Ik ben Anita Witzier nietquote:
en nu bulletproof, heel toepasselijk idd Michielquote:
Wist ik nietquote:
Oe ja, da's wel lastig nu je van baan gewisseld bent. Had je niet beter eerst ff kunnen wachten, huisje kopen en dan van baan switchen?quote:Verschil was nu dat m'n pa mee wasEn we hebben even besproken over de financiering etc. ivm mijn proeftijd en omdat er nu huurders in zitten...maar dat gaat helemaal goedkomen als we het eens worden over de prijs
Ik zeg: kom maar op met Cloudbustingquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:33 schreef on_air het volgende:
Aankondiging van Kate.
Ik zeg Running up that Hill.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:33 schreef on_air het volgende:
Aankondiging van Kate.
Ik zeg Running up that Hill.
Say if I only could...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zeg: kom maar op met Cloudbusting
Er is geen excuus nodig omquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:35 schreef on_air het volgende:
Waarom is ze nou niet gewoon op een maandag jarig, dan heb ik nog een excuus om haar ook op de radio te gooien.
Nog een excuus. Behalve mijn eigen voorkeurquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is geen excuus nodig omKate
te draaien.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog een excuus. Behalve mijn eigen voorkeur.
Haha, ja dan herken je ook wel dat het een vervelende samenloop van omstandigheden isquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wist ik niet.
[..]
Oe ja, da's wel lastig nu je van baan gewisseld bent. Had je niet beter eerst ff kunnen wachten, huisje kopen en dan van baan switchen?
Zit in dezelfde situatie min of meer.
Doe mij maar Me & Mrs. Jonesquote:
eens kijken of ik nog een donatie voor die bak hebquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hebben 't bakje met goede muziek weer gevonden. Gelukkig,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |