Hier scheen de zon heul nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Genius-F het volgende:
Schilderen terwijl de zon er vol op brandt
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik kreeg godverdomme ook een slotje dus jij ook.![]()
Je kunt je hand overspelen, he!>quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:23 schreef Acinonyx het volgende:
Ik at vanmorgen een boterham met pindakaas en hagelslag
Ik heb tenminste geen kapotte schoorsteenquote:
quote:Je kapot verven
quote:
Jan Piet Joris en Corneel, zij zullen verven zij zullen verven, Jan Piet Joris en Corneel, zij zijn de kerels en verven mee!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:11 schreef Acinonyx het volgende:
Klacht:: De hele dag voor janpietlul staan verven
Ok, ik zeg dit niet snel tegen jou, maar briljantquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jan Piet Joris en Corneel, zij zullen verven zij zullen verven, Jan Piet Joris en Corneel, zij zijn de kerels en verven mee!
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen kapotte schoorsteen![]()
TS woont niet in Nederland.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:11 schreef Acinonyx het volgende:
Krijg je zo een klus, waar je dan redelijk voor betaald krijgt. En wat is het vandaag.... schilderen !
Nou, dan ga je dus zo staan schilderen, een hele buiten-wand, zij-muren, en plafonds enzulks, de hele dag in de brandende zon.
Klacht:: De hele dag voor janpietlul staan verven
Dank jequote:Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, ik zeg dit niet snel tegen jou, maar briljant![]()
Was niet onwaarschijnlijk geweest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef SteveBudin het volgende:
Ik dacht dat TS te lui was om "vervelen" in te typen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |