Vlindur, maak je niet zo druk joh, schiet je niks mee op!
En wat Sorbootje zegt klinkt in ieder geval bemoedigend.
BE, wat een heftige emoties kunnen er toch loskomen he?
Poppejans, fijn dat je goedgekeurd bent. En Barbapapa spulletjes bij de Zeeman?? Straks gelijk maar even gaan kijken dan
En bij de Dirk v.d . Broek is het nu 2 rollen Verkade beschuit halen voor 1 euro. Stond zo lang te dubben voor het schap dat een medewerkster tegen me zei: "Toe nou maar, je zult ze gauwer nodig hebben dan je misschien zelf wel denkt."
Sterk staaltje zwangerschapsdementie:
Vanmorgen om 'n uur of half 10 een beetje chaotisch de deur uitgegaan met peuter, zijn rugtasje, zijn grote graafmachine, zijn grote tak die het huis niet in mag maar wel meegaat als we van huis gaan, de buggy, 2 lege boodschappentassen en mijn eigen tas. Toen we een half uurtje geleden thuiskwamen stond de voordeur wagenwijd open

Die was ik een beetje vergeten dicht te doen toen we weggingen geloof ik
Nou heb ik mazzel dat we in een galerijflat wonen waarbij je eerst door de intercom moet als je als vreemde naar binnen wil, maar vanaf de straat en de parkeerplaats was voor idereen mijn volgestouwde gang duidelijk zichtbaar!!
Pfffff, mag echt in mijn handjes knijpen dat er niet een of andere gelegenheidsdief is langsgekomen, ik vind het hoe langer ik erbij stilsta echt een wonder dat alles er nog staat!
.... met gevoel voor drama....