Nee klopt, ik kan me namelijk ook heel goed amuseren door deze boeiende conversaties mee te lezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie jou ook inderdaad niet zo vaak voorbij komen
Patries is 3 keer ouder dan die Walonquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:48 schreef mike_hunt het volgende:
Waylon![]()
![]()
Dijk van een stem!
Schijnt nieuwe vriendje van Patricia Paay te zijn. Lijkt me sterk, maar goed.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
you can't hold your liquor?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:52 schreef Eustace. het volgende:
Ik begin nóóit weer een kortstondige relatie met een fles wijn op de bank.
dat heet toch lurken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:49 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nee klopt, ik kan me namelijk ook heel goed amuseren door deze boeiende conversaties mee te lezen
Ik zag net vogeltjes eten van mijn opgedroogde kots op balkon. Ik voel me één en al karma.quote:
Vind je hem serieusquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:48 schreef mike_hunt het volgende:
Waylon![]()
![]()
Dijk van een stem!
Schijnt nieuwe vriendje van Patricia Paay te zijn. Lijkt me sterk, maar goed.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
maar lag dat aan de wijn en niet aan de chocolade ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik zag net vogeltjes eten van mijn opgedroogde kots op balkon. Ik voel me één en al karma.
"Let the liqour take off what you're on"quote:
Fles wijn (bordeaux de migraine) en een biertje. Maar oh wat was ik weg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar lag dat aan de wijn en niet aan de chocolade ?
ziek geworden van de drank gisteren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik zag net vogeltjes eten van mijn opgedroogde kots op balkon. Ik voel me één en al karma.
Oh, je geeft en neemt van Moeder nNatuur. Wat recyclisch van je!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Op een dinsdag?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:58 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Fles wijn (bordeaux de migraine) en een biertje. Maar oh wat was ik weg.
je hebt gelijk na je ontbijt al gekotstquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:57 schreef Eustace. het volgende:
Oh god ik voel me echt beroerd.En dat van een fles wijn en een biertje. Wat nu?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Let the liqour take off what you're on"
Van.... ?
Nu hebben Eddem en Patries dus alle twee een jonger exemplaar gevondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je hem serieus![]()
met die pafkop, dat haar en die onderkinnen???
En La Paay in de jury meeswingen. Die denkt: Vanavond zit ik op 'm!
ja ik vind em wel wat hebben. Maar goed, als het maar een hartslag heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je hem serieus![]()
met die pafkop, dat haar en die onderkinnen???
En La Paay in de jury meeswingen. Die denkt: Vanavond zit ik op 'm!
Precies een jaar geleden was de eerste dag van mijn nieuwe leven. Eerste vriendjes, coming out, zoenen, seks (of lieverd gezegd: seks, zoenen).quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op een dinsdag?!
Wiee wordt er nou zat op een doordeweekse dag!!
BEEEEELACHELIJK!
Ontbijt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt gelijk na je ontbijt al gekotst
bonniequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op een dinsdag?!
BEEEEELACHELIJK!
Das een beetje mijn levensverhaalquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op een dinsdag?!
BEEEEELACHELIJK!
aaahhhhquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Precies een jaar geleden was de eerste dag van mijn nieuwe leven. Eerste vriendjes, coming out, zoenen, seks (of lieverd gezegd: seks, zoenen).
ja, je had het toch over 1 bier en 1 fles wijnquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Precies een jaar geleden was de eerste dag van mijn nieuwe leven. Eerste vriendjes, coming out, zoenen, seks (of lieverd gezegd: seks, zoenen).
Si, welcome to englandquote:
Ik heb me meer op de bank zitten bezatten terwijl ik zat te bellen met me vriend.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cool. Je hebt het gevierd dus!
Ik weet al die datums niet meer joh
Alhoewel..... ik kan mijn dagboeken gewoon nakijken natuurlijk
Die dateren terug naar 1996!!
me jealous. maar is het niet 17 september? dat staat op haar site. Ik heb nog geen kaarten. Spanje doet ze niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Si, welcome to england
19 Sept, ikke, rij....... 12 meen ik!
O oeps, 17 sept dan ja.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
me jealous. maar is het niet 17 september? dat staat op haar site. Ik heb nog geen kaarten. Spanje doet ze niet.
hmmm, ze komt wel naar Czech. Zeker voor een annual Czech up![]()
had je gisteren wel een bodempje gelegd voordat je ging drinken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:08 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik heb me meer op de bank zitten bezatten terwijl ik zat te bellen met me vriend.![]()
Als jullie me willen excuseren, ik ga een poging tot kotsen doen.
in Parijs ga je die mexicaan ontmoeten? Is ie daar op vakantie of gaat ie dar wonen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O oeps, 17 sept dan ja.....
Wat wel klote is want dwz dat ik geen week in parijs kan blijven
Bodempje gelegd? Je bedoelt wat gegeten of zo? Ja, volgens mij wel. Denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je gisteren wel een bodempje gelegd voordat je ging drinken?
Heb je je ziek gemeld vandaag?
de term 'bodempje leggen' is dat iets van het westen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Bodempje gelegd? Je bedoelt wat gegeten of zo? Ja, volgens mij wel. Denk ik.
Ik ga nu even wat fruit eten en veel water drinken brb.
vooral naderhand voordat je gaat slapen moet je flink water drinkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de term 'bodempje leggen' is dat iets van het westen?![]()
Ik drink af en toe water tijdens een avondje goed door tanken. Anders heb ik helemaal een brakke hoofd.
beschouw vandaag dan maar als een leerzaam momentquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:28 schreef Eustace. het volgende:
Dat fruit was geen goed idee. Ik had de banaan nog niet op of ik rende alweer naar de wc.Dan maar alleen water.
Ja, ik heb het sowieso niet met alcohol. Hierdoor. Maar op momenten van diepe droevigheid of zelfmedelijden wil ik bij gebrek aan beter nog wel eens gaan zuipen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beschouw vandaag dan maar als een leerzaam moment
Hij heeft alleen een ticket naar Parijs, geen ticket terugquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in Parijs ga je die mexicaan ontmoeten? Is ie daar op vakantie of gaat ie dar wonen?
ik heb haast nooit last van katers. Heel af en toe dat mijn hersenen pulseert. Te weinig vocht etc.. komt ook door de vim, is ook vochtafdrijvend.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooral naderhand voordat je gaat slapen moet je flink water drinken
en voordat je gaat zuipen iets van yoghurt of zo eten
daarmee kan je de kater de volgende dag aardig in zijn mand houden
Steek die banaan dan ook niet zo ver in je keel!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:28 schreef Eustace. het volgende:
Dat fruit was geen goed idee. Ik had de banaan nog niet op of ik rende alweer naar de wc.Dan maar alleen water.
dan maar aan de wiet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:33 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja, ik heb het sowieso niet met alcohol. Hierdoor. Maar op momenten van diepe droevigheid of zelfmedelijden wil ik bij gebrek aan beter nog wel eens gaan zuipen.Ik had vorig jaar op me verjaardag een kater.
Maar ik ben er een pro in.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Steek die banaan dan ook niet zo ver in je keel!
Daar ben je op jouw leeftijd nog niet ana toe
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Geweldig spul toch. Geen kater, geen kcal.
quote:
dus eerst een vriendje en dan voor het eerst sex?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:44 schreef Eustace. het volgende:
Het is een jaar geleden dat ik met me eerste vriend evah kreeg.Toen begon mijn goede leven als praktiserend homo.
Nu me niet afschilderen als een slet. Ik zit op het moment aan me 3e.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus eerst een vriendje en dan voor het eerst sex?Op de hoeveel vriendjes zit je al?
in die volgorde?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nu me niet afschilderen als een slet. Ik zit op het moment aan me 3e.
Eerste date elkaar ontmoet, 2e date seks, zoenen en blijven slapen (in die volgorde), en 4e date aan de neukerij.![]()
Ach ja, je hebt nog nooit een relatie gehad en je wilt wat.
Ja ik zit het me ook ff voor te stellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in die volgorde?![]()
je zoent toch gepassioneerd tijdens sex? toch niet na afloop?
Wij toen wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in die volgorde?![]()
je zoent toch gepassioneerd tijdens sex? toch niet na afloop?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zit het me ook ff voor te stellen.
Sex zonder zoenen voelt als een hoer
Nou ja, tenzij je een handjob o.i.d. tot sex rekent en verder niets deed.
aaaahhhhhh, maar dag 2 wilde hij wel opeens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wij toen wel.Ik had hem al eens eerder geprobeerd te zoenen maar dat wilde hij niet omdat ik 'er in het echt toch anders uitzag dan op de foto's'.
Echt, ik was zó wanhopig destijds, wel jammer dat m'n eerste relatie met die flapdrol was.
Vlák na de seks.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhhhhh, maar dag 2 wilde hij wel opeens.
waarom per se een paard en niet een koe,quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:53 schreef mike_hunt het volgende:
ik had toen een paar weken geleden een reportage gezien dat er veel mannen zijn die s nachts de ranches afstruinen voor sex met paarden.![]()
Ik dacht dat paarden altijd gingen trappen als er iemand achter staat.
In het Amerikaanse Horry County (South Carolina) is een man opgepakt die een paard heeft verkracht. Het is niet de eerste keer dat de man voor dit vergrijp wordt ingerekend, enige tijd geleden werd hij ook al veroordeeld voor het verkrachten van een paard. Video
ik heb begrpen dat het paard nog geen aangifte heeft gedaan.
hij moet ook niet kauwen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Vlák na de seks.Toen was het opeens wild zoenen. Kon 'ie best oké. Mijn 2e vriendje was echt slecht in alles. Gepijpt worden door hem deed pijn, zoenen was ranzig, en z'n ding meurde. :')
You don' t go ass-to-mouth?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar het is wel beter dan eerst rimmen en dan zoenen.
Echt fakking vatsig. Maar geen piem0lkaas gelukkig, zou er ook nog bij moeten komen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij moet ook niet kauwen.![]()
zijn ding meurde?? ieuww... als er maar geen kaas opzat.
dat gebeurd ook! Volgens mij moet de hele boederij eraan geloven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom per se een paard en niet een koe,
die van vrachtauto chauffeurs in lederen jassen ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Echt fakking vatsig. Maar geen piem0lkaas gelukkig, zou er ook nog bij moeten komen.En dan ook nog die wilde rare fetishes. Brr. Mja, 't blijft een Brabo hé.
Tuurlijk wel, als reet is uitgespoeld. Dan is dat schoon van binnen. Anders doe ik het niet. ik wil niet proeven wat degene de dag ervoor heeft gegeten.quote:
wat voor fetish had ie dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Echt fakking vatsig. Maar geen piem0lkaas gelukkig, zou er ook nog bij moeten komen.En dan ook nog die wilde rare fetishes. Brr. Mja, 't blijft een Brabo hé.
Op de Middelbare Landbouw school ging er wel regelmatig een roddel rond dat er een boerenzoon betrapt was die op wetenschappelijke wijze de zuigreflex van een jong kalfje aan het testen wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat gebeurd ook! Volgens mij moet de hele boederij eraan geloven.![]()
ik had toen ook een filmpje gezien van een meisje die een ezel ging kluiven toen kwam die ezel en werd ze een halve meter naar achteren geworpen met liters ezelpap![]()
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van vrachtauto chauffeurs in lederen jassen ?
Staan wij bekend om onze wilde fetishes?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef Eustace. het volgende:
En dan ook nog die wilde rare fetishes. Brr. Mja, 't blijft een Brabo hé.
I don't do assquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als reet is uitgespoeld. Dan is dat schoon van binnen. Anders doe ik het niet. ik wil niet proeven wat degene de dag ervoor heeft gegeten.![]()
![]()
![]()
jij doet dat niet?
Gangstertype's in leren jassen, en hij vond het wild geil om mensen te zien roken.quote:
Die beesten zuigen echt fokking hard!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Op de Middelbare Landbouw school ging er wel regelmatig een roddel rond dat er een boerenzoon betrapt was die op wetenschappelijke wijze de zuigreflex van een jong kalfje aan het testen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oh, daarom gaat het er op Friso altijd zo ruig aan toequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan wij bekend om onze wilde fetishes?
Ja, Carnaval is er eentje van.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan wij bekend om onze wilde fetishes?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Gangstertype's in leren jassen, en hij vond het wild geil om mensen te zien roken.
volgens mij doen bijna alle boerenzonen datquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Op de Middelbare Landbouw school ging er wel regelmatig een roddel rond dat er een boerenzoon betrapt was die op wetenschappelijke wijze de zuigreflex van een jong kalfje aan het testen was
ja op aswoensdag zit iedereen uitgescheurd bij de eerste hulp post of bij de apotheek voor de morning after pilquote:
Is dat een fetish?quote:
Nee, jij laat je niet neuken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't do assNormally.
Nou ja, ligt er aan wat je bedoelt.
jezus, wat een gedoe. al rokend in een leren jas te liggen krikken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Gangstertype's in leren jassen, en hij vond het wild geil om mensen te zien roken.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja op aswoensdag zit iedereen uitgescheurd bij de eerste hulp post of bij de apotheek voor de morning after pil
No way dat ik daar aan mee werkte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, wat een gedoe. al rokend in een leren jas te liggen krikken.
gewoon je reet goed uitspoelen. Dan maakt het niet uit. Kan je zelfs met je tong erin.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef Eustace. het volgende:
Ehw rimmen.
Ohja, dat zei ik ook ooit over neuken.
maar heb je het belangrijke advies van Mieke meegekregen,quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:16 schreef Eustace. het volgende:
Ehw rimmen.
Ohja, dat zei ik ook ooit over neuken.
ikzelf heb dat nog nooit meegemaakt van die rare fetish.quote:
gewoon episode 1 kijken van Queer as Folk, en dan zowel UK als USA versiequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gewoon je reet goed uitspoelen. Dan maakt het niet uit. Kan je zelfs met je tong erin.
Net of ik dat heb uitgevondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heb je het belangrijke advies van Mieke meegekregen,
dat je van te voren wel eerst moet spoelen
Leer is eng.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ikzelf heb dat nog nooit meegemaakt van die rare fetish.
ja eentje, die had een spijkerstoffetish, liefst afgeknipte spijkerbroeken.![]()
leer etc vind ik niet eens meer een fetish.
Zou zul je zien dat binnen de kortste keren de helft van de zonne studio's over de kop gaat in verband met gebrek aan klandiziequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Tis nou zelfs op de radio van die zonnebanken
en jij hebt niet eens alcohol genuttigd en kan het niveau al niet hooghoudenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
jongens, het is nog niet eens twee uur en het niveau daalt weer.![]()
ging heel snel. Ik was binnen een halve minuut klaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Leer is eng.
Hoe ging jullie eerste keer neuken?xD
Volgens mij was aan de eerste reacties in het topic op "uitspoelen" te merken dat niet iedereen dat doet neequote:
Ja ik denk dat ze dit wel gaan voelen ja!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou zul je zien dat binnen de kortste keren de helft van de zonne studio's over de kop gaat in verband met gebrek aan klandizie
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt niet eens alcohol genuttigd en kan het niveau al niet hooghouden![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef mike_hunt het volgende:
dus gebruikte ik een boterham zakje..tering dat geritsel...we hebben er wel om moeten lachen...
waren toch vooral onze pro's zoals Mieke en Dirk die dat ter berbe brachtenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was aan de eerste reacties in het topic op "uitspoelen" te merken dat niet iedereen dat doet nee
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee , zit niet aan de wijn.
zit nu orchata te drinken. Kan ik wel liters van drinken.![]()
![]()
Ter berbe!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waren toch vooral onze pro's zoals Mieke en Dirk die dat ter berbe brachten
pro?? hallo, xit nog in de kast.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waren toch vooral onze pro's zoals Mieke en Dirk die dat ter berbe brachten
quote:
vraag maar aan je mexicaantje. Die weet dat ook wel.quote:
tuurlijk ken ik die douchehulpstukken, de halve catalogus van Pabo staat er vol meequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pro?? hallo, xit nog in de kast.![]()
Maar had je daar nog nooit van gehoord van uitspoelen?
ja, sorry, ik vind dat heel vreemd
Maar spontane sex zit er dan dus nooit in!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:31 schreef Eustace. het volgende:
Uitspoelen is normaal toch. Anders is het echt fakking vies.
Velen kunnen volstaan om van te voren naar de wc te gaan. Maar dat vind ik niet fris. En om nou tijdens het 'rijden' te gaan baggeren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:31 schreef Eustace. het volgende:
Uitspoelen is normaal toch. Anders is het echt fakking vies.
maak je dat zelf thuis in de keuken, of koop je het kant en klaar ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vraag maar aan je mexicaantje. Die weet dat ook wel.![]()
orchata is zoet en somewhat milky (insert joke here). Klinkt ranzig, maar tis echt lekker. Ik weet niet of het in Nederland te koop is. Vast wel bij zo'n speciaalzaak.
kinderspel toch?quote:
Ow dat boekje mag je nu ook wel opendoen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kinderspel toch?
Wacht maar totdat ik een boekje ga opendoen.
ik koop het kant en klaar in pakken etc. Je kan het hier ook in de bars etc krijgen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maak je dat zelf thuis in de keuken, of koop je het kant en klaar ?
Stront aan de flikkerquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef Eustace. het volgende:
Eigenlijk moet je sowieso niet zeuren over stront aan de knikker. Risico van 't vak.
dus je hebt ook nog een podium nodig in het trappenhuis?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
Wacht maar totdat ik een boekje ga opendoen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar spontane sex zit er dan dus nooit in!
Dan moet je echt eerst naar de douche, hele ritueel etc.... pfff....
Ik zal eens vragen of ik wat van zijn orchata magquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vraag maar aan je mexicaantje. Die weet dat ook wel.![]()
orchata is zoet en somewhat milky (insert joke here). Klinkt ranzig, maar tis echt lekker. Ik weet niet of het in Nederland te koop is. Vast wel bij zo'n speciaalzaak.
o god ja, PABO. Tis tevens een lerarenopleiding.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik die douchehulpstukken, de halve catalogus van Pabo staat er vol mee
weet ik het goed gemaakt, kan jij dat mooi fixen in mijn keukentjequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik koop het kant en klaar in pakken etc. Je kan het hier ook in de bars etc krijgen.
volgens mij kan je het ook zelf maken. Ik zal het zo aan mijn tante vragen hoe. dan post ik hier wel het recept indien je geinteresseerd bent.
Wat een gedoe zeg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar. het is toch een uitgang. Heb geen zin om meteen het bed onder te gieren. hahahahahaha Maar als het spontaan is, dan ben ik TOP en geen BOTTOM.
Soms doe ik het ook wel zonder uitspoelen maar liever niet.
ja, being gay ain't easy.
Er hing er in Sanadome bij de douches en toen moest ik heel erg hard lachenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik die douchehulpstukken, de halve catalogus van Pabo staat er vol mee
ben je besodermieterd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus je hebt ook nog een podium nodig in het trappenhuis?
en zal ik dan toch maar alle H topic fokkers gaan uitnodigen, een meet in het oude mannen rusthuis de roze rimpel ?
dit is wel zo foutquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen of ik wat van zijn orchata mag
ow.
Bij Thermos of Steamworks verwacht je zo iets wel, maar toch niet bij zo iets braafs als Sanadrome ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er hing er in Sanadome bij de douches en toen moest ik heel erg hard lachen
als dat maar goed gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet ik het goed gemaakt, kan jij dat mooi fixen in mijn keukentje
Vroeger bij Thermos had je niet die uitspoelsets. Ik heb in NY in de badkamer daarvoor een aparte slang voor etc...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij Thermos of Steamworks verwacht je zo iets wel, maar toch niet bij zo iets braafs als Sanadrome ?
quote:
je bedoelt qua werk? of wat ik op internet heb gezien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:43 schreef Desmonkey het volgende:
Maar Mieke, want is het freakiest sexmoment wat je ooit hebt gezien (of meegemaakt) in the xxx-bizz.
Alles jah. Omg, als ik zo lees, brak dus het glas in zijn hmm hmm ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt qua werk? of wat ik op internet heb gezien?
Ik vond 1guy1jar wel lachen. vooral toen dat glas brak. Tering, wat zat die man te harken in zijn reet.
Wat?! Hij kan toch een beetje meenemen over de grenzen en oceaan heen?!quote:
god kind, je bent echt beroerd. Heb je nog niet alles uitgekots?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef Eustace. het volgende:
'k Heb zin in een peuk, maar als ik ga roken dan ga ik echt kotsen.
Hing naast de sauna, bij de koudwaterbak en de douches.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij Thermos of Steamworks verwacht je zo iets wel, maar toch niet bij zo iets braafs als Sanadrome ?
er ligt zeil op de grond, en je kan toch wel dweilen?quote:
ken je dat filmpje niet? kerel ging op een glazen pot (merk HAK) zitten en halverwege zijn reet brak dat glas. bloed stroomde eruit. En hij rustig het glas uit zijn reet halen. echt freaky.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Alles jah. Omg, als ik zo lees, brak dus het glas in zijn hmm hmm ?
het woord glasbak heeft nu een nieue dimensie voor je ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:54 schreef Desmonkey het volgende:
Arghhhh gatverdamme. Voor de vampieren onder ons: Bloodfest!! Kzag net een clip van 1guy1jar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |