Je hebt dan ook gelijk zoveel mogelijk app's geopend als je maar kon, didn't you?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:22 schreef DaMook het volgende:
Zo, net uit bed, naar de brievenbus, imac open, geheugen er in en damn wat merk je dat verschil tussen 1 en 4 gb geheugen goed zeg. Zit er nog geen 5 minuten in, maar merk het nu al
.
Wel apart dat jij je imac bij de brievenbus hebt staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:22 schreef DaMook het volgende:
Zo, net uit bed, naar de brievenbus, imac open, geheugen er in en damn wat merk je dat verschil tussen 1 en 4 gb geheugen goed zeg. Zit er nog geen 5 minuten in, maar merk het nu al
.
het definitieve antwoord heb ik niet voor je maar niet-tape camera's hebben nogal aggressieve compressie meestal. Ik kan me zomaar voorstellen dat het native formaat van iMovie meer ruimte inneemt dan dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:53 schreef nelisb het volgende:
Even een iMovie vraag.
Ik heb een canon hf100 camera. Full HD opgenomen.
2 uur film 16 gig.
Nu wil ik importeren in iMovie 09. Van 1,5 uur film heeft ie al 60 gig ruimte nodig. Hoe kan dat??
Beeldstabilisator in iMovie staat aan.
precies dat. + de conversie ruimte en de kopie waarmee gewerkt wordt ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:55 schreef Zpottr het volgende:
[..]
het definitieve antwoord heb ik niet voor je maar niet-tape camera's hebben nogal aggressieve compressie meestal. Ik kan me zomaar voorstellen dat het native formaat van iMovie meer ruimte inneemt dan dat.
BluRay op de nieuwe iMacsquote:A couple of new features rumored to be in the cards for Apple's forthcoming iMac refresh will up the value proposition for prospective buyers in the market for an all-in-one desktop system, AppleInsider has been told.
One of those features is said to have long been on the wish-lists of many Mac users while the other is expected to cater to the semi-professional audio/video crowd. This is according to cryptic tips from people often familiar with the Mac maker's future product initiatives, but who declined to elaborate because they were not authorized to discuss the matter in detail.
Still, both features have been characterized as significant announcements in their own right, leading some industry-watchers polled by AppleInsider to wonder whether the former of the two will finally see the Cupertino-based company embrace technology once described by chief executive Steve Jobs as "a bag of hurt."
Mja, avi is één ding maar het tagsysteem is nog het ergstequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef Tijn het volgende:
Het probleem met AVI-ondersteuning is dat de iPhone het gewoon niet kan afspelen. Er zit een hardware decoder op voor H264, maar niet voor Divx, Xvid of wat voor rare codecs je nog meer hebt. Dus je zou dan video met de CPU moeten gaan decoden en als 'ie dat al trekt is na 10 minuten de accu leeg.

Dan kan de postbode de e-mail makkelijker afleverenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel apart dat jij je imac bij de brievenbus hebt staan
Op eBay is deze verkoper prima:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:25 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope hdmi kabel kan krijgen? Was gisteren ff langs de Dixons gegaan, en die krengen kosten 32 euro
Dat ga ik er dus echt niet voor betalen
XtremeMac HDMI to HDMI Cablequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:25 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope hdmi kabel kan krijgen? Was gisteren ff langs de Dixons gegaan, en die krengen kosten 32 euro
Dus jij koopt een ferrari en zet er fietsbandjes onder?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:25 schreef TwyLight het volgende:
Een goedkope kabel doet het net zo goed als een dure, want een digitaal signaal doet het of wel, of niet. Het is niet zo dat je signaal van lagere kwaliteit wordt bij een minder goede kabel, zoals bij analoge signalen het geval is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Dus jij koopt een ferrari en zet er fietsbandjes onder?
Of jij zet Ferrari banden op een fietsquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Dus jij koopt een ferrari en zet er fietsbandjes onder?
Die is inderdaad wel nice ja, maar ik heb er al een gekocht op eBayquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
XtremeMac HDMI to HDMI Cable
Past zo mooi met alle witte verloopjes bij mn zwarte MacBook![]()
Toenertijd 19 eurotjes voor betaald.
The Pirate Bayquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand al gelukt om op de Piratebay te komen vandaag?
quote:Platenmaatschappijen waarschuwen koper Pirate Bay
De International Federation of the Phonographic Industry heeft Global Gaming Factory, het bedrijf dat van plan is The Pirate Bay te kopen, gewaarschuwd dat het na de koop snel afgelopen moet zijn met alle illegale activiteiten.
In een brief aan Hans Pandeya, de directeur van GGF, waarschuwt de IFPI dat de organisatie "gedwongen zal zijn juridische actie te ondernemen" als de site in zijn huidige vorm wordt voortgezet. GGF is overigens van plan om The Pirate Bay om te zetten in een legale downloaddienst. Het bedrijf heeft hiervoor Janne Lundqvist aangesteld als Music Business Relations Manager die als belangrijkste taak heeft de muziekindustrie te overtuigen van de legalisatiestrategie van GGF voor The Pirate Bay. In de brief juicht Jo Oliver, de advocaat van de IFPI, dit plan dan ook toe. Hij voegt er wel aan toe dat de directie en financiers van GGF verantwoordelijk zullen worden gehouden indien de auteursrechtinbreuk doorgaat, zo meldt The Local.
IFPI logoIn de brief wordt GGF tevens gewaarschuwd dat de koopsom voor de site niet moet worden overgemaakt naar de huidige eigenaars, maar naar de platen- en filmmaatschappijen. Deze hebben nog een vordering van 2,7 miljoen euro op hen, de schadevergoeding die de rechtbank in Stockholm eerder dit jaar toewees wegens auteursrechtschending. De IFPI heeft de Zweedse autoriteiten verzocht betaling van het geld aan de huidige eigenaars te verbieden, zo schrijft Oliver in de brief.
Yup, doet het nog steeds hoor..quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand al gelukt om op de Piratebay te komen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |