ze hebben aan tafel zo'n belletje voor het personeel ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij is hij nog nooit in een keuken geweest.
Si, mi mierda!quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat "opwarmen" geloof ik dan direct![]()
![]()
ja lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tortilla
(idd, niet de versie die we hier kennen, maar de spaanse)
Un bocadillo con tortilla por favor, y dos cervezas!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die vond ik laatst in de garage, naast een stapel autobanden. Heeeel vreemd!
ja heel het oude mannenhuis zit zich al te verlekkeren bij de gedachte aan de voorstelling binnenkortquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dit moet ik nog zeker heel lang aan hore, right?
haha zo decadent ben ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze hebben aan tafel zo'n belletje voor het personeel ?
que?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja heel het oude mannenhuis zit zich al te verlekkeren bij de gedachte aan de voorstelling binnenkort
dat ging dus over Nunoquote:
Ik maar denken dat je naar Zaragosa ging om daar de podiumpresentatie onder de knie te krijgenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que?![]()
moet ik nog werken ook?
Tis geen Sticky&Zaad tour.![]()
ja, klopt dat ging ook over NUNO. Maar daarvoor werd ik met hem vergeleken dat ik niets klaar kan maken, maar dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ging dus over Nuno![]()
volgens mij moet je even een stuk tortilla gaan halen, want je hapt te snel
Hohoho de ijskast en espressomachine staan in de keuken jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij is hij nog nooit in een keuken geweest.
je maakt nu een stop over van een paar dagen in Lisboa ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hohoho de ijskast en espressomachine staan in de keuken ja![]()
Weer thuis na een journey from hell (maar dat vind ik van vliegen altijd). Pff ik heb geen zin om uit te pakken dus ga ik erst maar koffie drinken, en ja in de kiosk en niet van mijn eiegen keuken
Goedemorgen allemaal trouwens
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hohoho de ijskast en espressomachine staan in de keuken ja![]()
Weer thuis na een journey from hell (maar dat vind ik van vliegen altijd). Pff ik heb geen zin om uit te pakken dus ga ik erst maar koffie drinken, en ja in de kiosk en niet van mijn eiegen keuken
Goedemorgen allemaal trouwens
Ik wel, maar ik neem dan ook niet echt deel aan het topicquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:22 schreef Vlarp het volgende:
Nou heb ik een vraag heh...
Moet NIEMAND van jullie werken vandaag of dat het topic zo hard gaat?
Portugal ja Lisboa om precies te zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
waar zit je nu? In Portugal? Ik houd het niet meer bij.
werken is zo last year!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben net nog het magazijn in geweest man!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:22 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je maakt nu een stop over van een paar dagen in Lisboa ?
Ik zie jou ook inderdaad niet zo vaak voorbij komenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:25 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik neem dan ook niet echt deel aan het topic
Als ik aan het werk ben post ik veel meer, nu hbe ik belangrijker dingen te doen, zoals koffie drinken met de buurjongen, op het terras zitten met vrienden, naar het strand, uit eten, uitgaan etc etcquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:22 schreef Vlarp het volgende:
Juist! dat doe ik nu ook! Ik heb niet eens tijd om te werken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben post ik veel meer, nu hbe ik belangrijker dingen te doen, zoals koffie drinken met de buurjongen, op het terras zitten met vrienden, naar het strand, uit eten, uitgaan etc etc
heeft buuf je alweer een update gegeven over de laatste gossip uit je buurt ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben post ik veel meer, nu hbe ik belangrijker dingen te doen, zoals koffie drinken met de buurjongen, op het terras zitten met vrienden, naar het strand, uit eten, uitgaan etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |