze suarez!!! wel die beker gewonnen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voetbal....ohohoho.....een Suarezje geflikt......
Nee, wedstrijd werd gestaakt wegens ongeregeldheden.... De tegenstander was erg vervelend slaan, na trappen enz. 3 minuten voor tijd kregen we een corner en ik was het zat en liet me toen vallen. tegenstander rood en wij een penalty... maar dat werd dus niet getolereerd en begonnen ze de scheidsrechter en ons aan te vallen....quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
bah... vieze suarez!!! wel die beker gewonnen?
Maar dan word de wedstrijd toch gestaakt en in het voordeel voor de normaal spelende partij gefloten? Dan horen jullie toch gewoon te winnen of minstens de 3 punten ervoor te krijgenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, wedstrijd werd gestaakt wegens ongeregeldheden.... De tegenstander was erg vervelend slaan, na trappen enz. 3 minuten voor tijd kregen we een corner en ik was het zat en liet me toen vallen. tegenstander rood en wij een penalty... maar dat werd dus niet getolereerd en begonnen ze de scheidsrechter en ons aan te vallen....
Was een toernooi..... maar helaas zijn we beide gediskwalificeerd...... Omdat ik me onsportief had gedragen had ik de lont in het kruitvat gestoken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dan word de wedstrijd toch gestaakt en in het voordeel voor de normaal spelende partij gefloten? Dan horen jullie toch gewoon te winnen of minstens de 3 punten ervoor te krijgen
Wat een bullshit, jij hebt de penalty gekregen en dat is genoteerd, dan kunnen ze achteraf toch niet zeggen o omdat ik aangevallen ben, ben jij de onruststoker dus word jouw clubbie ook maar even gediskwalificeerd...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was een toernooi..... maar helaas zijn we beide gediskwalificeerd...... Omdat ik me onsportief had gedragen had ik de lont in het kruitvat gestoken.
Ach we zijn er niet zo rouwig om hoor..... Het was ooit een leuk toernooi maar nu niet meer zo...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een bullshit, jij hebt de penalty gekregen en dat is genoteerd, dan kunnen ze achteraf toch niet zeggen o omdat ik aangevallen ben, ben jij de onruststoker dus word jouw clubbie ook maar even gediskwalificeerd...
Nu heb je messen en geweren nodig?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach we zijn er niet zo rouwig om hoor..... Het was ooit een leuk toernooi maar nu niet meer zo...
Watte?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Je hebt flink wat gemist lijkt me.
Helemaal op de hoogte van de film, jouw rol en jouw poster?
Nee dat misschien volgend jaar maar deze gasten waar wij het mee aan de stok hadden zijn een kampersploeg.... Hele nare lieden.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nu heb je messen en geweren nodig?
Even terug lezen... jij bent gecast als villain samen met victorinox ben je een messenwerpers duo.....quote:
Kampers... oeh bah... Tuigquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat misschien volgend jaar maar deze gasten waar wij het mee aan de stok hadden zijn een kampersploeg.... Hele nare lieden.....
Ik had daarom al expres wat jongens gevraagd uit de sportschool om mee te gaan.... maar dan loopt het nog uit de hand....quote:
Hahah, vind je het raarquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had daarom al expres wat jongens gevraagd uit de sportschool om mee te gaan.... maar dan loopt het nog uit de hand....
Nee wel jongens gevraagd van wie ik weet die alleen rammen als er geramd moet worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, vind je het raarDie gaan graag op de vuist
![]()
Kan het niet vinden...quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Even terug lezen... jij bent gecast als villain samen met victorinox ben je een messenwerpers duo.....
First page.....quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was een toernooi..... maar helaas zijn we beide gediskwalificeerd...... Omdat ik me onsportief had gedragen had ik de lont in het kruitvat gestoken.
Nee hoor dat durfde ze niet.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch geen blauw oog he? Kan je morgen niet echt indruk maken op je kassameisje (wel gaan he...)
Ik ga morgen naar Walibi!!!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor dat durfde ze niet.....
Uiteraard!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laat wel even weten hoe het ging bij de kassa???
Slaap lekker!
Ik zou ook willen opteren voor een zwart wit film met enkele kleur elementen erin......quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik ben bezig met het bedenken van een visuele stijl. Die moet ik eigenlijk al weten voor ik verder ga met schrijven.
Ik denk aan bijvoorbeeld iets a la Sin City, of 300, of iets dergelijks. Heb wel iets leuks (iets nieuws) in mijn hoofd, maar dat ga ik hier nog niet aan de grote klok hangen
Schindler's list?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou ook willen opteren voor een zwart wit film met enkele kleur elementen erin......
Generaal van Baal haalt op zeker de endcredits.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Schindler's list?
Waarom niet een tekenfilm/animatie, dan maakt het niet uit hoe lelijk ik ben(of ben ik er al uitgeschreven?
)
Gezien ja maar ze zat in de personeelsruimte..... ik zag haar zitten toen de deur even open ging.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben ook blij met een special thanks to:![]()
Heb je je kassameisje nog gezien, of beter nog gesproken?
Zo schiet het natuurlijk niet op hequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gezien ja maar ze zat in de personeelsruimte..... ik zag haar zitten toen de deur even open ging.....
Kijk je nooit RomCom's ? Gaat het ook precies zo.... boy meets girl.... boy likes girl but has some obstacles to win.... boy might lose girl but in it all work out in the end....quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo schiet het natuurlijk niet op he
Ik hoop voor je dat de film snel aan zijn goede einde komt danquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk je nooit RomCom's ? Gaat het ook precies zo.... boy meets girl.... boy likes girl but has some obstacles to win.... boy might lose girl but in it all work out in the end....
Ja ik ook!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de film snel aan zijn goede einde komt dan
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Patch het volgende:
We kunnen ook een situatie in scene zetten.
Ik ga naar die supermarkt, ze valt meteen voor mijn charmes, ik word handtastelijk en te gretig, zij huilen, jij to the rescue !
The End.
Waarom krijgt ze geen rol als Mr. A's love in de film, misschien dat ze dan de hint snaptquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Patch het volgende:
We kunnen ook een situatie in scene zetten.
Ik ga naar die supermarkt, ze valt meteen voor mijn charmes, ik word handtastelijk en te gretig, zij huilen, jij to the rescue !
The End.
Dan denk ik dat ze dat ik Ron Jeremy ben denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Of je stapt op haar af... "Ik ben producer en acteur van een film in pre-productie, wil je een kleine rol daarin? Of een grote in mijn leven?"
Ron Jeremy for president!!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ze dat ik Ron Jeremy ben denk ik.
In tegenstelling tot Ron is mr_anonimous wel geschorenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ron Jeremy for president!!!
Maarre, ben je ook zo klein dik en ongeschoren dan?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef Patch het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Ron is mr_anonimous wel geschoren
Wel dik en klein dus?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef Patch het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Ron is mr_anonimous wel geschoren
Last van chloor.... hele dag in het zwembad geweest......quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:11 schreef Patch het volgende:
Veel schrijffouten in je posts mr_anonimous.... Niet van jou gewoon...
Gezopen?
Dik een beetje. Weer gekomen sinds ik gestopt ben met roken... ik ben 1,75.... Is dat klein?quote:
Ik zeg nee, anders ben ik ook kleinquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dik een beetje. Weer gekomen sinds ik gestopt ben met roken... ik ben 1,75.... Is dat klein?
Ja op zich wel maar ik heb nu ook geen baan.... helaas en dan merk je toch dat je wat extra beweging te kort komt... vanaf morgen ga ik lopend boodschappen doen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Neuh, 1,75 is zeker niet klein. Ik ben niet veel langer, maar vind dat zeker niet klein.
Stoppen met roken is, goed, Nou wat meer sporten dan gaan die kilo'tjes erook wel weer af toch?
Oeh, sportief op weg naar scheetje to bequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja op zich wel maar ik heb nu ook geen baan.... helaas en dan merk je toch dat je wat extra beweging te kort komt... vanaf morgen ga ik lopend boodschappen doen!
Ja misschien dat ze me dan wel helemaal sexy vind!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Oeh, sportief op weg naar scheetje to be
Wie kan er nou een licht zwetende hormoonbom genaamd Mr. A nou weerstaan...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:52
schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja misschien dat ze me dan wel helemaal sexy vind!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie kan er nou een licht zwetende hormoonbom genaamd Mr. A nou weerstaan...
Dan zeg jij natuurlijk: Kun je me ze niet even aanwijzen. En als ze dan met je meegelopen is zeg je: Welke vind jij het lekkerst ruiken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ze zegt heel lief... de deoderant is in de aanbieding.
De mooie opening lines komen wel voorbij vanavond zeg.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zeg jij natuurlijk: Kun je me ze niet even aanwijzen. En als ze dan met je meegelopen is zeg je: Welke vind jij het lekkerst ruiken?
Ik wacht tot jij ze geprobeerd hebt, dan ga ik ze zelf uitproberen. (als het resultaat positief is)quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De mooie opening lines komen wel voorbij vanavond zeg.....
Ah eerst even wachten of ik geen busje pepperspray in mijn gezicht gespoten krijg....quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wacht tot jij ze geprobeerd hebt, dan ga ik ze zelf uitproberen. (als het resultaat positief is)
Of een knietje op een strategische positiequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah eerst even wachten of ik geen busje pepperspray in mijn gezicht gespoten krijg....
Pijnlijk maar dan troost de gedachten wel dat ze mijn kloten in ieder geval wel heeft aangeraakt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Of een knietje op een strategische positie
Als je het op die manier bekijkt heb ik maar 1 ding te zeggen: GA ERVOOR !!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pijnlijk maar dan troost de gedachten wel dat ze mijn kloten in ieder geval wel heeft aangeraakt.
Truste Dyonquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je het op die manier bekijkt heb ik maar 1 ding te zeggen: GA ERVOOR !!!
Ik ga er ook voor, me bed dan wel te verstaan.. good night
Gelukkig maar... Ik moet het denk ik op een andere manier aanpakken. Gewoon vragen is moeilijk als er altijd anderen omheen staan blijkt.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
pffffffffffff, het niveau is weer hoog hoor... Weer geen succes dus mr_a? Ik blijf wel duimen hoor!!!
maarre... had je iets van een briefje mee naar de kassa? Hoe ga je het aanpakken als ze wel weer achter de kassa zit?quote:
Ik denk iets in de strekking dat hij met jou gaat zoenen voor haar neus om haar jaloers te maken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maarre... had je iets van een briefje mee naar de kassa? Hoe ga je het aanpakken als ze wel weer achter de kassa zit?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik denk iets in de strekking dat hij met jou gaat zoenen voor haar neus om haar jaloers te maken.
Of ik wacht tot ik haar alleen zie buiten werktijd....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maarre... had je iets van een briefje mee naar de kassa? Hoe ga je het aanpakken als ze wel weer achter de kassa zit?
Zorg voor één donkerrode roos (met een briefje eraan waar op staat wat je wilt zeggen, als je denkt dat dat er beter uit komt dan als je het zelf zegt).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ik wacht tot ik haar alleen zie buiten werktijd....
Dus ik moet elke dag vanaf nu met een rode roos in mijn broekzak lopen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Zorg voor één donkerrode roos (met een briefje eraan waar op staat wat je wilt zeggen, als je denkt dat dat er beter uit komt dan als je het zelf zegt).
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Zorg voor één donkerrode roos (met een briefje eraan waar op staat wat je wilt zeggen, als je denkt dat dat er beter uit komt dan als je het zelf zegt).
Weet niet of het daarna nog effectief isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus ik moet elke dag vanaf nu met een rode roos in mijn broekzak lopen?
Nee ik kom haar wel eens op straat tegen of in de metro of als ik fiets.... en dan zwaaien we.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:11 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Weet niet of het daarna nog effectief is
Kien dan uit wanneer je haar na werktijd gaat zienOf ga je elke dag rond einde werktijd ergens klaar staan?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus ik moet elke dag vanaf nu met een rode roos in mijn broekzak lopen?
Houdbaardere oplossing dan. Als je het echt zeker weet, en wil gaan voor alles of niets. Houd dit bij je:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik kom haar wel eens op straat tegen of in de metro of als ik fiets.... en dan zwaaien we.
Ja dat kan idd maar misschien staat dat nogal stalkerig...... Ik denk dat even wacht tot ik haar tegenkom op straat of in de metro.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een roos uit je broek is niet echt romantisch...
je kan hem ook laten bezorgen, als je weet dat ze er is (vraag je de dag ervoor gewoon of ze morgen weer werkt...)
of je kan dus een kaartje meenemen...
Oeh die is mooi..... ik denk dat elke vrouw daar voor zou gaan.... Maar die is waarschijnlijk zeer prijzig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Houdbaardere oplossing dan. Als je het echt zeker weet, en wil gaan voor alles of niets. Houd dit bij je:
[ afbeelding ]
Pak het mooi in een doosje met een lint eromheen in, zelfde voor briefje erbij. Dan kun je het geven, hoef je niet veel te zeggen en haar het open laten maken op een moment dat je er wel of niet bij bent.
Laser engravings hoeven niet duur te zijn. Denk tussen 10 en 15 euro hooguit. Je kan ze ook kleiner krijgen, maar kon daar even geen foto van vinden zo gauw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh die is mooi..... ik denk dat elke vrouw daar voor zou gaan.... Maar die is waarschijnlijk zeer prijzig?
Je bent wel een hopeloze romanticus ja... Maar een (leuk!!!) kaartje is ook altijd leuk om te krijgen hoor (geloof mij...) moet je wel een klein beetje weten hoe ze is, en een kaart uitzoeken die bij haar past. Ik heb er wel eens een gehad met (volgens mij ongeveer...);quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Houdbaardere oplossing dan. Als je het echt zeker weet, en wil gaan voor alles of niets. Houd dit bij je:
[ afbeelding ]
Pak het mooi in een doosje met een lint eromheen in, zelfde voor briefje erbij. Dan kun je het geven, hoef je niet veel te zeggen en haar het open laten maken op een moment dat je er wel of niet bij bent.
Ik heb ooit wel met een meisje gekregen omdat ik haar net als in de Amerikaanse High School films mijn sportjack gaf..... daar heb ik nu wel een beetje spijt van....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent wel een hopeloze romanticus ja... Maar een (leuk!!!) kaartje is ook altijd leuk om te krijgen hoor (geloof mij...) moet je wel een klein beetje weten hoe ze is, en een kaart uitzoeken die bij haar past. Ik heb er wel eens een gehad met (volgens mij ongeveer...);
I
U
en dan; I have an eye on you... vond ik toen echt zoooooooooo lief (die jongen vond ik niet eens heel leuk, maar alleen al door het gebaar was ie ineens leuker...)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel met een meisje gekregen omdat ik haar net als in de Amerikaanse High School films mijn sportjack gaf..... daar heb ik nu wel een beetje spijt van....
dat is waar... t ligt er wel een beetje aan of je het kan vragen zonder dat het raar overkomt (dus als je het normaal nooit zo vragen klinkt het wel een beetje gek ja...)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat kan idd maar misschien staat dat nogal stalkerig...... Ik denk dat even wacht tot ik haar tegenkom op straat of in de metro.....
Of ze mij net zo leuk vind als ik haar weet ik niet maar ze vind mij wel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Misschien dat ik soms iets te groot denk, maar ik zei er ook bij: als je het zeker weet en voor alles of niets wilt gaan.. Ze zal in ieder geval onder de indruk zijn denk ik.
Ik weet alleen niet genoeg historie om een oordeel te vellen over hoe ze misschien nu al over je denkt, maar dat kan je zelf het beste inschatten natuurlijk.
Als je dat laatste met zekerheid kan zeggen zou ik alles uit de kast trekken. Dan is het eerste misschien nog niet waar, maar daar zorg je dan vanzelf wel voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ze mij net zo leuk vind als ik haar weet ik niet maar ze vind mij wel leuk.
Okay.... maar het hangt van het moment af.... Ik moet het juiste moment vinden om haar te vragen.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:33 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Als je dat laatste met zekerheid kan zeggen zou ik alles uit de kast trekken. Dan is het eerste misschien nog niet waar, maar daar zorg je dan vanzelf wel voor.
En als het niet lukt, dan weet je waar je aan toe bent. Maar daar gaan we niet vanuit
Dat is altijd een goed begin!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ze mij net zo leuk vind als ik haar weet ik niet maar ze vind mij wel leuk.
ze vroeg of ze hem mocht houden..... en ik zei nog ja ook.... Mijn mooie Muay Thai Jack.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed begin!
en in films geven ze die jacks altijd terug als de verkering over is... had je dat stuk film nou net niet gezien???
Heb je voor jezelf al onder woorden gebracht wat je dan wil vragen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay.... maar het hangt van het moment af.... Ik moet het juiste moment vinden om haar te vragen.....
ja, maar zeker niet te lang wachten!!! Dan is er iemand die het eerder probeert en als het hem lukt sla je jezelf voor je kop!!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay.... maar het hangt van het moment af.... Ik moet het juiste moment vinden om haar te vragen.....
Nee, hoor. Ik vind zoiets lelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Oeh die is mooi..... ik denk dat elke vrouw daar voor zou gaan....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ze vroeg of ze hem mocht houden..... en ik zei nog ja ook.... Mijn mooie Muay Thai Jack.....
Zou je niet eens de romantiek ervan in kunnen zien?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik vind zoiets lelijk.![]()
Net zoals tombolafan vind ik een kaartje leuker, maar Wa weer niet. Het blijft lastig.
Waaromstreeks moet ik naartoe?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Morgen komen jullie allemaal mee en jullie roepen dat ik haar iets wil vragen... Ik ga dan met een rood hoofd naar haar toe en zeg dan ik vind je lief, wil je met me uit?
Met heel veel moeite. Ik vind het echt zo'n fout iets, die laser-engravings. Sorry.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:43 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Zou je niet eens de romantiek ervan in kunnen zien?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Morgen komen jullie allemaal mee en jullie roepen dat ik haar iets wil vragen... Ik ga dan met een rood hoofd naar haar toe en zeg dan ik vind je lief, wil je met me uit?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Het was ter vervanging van de echte (donker)rode roos. Die was niet houdbaar genoeg.. Zou je die wel zien zitten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met heel veel moeite. Ik vind het echt zo'n fout iets, die laser-engravings. Sorry.![]()
Wyccie je bent een rare af en toe....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met heel veel moeite. Ik vind het echt zo'n fout iets, die laser-engravings. Sorry.![]()
Okay!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik zou beginnen met; ik vind je leuk, wil je met me uit?
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het was ter vervanging van de echte (donker)rode roos. Die was niet houdbaar genoeg.. Zou je die wel zien zitten?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie je bent een rare af en toe....
Woei, anders had je toch wel even mijn denkbeelden wat betreft romantiek hard onderuit gehaaldquote:
Ik ben niet romantisch. Ben meer een man wat dat betreft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:56 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Woei, anders had je toch wel even mijn denkbeelden wat betreft romantiek hard onderuit gehaald
Slaapzequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga eens een dutje doen.... Tot straks
Ik ben het met je eens, een echte roos vind ik leuk, zo'n gegraveerde... tja, net iets te...quote:
Nog proficiatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, een echte roos vind ik leuk, zo'n gegraveerde... tja, net iets te...![]()
slaap lekker allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |