Ikke in Izmir, Wenen, Belgrado, Sofia, Thessaloniki, Milano en nog een paar minder bekende maar grote stedenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef illusions het volgende:
Ze noemen mij supercoureur, ik heb in Istanbul gereden.
Ik ken genoeg mensen die alleen automaat rijden. Als je dan toevallig niet zoveel tegelijk kunt doen, dan is automaat lessen toch handiger?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:13 schreef zatoichi het volgende:
Je gaat toch niet automaat lessen? Als je kan rijden in een auto met versnelling kun je ook rijden in een auto met een automaat, andersom is dat wat lastiger...
Inderdaad. En automaat is wel relaxed, ken veel mensen met nieuwe leaseauto's en die kiezen allemaal automaat nu en zijn er blij mee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef Cybje het volgende:
Daarnaast kun je ook beginnen met automaatlessen en later alsnog handgeschakeld proberen, als het rijden je al wat beter af gaat.
Automaat is wel even prettiger als je 60 a 70.000 km per jaar maakt, waarvan bijna de helft in de filequote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:15 schreef Hr-Flip het volgende:
Nou geef mij maar gewoon een schakelbak, ik vind het veel fijner rijden dan zo'n suffe automaat.
Zo een?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:18 schreef Rainesz het volgende:
Had zelf een wat oudere instructeur die alles om zijn gemakkie deed uitleggen,en heel veel geduld had met als iets niet lukte in 2 of 3 keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |