Dat is niet triest, dat heet gewoon vooruitdenken en prioriteiten stellen. Niet zo raar hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef Meddo het volgende:
Wtf, hoe triest ben je als je helemaal gaat uitstippelen wat je wel en niet wilt zien
ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel triest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef Meddo het volgende:
Wtf, hoe triest ben je als je helemaal gaat uitstippelen wat je wel en niet wilt zien
inderdaad, ik heb nu al een lijst van iets van 20 dingen die ik eigenlijk wel wil zienquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is niet triest, dat heet gewoon vooruitdenken en prioriteiten stellen. Niet zo raar hoor.
Dat doe ik ook hoor, al komt er toch niks van terrecht.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef Meddo het volgende:
Werd een paar uur geleden een mailtje over gestuurd, mobiele app is vanaf begin augustus beschikbaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
Is dat blokkenschema nog steeds niet gelekt? (behalve de vrijdag dan). Of die mobiele app zoals een paar jaar geleden.
er wordt vrij weingi gelektquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
Is dat blokkenschema nog steeds niet gelekt? (behalve de vrijdag dan). Of die mobiele app zoals een paar jaar geleden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 06:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
En toen viel de stroom uit. Geen foto's voor jullie. :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |