Waarom moet de grens dan dicht voor nog meer moslims?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het idee "islamisering" is niet alleen de toename van het aantal moslims, maar de aanpassing van wetgeving, het straatbeeld, instellingen aan de islam. Nodeloos om te zeggen houd dat geen direct verband met de stijging of daling van het aantal moslims.
Ze gaan minder naar de moskee en die andere sprookjesfanaten minder naar de kerk. Mensen worden minder debiel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het idee "islamisering" is niet alleen de toename van het aantal moslims, maar de aanpassing van wetgeving, het straatbeeld, instellingen aan de islam. Nodeloos om te zeggen houd dat geen direct verband met de stijging of daling van het aantal moslims.
Evenmin als de aanpassing van wetgeving, straatbeeld en instellingen aan het christendom direct verband houden met stijging of daling van het aantal christenen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit is nogal misleidend.quote:Het aantal gelovigen dat minimaal een keer per maand naar een moskee gaat, is in tien jaar met 12 procentpunt afgenomen: van 47 naar 35 procent.
De publieke omroep is links tochquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Klopkoek het volgende:
Mooi stukje rechtse propaganda op de radio vandaag.
Het ging over die CBS cijfers maar het rechtse KRO programma 'Goedemorgen Nederland' zei verbaasd 'terwijl er toch zo'n breed gedragen angst is voor de Islam'.
En wie gaan ze vervolgens bellen? Hans Janssen.Die vervolgens, heel voorspelbaar, ging zeggen dat je uit de cijfers niets moet concluderen, dat de islamisering aanwezig is enzovoorts enzovoorts.
De interviewer sprartelde niet eens tegen, die ging zelfs meelullen.
Wanneer gaan we nou in zien dat de publieke omroep een grote rechtse bende is in dienst van het verdeel en heers grootkapitaal?
Wha ha ha, Klopkoek, you just made my day! Die drol van een Janssen koppelen aan de Grote Graaiers der Grootkapitaal van de KRO.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Klopkoek het volgende:
Het ging over die CBS cijfers maar het rechtse KRO programma 'Goedemorgen Nederland' zei verbaasd 'terwijl er toch zo'n breed gedragen angst is voor de Islam'.
En wie gaan ze vervolgens bellen? Hans Janssen.Die vervolgens, heel voorspelbaar, ging zeggen dat je uit de cijfers niets moet concluderen, dat de islamisering aanwezig is enzovoorts enzovoorts.
De interviewer sprartelde niet eens tegen, die ging zelfs meelullen.
Wanneer gaan we nou in zien dat de publieke omroep een grote rechtse bende is in dienst van het verdeel en heers grootkapitaal?
Lach me maar uit. Ik blijf hopen dat men ooit de ogen open doet en ziet dat de publieke omroep helemaal niet links is en op sommige plekken zelfs rechtser dan men denkt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:15 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wha ha ha, Klopkoek, you just made my day! Die drol van een Janssen koppelen aan de Grote Graaiers der Grootkapitaal van de KRO.
Volgens mij lacht hij je niet uit maar toe.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Lach me maar uit. Ik blijf hopen dat men ooit de ogen open doet en ziet dat de publieke omroep helemaal niet links is en op sommige plekken zelfs rechtser dan men denkt.
Het hield een beetje het midden. Helemaal onzinnig is zijn claim op een rechtse KRO niet. Ze zijn gewoon kritiekloos, ook als een blaataap als Hans Janssen aan de lijn hangt. Maar de link tussen de KRO en het grootkapitaal raakt weer totaal kant noch wal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Volgens mij lacht hij je niet uit maar toe.
Er mist gewoon een liberaal rechts geluid(wat opzich wel logisch is,uit die hoek komt tenslotte altijd het geluid dat de PO te links is en dat de PO te veel geld kost) bij de PO, er zijn opzich wel rechtse Partijen bijnnen het publieke systeem, maar die zijn meer in conservatief/christelijke hoek te vinden, terwijl er aan de linkerkant meer stromingen te vinden zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Lach me maar uit. Ik blijf hopen dat men ooit de ogen open doet en ziet dat de publieke omroep helemaal niet links is en op sommige plekken zelfs rechtser dan men denkt.
Mjah, het is nu niet echt nieuws dat Wilders nogal hypocriet en huichelachtig is, roepen over 'Linkse Elite' terwijl hijzelf al zijn hele leven uit de staatsruif eet. De goede man heeft nooit een normale baan gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:43 schreef Klopkoek het volgende:
Grappig is trouwens dat Wilders als VVD kamerlid en als GroepWilders bijna consequent vóór de komst van Polen heeft gestemd.... Maar nu het opeens op de 'linkse elite' gooit die deze 'fraudeurs' naar binnen heeft geloodst.
Tsja.
AVRO en TROS zie ik dat geluid anders al jaren niet brengen, Die houden zich meer bezig met laagdrempelig amusement en infotainment dat kwalitatief niet iets hoogstaander is als SBS6.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef Klopkoek het volgende:
Voor dat liberale rechtse geluid is er de AVRO en de TROS.
Ik luister dagelijks radio1 en daar zitten AVRO en TROS alleen in de Weekendprogrammering opgenomen, op tijden dat ik nog aan het uitslapen ben, door de weeks zijn ze niet vertegenwoordigd op de nieuwszender.Een vandaag tsja zodra ik mn TV aanzet kan ik hooguit het laatste onderwerp zien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef Klopkoek het volgende:
Moet je naar de radio luisteren of EenVandaag zien. Dat is echt wel rechts.
Tenzij je van de dom-rechtse garde bent, Wilders-tokkies zullen het niet zo snel zien nee. Als dat de maatstaf is.... maar die krijgen nu Wakker Nederland (vreselijk, alleen dat 'wakker' zou alle alarmbellen moeten doen gaan rinkelen).
Dat komt omdat de behoefte aan een rechts geluid er vooral in bestaat dat anderen dat rechtse geluid te horen krijgen. De roeper om het rechtse geluid gaat daar zelf niet naar kijken, die weet immers al genoeg. Het rechtse geluid moet er komen voor mensen die geen of nog geen rechtse geluidjes kunnen uitstoten, terwijl degenen die zeuren om een rechts geluid graag kijken naar op volle toeren, de palingsoap, fiets 'm erin, tobbedansen en duw 'm er af. Waarbij moet worden opgemerkt dat de lijst van alle ter land ter zee en in de lucht-onderdelen slechts geringe aanpassing behoeft om als de volledige inhoud van het PVV-program te kwalificeren. Zet ze eruit, ram er hard op, inpakken en wegwezen, vlieg er eens terug, snoer ze de mond. Het ligt dan ook voor de hand om een politiek programma te combineren met deze zelfbouwfolklore waar de hardwerkende Nederlander toch weer tijd voor heeft weten te vinden. Welk politiek bewust inteeltgeval zou daar nu niet aan mee willen doen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
AVRO en TROS zie ik dat geluid anders al jaren niet brengen, Die houden zich meer bezig met laagdrempelig amusement en infotainment dat kwalitatief niet iets hoogstaander is als SBS6.
Maar koekje, is dat werkelijk zo verrassend? Jansen is een van de weinigen die een origineel geluid laat horen. Alle andere islamdeskundigen zitten in de hoek van "het valt wel mee", "islam is vrede", "geweld is onislamitisch" en "jihad is een vreedzame innerlijke strijd". Hun meningen kun je al weten voordat ze spreken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Klopkoek het volgende:
En wie gaan ze vervolgens bellen? Hans Janssen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |