Daar zit je al een eind in de goede richting......quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:49 schreef Patch het volgende:
staat me iets bij dat het met dat fantasy-fair gedoe te maken heeft, of ben ik in de war met een andere Nederlandse komedie?
Zwaardvechten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar zit je al een eind in de goede richting......
Bugging ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Het heeft een naam dat gebeuren.....klinkt als ongedierte....
quote:
Denk aan LOTR of World of Warcraft......quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Enige zwaardsport die ik ken is schermen
Roleplaying ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk aan LOTR of World of Warcraft......
Pheleine zegt het goede antwoord! het vervolg op Phileine zegt sorry...quote:
Larpen ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pheleine zegt het goede antwoord! het vervolg op Phileine zegt sorry...![]()
Phileine +2
Ja daarom dacht ik ook dat iemand hem snel zou inkoppen....quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Larpen ?
Klinkt idd beetje als Larven
Live-Action Role Playingquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Larpen ?
Klinkt idd beetje als Larven
TM ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
Snel weer nieuwe vraag, misschien redden we nog 10 topics
Hmm, Solaris?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:17 schreef phileine_ het volgende:
Moest even een leuke verzinnen hoor!
Ok, voordat George Clooney werd gecast hebben Tim Roth, John Travolta, Michael Madsen, Steve Buscemi, en Christopher Walken deze filmrol allen afgewezen.
Om welke rol gaat het, in welke film?
Ik wou voor Batman gaan, maar gezien de lijst acteurs ga ik voor meneer Gecko in "From Dusk Till Dawn".quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:17 schreef phileine_ het volgende:
Ok, voordat George Clooney werd gecast hebben Tim Roth, John Travolta, Michael Madsen, Steve Buscemi, en Christopher Walken deze filmrol allen afgewezen.
Oceans Eleven?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:17 schreef phileine_ het volgende:
mr_anonimous + 1quote:
Waarom aan iets wat gewoon geweldig was zitten klooien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef Patch het volgende:
[..]
mr_anonimous + 1
gisteren kwam me dit onder ogen:
Paramount Pictures is developing a new feature film adaptation of Robert C. O'Brien's classic award-winning children's tale "Mrs. Frisby and the Rats of NIMH" says The Hollywood Reporter.
The story centers on a mouse -- the titular Mrs. Frisby, re-named Mrs. Brisby in the MGM movie -- faced with a crisis when her son falls ill and she must move her family to escape a farmer's plow.
Mrs. Frisby enlists a group of former lab rats, whom she soon discovers run a highly evolved society, who possess advanced technologies and divide labor in the manner of a human community.
MGM developed the property back in 1982 as the animated "The Secret of NIMH". Though not set, it seems likely the new "NIMH" will combine live-action and animation ala "Alvin and the Chipmunks" or "Garfield".
Director Neil Burger ("The Illusionist") is in talks to write the screenplay. Cary Granat will produce.
Thank you, thank you very much...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Gaat lekker hier, beetje stil![]()
Ik weet het antwoord niet
Iets van Elvis dus..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Thank you, thank you very much...
Fluffy_Augurk +1quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Iets van Elvis dus..
Love me tender?
We wachten met spanning....quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Woohoo![]()
![]()
Even een leuke verzinnen, die hopelijk niet zo snel geraden wordt als de vorige....
quote:
Ik wilde ook Robin Williams posten, maar ik kon me niet voorstellen dat hij het was omdat jij m nog niet gepost had...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef Patch het volgende:
Ik was er wel en wilde ook williams posten, maar vond het slowchat-topic interessanter om even door te lezen
Bourne Supremacyquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Dopekoe het volgende:
Sorry, m'n collegaatje (wiens ziel nog geen stuiver waard is) heeft me afgesloten van fok....
Anyway, hier dan toch mn vraag:
5 films waarin de (mobiele) telefoon een belangrijke / centrale rol speelt
Weet niet precies wanneer ik hem kan controleren, maar iig vandaag nog
Aanvulling:quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bourne Supremacy
Cellular
One missed Call
When a stranger calls
Telefon
Phone Boothquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Dopekoe het volgende:
Sorry, m'n collegaatje (wiens ziel nog geen stuiver waard is) heeft me afgesloten van fok....
Screamquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Dopekoe het volgende:
ja hoor, laat maar...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Scream
en verder kom ik ook niet...
Franka Potente toch, al is het maar in flashbacks...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Naast Matt Damon speelt wie nog meer in alle Bourne films?
Nee, wel een dame overigens.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Franka Potente toch, al is het maar in flashbacks...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Zullen we er maar van uitgaan dat ik hem heb?
deze heb ik eens ooit geweten, ben driftig aan het graven in mijn brein, maar kom er niet op....quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef phileine_ het volgende:
yay!
welke amerikaanse film uit 2006 zou eerst 'venom' komen te heten, maar ging uit eindelijk door het leven onder een andere naam?
Patch + 1!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Patch het volgende:
[..]
deze heb ik eens ooit geweten, ben driftig aan het graven in mijn brein, maar kom er niet op....
dan maar een gokje op Snakes on a Plane, maar lijkt me van niet
mr_anonimous + 1quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Spiderman
The virgin suicides
Kiki's Delivery service
Elizabethtown
Drop dead Gorgeous
Bring it on
Nee .... dat was deel 3.... in deel 1 is Riggs labiel....quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef Patch het volgende:
damn...
zo vaak gezien...
doos hondekoekjes?
hahaha, zou nog best eens kunnen... geen flauw benul ook, en ik kan ze allemaal wel dromen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef Patch het volgende:
damn...
zo vaak gezien...
doos hondekoekjes?
zn pistool? zodat ie geen zelfmoord pleegt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee .... dat was deel 3.... in deel 1 is Riggs labiel....
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zn pistool? zodat ie geen zelfmoord pleegt?
owh ja, een kogel toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee .... dat was deel 3.... in deel 1 is Riggs labiel....
Die ontploft toch pas later?quote:
Een dum dum die hij speciaal voor zijn eigen zelfmoord heeft.quote:
quote:
Het zwemfeestje van Benno L.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:45 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film kijken de zwembad-bezoekers hier?
SamuelofSEK + 1quote:
Harry Patch +1quote:
Denis, met 1 Nquote:
nog eentje....quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Phone Booth
Mirrors
A Time To Kill
Young Guns
The Lost Boys
Matig
SamuelofSEK + 1quote:
Whoehoe!!! Vast weer te makkelijk, maar:quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:59 schreef Patch het volgende:
je zoekt dat acteurtje, die vriend van regisseur Stephen Sommers...
Hij speelde 'ali' of 'achmed' ofzo in de eerste Mummy en ik meen dat ie 'igor' speelde in Van Helsing.
Hij zat ook Deep Rising, kom helaas niet zo 1,2,3 op zijn naam...
Hij is inderdaad Igor (hulpje van Dracula). In the Mummy is ie het "hulpje" van Rick O'Connell. In Van Helsing is ie niet echt herkenbaar (ik herkende m aan zn stem...) Maar in the Mummy wel... Ik wil wel een foto plaatsen, maar ik weet niet hoe het moet zonder de naam prijs te geven...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:11 schreef wyccie het volgende:
Dan is het dus die andere 'Igor', die grote kerel. Ben zijn naam weer vergeten.
Jij krijgt van mij 10 punten, maar niet voor dit topic...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:21 schreef Patch het volgende:
Benny / Beni heette ie in The Mummy
Ook niet goed genoeg voor een puntje?![]()
![]()
ok, maar ik heb geen idee hoe dat precies moet... onder een link?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:38 schreef wyccie het volgende:
Misschien een foto van hem zonder Igor-pak plaatsen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:45 schreef Patch het volgende:
Ik zou de vraag omgooien naar 'noem 3 films met de acteur die Beni, Igor en die kerel in Deep Rising speelde'
poging 2:quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde ook zonder enige vermomming.
Je kunt de URL van het plaatje tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten.
ja, dat dacht ik al... maar ik weet niet hoe je dat eruit laat...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Naam staat in de link van het plaatje![]()
Ik ga het dus niet zeggen, had dat nooit geweten.
Uploaden naar Photobucket.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:59 schreef tombolafan het volgende:
ja, dat dacht ik al... maar ik weet niet hoe je dat eruit laat...
ah... dat moet ik dan dus ook maar eens aanmaken...quote:
www.tinypic.com nix geen account nodig, gewoon uploaden en link postenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah... dat moet ik dan dus ook maar eens aanmaken...
???quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
goed, als niemand m weet, moet ik dan toch maar een andere doen?
Het was Kevin J. O'Connor...quote:
Je zoekt waarschijnlijk LOTRquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was Kevin J. O'Connor...
nieuwe vraag:
Ik zoek een film waarvan acteurs/actrices ook in de volgende films speelden:
Titanic
The day after Tomorrow
Van Helsing
Indiana Jones and the last crusade
The Goonies
Welke film zoek ik, welke acteurs, en welke rol speelden ze in de film die ik bedoel?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Je zoekt waarschijnlijk LOTR welke?
The Goonies; Sean Asten - Sam![]()
Indiana Jones & the Last Crusade: John Rhys Davies - Gimli![]()
The Day After Tomorrow: Ian Holm - Bilbo![]()
Titanic - die kapitein Iglo - Speelde die koning in LOTR onder invloed van Brad Dourif naam?
Van Helsing: Die pater, sidekick van Hugh Jackman - Speelt een dappere ridder... naam?
quote:
ach ja, ik kan een stootje hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die is leuk!
nu nog wie hij speelt... en die "kapitein iglo"
sorry Patch, weer geen punten voor je...
mmmmmmmmmmmmmquote:
Nee, da's Sean Bean, ik geloof dat deze ridder zijn broer ofzo is...quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:04 schreef Patch het volgende:
zijn naam eindigt ook op een -mir volgens mij...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:14 schreef Patch het volgende:
eigenlijk zouden we met halve puntjes moeten gaan werken...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik weet niet precies wie we nog zoeken, maar er was een gekke koning in LotR die gespeeld wordt door John Noble uit Fringe.
Hij sterft in het gevecht voor Minas Tirith in deel 3quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:53 schreef Patch het volgende:
Dan zeg ik Lord of the Rings: The Two Towers, volgens mij zat die Bernard Hill niet in het 3e deel
Ja, maar Faramir zit toch in deel 2...quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hij sterft in het gevecht voor Minas Tirith in deel 3
Durf het niet met zekerheid te zeggen.. Hij komt voor het eerst in beeld wanneer Frodo en Sam de Haradrim voorbij zien komen en de eerste Mûmakil zien. Volgens mij was dat deel drie pas...quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja, maar Faramir zit toch in deel 2...
Volgens de castlist zit ie ook in TTT.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Durf het niet met zekerheid te zeggen.. Hij komt voor het eerst in beeld wanneer Frodo en Sam de Haradrim voorbij zien komen en de eerste Mûmakil zien. Volgens mij was dat deel drie pas...
In dat geval hebben we het allebei goed, want dan konden we nooit met zekerheid zeggen welke film het wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Volgens de castlist zit ie ook in TTT.
Maar we kunnen ook wachten op goedkeuring van tombolafan
Sorry, maar volgens mij zit Bilbo niet in the Two Towers... en wel in Return of the King...quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
In dat geval hebben we het allebei goed, want dan konden we nooit met zekerheid zeggen welke film het was
Geen punt maar eenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:26 schreef Patch het volgende:
we zien Bilbo helemaal over het hoofd !
Die zat niet in TTT
Jij hebt 'm goed !
Ik zag Patch staan....quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry, maar volgens mij zit Bilbo niet in the Two Towers... en wel in Return of the King...
dus:![]()
Fluffy Augurk + 1
ja,quote:
goed hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ah, natuurlijk
Is het goed als ik de volgende vraag rond negen post? Zit nu in de trein naar mn werk en op mn telefoon te internetten, niet echt fijn browsen om een vraag samen te stellen
Patch +1quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:02 schreef Patch het volgende:
Robocop
Zwartboek
HollowMan
Starship Troopers
Basic Instinct
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik gok op Oscar en Sylvester Stallone. Die eerste twee weet ik niet.
quote:
Nee, geen copland. En nee, ik doel niet op een helikopterongeluk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:01 schreef Patch het volgende:
Maar John Landis heeft copland niet gedaan toch?
Was er nooit eens een flink ongeluk bij een film van John Landis met een helicopter??
owh ja, in die vietnam-scenes toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef California het volgende:
Ja! Twilight Zone: The Movie was dat.
Ja. Zijn twee kinderen en een acteur (vader van Jennifer Jason Leigh) bij omgekomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:03 schreef Patch het volgende:
owh ja, in die vietnam-scenes toch?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:03 schreef Patch het volgende:
nou goed, wat ken ik nog meer van Landis?
Three Amigos
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Patch het volgende:
en natuurlijk An American Werewolf in London
ja dat had ik wel door ongeveer, maar geen idee...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Let op de details in het plaatje. En de hint boven het plaatje betekent "Klinkt als"
heel erg benieuwd naar de uitleg nu...quote:
Ik verander mn antwoord naar cops and robbers ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Dopekoe het volgende:
Black hawk down ?
-edit- uitleg
Als je de black hawk hoort ben je al kansloos
Black hawk is een helicopter
Down = down under = australie (Dat plaatje lijkt op australie namelijk)
heet die helicopter geen werewolf? en dan is dat " land" dus londen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Patch het volgende:
[..]
heel erg benieuwd naar de uitleg nu...![]()
Het is niet zomaar een helikopter, het is de enige echte Airwolfquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Patch het volgende:
[..]
heel erg benieuwd naar de uitleg nu...![]()
Zonder verstand te hebben van helicopters en topografie, toch een puntje...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een helikopter, het is de enige echte Airwolf. Op de zijkant heb ik in paint een amerikaans vlaggetje getekend, en daarnaast zie je de omtrek van London (met de Thames toch vrij duidelijk zichtbaar...)
bah, die moet ik weten, volgens mij heeft mijn stiefvader laatst nog van alles lopen vertellen over die film... maar ik kom er niet op...quote:
quote:
Ik zou zeggen Steve Buscemi maar ja die is Mr. Pink al dus gok ik op Billy Bob Thornton?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen Travolta, DeNiro of Washington......
Blanke man, 50+ en speelt graag enge mannetjes.....
Nee, hij is zelfs al 60+ lees ik net..... Er schijnt een High School naar hem vernoemd te zijn.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Steve Buscemi maar ja die is Mr. Pink al dus gok ik op Billy Bob Thornton?
Nee..... Hij heeft nooit in een Tarantino productie gezeten.....quote:
Jack Nicholson? Die is volgens mij al 70+...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, hij is zelfs al 60+ lees ik net..... Er schijnt een High School naar hem vernoemd te zijn.....
Nee die ook niet.......quote:
Die is inderdaad 10 jaar ouder dan de gezocht man....quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jack Nicholson? Die is volgens mij al 70+...
Ray is 54.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:34 schreef Patch het volgende:
ik kom er niet op, maar ik ken het verhaal wel van "?" die zijn agent ontsloeg omdat ie niks over "Reservoir Dogs" verteld had....
Dan maar verder gokken:
Ray Liotta ? (is die al over de 60?)
Patch +1quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We zitten al bijna weer in topic 12!
The Virgin Suicidesquote:
mr_anonimous + 1quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Virgin Suicides
Best Seller
Ghost of the mississipi
John Q
Roy Cohn
Stuart Little 2
Coke is zohoo erg duurquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke acteur maakte ooit reclame voor vanilla coke?
Dat bruine vloeibare spul in flessen van 1,5 liter heb ik het over.... niet dat witte poeder uit colombia.....quote:
Oh, komt dat niet met vanille smaak?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat bruine vloeibare spul in flessen van 1,5 liter heb ik het over.... niet dat witte poeder uit colombia.....
Geen enkel idee.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke acteur maakte ooit reclame voor vanilla coke?
Robert DeNiro?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen ice of Milli....
Bekende Maffia acteur.....
Nee joh, Gandalf heeft nooit een maffiabaas gespeeldquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:07 schreef Patch het volgende:
geen idee, wel lekkere cola op zijn tijd, maar dan wel ijs en ijs koud....
funest voor je tanden....
gokje op James Gandolfini
Ahhh, die gast die zo'n bodyguard speelt in Oscar...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen Woods Garcia of Mantegna......
Hij leverde het verhaal voor DeNiro's regiedebuut....
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ahhh, die gast die zo'n bodyguard speelt in Oscar...
met die krullen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie weet wel de naam van de man die lijnrecht tegenover De Niro stond in Analyze This en A Bronx Tale?
Billy Crystal !quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie weet wel de naam van de man die lijnrecht tegenover De Niro stond in Analyze This?
quote:
Sinds wanneer speelt Billy Crystal mafia?quote:
Beetje kalend....quote:
California +1quote:
ja, die... ik wist zn naam niet... duikt toch 1x in friends op, met robin williams?quote:
Eyyy I am Ben Sobel ...leone.... i am Paul Vitti's consigligleri.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Billy Crystal mafia?
jazeker, ter promotie van "Father's Day".quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die... ik wist zn naam niet... duikt toch 1x in friends op, met robin williams?
Okquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eyyy I am Ben Sobel ...leone.... i am Paul Vitti's consigligleri.....
twas een grapje, zeker na de post over 'krullen'quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Billy Crystal mafia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |