quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
Godver wat een falers, een griet die helemaal van de kaart is en niemand die haar overhaalt tieten te posten
waar stond dat half uur?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk het jaJezus
Nee hij ging naar een half uur naar bed. Daarna ging hij maar in bad...
ik had dr levenloos genoeg ingeschat dat ze dat doen zou.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Ritmo het volgende:
Ja hallo, P.F ligt allang te pitten man, alsof die wakker gaat blijven/worden voor FOK!
Je bent bekend met d'r?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had dr levenloos genoeg ingeschat dat ze dat doen zou.
nee, maar mensen die dit soort topics openen en tot 5:50 hier zitten zijn levenloosquote:
En hier vanaf '99 al zitten niet wil je zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar mensen die dit soort topics openen en tot 5:50 hier zitten zijn levenloos
ach, mn aantal post met hoeveel tijd ik hier zit vind ik nog meevallen, er zijn users hier die in 1-2 jaar tijd meer gepost hebben dan ik in 10.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En hier vanaf '99 al zitten niet wil je zeggen.__!
Er zijn ook mensen die de hele dag lezen, oké ik weet genoeg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, mn aantal post met hoeveel tijd ik hier zit vind ik nog meevallen, er zijn users hier die in 1-2 jaar tijd meer gepost hebben dan ik in 10.
komt wel goed schatje
1 balquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:54 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook meegedaan hoor
Maar ja.. Ik eh... Ben bikkel of zo?
Wat is z'n username?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:51 schreef P.F het volgende:
En m'n broertje zit op fok dus hij leest het morgen wel na
Ach, geeft niet joh. Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve minpunten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef Terechtplus1 het volgende:
Hoi ja sorry dat ik zo laat uit bad kwam, was gewoon even helemaal van de kaart...
bedoel je spacecake, of het leven op zich?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:53 schreef jimjim1983 het volgende:
hehe spacecake![]()
het duurt altijd een tijdje voordat mensen erachter komen dat het eigenlijk gewoon kut is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |