Hoiquote:
Neejquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:39 schreef gers het volgende:
hihi hoi![]()
owja weten jullie waar ik heen ga op vakantie
quote:
quote:
Waar zijn de stam gasten.quote:
pub'erquote:
hoi kloon van twylightquote:
hoi groen links milfjequote:
Enige account op fok waarbij het ut echt waard zou zijn om groen te worden is nog zwart..quote:
als ik op je moestuintje mag komenquote:
Wat had je allemaal gedaan in Barcalona en wat moet ik vooral doen en niet doen ?quote:
Okequote:
Ik heb alleen een beetje over de Ramblas gelopen en ben naar het Park Güell geweest.. Ik kan je er dus niet zoveel over vertellenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:21 schreef gers het volgende:
[..]
Wat had je allemaal gedaan in Barcalona en wat moet ik vooral doen en niet doen ?
rond de 7dequote:
Je UI.quote:
Boehoe die bank heb ik heul niet, en ik denk dat m'n ouders willen dat ik settel voor een pauperbankquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
BT, ik zag in het vorige topic welke spulletjes je had gekocht. Die bank is echt super mooi! En dat lampje heb ik ook gekocht, in het wit en roze
.
Heb je al een te gek cool toffe kleur bedacht voor je muren? Ik ben nog steeds in dubio.
Toevallig gaat vandaag mijn buur jongen. In Leeuwarden zijn kamer op orde brengen met het hele gezin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boehoe die bank heb ik heul niet, en ik denk dat m'n ouders willen dat ik settel voor een pauperbankwat ik ze natuurlijk ook niet kwalijk kan nemen.
Leuk lampje is het heen ik ga zo kijken voor een kleur! Ik zit te denken aan koel blauw of groen.. Of misschien een zachte pastel, ik zie het daar wel.
Ik ga in ieder geval dit weekend verven
Ah okequote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boehoe die bank heb ik heul niet, en ik denk dat m'n ouders willen dat ik settel voor een pauperbankwat ik ze natuurlijk ook niet kwalijk kan nemen.
Leuk lampje is het heen ik ga zo kijken voor een kleur! Ik zit te denken aan koel blauw of groen.. Of misschien een zachte pastel, ik zie het daar wel.
Ik ga in ieder geval dit weekend verven
Whehe jezusquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Toevallig gaat vandaag mijn buur jongen. In Leeuwarden zijn kamer op orde brengen met het hele gezin.![]()
Zijn ouders hebben er eventjes 5000 eurie tegen aan gegooid. Het verwende nest.
Ooh handigquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja, pauperbanken kunnen ook chill zijn
.
Hehe, ja in de winkel zag het lampje er al zo schattig uit. Maar ik kan er alleen geen goede lampjes bij vinden. Ze zijn allemaal te groot, of ik snap niet hoe je dat lampje er binnen in kunt krijgen_O-.
Ah oke, ik denk dat ik volgende week ergens ga verfen. Ik ga wel eens op zoek naar kleurtjes.
Ja, waarschijnlijk doe ik het gewoon verkeerd met die lampjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe jezusmijn ouders tot nu toe toch ook al 500 euro.. Het gaat sneller dan je denkt!
[..]
Ooh handigik heb er ook nog geen lampjes bij, laat me weten als je geschikte gevonden hebt
!
En ja mijn vader is alleen deze week nog vrij, dus hij wilde er dan het hele weekend voor uittrekken waarbij m'n opa ook komt helpen.
je hebt eigenlijk maar 2 soorten lampen E27 en E14 hoe kan je dat in godsnaam verkeerd doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk doe ik het gewoon verkeerd met die lampjes.
Ow oke, en wanneer ga je er precies intrekken?
Ja erg heh.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe jezusmijn ouders tot nu toe toch ook al 500 euro.. Het gaat sneller dan je denkt!
[..]
Ooh handigik heb er ook nog geen lampjes bij, laat me weten als je geschikte gevonden hebt
!
En ja mijn vader is alleen deze week nog vrij, dus hij wilde er dan het hele weekend voor uittrekken waarbij m'n opa ook komt helpen.
Ik zal m'n vader eens vragen of hij het weetquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk doe ik het gewoon verkeerd met die lampjes.
Ow oke, en wanneer ga je er precies intrekken?
Ja ik betaal in principe alles zelf, maar daarvoor krijg ik wel een maandelijkse toelage van m'n oudersquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja erg heh.![]()
Ik moet alles zelf betalen.![]()
Maar ik ga wel een logeren en uit in Leeuwarden + Groningen stad.![]()
![]()
Betaal je zelf je huur trouwens?
Tja, als je dat niet weet, maar goed, als het niet past, gewoon een andere lamp met andere fitting proberen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt eigenlijk maar 2 soorten lampen E27 en E14 hoe kan je dat in godsnaam verkeerd doen
Hahahaquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:30 schreef gers het volgende:
wel pics maken he![]()
zie ik iig een keer je slaapkamer
Ja, maar het is een bolle lamp, dus je krijgt het lampje er nergens inquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt eigenlijk maar 2 soorten lampen E27 en E14 hoe kan je dat in godsnaam verkeerd doen
Hmm oke, dan zit je er al best een tijdje zonder dat je daar iets kunt doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal m'n vader eens vragen of hij het weet! En daar ben ik nog niet helemaal uit, ik doe mee aan de KEI week die van 10 t/m 14 augustus is dus dan zit ik er sowieso, de 25e is m'n eerste dag en de 31e m'n eerste college.. Dus dan wil ik er eigenlijk al een beetje gewend zijn
ik denk dat ik er vanaf de 10e dus grotendeels wel zit.
Ooh ik vind wel iets te doen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is een bolle lamp, dus je krijgt het lampje er nergens in. Oke, nu ga ik dus voor de zekerheid nog even checken
.
[..]
Hmm oke, dan zit je er al best een tijdje zonder dat je daar iets kunt doen. Ik wil zo laat mogelijk gaan, want mijn introductie is pas 30 augustus geloof ik.
post anders even een linkjequote:Op woensdag 29 juli 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is een bolle lamp, dus je krijgt het lampje er nergens in. Oke, nu ga ik dus voor de zekerheid nog even checken
.
[..]
Hmm oke, dan zit je er al best een tijdje zonder dat je daar iets kunt doen. Ik wil zo laat mogelijk gaan, want mijn introductie is pas 30 augustus geloof ik.
Het lampje wat ik heb gekocht is E27, terwijl er dus E14 in moet. Dan moet ik nog maar eens in de winkel kijkenquote:
dat verschil zie je tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lampje wat ik heb gekocht is E27, terwijl er dus E14 in moet. Dan moet ik nog maar eens in de winkel kijken.
Kan je niks aan doen, ben je vrouw voorquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik koop gewoon lampjes zonder er bij na te denken.
vrouwen en techniekquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik koop gewoon lampjes zonder er bij na te denken.
en richtingsgevoelquote:
Conclusie: Vrouwenquote:
daarom zijn er ook tomtoms uitgevondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
Ja, dat heb ik allemaal niet nee. Best vervelend. Van het richtingsgevoel vind ik dat nog wel het ergste.
Gps op je mobiel.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:17 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gps op je mobiel.![]()
Heeft me pas nog dronken thuis gekregen( op de fiets).
Het was een uur fietsen dus dan verdwaal je makkelijk.quote:
het is geen OUD (quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
K was net een boekje aan het lezen over de ark van Noach.
Zij: Is dat de zee (plaatje)
Ik: nee, dat is de aarde die overstroomd is door de regen
Zij: Hadden ze toen dan nog geen putjes?
Nee, maar dit is wel gewoon leukquote:
ga jij ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel gewoon leuk
Hoe vaak zeg ik nou iets over mn kinderen?
Ik vind jou *hint - hint - ik vraag aan Bt wat ze van Barcelona vond - want dan begrijpen mensen wel dat ik ook ga en gaan ze mij ernaar vragen whehe* ook niet zo denderend
Nee, ik ga niet, vandaar dat ik er niet blij mee wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef gers het volgende:
[..]
ga jij ook![]()
wanneer![]()
en het is wel grappigmaar er zijn toch afvoerputjes zoals friesland en limburg
wooo girlquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ] Woeh!
Nu al de beste post van deze SC.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ] Woeh!
Nu al de beste post van deze SC.
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WOOH girls are sad.
[..]
Je hebt de aflevering zeker niet gezien.
Hmm nothing much, moet veel leren omdat ik herkansingen heb ik augustus, daar zit ik een beetje mee te stressen, kan ook verder haast niets leuks gaan doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar what's up Fassie?
Ow, da's echt balenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm nothing much, moet veel leren omdat ik herkansingen heb ik augustus, daar zit ik een beetje mee te stressen, kan ook verder haast niets leuks gaan doen.![]()
Hoe is het met jou dan?Ga je nog weg?
Heel veel, ik ga het ook niet redden met leren denk ik. Maar ja blik op oneindig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, da's echt balen. Hoeveel herkansingen heb je dan?
Met mij is het wel goed, nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie, dus klaar met die fulltime hel. Blij dat ik weer kan studeren
.
slim om midden in de crisis ontslag te nemenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel veel, ik ga het ook niet redden met leren denk ik. Maar ja blik op oneindig.![]()
Ahh oké, da's wel lekker ja, ik zou ook gek worden van fulltime in een supermarkt werken.Dan voel je je echt retarded. Ga je nog wat leuke dingen ondernemen?
Ik zit er ook steeds over te denken om ontslag te nemen, maar ja vind maar iets anders. :'D
Je meent 't.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:17 schreef gers het volgende:
[..]
slim om midden in de crisis ontslag te nemen
Hmm, vind je het te moeilijk dan, of heb je gewoon niet gestudeerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel veel, ik ga het ook niet redden met leren denk ik. Maar ja blik op oneindig.![]()
Ahh oké, da's wel lekker ja, ik zou ook gek worden van fulltime in een supermarkt werken.Dan voel je je echt retarded. Ga je nog wat leuke dingen ondernemen?
Ik zit er ook steeds over te denken om ontslag te nemen, maar ja vind maar iets anders. :'D
ik ken wel een beroep waar je veel geld mee kan verdienen op een avond als je goed bentquote:
ook in tijden van crisis willen mannen neuken *melo*quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:21 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken wel een beroep waar je veel geld mee kan verdienen op een avond als je goed bent
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:21 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken wel een beroep waar je veel geld mee kan verdienen op een avond als je goed bent
Hmm, ik heb vooral te weinig gestudeerd, al zijn sommige vakken ook wel lastig, maar ik heb niet zo veel motivatie meer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, vind je het te moeilijk dan, of heb je gewoon niet gestudeerd?
Nee, ik ga gewoon heel veel niks doen. En dan verhuizen
.
Oh, maar ik neem geen ontslag. Zou wel erg stom zijn aangezien ik echt idioot veel moet betalen aan m'n kamer, school e.d.
Om dat laatste stukje moest ik echt hardop lachenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik heb vooral te weinig gestudeerd, al zijn sommige vakken ook wel lastig, maar ik heb niet zo veel motivatie meer.Echt slap vind ik dat van mezelf, heb ik de kans een studie af te maken, ga ik zitten niksen. Als ik nu echt intelligent was, had ik het wel gehaald.
Niks doen is ook lekker.Wat in de zon liggen, lezen, uitstapjes maken, ik zou me wel vermaken.
![]()
Nee dan zou ik het ook niet doen nee.
God wat ik nu weer voor retard op msn heb.Ze had een baby in haar armen, het kind zit er getint uit, dus ik vraag: is het een neger? Zij: hoe kun je dat nu zeggen? "Neger". Vind ik niet normaal.
Pleeaassee.
Wat lief.quote:
IK WIL OOK MET JOU MSNUH.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om dat laatste stukje moest ik echt hardop lachen!
Ik wil trouwens niet hier tegen jou praten, komen we gaan msnuh.
Ja, alleen ben ik nu niet meer zeker of ik het wel kan halenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat lief.
Wanneer en waar hadden we nou die date? Morgen om 12 uur op Het Plein toch?
Anders is half 1 ook wel goed. Ik wacht bij de Cloos. Daar kan je prima lunchen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik nu niet meer zeker of ik het wel kan halen
Ik bel wel als het niet lukt
okquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Anders is half 1 ook wel goed. Ik wacht bij de Cloos. Daar kan je prima lunchen.
Ik voel me in mijn mannelijkheid aangetast.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat was trouwens geen hint. Maar toch bedankt
.
Het spijt me. Ik zal er verder met geen woord over reppen, in de hoop je niet nog meer te kwetsen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik voel me in mijn mannelijkheid aangetast.
is ie zo klein?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik zal er verder met geen woord over reppen, in de hoop je niet nog meer te kwetsen.
Ik zie wat je daar doet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik zal er verder met geen woord over reppen, in de hoop je niet nog meer te kwetsen.
Je komt morgen gewoon hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Bestel een kapsalonquote:
Hij is vet heh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
Fleet Foxes
The Hangover aan het kijken.![]()
sowieso, mensen die via internet proberen te hosselenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:01 schreef jagga het volgende:
mensen die via KLB SC iemand proberen te hosselen
KLB-ers
SC![]()
Mensen
Die heb ik niet gemaaktquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:27 schreef jagga het volgende:
Mensen met stukjes papier in hun oor, waar hun Fokforumnaam op staat![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Denk je nou echt dat ik een briefje in mn oor stop en daar een foto van maak?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:35 schreef jagga het volgende:
[..]
Jouw forumnaam, jouw FoBo, jouw trademark (ding in oor ?) oftewel dikke BS, dat ben jij
Geen geld zou 0 euro zijn... Dit was 25 euroquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vanmorgen maar wat geheugen besteld, 2 gb voor 25 euri's. Geen geld dacht ik zo
Pfff, mierenneukertquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen geld zou 0 euro zijn... Dit was 25 euro
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Doe eens lief!
Probeerde topic gewoon weer te kicken
Nee, ga het morgen ophalen. Dan ben ik toch in de buurt van die winkel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:56 schreef jagga het volgende:
heb je het geheugen er ook al in zitten>?
Half Nederland rijdt in die dingenquote:Half Nederland rijd in die dingen...
Dank je, is het een beetje goede troll? Of zelfs zijn eigen topic waard?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:11 schreef Cybey het volgende:
Voordat je afgezeken gaat worden, edit je post even...
[..]
Half Nederland rijdt in die dingen
Net zo graag als jij dat zou doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hey JH.
Zou je...
... haar geven?
[ afbeelding ]
Succes met posten!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:14 schreef BobbyB het volgende:
godver, is dit topic nu nog open? Nog niet eens over de helft_!
Nee.quote:
Jij trollt ook veel te doorzichtig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef Juicyhil het volgende:
Gisteren ging ik trollen, kreeg ik meteen op m`n kop van remlof.
Remlof haat je...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef Juicyhil het volgende:
Ik doe er nooit moeite voor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij trollt ook veel te doorzichtig.
Echt he, hij heeft me 11 van de 13 bans gegeven. Hij note me alsof het een slowchat is.quote:
Modjes SC in de notes van JHquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt he, hij heeft me 11 van de 13 bans gegeven. Hij note me alsof het een slowchat is.
Ja, dat bedoel ik dus. Je moet er wel een beetje je best voor doenquote:
Zijn persoonlijke SCquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt he, hij heeft me 11 van de 13 bans gegeven. Hij note me alsof het een slowchat is.
Lief dagboekquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Je moet er wel een beetje je best voor doen
[..]
Zijn persoonlijke SC
Jij bent weer aan de beurt hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg Cybey, open jij eens een leaseauto troll topic
Iets teveel mensen weten hoe blij ik ben met mijn lease autootjequote:
Vond Jagga z'n VW uitleg wel mooiquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets teveel mensen weten hoe blij ik ben met mijn lease autootje
Jagga is aan de beurt vind ik
Ben niet eens op vakantie geweestquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Tering! Ben je al terug van vakantie?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder onaangenaam
Helemaal niks!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heb je gedaan dan?
Alleen maar wezen WoWen?
Pics or it didn't happen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Helemaal niks!
Vriend is alleen thuis dus daar woon ik al 3 weken: Bier wiet en chickas
Moet je daar nog je best voor doen om je rare gedachtengang er goed over te laten gaan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:16 schreef jagga het volgende:
ik zal straks wel een mooie maken, nu even weinig tijd.
Ik wil er even goed voor gaan zitten en mijn rare gedachtengang er goed over laten gaan
Dat zijn ook altijd pareltjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Cybey het volgende:
Je kan ook een topic openen over audiofilie ofzo
nee want dan krijg je die 2 rasmongolen op bezoek, Ritmo en Sinad0quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Cybey het volgende:
Je kan ook een topic openen over audiofilie ofzo
Whehe, dit gaat leuk wordenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:32 schreef jagga het volgende:
Coolguy hapt
Waar ik en jitz duidelijk een beetje liggen te trollen, gaat hij er keiserieus op in.
<3 the intarwebz
Die gaan juist heerlijk happenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:27 schreef jagga het volgende:
[..]
nee want dan krijg je die 2 rasmongolen op bezoek, Ritmo en Sinad0
Je vindt het wel lekker om het woord penis zo vaak mogelijk te herhalen, he?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
Whehehe, er wordt echt moeilijk gehapt door iedereen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:40 schreef Cybey het volgende:
[..]
Je vindt het wel lekker om het woord penis zo vaak mogelijk te herhalen, he?
Echt genoeg. Het is te makkelijk vandaagquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Cybey het volgende:
[..]
Pfff.... Ok...
Zal even kijken wat ik ermee kan![]()
En terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef Juicyhil het volgende:
Hoezo?quote:
Omdat je juicyhil bent.quote:
nou , was het een kwaliteits post ofniet?quote:
Zeker weten, ik kon een grinnik niet onderdrukkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:36 schreef jagga het volgende:
[..]
nou , was het een kwaliteits post ofniet?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeker weten, ik kon een grinnik niet onderdrukken
Ik heb een foto van die TS gevondenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:42 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er enige waarheid in schuilt.. Ik denk dat sommige fokkers en KLBers zichzelf herkennen in mijn post
maar.... all in good fun
Bel hem op en zeg:quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een foto van die TS gevondenEn zijn mobiele nummer
Allemaal aan de hand van z'n e-mail adres
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Bel hem op en zeg:
"Dit is de KLB SC gestapo! Vanaf nu hoor je bij ons! Je staat nu in dienst van het red white blue KLB SC army!"
Equals quality.quote:
Dagdag?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Bel hem op en zeg:
"Dit is de KLB SC gestapo! Vanaf nu hoor je bij ons! Je staat nu in dienst van het red white blue KLB SC army!"
Dat lijk je toch wel, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:54 schreef jagga het volgende:
als ik met zijn foto ga liggen posten/kloten lijk ik helemaal zo'n trieste no-lifer
Nu zekerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef Cybey het volgende:
[..]
Het is iig een mooi reltopic geworden![]()
Al een beetje trots op me?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, die gast hapt steeds beter![]()
Kom ook even rellen
Duidelijk:quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen: http://afhakers.nl/media.asp?x=12247#afhurl
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duidelijk:
[ afbeelding ]
Deze ziet er ook wel aardig uit, maar heeft een masker dus kan niet echt eerlijk over oordelen.
[ afbeelding ]
En deze is ook wel![]()
[ afbeelding ]
Sorry maar m'n plafond wordt dit weekend al gewit door anderen.quote:
Ja, voor 5 minuutjes. Maar kan je er ook een hele nacht op TV kijken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat erop en hij zat prima!
[..]
Toch wel.
Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, voor 5 minuutjes. Maar kan je er ook een hele nacht op TV kijken?
Je hebt een kamer?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar m'n plafond wordt dit weekend al gewit door anderen.
Oeh en deze bank krijg ik:
[ afbeelding ]
De goedkoopste die ze hebben bij de Ikea, maar in ieder geval niet zo'n foute leren pauperbank die alle studenten hebben.
Oke, dan is het prima. Ik kon er niet op zittenquote:
Nee, daarom gaat ze haar plafond witten en een bank kopenquote:
Ja kan ook voor je slaapkamer zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, dan is het prima. Ik kon er niet op zitten
[..]
Nee, daarom gaat ze haar plafond witten en een bank kopen
Ja, kan. Maar wel een beetje gek als je gaat studeren en die-hard op zoek bent naar een kamer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja kan ook voor je slaapkamer zijn?
Euhm tsjah ik ben op vakantie geweest, dus weet ik veel of ze eindelijk is een kamer gevonden heeft of niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar wel een beetje gek als je gaat studeren en die-hard op zoek bent naar een kamer.
Kan toch, net als Freek-Willem:quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
Smoesjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Euhm tsjah ik ben op vakantie geweest, dus weet ik veel of ze eindelijk is een kamer gevonden heeft of niet?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan toch, net als Freek-Willem:
[ afbeelding ]
1 keer, hooguit 2. Tenzij je het rustig doet, maar daar houdt BT niet zo van.quote:
Ja!quote:
Tsja, jij bent een man. Die kunnen wel meer niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, dan is het prima. Ik kon er niet op zitten
[..]
Neequote:
Zijn er nog steeds mensen die niet weten dat je een kamer hebt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Tsja, jij bent een man. Die kunnen wel meer niet.
[..]
Nee
Ik praat over niets anders inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mensen die niet weten dat je een kamer hebt?
Kom hier niet zó vaak, maar zelfs ik wist het
Dat bedoel ik jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik praat over niets anders inderdaad!
Haha ja gelukkig maar, al maakte hij de meeste foto's en filmpjes in Assen geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja
Maar het is je gegund, de upskirt filmer is gepakt.
Waarschijnlijk zullen sommigen dat echter wel jammer vinden hier
Dat deed ie niet slim dan, in Groningen zijn er meer studentes te vinden lijkt me zoquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja gelukkig maar, al maakte hij de meeste foto's en filmpjes in Assen geloof ik.
En daar twijfel ik niet aan nee
Tsja, kijk maar uitquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat deed ie niet slim dan, in Groningen zijn er meer studentes te vinden lijkt me zo
En zo blijft er nog iets over voor de fantasie van zeZolang je m'n vriendin niet kaapt vind ik het best
Ik ben waakzaam, een keertje lenen is niet ergquote:
Hahaha, oké!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben waakzaam, een keertje lenen is niet erg
Ik kom haar morgen even een beurt geven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben waakzaam, een keertje lenen is niet erg
Jij snapt het niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik kom haar morgen even een beurt geven.
Klopt, ik wil gewoon neuken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal geloof ik
Dat snap ik dan weer wel!quote:
Nee, Adolecensquote:
Weet niet. Omdat ik ongesteld moet worden, omdat ik ruzie heb met m'n beste vriendin over iets stoms, omdat ik straks in m'n eentje in een vreemde stad woon enzooooovoortssssssssssssss.quote:
Wat jij wil, pik.quote:
Maar je Mighty Mouse doet het wel?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
En omdat m'n stervende hoeren kankerlimewire geen verbinding maakt waardoor ik niets kan downloaden.
Tja, dat is kut, maar dat gaat weer over. En nieuwe stad dus nieuwe mensen leren kennen, dat is ook weer tofjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet. Omdat ik ongesteld moet worden, omdat ik ruzie heb met m'n beste vriendin over iets stoms, omdat ik straks in m'n eentje in een vreemde stad woon enzooooovoortssssssssssssss.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
En omdat m'n stervende hoeren kankerlimewire geen verbinding maakt waardoor ik niets kan downloaden.
Nee. Dat onding staat nu stof te verzamelen en ik zit lekker op m'n Windows desktop. Applequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar je Mighty Mouse doet het wel?
Ik weet niet of het wel over gaat, het lijkt alleen maar alsof ze me probeert kwijt te raken ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Tja, dat is kut, maar dat gaat weer over. En nieuwe stad dus nieuwe mensen leren kennen, dat is ook weer tofjes.
[..]
Wie gebruikt er dan ook Limewire als er veel betere programma's zijn.
Hier ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:38 schreef McFearless het volgende:
Ik ga. Noodweer hier. Kankeraidstyfuscholera.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Dat onding staat nu stof te verzamelen en ik zit lekker op m'n Windows desktop. Apple
Ja, en oohmygosh daar had ik nog niet aan gedacht joh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt een macbook toch?
Gebruik gewoon je touchpad, of sluit je muis aan op je Apple.
ech niet OWMYGOSHquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en oohmygosh daar had ik nog niet aan gedacht joh.
Ik meende het niet hoorquote:
Ik meen het welquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik meende het niet hoor!
Meer gewoon laptops in het algemeen, ik vind een desktop veel lekkerder werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |