Ja dat is dan een lastige, want ik zou geen idee hebben of die nog te gebruiken is. Hij staat bij op Steam dus ik neem aan dat die daarop geregistreerd is. Dus als jij weet of iemand anders het weet hoor ik het graagquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef FreedonNadd het volgende:
20 E voor Empire Total War mits de key gewoon te gebruiken is. Deze moest je toch registreren via Steam?
Verzendkosten voor mijn rekening.
Ben nu eigenlijk alleen op zoek naar Demon Souls, voor de rest nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Platina het volgende:
Doe je ook ruilen?
Was even bang dat het om Poolse zloty's ging..quote:Prijzen staan ernaast in euro's.
Ik ben blij dat jij erom bank was.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:55 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Was even bank dat het om Poolse zloty's ging..
Ik houd van de medemens, KZ2 is 25 incl. verzending jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:22 schreef DrMiguel het volgende:
Killzone 2 is maar 25 Euro? is dit inclusief verzending? Scherp geprijsd trouwens!
Nog even een kleine aanpassing omtrent Burnout, het is The Ultimate Box, betekend dat alle Downloadable Content er bij zit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:04 schreef powerlite het volgende:
even een tvp'tje, zit na te denken over burnout
oeh nicequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nog even een kleine aanpassing omtrent Burnout, het is The Ultimate Box, betekend dat alle Downloadable Content er bij zit.
Als ik even mag corrigeren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nog even een kleine aanpassing omtrent Burnout, het is The Ultimate Box, betekend dat alle Downloadable Content er bij zit.
Dan moet je hem maar uit dat oostblokland daar halen, want daar gaat hij nooit voor weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Blackviper het volgende:
Red Faction Guerilla 15 incl nieuw is hij al voor 33,29
Dat mag!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Mag ik van u Lost Odyssey voor 15 inclusief?
Hij is ook voor 46 euro in NL te krijgen als je Engeland zo een achtergesteld land vindquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar uit dat oostblokland daar halen, want daar gaat hij nooit voor weg.
En ik wacht nog even op de andere users met Burnout, laat het vanavond/morgen weten
burnout voor 18 inclusief? via mp ook te krijgen voor onder de 20 euroquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En ik wacht nog even op de andere users met Burnout, laat het vanavond/morgen weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |