Hoiquote:
Neejquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:39 schreef gers het volgende:
hihi hoi![]()
owja weten jullie waar ik heen ga op vakantie
quote:
quote:
Waar zijn de stam gasten.quote:
pub'erquote:
hoi kloon van twylightquote:
hoi groen links milfjequote:
Enige account op fok waarbij het ut echt waard zou zijn om groen te worden is nog zwart..quote:
als ik op je moestuintje mag komenquote:
Wat had je allemaal gedaan in Barcalona en wat moet ik vooral doen en niet doen ?quote:
Okequote:
Ik heb alleen een beetje over de Ramblas gelopen en ben naar het Park Güell geweest.. Ik kan je er dus niet zoveel over vertellenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:21 schreef gers het volgende:
[..]
Wat had je allemaal gedaan in Barcalona en wat moet ik vooral doen en niet doen ?
rond de 7dequote:
Je UI.quote:
Boehoe die bank heb ik heul niet, en ik denk dat m'n ouders willen dat ik settel voor een pauperbankquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
BT, ik zag in het vorige topic welke spulletjes je had gekocht. Die bank is echt super mooi! En dat lampje heb ik ook gekocht, in het wit en roze
.
Heb je al een te gek cool toffe kleur bedacht voor je muren? Ik ben nog steeds in dubio.
Toevallig gaat vandaag mijn buur jongen. In Leeuwarden zijn kamer op orde brengen met het hele gezin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boehoe die bank heb ik heul niet, en ik denk dat m'n ouders willen dat ik settel voor een pauperbankwat ik ze natuurlijk ook niet kwalijk kan nemen.
Leuk lampje is het heen ik ga zo kijken voor een kleur! Ik zit te denken aan koel blauw of groen.. Of misschien een zachte pastel, ik zie het daar wel.
Ik ga in ieder geval dit weekend verven
Ah okequote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boehoe die bank heb ik heul niet, en ik denk dat m'n ouders willen dat ik settel voor een pauperbankwat ik ze natuurlijk ook niet kwalijk kan nemen.
Leuk lampje is het heen ik ga zo kijken voor een kleur! Ik zit te denken aan koel blauw of groen.. Of misschien een zachte pastel, ik zie het daar wel.
Ik ga in ieder geval dit weekend verven
Whehe jezusquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Toevallig gaat vandaag mijn buur jongen. In Leeuwarden zijn kamer op orde brengen met het hele gezin.![]()
Zijn ouders hebben er eventjes 5000 eurie tegen aan gegooid. Het verwende nest.
Ooh handigquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja, pauperbanken kunnen ook chill zijn
.
Hehe, ja in de winkel zag het lampje er al zo schattig uit. Maar ik kan er alleen geen goede lampjes bij vinden. Ze zijn allemaal te groot, of ik snap niet hoe je dat lampje er binnen in kunt krijgen_O-.
Ah oke, ik denk dat ik volgende week ergens ga verfen. Ik ga wel eens op zoek naar kleurtjes.
Ja, waarschijnlijk doe ik het gewoon verkeerd met die lampjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe jezusmijn ouders tot nu toe toch ook al 500 euro.. Het gaat sneller dan je denkt!
[..]
Ooh handigik heb er ook nog geen lampjes bij, laat me weten als je geschikte gevonden hebt
!
En ja mijn vader is alleen deze week nog vrij, dus hij wilde er dan het hele weekend voor uittrekken waarbij m'n opa ook komt helpen.
je hebt eigenlijk maar 2 soorten lampen E27 en E14 hoe kan je dat in godsnaam verkeerd doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk doe ik het gewoon verkeerd met die lampjes.
Ow oke, en wanneer ga je er precies intrekken?
Ja erg heh.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe jezusmijn ouders tot nu toe toch ook al 500 euro.. Het gaat sneller dan je denkt!
[..]
Ooh handigik heb er ook nog geen lampjes bij, laat me weten als je geschikte gevonden hebt
!
En ja mijn vader is alleen deze week nog vrij, dus hij wilde er dan het hele weekend voor uittrekken waarbij m'n opa ook komt helpen.
Ik zal m'n vader eens vragen of hij het weetquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk doe ik het gewoon verkeerd met die lampjes.
Ow oke, en wanneer ga je er precies intrekken?
Ja ik betaal in principe alles zelf, maar daarvoor krijg ik wel een maandelijkse toelage van m'n oudersquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja erg heh.![]()
Ik moet alles zelf betalen.![]()
Maar ik ga wel een logeren en uit in Leeuwarden + Groningen stad.![]()
![]()
Betaal je zelf je huur trouwens?
Tja, als je dat niet weet, maar goed, als het niet past, gewoon een andere lamp met andere fitting proberen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt eigenlijk maar 2 soorten lampen E27 en E14 hoe kan je dat in godsnaam verkeerd doen
Hahahaquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:30 schreef gers het volgende:
wel pics maken he![]()
zie ik iig een keer je slaapkamer
Ja, maar het is een bolle lamp, dus je krijgt het lampje er nergens inquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt eigenlijk maar 2 soorten lampen E27 en E14 hoe kan je dat in godsnaam verkeerd doen
Hmm oke, dan zit je er al best een tijdje zonder dat je daar iets kunt doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal m'n vader eens vragen of hij het weet! En daar ben ik nog niet helemaal uit, ik doe mee aan de KEI week die van 10 t/m 14 augustus is dus dan zit ik er sowieso, de 25e is m'n eerste dag en de 31e m'n eerste college.. Dus dan wil ik er eigenlijk al een beetje gewend zijn
ik denk dat ik er vanaf de 10e dus grotendeels wel zit.
Ooh ik vind wel iets te doen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is een bolle lamp, dus je krijgt het lampje er nergens in. Oke, nu ga ik dus voor de zekerheid nog even checken
.
[..]
Hmm oke, dan zit je er al best een tijdje zonder dat je daar iets kunt doen. Ik wil zo laat mogelijk gaan, want mijn introductie is pas 30 augustus geloof ik.
post anders even een linkjequote:Op woensdag 29 juli 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is een bolle lamp, dus je krijgt het lampje er nergens in. Oke, nu ga ik dus voor de zekerheid nog even checken
.
[..]
Hmm oke, dan zit je er al best een tijdje zonder dat je daar iets kunt doen. Ik wil zo laat mogelijk gaan, want mijn introductie is pas 30 augustus geloof ik.
Het lampje wat ik heb gekocht is E27, terwijl er dus E14 in moet. Dan moet ik nog maar eens in de winkel kijkenquote:
dat verschil zie je tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lampje wat ik heb gekocht is E27, terwijl er dus E14 in moet. Dan moet ik nog maar eens in de winkel kijken.
Kan je niks aan doen, ben je vrouw voorquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik koop gewoon lampjes zonder er bij na te denken.
vrouwen en techniekquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik koop gewoon lampjes zonder er bij na te denken.
en richtingsgevoelquote:
Conclusie: Vrouwenquote:
daarom zijn er ook tomtoms uitgevondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
Ja, dat heb ik allemaal niet nee. Best vervelend. Van het richtingsgevoel vind ik dat nog wel het ergste.
Gps op je mobiel.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:17 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gps op je mobiel.![]()
Heeft me pas nog dronken thuis gekregen( op de fiets).
Het was een uur fietsen dus dan verdwaal je makkelijk.quote:
het is geen OUD (quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
K was net een boekje aan het lezen over de ark van Noach.
Zij: Is dat de zee (plaatje)
Ik: nee, dat is de aarde die overstroomd is door de regen
Zij: Hadden ze toen dan nog geen putjes?
Nee, maar dit is wel gewoon leukquote:
ga jij ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel gewoon leuk
Hoe vaak zeg ik nou iets over mn kinderen?
Ik vind jou *hint - hint - ik vraag aan Bt wat ze van Barcelona vond - want dan begrijpen mensen wel dat ik ook ga en gaan ze mij ernaar vragen whehe* ook niet zo denderend
Nee, ik ga niet, vandaar dat ik er niet blij mee wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:56 schreef gers het volgende:
[..]
ga jij ook![]()
wanneer![]()
en het is wel grappigmaar er zijn toch afvoerputjes zoals friesland en limburg
wooo girlquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ] Woeh!
Nu al de beste post van deze SC.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ] Woeh!
Nu al de beste post van deze SC.
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WOOH girls are sad.
[..]
Je hebt de aflevering zeker niet gezien.
Hmm nothing much, moet veel leren omdat ik herkansingen heb ik augustus, daar zit ik een beetje mee te stressen, kan ook verder haast niets leuks gaan doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar what's up Fassie?
Ow, da's echt balenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm nothing much, moet veel leren omdat ik herkansingen heb ik augustus, daar zit ik een beetje mee te stressen, kan ook verder haast niets leuks gaan doen.![]()
Hoe is het met jou dan?Ga je nog weg?
Heel veel, ik ga het ook niet redden met leren denk ik. Maar ja blik op oneindig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, da's echt balen. Hoeveel herkansingen heb je dan?
Met mij is het wel goed, nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie, dus klaar met die fulltime hel. Blij dat ik weer kan studeren
.
slim om midden in de crisis ontslag te nemenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel veel, ik ga het ook niet redden met leren denk ik. Maar ja blik op oneindig.![]()
Ahh oké, da's wel lekker ja, ik zou ook gek worden van fulltime in een supermarkt werken.Dan voel je je echt retarded. Ga je nog wat leuke dingen ondernemen?
Ik zit er ook steeds over te denken om ontslag te nemen, maar ja vind maar iets anders. :'D
Je meent 't.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:17 schreef gers het volgende:
[..]
slim om midden in de crisis ontslag te nemen
Hmm, vind je het te moeilijk dan, of heb je gewoon niet gestudeerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel veel, ik ga het ook niet redden met leren denk ik. Maar ja blik op oneindig.![]()
Ahh oké, da's wel lekker ja, ik zou ook gek worden van fulltime in een supermarkt werken.Dan voel je je echt retarded. Ga je nog wat leuke dingen ondernemen?
Ik zit er ook steeds over te denken om ontslag te nemen, maar ja vind maar iets anders. :'D
ik ken wel een beroep waar je veel geld mee kan verdienen op een avond als je goed bentquote:
ook in tijden van crisis willen mannen neuken *melo*quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:21 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken wel een beroep waar je veel geld mee kan verdienen op een avond als je goed bent
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:21 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken wel een beroep waar je veel geld mee kan verdienen op een avond als je goed bent
Hmm, ik heb vooral te weinig gestudeerd, al zijn sommige vakken ook wel lastig, maar ik heb niet zo veel motivatie meer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, vind je het te moeilijk dan, of heb je gewoon niet gestudeerd?
Nee, ik ga gewoon heel veel niks doen. En dan verhuizen
.
Oh, maar ik neem geen ontslag. Zou wel erg stom zijn aangezien ik echt idioot veel moet betalen aan m'n kamer, school e.d.
Om dat laatste stukje moest ik echt hardop lachenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik heb vooral te weinig gestudeerd, al zijn sommige vakken ook wel lastig, maar ik heb niet zo veel motivatie meer.Echt slap vind ik dat van mezelf, heb ik de kans een studie af te maken, ga ik zitten niksen. Als ik nu echt intelligent was, had ik het wel gehaald.
Niks doen is ook lekker.Wat in de zon liggen, lezen, uitstapjes maken, ik zou me wel vermaken.
![]()
Nee dan zou ik het ook niet doen nee.
God wat ik nu weer voor retard op msn heb.Ze had een baby in haar armen, het kind zit er getint uit, dus ik vraag: is het een neger? Zij: hoe kun je dat nu zeggen? "Neger". Vind ik niet normaal.
Pleeaassee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |