hier doet joesoep het oke...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga maar weer. Wiilde nog wat filmpjes bekijken op youtube maar youtube wil niet meewerken.
Tot de volgende keer
Sowieso wens ik Ziggo een zeer pijnlijke faillissement toe.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:05 schreef Sersjee het volgende:
"Filmtrailers downloaden"... Wist Ziggo nou echt niks beters te verzinnen wat iemand wil downloaden? Filmtrailers! Give me a break.
De jeugd is leuk ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef Sersjee het volgende:
Ik begin de Jeugd steeds meer te waarderen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag het album nog gedraaid van de Staat.
Netjes.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Twente overleeft zowaar dat gevreesde uitstapje naar Lissabon! Meer niet!
Die Portugezen (quote:
Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar wat zou er in Lissabon gebeuren als ze zo vroeg Europees uitgevoetbald zijn?quote:
Mooie naam!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raindrops
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Echt? Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh Cos!
Ik denk: ik ga lekker buiten staan ff meeroken met een collega, maar is't verdomme ff koud zeg!
Heb je je wel aangekleed vanmorgenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Het zonnetje schijnt ook wel, maar het waait zo gigantisch hard en het is best fris met die wind...
Waait hier ook iddquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh Cos!
Ik denk: ik ga lekker buiten staan ff meeroken met een collega, maar is't verdomme ff koud zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |