Ik denk het jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hij merkte zeker niks en besloot toen na een kwartier nog maar wat te nemen?.
jij bent al verpestquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:54 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook meegedaan hoor
Maar ja.. Ik eh... Ben bikkel of zo?
Hoe?quote:
Ja, ik woon al op mezelfquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:58 schreef Ritmo het volgende:
Je ouders zijn op vakantie en jij bent met je broertje thuis ofzo?
Goldstrike.quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:02 schreef Danny_Ramone het volgende:
Kotseng van wierie alleeng is niet gucci. Moet minimaal drank bij zits
Je greep te laat in blijkbaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:03 schreef P.F het volgende:Was voor hun allemaal de eerste keer geloof ik
Ik had in moeten grijpen hè, als oudere zus
Jij bent in de ketel gevallen toen je klein was?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:54 schreef P.F het volgende:
Of dr moeder blowde hele coniferen toen ze in verwachting wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij bent in de ketel gevallen toen je klein was?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of dr moeder blowde hele coniferen toen ze in verwachting was
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of dr moeder blowde hele coniferen toen ze in verwachting was
Haha een kennis van me probeerde zo'n fleske te atten. Lag gelijk k.o. in een kamer op dat feest. Echt zonde vind ik dat. Dee alleen een fles martini fiero enzo atten, dan bleef je tenminste bij je positieven.quote:
Ouder, wijzer, ik drink Yakult?quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij bent in de ketel gevallen toen je klein was?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het is spacecake. TS lijdt aan de Engelse ziekte
Haar Nederlands laat ook wat te wensen over!quote:
Verzopen als een lekke badeend!quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:31 schreef P.F het volgende:
Ja, gastIk ben ook een beetje van de kaart.
Pffff. Dat kind blijft maar in bad zitten.
ervaring mee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Misschien was gewoon het ei bedorven.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
Godver wat een falers, een griet die helemaal van de kaart is en niemand die haar overhaalt tieten te posten
waar stond dat half uur?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk het jaJezus
Nee hij ging naar een half uur naar bed. Daarna ging hij maar in bad...
ik had dr levenloos genoeg ingeschat dat ze dat doen zou.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Ritmo het volgende:
Ja hallo, P.F ligt allang te pitten man, alsof die wakker gaat blijven/worden voor FOK!
Je bent bekend met d'r?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had dr levenloos genoeg ingeschat dat ze dat doen zou.
nee, maar mensen die dit soort topics openen en tot 5:50 hier zitten zijn levenloosquote:
En hier vanaf '99 al zitten niet wil je zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar mensen die dit soort topics openen en tot 5:50 hier zitten zijn levenloos
ach, mn aantal post met hoeveel tijd ik hier zit vind ik nog meevallen, er zijn users hier die in 1-2 jaar tijd meer gepost hebben dan ik in 10.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En hier vanaf '99 al zitten niet wil je zeggen.__!
Er zijn ook mensen die de hele dag lezen, oké ik weet genoeg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, mn aantal post met hoeveel tijd ik hier zit vind ik nog meevallen, er zijn users hier die in 1-2 jaar tijd meer gepost hebben dan ik in 10.
komt wel goed schatje
1 balquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:54 schreef P.F het volgende:
Wat is z'n username?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:51 schreef P.F het volgende:
En m'n broertje zit op fok dus hij leest het morgen wel na
Ach, geeft niet joh. Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve minpunten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef Terechtplus1 het volgende:
Hoi ja sorry dat ik zo laat uit bad kwam, was gewoon even helemaal van de kaart...
bedoel je spacecake, of het leven op zich?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:53 schreef jimjim1983 het volgende:
hehe spacecake![]()
het duurt altijd een tijdje voordat mensen erachter komen dat het eigenlijk gewoon kut is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |