Nee, wel allen dood maar niet allen geschoten.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:23 schreef Burnett het volgende:
Allen doodgeschoten, Marvin door zijn vader
De daders of de method of killing moet je het niet in zoeken......quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:23 schreef steekbal het volgende:
Allen vermoord, peter tosh door een onbekende, de rest door familiemof vrienden
Had gekund maar dat is niet waarom ze er niet bij hoort. Wel de juiste persoon....quote:
quote:
quote:
quote:
Wel de reden waarom Sharon Tate er niet bij hoort.quote:
Stand deel 1684quote:
nee, hij loopt niet graag op blote voeten en in een tuinbroek..... Hij heeft wel een ander markant kledingstuk....quote:
Hij heeft twee trilogieën op zijn naam en is bezig met een derde.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:22 schreef Rucebo het volgende:
Bruckheimer (die van Pirates of the Caribbean in ieder geval)....?
Welke Lucas dacht je dat ik bedoelde dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:25 schreef steekbal het volgende:
george lucas ?
Nee.....quote:
Die film met het budget van 9000 is de eerste uit een trilogie..... die andere trilogie is meer voor kinderen maar beide hebben wel de man van Melanie Griffith op de castlist.....quote:
Met El Mariachiquote:
evil dead was dacht ik ook goedkoop en een trilogie, verder weet ik niet veel van raimiquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die film met het budget van 9000 is de eerste uit een trilogie..... die andere trilogie is meer voor kinderen maar beide hebben wel de man van Melanie Griffith op de castlist.....
Nee, eerder nog, en met een ander vervoermiddel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:58 schreef qonmann het volgende:
is dat met die trein..sugarland express oid ?
Die wel ja. Strijd van een automobilist tegen een anonieme vrachtwagenchauffeur.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef zebaz het volgende:
Duel?
ik moet me ook niet met filmvragen bemoeien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, eerder nog, en met een ander vervoermiddel.
Ach, Sugarland Express was ook een oude minder bekende film en ook van hem. Je zat best dichtbij hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik moet me ook niet met filmvragen bemoeien.
Yankee +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |