abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:22:32 #276
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_71687435
Zo, net uit bed, naar de brievenbus, imac open, geheugen er in en damn wat merk je dat verschil tussen 1 en 4 gb geheugen goed zeg . Zit er nog geen 5 minuten in, maar merk het nu al .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_71687559
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:22 schreef DaMook het volgende:
Zo, net uit bed, naar de brievenbus, imac open, geheugen er in en damn wat merk je dat verschil tussen 1 en 4 gb geheugen goed zeg . Zit er nog geen 5 minuten in, maar merk het nu al .
Je hebt dan ook gelijk zoveel mogelijk app's geopend als je maar kon, didn't you?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:05:07 #278
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_71688437
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:22 schreef DaMook het volgende:
Wel apart dat jij je imac bij de brievenbus hebt staan
pi_71689362
Echt ik erger me er zo aan dat iTunes een tag--systeem heeft uit het jaar 0 alle fucking programmas hebben tegenwoordig een fatsoenlijk tag systeem, maar nee itunes niet

en please, avi support a.u.b., snap dat dit een lastige situatie is maar fuck altijd maar alles converteren om het op mn iphone en apple tv te krijgen

itunes is een prachtig programma als je dat er voor over hebt (heb ik ook wel maar toch)
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:23:16 #280
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_71690629
Het probleem met AVI-ondersteuning is dat de iPhone het gewoon niet kan afspelen. Er zit een hardware decoder op voor H264, maar niet voor Divx, Xvid of wat voor rare codecs je nog meer hebt. Dus je zou dan video met de CPU moeten gaan decoden en als 'ie dat al trekt is na 10 minuten de accu leeg.
pi_71694981
Even een iMovie vraag.

Ik heb een canon hf100 camera. Full HD opgenomen.
2 uur film 16 gig.
Nu wil ik importeren in iMovie 09. Van 1,5 uur film heeft ie al 60 gig ruimte nodig. Hoe kan dat??
Beeldstabilisator in iMovie staat aan.
pi_71697025
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:53 schreef nelisb het volgende:
Even een iMovie vraag.

Ik heb een canon hf100 camera. Full HD opgenomen.
2 uur film 16 gig.
Nu wil ik importeren in iMovie 09. Van 1,5 uur film heeft ie al 60 gig ruimte nodig. Hoe kan dat??
Beeldstabilisator in iMovie staat aan.
het definitieve antwoord heb ik niet voor je maar niet-tape camera's hebben nogal aggressieve compressie meestal. Ik kan me zomaar voorstellen dat het native formaat van iMovie meer ruimte inneemt dan dat.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:19:03 #283
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_71697702
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:55 schreef Zpottr het volgende:

[..]

het definitieve antwoord heb ik niet voor je maar niet-tape camera's hebben nogal aggressieve compressie meestal. Ik kan me zomaar voorstellen dat het native formaat van iMovie meer ruimte inneemt dan dat.
precies dat. + de conversie ruimte en de kopie waarmee gewerkt wordt ...

anyway.
van apple insider goed nieuws in het HD kamp:
quote:
A couple of new features rumored to be in the cards for Apple's forthcoming iMac refresh will up the value proposition for prospective buyers in the market for an all-in-one desktop system, AppleInsider has been told.

One of those features is said to have long been on the wish-lists of many Mac users while the other is expected to cater to the semi-professional audio/video crowd. This is according to cryptic tips from people often familiar with the Mac maker's future product initiatives, but who declined to elaborate because they were not authorized to discuss the matter in detail.

Still, both features have been characterized as significant announcements in their own right, leading some industry-watchers polled by AppleInsider to wonder whether the former of the two will finally see the Cupertino-based company embrace technology once described by chief executive Steve Jobs as "a bag of hurt."
BluRay op de nieuwe iMacs
werd verdomme tijd van Binsbergen!!
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_71697749
Meest logische verklaring.
Fijn dat ik nog 55 gig vrij heb van de 160 die ik heb.
Kan dus nu niet eens werken met films van meer dan 2 uur. Goede reden voor een grotere schijf!
pi_71698365
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef Tijn het volgende:
Het probleem met AVI-ondersteuning is dat de iPhone het gewoon niet kan afspelen. Er zit een hardware decoder op voor H264, maar niet voor Divx, Xvid of wat voor rare codecs je nog meer hebt. Dus je zou dan video met de CPU moeten gaan decoden en als 'ie dat al trekt is na 10 minuten de accu leeg.
Mja, avi is één ding maar het tagsysteem is nog het ergste

nu krijg je dus dit:

in plaatst van dat die alle actie films onder actie categoriseert, en alle comedy films onder comedy
(dus dat 1 film onder meerdere genres opduikt)

[ Bericht 3% gewijzigd door TwyLight op 08-08-2009 15:14:12 ]
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:08:14 #286
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_71699059
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Wel apart dat jij je imac bij de brievenbus hebt staan
Dan kan de postbode de e-mail makkelijker afleveren .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Games zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:05:18 #287
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_71708559
Iemand dit al gespot?
Underworld Live Concert Netstream via je iPhone/iPodTouch

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Noodle op 08-08-2009 16:22:07 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_71708900
Weet iemand waar ik een goedkope hdmi kabel kan krijgen? Was gisteren ff langs de Dixons gegaan, en die krengen kosten 32 euro

Dat ga ik er dus echt niet voor betalen
pi_71709827
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:25 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope hdmi kabel kan krijgen? Was gisteren ff langs de Dixons gegaan, en die krengen kosten 32 euro

Op eBay is deze verkoper prima:
http://stores.shop.ebay.nl/BESTE-KWALITEIT-en-TOP-SERVICE__hdmi_W0QQ_sidZ193047488QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em14?_sop=15&_sc=1

Anders kan je ook nog op www.allekabels.nl kijken, maar die site ligt er nu uit voor mij.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:22:24 #291
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_71717753
quote:

XtremeMac HDMI to HDMI Cable
Past zo mooi met alle witte verloopjes bij mn zwarte MacBook

Toenertijd 19 eurotjes voor betaald.
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:30:05 #292
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_71726452
quote:

Dus jij koopt een ferrari en zet er fietsbandjes onder?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:55:13 #293
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_71727011
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:30 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

Een goedkope kabel doet het net zo goed als een dure, want een digitaal signaal doet het of wel, of niet. Het is niet zo dat je signaal van lagere kwaliteit wordt bij een minder goede kabel, zoals bij analoge signalen het geval is.
Als je nou een hdmi-kabel van 10 meter aan gaat leggen kan je er nog over nadenken om een wat beter afgeschermde kabel te kopen, maar voor die korte kabels maakt het echt helemaal niets uit en word je hard afgezet met die dure kabels.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_71728624
*meldt zich. Binnenkort waarschijnlijk aanschaf MBP. iemand een idee of dat switchen tussen videokaarten in Leopard Snow kan zonder te hoeven log off / log on?
Immer.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:32:17 #295
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_71729508
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:30 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

Of jij zet Ferrari banden op een fiets

Ferrari banden
pi_71730768
Iemand al gelukt om op de Piratebay te komen vandaag?
Calmer than you are
pi_71731436
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:22 schreef Junkie het volgende:

[..]

XtremeMac HDMI to HDMI Cable
Past zo mooi met alle witte verloopjes bij mn zwarte MacBook

Toenertijd 19 eurotjes voor betaald.
Die is inderdaad wel nice ja, maar ik heb er al een gekocht op eBay
pi_71733069
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
The Pirate Bay

We are down for server upgrades, check back in a little while!

Tevens:
quote:
Platenmaatschappijen waarschuwen koper Pirate Bay

De International Federation of the Phonographic Industry heeft Global Gaming Factory, het bedrijf dat van plan is The Pirate Bay te kopen, gewaarschuwd dat het na de koop snel afgelopen moet zijn met alle illegale activiteiten.

In een brief aan Hans Pandeya, de directeur van GGF, waarschuwt de IFPI dat de organisatie "gedwongen zal zijn juridische actie te ondernemen" als de site in zijn huidige vorm wordt voortgezet. GGF is overigens van plan om The Pirate Bay om te zetten in een legale downloaddienst. Het bedrijf heeft hiervoor Janne Lundqvist aangesteld als Music Business Relations Manager die als belangrijkste taak heeft de muziekindustrie te overtuigen van de legalisatiestrategie van GGF voor The Pirate Bay. In de brief juicht Jo Oliver, de advocaat van de IFPI, dit plan dan ook toe. Hij voegt er wel aan toe dat de directie en financiers van GGF verantwoordelijk zullen worden gehouden indien de auteursrechtinbreuk doorgaat, zo meldt The Local.

IFPI logoIn de brief wordt GGF tevens gewaarschuwd dat de koopsom voor de site niet moet worden overgemaakt naar de huidige eigenaars, maar naar de platen- en filmmaatschappijen. Deze hebben nog een vordering van 2,7 miljoen euro op hen, de schadevergoeding die de rechtbank in Stockholm eerder dit jaar toewees wegens auteursrechtschending. De IFPI heeft de Zweedse autoriteiten verzocht betaling van het geld aan de huidige eigenaars te verbieden, zo schrijft Oliver in de brief.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71739371
Wat is een goede, en snelle manier om .mov/.mp4 bestanden naar dvd te branden? (als dvd)

En met subtitles? op dit moment staan die subtitles IN het .mov bestand, maar niet hardcoded.
Is er een easy manier om dit te doen?

Ik hoef geen menu oid maar gewoon dat als je de dvd in de dvdspeler doet dat die afspeelt en dat je ondertiteling aan/uit kan zetten.
  Redactie Games zondag 9 augustus 2009 @ 21:19:06 #300
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_71743114
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Yup, doet het nog steeds hoor..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')