quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:03 schreef Patch het volgende:
nou goed, wat ken ik nog meer van Landis?
Three Amigos
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Patch het volgende:
en natuurlijk An American Werewolf in London
ja dat had ik wel door ongeveer, maar geen idee...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Let op de details in het plaatje. En de hint boven het plaatje betekent "Klinkt als"
heel erg benieuwd naar de uitleg nu...quote:
Ik verander mn antwoord naar cops and robbers ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Dopekoe het volgende:
Black hawk down ?
-edit- uitleg
Als je de black hawk hoort ben je al kansloos
Black hawk is een helicopter
Down = down under = australie (Dat plaatje lijkt op australie namelijk)
heet die helicopter geen werewolf? en dan is dat " land" dus londen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Patch het volgende:
[..]
heel erg benieuwd naar de uitleg nu...![]()
Het is niet zomaar een helikopter, het is de enige echte Airwolfquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Patch het volgende:
[..]
heel erg benieuwd naar de uitleg nu...![]()
Zonder verstand te hebben van helicopters en topografie, toch een puntje...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een helikopter, het is de enige echte Airwolf. Op de zijkant heb ik in paint een amerikaans vlaggetje getekend, en daarnaast zie je de omtrek van London (met de Thames toch vrij duidelijk zichtbaar...)
bah, die moet ik weten, volgens mij heeft mijn stiefvader laatst nog van alles lopen vertellen over die film... maar ik kom er niet op...quote:
quote:
Ik zou zeggen Steve Buscemi maar ja die is Mr. Pink al dus gok ik op Billy Bob Thornton?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen Travolta, DeNiro of Washington......
Blanke man, 50+ en speelt graag enge mannetjes.....
Nee, hij is zelfs al 60+ lees ik net..... Er schijnt een High School naar hem vernoemd te zijn.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Steve Buscemi maar ja die is Mr. Pink al dus gok ik op Billy Bob Thornton?
Nee..... Hij heeft nooit in een Tarantino productie gezeten.....quote:
Jack Nicholson? Die is volgens mij al 70+...quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, hij is zelfs al 60+ lees ik net..... Er schijnt een High School naar hem vernoemd te zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |