"Die eerste"quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:17 schreef Burakius het volgende:
Wat een klasbak die keeper Mihaylov. Die eerste mag wegblijve wat mij betreft.
omdat het uitverkocht isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef tybalt2 het volgende:
Wie weet er waarom CC-houders nog geen kaarten kunnen kopen voor Twente - PSV volgende week?
Nou ja, tegen een club als Sparta kun je Boschker wel in de goal hebben, maar tegen grotere (Europese) tegenstanders neem je wel een risico met hem.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:52 schreef DirkZz het volgende:Mihaylov speelt 70 minuten goed en hij zou direct beter zijn dan Boschker?
Ik heb nog steeds liever Boschker op het doel dan Mihaylov.
en nu er overheenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:07 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk het 103e doelpunt van Kufo, een evenaring van het record van Jeuring.
Zou wel strak zijn ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik hoop zo dat we volgende week zowel Sporting maar met name ook die lelijke Fred Rutten van hun voetstuk afschoppen.
Hahaha ... trieste reactie tov Fred Rutten.. huilie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik hoop zo dat we volgende week zowel Sporting maar met name ook die lelijke Fred Rutten van hun voetstuk afschoppen.
Maar als je maar net van Oelie Woelie Brczryavitsk weet te winnen heb ik daarin alle vertrouwenquote:
Wat had Rutten ook alweer misdaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Half Twente bij Twente bij elkaar geplukt, rechtstreeks danwel via via.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat had Rutten ook alweer misdaan?
Toch blijft Rutten gewoon een held hoor. Kom nou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:36 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Half Twente bij Twente bij elkaar geplukt, rechtstreeks danwel via via.
McLaren is verstandig genoeg om Boschker gewoon te laten staan, die wil geen onrust in de tentquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:52 schreef DirkZz het volgende:Mihaylov speelt 70 minuten goed en hij zou direct beter zijn dan Boschker?
Ik heb nog steeds liever Boschker op het doel dan Mihaylov.
dat zingen over en weer ging ook mooiquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was een lekker sfeertje in Het Kasteel, ik zat vlak naast het uitvak
dat kost me een kratje bierquote:
quote:
Vanwege die elleboog.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef Rikketik het volgende:
Omdat hij die speler van Sparta in zijn val in het gezicht sloeg?
Ik meen nog steeds dat het gewoon is waargenomen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef EvanderSno het volgende:
Rajkovic kan nog een sanctie verwachten volgens Jack in StudioVoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |