AVRO en TROS zie ik dat geluid anders al jaren niet brengen, Die houden zich meer bezig met laagdrempelig amusement en infotainment dat kwalitatief niet iets hoogstaander is als SBS6.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef Klopkoek het volgende:
Voor dat liberale rechtse geluid is er de AVRO en de TROS.
Ik luister dagelijks radio1 en daar zitten AVRO en TROS alleen in de Weekendprogrammering opgenomen, op tijden dat ik nog aan het uitslapen ben, door de weeks zijn ze niet vertegenwoordigd op de nieuwszender.Een vandaag tsja zodra ik mn TV aanzet kan ik hooguit het laatste onderwerp zien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef Klopkoek het volgende:
Moet je naar de radio luisteren of EenVandaag zien. Dat is echt wel rechts.
Tenzij je van de dom-rechtse garde bent, Wilders-tokkies zullen het niet zo snel zien nee. Als dat de maatstaf is.... maar die krijgen nu Wakker Nederland (vreselijk, alleen dat 'wakker' zou alle alarmbellen moeten doen gaan rinkelen).
Dat komt omdat de behoefte aan een rechts geluid er vooral in bestaat dat anderen dat rechtse geluid te horen krijgen. De roeper om het rechtse geluid gaat daar zelf niet naar kijken, die weet immers al genoeg. Het rechtse geluid moet er komen voor mensen die geen of nog geen rechtse geluidjes kunnen uitstoten, terwijl degenen die zeuren om een rechts geluid graag kijken naar op volle toeren, de palingsoap, fiets 'm erin, tobbedansen en duw 'm er af. Waarbij moet worden opgemerkt dat de lijst van alle ter land ter zee en in de lucht-onderdelen slechts geringe aanpassing behoeft om als de volledige inhoud van het PVV-program te kwalificeren. Zet ze eruit, ram er hard op, inpakken en wegwezen, vlieg er eens terug, snoer ze de mond. Het ligt dan ook voor de hand om een politiek programma te combineren met deze zelfbouwfolklore waar de hardwerkende Nederlander toch weer tijd voor heeft weten te vinden. Welk politiek bewust inteeltgeval zou daar nu niet aan mee willen doen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
AVRO en TROS zie ik dat geluid anders al jaren niet brengen, Die houden zich meer bezig met laagdrempelig amusement en infotainment dat kwalitatief niet iets hoogstaander is als SBS6.
Maar koekje, is dat werkelijk zo verrassend? Jansen is een van de weinigen die een origineel geluid laat horen. Alle andere islamdeskundigen zitten in de hoek van "het valt wel mee", "islam is vrede", "geweld is onislamitisch" en "jihad is een vreedzame innerlijke strijd". Hun meningen kun je al weten voordat ze spreken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Klopkoek het volgende:
Mooi stukje rechtse propaganda op de radio vandaag.
Het ging over die CBS cijfers maar het rechtse KRO programma 'Goedemorgen Nederland' zei verbaasd 'terwijl er toch zo'n breed gedragen angst is voor de Islam'.
En wie gaan ze vervolgens bellen? Hans Janssen.![]()
Oh, dus als iemand origineel is, is het goed? Jansen is totaal doorgeslagen en kan zijn verhaal nooit onderbouwen. Het lijkt me dan ook beter dat iedereen doorpraat en hij zwijgt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maar koekje, is dat werkelijk zo verrassend? Jansen is een van de weinigen die een origineel geluid laat horen. Alle andere islamdeskundigen zitten in de hoek van "het valt wel mee", "islam is vrede", "geweld is onislamitisch" en "jihad is een vreedzame innerlijke strijd". Hun meningen kun je al weten voordat ze spreken.
Hans Jansen laat gelukkig iets origineels horen en bewijst daarmee dat hij ook kan denken buiten de politiek correcte handboeken over de islam. Hij laat dus duidelijk zien intelligenter te zijn dan de rest. Als Hans Jansen spreekt moet de rest zwijgen.
Juist de "jihad is een vreedzame innerlijke strijd"-arabisten zijn radicaler gaan beweren dat de islam een vredig geloof is naarmate het geweld vanuit de jihadistische hoek harder en extremer is geworden. Ik denk dat je juist aan het woord van dat soort mensen geen enkele waarde hoeft te hechten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand origineel is, is het goed? Jansen is totaal doorgeslagen en kan zijn verhaal nooit onderbouwen. Het lijkt me dan ook beter dat iedereen doorpraat en hij zwijgt.
Ach Simon Rozendaal is ook een van de weinige wetenschappers die vind dat het klimaatprobleem meevalt en dat we ons beter kunnen richten op de positieve effecten ervan, maar als je hem een keer hebt horen zwetsen weet je die mening, die ook door alle andere klimaatdeskundigen word tegengesproken, ook wel en valt deze niet meer origineel te noemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maar koekje, is dat werkelijk zo verrassend? Jansen is een van de weinigen die een origineel geluid laat horen. Alle andere islamdeskundigen zitten in de hoek van "het valt wel mee", "islam is vrede", "geweld is onislamitisch" en "jihad is een vreedzame innerlijke strijd". Hun meningen kun je al weten voordat ze spreken.
Hans Jansen laat gelukkig iets origineels horen en bewijst daarmee dat hij ook kan denken buiten de politiek correcte handboeken over de islam. Hij laat dus duidelijk zien intelligenter te zijn dan de rest. Als Hans Jansen spreekt moet de rest zwijgen.
Waarom denk je zelf? Omdat hij de beste is natuurlijk. Zo gaat dat meestal: de beste krijgt de meeste aandacht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:41 schreef Klopkoek het volgende:
Want welke andere 'islam-kenners' bedoelt hij dan? Hans Janssen is van alle 'deskundigen' veruit het meest in de media. Waarom? Geen idee.
Eh ja, dat klopt, echter is Wilders nooit ambtenaar geweest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:44 schreef Klopkoek het volgende:
Werken in dienst van de overheid is een normale baan. Alsof je dan een parasiet bent![]()
Maar hij heeft daar relatief kleine baantjes gehad voordat hij persoonlijk medewerker van Bolkestein (eng ventje vond ik dat) werd.
Je kletst uit je nek. Het absolute aantal moslims is helemaal niet met 50 % toegenomen, maar door zuivering van de schattingen zelfs iets gedaald.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Dit is nogal misleidend.
Het absolute aantal moslims is in 10 jaar tijd met zo'n 50% toegenomen. Het relatieve aantal dat mininmaal een keer per maand naar de moskee gaat is in diezelfde tien jaar met 12 procentpunt afgenomen van 47 naar 35 procent, hetgeen een relatieve daling is van 25%. Het absloute aantal moslims dat regelmatig naar de moskee gaat is dus toegenomen met zo'n (0,75 * 1,5 - 1) = 12%.
Wel erg typisch dat het nrc het zo opschrijft. Linkse leugenkrant.
De PO doet dat om een ander geluid te laten horen, of dit geluid terecht is word bestreden door veel andere wetenschappers met redelijke argumenten, maar dat hoor je liever niet aangezien je denkt dat het probleem zich oplost door een geloof te verbieden(wat behalve in strijd met internationale verdragen , ook nooit in het huidige politieke spectrum voor elkaar is te krijgen aangezien de christelijke partijen daar nooit voor zullen zijn, aangezien die vrijheid van godsdienst hun heilig is).quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Waarom denk je zelf? Omdat hij de beste is natuurlijk. Zo gaat dat meestal: de beste krijgt de meeste aandacht.
Op al die andere gedhimmificeerde doetjes die zichzelf ook 'islam-kenner' of 'arabist' noemen zit gewoon geen hond meer te wachten. Hun leugens hebben we de afgelopen 40 jaar al aan mogen horen. Het is nu tijd voor een ander, beter geluid: het geluid van Hans Jansen.
En jij verwacht dat anderen op zulke onzin gaan reageren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Waarom denk je zelf? Omdat hij de beste is natuurlijk. Zo gaat dat meestal: de beste krijgt de meeste aandacht.
Op al die andere gedhimmificeerde doetjes die zichzelf ook 'islam-kenner' of 'arabist' noemen zit gewoon geen hond meer te wachten. Hun leugens hebben we de afgelopen 40 jaar al aan mogen horen. Het is nu tijd voor een ander, beter geluid: het geluid van Hans Jansen.
Ik verwacht niks. Maar vinden sommige mensen het toch interessant genoeg om op te reageren. Sommige mensen, waaronder jij.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:37 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
En jij verwacht dat anderen op zulke onzin gaan reageren?
Je kletst zelf uit je nek. Het absolute aantal moslims is in 10 jaar tijd weldegelijk met 50% toegenomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je kletst uit je nek. Het absolute aantal moslims is helemaal niet met 50 % toegenomen, maar door zuivering van de schattingen zelfs iets gedaald.
Je verwart interessant met irritant.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:41 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ik verwacht niks. Maar vinden sommige mensen het toch interessant genoeg om op te reageren. Sommige mensen, waaronder jij.
Kom dan maar eens met cijfers.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:43 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je kletst zelf uit je nek. Het absolute aantal moslims is in 10 jaar tijd weldegelijk met 50% toegenomen.
Volgens mij snap jij het verschil tussen absoluut en relatief niet helemaal. Heb je de lagere school wel afgemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |