Gelukkig maak ik nog kans voor de tweede ronde.quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:10 schreef LXIV het volgende:
Zoek in 199.953 koopwoningen
Het was van korte duur!
210k lijkt me een wat realistischer doelquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:24 schreef RvLaak het volgende:
Het doel (200k) is bereikt, tijd om het doel te verleggen... Misschien dat een modje de TT kan veranderen naar 250.000?
Vandaar de 250, kunnen we nog ff doorquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:16 schreef avantgarde het volgende:
[..]
210k lijkt me een wat realistischer doel
Nog ff, als in "de komende 10 jaar"?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar de 250, kunnen we nog ff door
Waarschijnlijk, maar we zullen zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:31 schreef avantgarde het volgende:
[..]
Nog ff, als in "de komende 10 jaar"?
Ben echt benieuwd naar de reden hiervan. Werden er toen meer huizen verkocht, of de database daadwerkelijk bijgehouden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef LXIV het volgende:
Dat klopt. Het ging heel hard, maar vanaf juni heeft eht 4 maanden min of meer stilgestaan
Jahoor, nogal overdreven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:57 schreef avantgarde het volgende:
Eigenlijk is het gewoon erg ironisch. Die fundateller is natuurlijk ooit op die site gezet om te patsen met het enorme aanbod van funda. Op funda moest je wezen voor je ultieme droomhuis. Als funda het niet had kon je het gerust vergeten.
Nu is de fundateller vooral een symbool voor de uiteen gespatte dromen en illusies van huizenbezitters.
Dit zijn jouw woorden, niet de mijne. Maar inderdaad, nogal overdreven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Jahoor, nogal overdreven.
Er staan 200.000 objecten te koop en nu is ineens elk huis waardeloos.
We zullen zien.quote:Als je zaken wil doen moet je dat nu doen. Over 3 jaar is alles weer bij het oude en kan je de volgende dip gaan zitten afwachten.
Ik denk dat je juist nu moet wachten, wachten, wachten. Kun je zeker best drie jaar doen. Ikzelf vind de waarderingen voor huizen eigenlijk nog steeds belachelijk hoog.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Jahoor, nogal overdreven.
Er staan 200.000 objecten te koop en nu is ineens elk huis waardeloos.
Als je zaken wil doen moet je dat nu doen. Over 3 jaar is alles weer bij het oude en kan je de volgende dip gaan zitten afwachten.
Precies... huizen zijn zwaar tot zeer zwaar overgewaardeerd. Maar koop vooral zo'n geldmachine want anders loop je straks van alles misquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist nu moet wachten, wachten, wachten. Kun je zeker best drie jaar doen. Ikzelf vind de waarderingen voor huizen eigenlijk nog steeds belachelijk hoog.
Als je je kan permiteren om te wachten was je toch niet zo serieus in de markt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist nu moet wachten, wachten, wachten. Kun je zeker best drie jaar doen. Ikzelf vind de waarderingen voor huizen eigenlijk nog steeds belachelijk hoog.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef xenobinol het volgende:
Maar koop vooral zo'n geldmachine want anders loop je straks van alles mis
Niemand is momenteel nog "serieus in de markt". Iedereen die per se een huis wil, heeft er al één.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Als je je kan permiteren om te wachten was je toch niet zo serieus in de markt?
Ik denk toch dat de meeste mensen toch een huis kopen om er in te wonen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:52 schreef avantgarde het volgende:
[..]
Dit zijn jouw woorden, niet de mijne. Maar inderdaad, nogal overdreven.
Een huis is niet waardeloos. Dat hoor je mij niet zeggen. Maar een huis is geen geldmachine, en velen hebben de afgelopen jaren teveel betaald.
[..]
We zullen zien.
Starterswoningen zijn dus echt niet goedkoper geworden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef avantgarde het volgende:
[..]
Niemand is momenteel nog "serieus in de markt". Iedereen die per se een huis wil, heeft er al één.
Jongeren hebben allang andere oplossingen gezocht voor hun behuizingsproblemen. Geen ideale oplossingen, maar ze doen het er voorlopig maar mee. In hoop op betere tijden, en die tijden zullen vanzelf komen voor diegenen met geduld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |