Ik wil ook nog wel wat van Mihaylov zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:46 schreef Fusebox het volgende:
Topprestatie!
- Onder de indruk van het keepen van Mihaylov. Boschker mag dan wel een cultheld zijn maar als ik kijk naar vorig seizoen kan ik toch alleen maar concluderen dat hij wel vaker steekjes laat vallen en niet meer in dezelfde vorm is als "vroeger". Maar om nu te zeggen dat hij direct vervangen moet worden door Mihaylov gaat me te ver, daarvoor wil ik eerst meer zien van Mihaylov.
"Die eerste"quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:17 schreef Burakius het volgende:
Wat een klasbak die keeper Mihaylov. Die eerste mag wegblijve wat mij betreft.
omdat het uitverkocht isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef tybalt2 het volgende:
Wie weet er waarom CC-houders nog geen kaarten kunnen kopen voor Twente - PSV volgende week?
Nou ja, tegen een club als Sparta kun je Boschker wel in de goal hebben, maar tegen grotere (Europese) tegenstanders neem je wel een risico met hem.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:52 schreef DirkZz het volgende:Mihaylov speelt 70 minuten goed en hij zou direct beter zijn dan Boschker?
Ik heb nog steeds liever Boschker op het doel dan Mihaylov.
en nu er overheenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:07 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk het 103e doelpunt van Kufo, een evenaring van het record van Jeuring.
Zou wel strak zijn ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik hoop zo dat we volgende week zowel Sporting maar met name ook die lelijke Fred Rutten van hun voetstuk afschoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |