Is goedquote:
Komt in de buurt. De B is in ieder geval van Belasting. M is van Motor......quote:
Klopt... dus wie maakt hem af?quote:
Motorrijwielen, maar ik reken het goedquote:
akkoord,quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Yes.
Stand deel 1684
2 qonmann
2 Cobra4
1 zebaz
6 PierreTT
2 Szura
3 Induhskaai
1 Maizena
1 lubje25
Yesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Helemaal toppiequote:
Oehh dat ken ik.Op een gegeven moment met youtube beginnen en uren later er achter komen dat je maar beter naar bed kan gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 05:24 schreef lubje25 het volgende:
psst ik ben er stiekem ook nog![]()
aan 't You tuben geslagen met Hall & Oates. Goeie shit
je komt van het een in het ander, ik kan met gemak nog 10 uur blijven zitten als het om inspiratie zou gaan. Moet morgen(straks) weer werken dus dat ga ik niet doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 05:30 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Oehh dat ken ik.Op een gegeven moment met youtube beginnen en uren later er achter komen dat je maar beter naar bed kan gaan.
Curacao?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef hhhpsycho het volgende:
de boel even op gang brengen;
van welk land is dit het eerste couplet van het volkslied;
"Lanta nos bos ban kanta
Grandesa di Kòrsou;
Kòrsou isla chikitu,
baranka den laman!"
ben even roken ben zo terug
btw goedemorgen
quote:
Nee, wel allen dood maar niet allen geschoten.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:23 schreef Burnett het volgende:
Allen doodgeschoten, Marvin door zijn vader
De daders of de method of killing moet je het niet in zoeken......quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:23 schreef steekbal het volgende:
Allen vermoord, peter tosh door een onbekende, de rest door familiemof vrienden
Had gekund maar dat is niet waarom ze er niet bij hoort. Wel de juiste persoon....quote:
quote:
quote:
quote:
Wel de reden waarom Sharon Tate er niet bij hoort.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |