Een keeperszoon uit Sofia.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
Evert, zeg eens wat over de keeper
quote:
Het is niet te hopen dat die Portugezen na rust helemaal los gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Zwoerd het volgende:
Twente komt er totaal niet meer uit
Ik word toch wel bang voor een beetje een afstraffing nu
Huilde hij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef Strooper het volgende:
[..]
Heb eens een Engelse vriend van mij, Liverpool-fan, de Twente-versie laten horen..
Ik wil alle dirty detailsquote:
Briljant! Hoe kom je erop?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Misschien een idee om countervoetbal te gaan spelen
quote:
Niet zo vreemd he, met 10 manquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:32 schreef Kriegel het volgende:
0-0 op het tandvlees. Hopelijk kan het rustpraatje de organisatie weer wat beter terugzetten, want sinds die rode kaart worden ze overlopen. Zonde, want ze waren echt beter. :/
Origineel zal je niet eens een keer gaan worden he?quote:
Huilde hij maar.quote:
Nee Kufoquote:
quote:In de media wordt Nkufo alom aangeduid als N'Kufo, de naam die ook op zijn voetbalshirt vermeld staat. In de Zwitserse krant SonntagsZeitung verklaarde hij in augustus 2007 echter dat zijn achternaam Nkufo zou zijn, zonder apostrof. Navraag van Voetbal International bij de perschef van FC Twente bevestigde dit. Nkufo zou echter hebben verklaard geen bezwaar te hebben tegen N'Kufo en dit was voor de VI en FC Twente de reden deze schrijfwijze aan te houden.[1]
In een interview met het blad Sportweek stelde Nkufo in april 2008 dat zijn naam niet alleen zonder apostrof maar ook zonder N wordt geschreven: "Ik zit er niet zo mee, maar m’n officiële naam is Kufo, zonder N. Zo staat het ook in m’n paspoort."[2]
Hey! We gaan niet bijdehand doen hč?quote:
Via de tmf chat? Of Habbo? Second life?quote:
een soort van Kenneth Vermeer in vorm. het ziet er niet uit maar hij houdt z'n doel schoonquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
Die nieuwe keeper ziet er niet zo zeker uit vind ik hoor
Zeg ik dan dat het vreemd is? Daarom moet de boel ook opnieuw worden neergezet, wat je midden in een wedstrijd niet kan.quote:
Man, die 1e kans van Fiorentina toen , heb nog steeds last van mijn hartquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
een soort van Kenneth Vermeer in vorm. het ziet er niet uit maar hij houdt z'n doel schoon
Was je buiten!??!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis van een verjaardag.
Waarom Boschker rood ? En 0-0 lijkt me met tien man niet slecht ?
verjaardag van lamonquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Via de tmf chat? Of Habbo? Second life?
Ze wilden hem toch wegdoen dacht ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef venomsnake het volgende:
Die keepert van Twente valt prima in.
Geweldig talent, maar zijn mentaliteit laat nogal wat te wensen over..quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze wilden hem toch wegdoen dacht ik.
je hebt weer gezopenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze wilden hem toch wegdoen dacht ik.
Nee, het was zoals hierboven al gesuggereerd iets met z'n mentaliteit ja.quote:
Twente was tot de rode kaart heel behoorlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:40 schreef Counterattack het volgende:
Twente speelt niet best, maar Sporting valt me ook tegen.
Oeps had ik niet mogen verklappenquote:
Dione de Graaff # 10. Aanbid hier deze heldin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:41 schreef NoizEkick het volgende:
Zo, goede analyse van de eerste helft!
Zolang het maar niet meer dan 1-0 wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef Sieps het volgende:
Ik hou mijn hart vast de 2de helft, lijkt me niet dat we de 0 kunnen houden, laat staan scoren
Scoringskans ontnomen is de regel, he.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals mijn vraag. Waarom Boschker rood ?
De taken opnieuw verdelen hoort altijd wel een verschil te maken, lijkt me, en dat gaat in de kleedkamer beter dan wanneer de coach onder het spelen een paar aanwijzingen het veld op brult. Je ziet gewoon dat ze na het verlies van een speler niet goed weten wie er welke gevallen gaten op moet gaan vullen en wie er in balbezit naar voren moet gaan, de tactiek lag helemaal op z'n gat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
Sporting is zo goed dat je niet even kunt zeggen "de knieschijf van die gaan we even anders neerzetten"
Perez is niet de man van het harde werken, die moet je er niet bij hebben als je met 10 man speeltquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En verder had ik Brama eruit gehaald, en NIET Perez
Omdat de scheids dat wildequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals mijn vraag. Waarom Boschker rood ?
Zou ik eerder Ruiz terughalen (is toch van nature een 10) en gokken op de snelheid van Stoch.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man o man, hartverzakkingen
Hopen dat Twente Kufo eruit haalt, Ruvkyatsya (ofzo, ik vergeet het ALTIJD) erin zet en hem samen met Ruiz lekker aan laat vallen. Stoch kan wel terugzakken naar het middenveld.
Ik weet niet wat het is, maar ik vind dat zo'n kutreclame.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:46 schreef denthemen het volgende:
Dat nummer van de reclame van Hyundai, i'm gonna let it shine etc. Dat nummer zat een zwerver te zingen in de metro in New York, de hele dag lang.. Zo verdiende hij toch nog wat geldMaar hij had me echt een dijk van een stem!
Tot zover herinneringen ophalen met Denthemen
Perez maakte de verdedigende fout, hij zorgde ervoor dat Postiga oog in oog kwam met Boschker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zonder Brama lag het middenveld veel te open. En nu Douglas niet best speelt, heb je hem sowieso nodig om mee te verdedigen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook, en zoals het daar gezongen is, is het ook niet mooiquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik vind dat zo'n kutreclame.
Hij zoekt Boschker op en valt over hem heen, je kunt hem gevenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Prosac het volgende:
Die van Postiga was ook gewoon een schwalbe
Handig gaan vallen in het strafschopgebied zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Prosac het volgende:
Die van Postiga was ook gewoon een schwalbe
Ik bedoel eigenlijk dat dit net zoveel een penalty was als de val van Stoch.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij zoekt Boschker op en valt over hem heen, je kunt hem geven
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef need2009 het volgende:
[..]
Handig gaan vallen in het strafschopgebied zou ik zeggen.
Dione kan je ook geven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij zoekt Boschker op en valt over hem heen, je kunt hem geven
En bijna bij iedere club nog eens keihard gefaald.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:48 schreef ASroma het volgende:
wat postiga toch overrated, gewoon een slecht speler eigenlijk
Rode kaart voor Sporting?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef Zwoerd het volgende:
Ik zie nog niet hoe Twente uberhaupt nog een kans gaat krijgen
Vreselijk hoe 'ie speelt. Misschien kan hij nu beter op doel gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef denthemen het volgende:
Douglas, stomme fouten elke keer
Die komt er altijd wel, maar ik zou tekenen voor een kleine nederlaag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef Zwoerd het volgende:
Ik zie nog niet hoe Twente uberhaupt nog een kans gaat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |