abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71421847
Dat zijn wel een heleboel 'als-en' in dat artikel Vlindur. Ben zelf ook negatief en partner positief. Helemaal geen reden tot paniek. Gewoon op tijd bloed prikken etc... Heb afgelopen maandag een injectie gehad en ze heeft bloed afgenomen voor onderzoek. Komt best veel voor hoor..
pi_71421879
strijkplank?? hoe dat?

arme innepin, word je nog uitgescholden ook:
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:54 schreef Vicky het volgende:
Innie, het wil maar niet he... Dikke

hang in there, lady! komt goed!

vlindur, hopelijk krijg je meer (en geruststellende) informatie bij de gyn.

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 29-07-2009 11:20:15 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:16:14 #28
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71421932
Whaaaa nee nog geen meldplicht hoor! ik zou 5 augustus met verlof gaan, dat was het. En dat is 6 weken voor 17 september.

En stilletjes hoop ik dat beebje een dagje te vroeg komt, op 16 september. Dat is de verjaardag van mijn opa, en zou ik een mooi eerbetoon vinden. De rest mag van mij rustig wachten tot 20-09-2009
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:18:03 #29
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71421987
hoho Ca.ra, er komt ook nog een 09-09-09 eerst he! Ook een superdatum
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71422006
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:18 schreef RockabeIIa het volgende:
hoho Ca.ra, er komt ook nog een 09-09-09 eerst he! Ook een superdatum
Die is voor Stiemie, 2e kindjes komen altijd eerder toch?

En 17-9 dames, we hebben een mijlpaal Nog maar 50 dagen te gaan

Ik heb straks om 13.00u CTG, daarna controle bij de gyn en dan als een gek in de trein springen naar Nederland...maar goed, daar kan ik dan weer 6u uitrusten

Innepinneke, doe eens gek, doe toch nog je eigen datum?
Lotte!
Noah!
pi_71422024
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:14 schreef bixister het volgende:
strijkplank?? hoe dat?

Strijkplank heel laag zetten, pootje erop, buik tussen de benen en lakken maar

Oeh Ca.ra, ik heb vast niet goed gelezen
#geen
pi_71422137
Innepin, fijn dat je je weer wat beter voelt!
Vlindur +; (knuffelsmiley is de bedoeling, maar ben weer vergeten welke dat is). Hopelijk kun je vandaag een beetje afleiding vinden en krijg je snel duidelijkheid van de gyn.
BE melden! Maar niet leuk dat je zo met Sasha in de weer bent geweest vanacht ipv lekker slapen. En ja, het wordt langzaam een echt grote vent en broer!
Hier saaie dag tot nu toe op werk, maar gelukkig alweer bijna op de helft!
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:34:45 #33
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71422503
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:18 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Die is voor Stiemie, 2e kindjes komen altijd eerder toch?

En 17-9 dames, we hebben een mijlpaal Nog maar 50 dagen te gaan

Ik heb straks om 13.00u CTG, daarna controle bij de gyn en dan als een gek in de trein springen naar Nederland...maar goed, daar kan ik dan weer 6u uitrusten

Innepinneke, doe eens gek, doe toch nog je eigen datum?

Jaaaah die wil ik wel! Al is het niet zo heel handig want we moeten 28 augustus nog naar de notaris voor het oversluiten van de hypotheek... Nou ja dan ben ik gewoon alweer helemaal opgeknapt en fris en fruitig enzo

En alle 17 september dames gefeliciteerd met de mijlpaal van 50 dagen

Waarom krijg je een ctg Linda? Of heb je dat wel verteld, maar ben ik dat gewoon weer vergeten
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:51:39 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71422998
Twinkly, hoe is het nu bij jou? Nog bloed gezien? Of is het weer rustig?
En Tan? Hoe is het met jouw buik en de krampen? Neemt het al iets af?
pi_71423156
Rock, hahaha je zal alleen nog maar meer gaan stijgen in het lijstje de komende tijd voorspel ik .

Innepin, ook voor jou niet vandaag... wel fijn dat je je een stuk beter voelt!

Vlindur, wat naar die onduidelijkheid. Wel fijn dat de gyn jullie ook nog goed gaat inlichten. Als er vragen bij je opborrelen kan je die misschien opschrijven zodat je ze niet kan vergeten te stellen als je daar zit .

BE, wat een nacht en wat lekker zo zitten knuffen en snotteren...
Het is niet zo slaapbevoorderend, maar zo even lekker knuffelen is ook gewoon fijn met je manneke. . En vanmiddag zelf nog maar ff gaan liggen.

Ynske, volgens mij zit Bar ergens tussen mij en Chan in...

Duch, gelakte nageltjes... toe maar!

Bix, stoker

Linda, 2e kindjes komen altijd eerder? Nou dan mag die kleine wel eens vaart gaan maken .
Fake it till you make it...
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:00:05 #36
190853 RockabeIIa
pi_71423266
Nijna, Bar heeft gewoon een bannertje hoor, postje zoeken en kijken dus... Zo moeilijk is dat toch niet?

Bar heeft zich ook nog niet gemeld vandaag he? Ondeugende dames hier!

* RockabeIIa gaat maar es 'boodsjappe'
pi_71423304
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:14 schreef bixister het volgende:
strijkplank?? hoe dat?

arme innepin, word je nog uitgescholden ook:
[..]

hang in there, lady! komt goed!

vlindur, hopelijk krijg je meer (en geruststellende) informatie bij de gyn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71423709
Innepin de dag is nog lang niet voorbij dus misschien gaat t als nog gebeuren vandaag.

Vlindur Het komt vast goed allemaal

Duchess, vindingrijke oplossing met die strijkplank. Misschien moet ik dat ook eens uit testen... anders mn vriend maar ff lief aankijken.
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:25:08 #39
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71423920
Rocka ik was vanmorgen al vroeg wakker, en me toen ook al gemeld hoor, stond nog net in het andere topic

@Ynske 38 weken en 3 dagen ver ben ik nu
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:32:34 #40
190853 RockabeIIa
pi_71424148
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:25 schreef _Bar_ het volgende:
Rocka ik was vanmorgen al vroeg wakker, en me toen ook al gemeld hoor, stond nog net in het andere topic

@Ynske 38 weken en 3 dagen ver ben ik nu
Oh, dan heb je mazzel Bar Anders kreeg je billenkoek!
pi_71424450
Ben weer goedgekeurd bij de VK vanmorgen. Mijn moeder en zusje waren ook mee, ze vonden het heel leuk en bijzonder.
Bloeddruk iets gedaald, schijnt normaal te zijn voor de zwangerschapsduur. En baarmoeder nu boven mn navel.
Hij was heel hard aan het bewegen, dus we hoorden steeds storing op de doppler toen ze het hartje gevonden had!

Misschien nog leuke tip: bij de Zeeman Barbapapa rompers voor 2,29 per stuk, en Barbapapa slabben voor 1,29 per stuk

*ik heb weer een aantal pagina's bij te lezen zie ik nu
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71424557
@ Stiemie, even snel want ik moet nu rennen. Maar ik woon in Duitsland en daar doen ze standaard vanaf 30 weken bij iedere controle een half uur CTG. Niks bijzonders in ieder geval, alles is gezond

En 28 augustus is toch geen probleem als je 9 september bevalt?
Lotte!
Noah!
pi_71424558
He Vlindur, wat een domper, stomme nare dingen! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in het ziekenhuis en misschien dat je wat gerustgesteld gaat worden, ik snap zelf ook weinig van dit bloed verhaal!
Hopelijk kan je toch daarna weer wat onbezorgder genieten van je zwangerschap
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71424573
Poppejans, fijn dat alles goed was
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:58:18 #45
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71425038
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:45 schreef Linda2205 het volgende:
@ Stiemie, even snel want ik moet nu rennen. Maar ik woon in Duitsland en daar doen ze standaard vanaf 30 weken bij iedere controle een half uur CTG. Niks bijzonders in ieder geval, alles is gezond

En 28 augustus is toch geen probleem als je 9 september bevalt?
Ah gelukkig is alles dus gewoon goed

Hmm cijfers zijn geloof ik niet mijn sterkste kant
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:59:51 #46
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71425101
Poppejans fijn dat alles weer goed was!

Leuk he zo met je moeder en zus naar de verloskundige Ik vond het ook heel speciaal toen mijn moeder een keertje meeging. Linde was ook mee en dus zaten we daar met 3 generaties
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:09:55 #47
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71425443
Vlindur, wat een onzekerheid zo weer, zeg!
van wat ik me nog kan herinneren van biologie les (heeeel lang geleden) is dat het bij het eerste kindje meestal niet zo'n probleem is, vooral bij de tweede. het kindje heeft wat grotere kans om geel te worden in de eerste week, mar dat zijn heeeeeel veel kindjes, dus das niet bijzonder.

hopelijk kan de gyn ook wat zorgen wegnemen!

zijn alle meldplichtigen al geweest?

poppejans, fijn dat je weer goedgekeurd bent!

stiemie, nog 2 daagjes werken! (toch?)

het lijstje van 20w+ is veel langer dan de andere helft!
wanneer komt er weer eens nieuwe aanwas?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:33:11 #48
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71426189
Vlindur, maak je niet zo druk joh, schiet je niks mee op!
En wat Sorbootje zegt klinkt in ieder geval bemoedigend.

BE, wat een heftige emoties kunnen er toch loskomen he?

Poppejans, fijn dat je goedgekeurd bent. En Barbapapa spulletjes bij de Zeeman?? Straks gelijk maar even gaan kijken dan

En bij de Dirk v.d . Broek is het nu 2 rollen Verkade beschuit halen voor 1 euro. Stond zo lang te dubben voor het schap dat een medewerkster tegen me zei: "Toe nou maar, je zult ze gauwer nodig hebben dan je misschien zelf wel denkt."

Sterk staaltje zwangerschapsdementie:
Vanmorgen om 'n uur of half 10 een beetje chaotisch de deur uitgegaan met peuter, zijn rugtasje, zijn grote graafmachine, zijn grote tak die het huis niet in mag maar wel meegaat als we van huis gaan, de buggy, 2 lege boodschappentassen en mijn eigen tas. Toen we een half uurtje geleden thuiskwamen stond de voordeur wagenwijd open Die was ik een beetje vergeten dicht te doen toen we weggingen geloof ik
Nou heb ik mazzel dat we in een galerijflat wonen waarbij je eerst door de intercom moet als je als vreemde naar binnen wil, maar vanaf de straat en de parkeerplaats was voor idereen mijn volgestouwde gang duidelijk zichtbaar!!
Pfffff, mag echt in mijn handjes knijpen dat er niet een of andere gelegenheidsdief is langsgekomen, ik vind het hoe langer ik erbij stilsta echt een wonder dat alles er nog staat!
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:47:31 #49
190853 RockabeIIa
pi_71426751
Davinia, we hebben vandaag nieuwe aanwas

Kersjes hahaha met je beschuiten
En met je voordeur
pi_71426847
Kersjes, gij flapdrol
Vlindur, lastig, die onzekerheid. Het valt vast mee, het klinkt toch alsof ze je vooral voor de zekerheid in de gaten houden, en daar is niets mis mee toch?
BE verder even niks te zeggen, maar dit moest even

Zes 'meldplichtigen' alweer... jeetje Wie gaat er eerst? Ik heb mijn zinnen nu maar gezet op 07-08-09 - als het eerder komt, valt het mee, en als het dan pas komt heb ik én gelijk, én een mooie datum En later is eigenlijk niet mogelijk, dat scheelt ook weer alleen 5 augustus mag ie niet komen want dan zou mijn schoonmoeder nog gelijk krijgen ook, en dat kunnen we natuurlijk niet hebben hè
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')