Een keeperszoon uit Sofia.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
Evert, zeg eens wat over de keeper
quote:
Het is niet te hopen dat die Portugezen na rust helemaal los gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Zwoerd het volgende:
Twente komt er totaal niet meer uit
Ik word toch wel bang voor een beetje een afstraffing nu
Huilde hij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef Strooper het volgende:
[..]
Heb eens een Engelse vriend van mij, Liverpool-fan, de Twente-versie laten horen..
Ik wil alle dirty detailsquote:
Briljant! Hoe kom je erop?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Misschien een idee om countervoetbal te gaan spelen
quote:
Niet zo vreemd he, met 10 manquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:32 schreef Kriegel het volgende:
0-0 op het tandvlees. Hopelijk kan het rustpraatje de organisatie weer wat beter terugzetten, want sinds die rode kaart worden ze overlopen. Zonde, want ze waren echt beter. :/
Origineel zal je niet eens een keer gaan worden he?quote:
Huilde hij maar.quote:
Nee Kufoquote:
quote:In de media wordt Nkufo alom aangeduid als N'Kufo, de naam die ook op zijn voetbalshirt vermeld staat. In de Zwitserse krant SonntagsZeitung verklaarde hij in augustus 2007 echter dat zijn achternaam Nkufo zou zijn, zonder apostrof. Navraag van Voetbal International bij de perschef van FC Twente bevestigde dit. Nkufo zou echter hebben verklaard geen bezwaar te hebben tegen N'Kufo en dit was voor de VI en FC Twente de reden deze schrijfwijze aan te houden.[1]
In een interview met het blad Sportweek stelde Nkufo in april 2008 dat zijn naam niet alleen zonder apostrof maar ook zonder N wordt geschreven: "Ik zit er niet zo mee, maar m’n officiële naam is Kufo, zonder N. Zo staat het ook in m’n paspoort."[2]
Hey! We gaan niet bijdehand doen hč?quote:
Via de tmf chat? Of Habbo? Second life?quote:
een soort van Kenneth Vermeer in vorm. het ziet er niet uit maar hij houdt z'n doel schoonquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
Die nieuwe keeper ziet er niet zo zeker uit vind ik hoor
Zeg ik dan dat het vreemd is? Daarom moet de boel ook opnieuw worden neergezet, wat je midden in een wedstrijd niet kan.quote:
Man, die 1e kans van Fiorentina toen , heb nog steeds last van mijn hartquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
een soort van Kenneth Vermeer in vorm. het ziet er niet uit maar hij houdt z'n doel schoon
Was je buiten!??!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis van een verjaardag.
Waarom Boschker rood ? En 0-0 lijkt me met tien man niet slecht ?
verjaardag van lamonquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Via de tmf chat? Of Habbo? Second life?
Ze wilden hem toch wegdoen dacht ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef venomsnake het volgende:
Die keepert van Twente valt prima in.
Geweldig talent, maar zijn mentaliteit laat nogal wat te wensen over..quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze wilden hem toch wegdoen dacht ik.
je hebt weer gezopenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze wilden hem toch wegdoen dacht ik.
Nee, het was zoals hierboven al gesuggereerd iets met z'n mentaliteit ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |